Tékozló Homár

Az ország kedvenc benzinkútja

2006.05.04. 10:20 | jackyll | Szólj hozzá!

Becsületes felhasználónak lenni teljességgel hiábavaló fáradozás, mint az Ari levelébõl is kiderül:

Szerettem az ÖMV-nél tankolni... Tényleg... 2006. március 17-én, pénteken az esti órákban tankoltam az M1-M7 közös kivezetõ szakasza elõtt (Osztyapenko) lévõ ÖMV benzintöltõ állomásánál. Gépjármûvemmel a 12. számú kúthoz álltam be (fontos adat!), és miután tankoltam, a pénztárhoz mentem. Hosszas sorban állást követõen a péntzáros hölgy közölte velem, hogy a 12-es kútállásnál nem történt tankolás. Kértem, hogy a monitoron ellenõrizze le, hiszen még mindig ott állt a kocsim. Ehelyett õ kiküldött, mondván, biztosan elnéztem a számot, nézzem meg újra.

Miután kimentem, és meggyõzõdtem róla, hogy egy kétjegyû számot még meg tudok jegyezni, ismét beállított a hosszú sorba, és mire ismételten sorra kerültem, még mindig nem tudam fizetni, hiszen a számítógépes rendszerük még mindig nem mutatott tankolást.

Megkérdezte, hogy kb. mennyi üzemanyagot tankoltam, és akkor mondd egy körülbelüli árat!! Ezt nem tudtam pontosan, kimentem a férjemhez (aki egy mûtét után még gipszben ült a kocsiban - ez volt az oka, hogy nem õ intézkedett, mert nálam azért vehemensebb lett volna....), akinek emlékezete szerint kb. 28,5 liternyi üzemanyagot tankoltunk, kb. 7.800 Ft értékben. Férjem ekkor már kissé türelmét vesztve arra ösztökélt, hogy mondjam meg a pénztárosnak, ha az ÖMV szerint nem tankoltunk, akkor mi akár el is mehetünk... De sajnos becsületesek vagyunk...!

A kábé összeget - gondolom, említenem sem kell - ismételt sorban állást követõen mondhattam csak be a pénztáros hölgynek (türelmemet csodálhatjátok...!), aki erre közölte, hogy a rendszere szerint van egy 14.000 Ft-os tankolás számlája, az nincs befizetve, viszont az nem a 12-es kútnál történt. Ez mondjuk minket nem nagyon érdekelt....

Kérésemre végre bejött egy töltõállomás-kezelõ, aki "megfejtette" a nagy rejtélyt: kiderült, hogy az én tankolásomat kifizette valaki, aki az 1-es kútnál tankolt. A hölgy ezt a nyilvánvaló pénztári tévedést úgy "rendezte", hogy én fizessem ki az 1-es kút számláját, hiszen alig volt eltérés (kb. 130 Ft) a két tankolás között (mondanom se kell, a mi kárunkra....). Megjegyzem, a férjem már az elején sejtette, hogy valami hiba történt, mert amikor én még javában sorba álltam (elõször...), már akkor észrevette, hogy az adatok eltûntek a kút kijelzõjérõl, és két szép nulla virított ott csak...

Ekkorra már kb. 1 órája vártam arra, hogy kifizethessem az általam(!) tankolt üzemanyagot, miközben a lábadozó férjemet kellett volna hazafuvaroznom. Így, miután az összeg jelentéktelen volt, és amúgy is elegem volt az egészbõl, kifizettem a kb. 130 Ft-os többletet (természetesen autópálya-matricáért ismételten sorba kellett volna állnom az alkalmazottak szerint, de ekkor már a hangomat felemelve kértem a soron kívüli kiszolgálást...). Legalább egy pogácsát adhattak volna ingyen...

Természetesen írtam reklamáló levelet az ÖMV-nek, de nem méltattak egy bocsánatkérõ válaszra sem...pedig az ingyen lett volna... Így utólag azért magam is megdöbbenek a saját türelmemen, ha valaki elmeséli, én biztos rávágom, hogy rájuk kellett volna dönteni az asztalt, és fizetés nélkül eljönni... Legközelebb biztos így tennék...talán...

Szerettem az ÖMV-nél tankolni... Tényleg...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása