Tékozló Homár

Csak a paranoidok élhetik túl

2006.04.21. 11:01 | jackyll | komment

Igazságtalanul keveset foglalkoztunk a mobilszervizes lehúzásokkal, pedig népbetegséggel van dolgunk. Az alábbi egyfázisú átbaszást Zita írta ki magából, miután a Westendben a tisztításra bevitt telefonjában misztikus módon kicserélõdött az aksi.

Az úgy történt, hogy szegény, hõn szeretett jó öreg NOKIA 6100-ás telefonkám egy fatális véletlen során megfürdött egy jó 3dl-nyi szénsavas üdítõben. Telefont sajna már késõn, kikapcsolódott állapotban találtam, persze jön ilyenkor a gyors intézkedés, hátlap, akku, elõlap le, telefon kirázogat, megtöröl.... és vár. Semmi hatás. Másnap reggelre sem volt semmi jelentõs változás, elhatároztam, hogy mint igazi jó gazda, nem egy körúti sötét gsmboltba, hanem a hozzám legközelebb lévõ NOKIA rendelõintézetbe viszem .... utólag bizony sajnálom ezt a meggondolatlan lépésemet.

Elvittem tehát a telefont a hivatalos szervízbe, garanciája már lejárt egy ideje, de tekintve, hogy szívemnek nagyon kedves kis jószágról van szó, gondoltam rászánom azt az összeget, amibe a javítás kerül... A boltban fejcsóválások közepette megnézték, mutatják, ott a ragadós lötyi, fel tudják venni kitisztítani, ha jó lesz tõle, akkor háromezervalamennyi forint, ha nem jó, akkor meg visszaadjak, nem kell fizetnem. Csak menjek vissza úgy 15 perc múlva. Gyanútlanul otthagytam kicsi kincsemet tisztíttatni.

15 perc múlva reménykedve megyek vissza, újabb fejcsóválás, a telefon sajnos kuka, mondják. Kezembe veszem szegényt, akkor láttam döbbenten: az akkumlátor, ami a telefonban vagy egy ezer éves, szakadt roncs. Kérdezem: ez mitõl ilyen? A fehér ruhás állítólagos szerelõ fiú lenézõ fejjel rángatja a vállát: õ aztán nem tudja, az ilyen. Elõvettem határozottabb énemet, és követeltem, hogy azonnal adják vissza az eredetit, és hogy ne kelljen már gyári számot nézegetnem. Nagy duzzogva hátra megy, elõhoz egy normálisan kinézõ akkumlátort, elémb@__a az asztalra"ja akkor ez a tiéd" mondattal. Mondom neki, azert megneznem a gyari szamot, erre volt képe megpróbálni elhitetni velem, teljesen hülyének nézve, hogy az akkumlátoroknak nincsen gyári számuk, mind egyforma. Persze ekkorra már alig láttam a dühtõl, utólag biztos hogy cégvezetõt és panaszkönyvet kértem volna.

Hiszen ezek után mi garantálja nekem, hogy nem szereltek ki minden mûködõ alkatrészt a telefonomból? Kicsiny kedvesem ugyanis bekapcsolható, csak éppen azt pixeles üzenetet írja ki: contact service. Lehet jobban jártam volna, ha barátnõmre hallgatok, aki azt mondta, hogy hagyjam, hisz 1 hét múlva majd kiszárad, újra jó lesz. Vagy ha bevittem volna egy rettegett körúti gsm boltba. Még az is elképzelhetõ, hogy ott kevésbé néznek hülyének. Egy biztos, a Westend elsõ emeletén lévõ NOKIA boltba többet telefont én be nem viszek (nem hogy nem veszek ott), az biztos!

Ha esetleg van aki ismeri az ottani cégvezetõ nevét, szívesen venném, ha megírná a nevét. Esetleg ha van vkinek egy elfekvõ még használható nokia 6100-ja...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Den Hadnagy 2007.09.24. 14:22:35

Én éppen ezért szoktam valami mások által nehezen észrevehető módon megjelölni az akksit a telefonomban, amikor javításra adom. Bár a mai világban néha egyszerűbb újat venni.
Az érzelmi kötődés más tészta...

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.09.24. 15:22:33

Érzelmi okok miatt halmoztam föl én is a régi telefonomat, csak kellene szereznem egy másik sim kártyát is valajhonnan, hogy át tudjam menteni az adatokat... addig marad csöndben a sarokban szegényke...
süti beállítások módosítása