Mielõtt azt gondolnák a kedves olvasók, hogy a Homár szíve meglágyult ebben a rekkenõ hõségben és mostantól záporozni fognak a hurráoptimista történetek, csekkolják Zoltán klasszikus nyári történetét a törölt Easyjet-járatról és a helyzet tragikus kezelésérõl:
Történt a múlt héten, hogy családommal Angliába utaztunk. Ehhez sajna az EasyJet-et választottuk (hiba0). A kifele menõ járat (jún. 24 este, Budapest-Luton) potom 4.5 órás késéssel ment el, de legalább tele volt és ezzel elkerülte a járattörlést. Nem így a júl. 1 kora reggeli (Luton-Budapest), amelyet nemes egyszerûséggel töröltek. Küldtek errõl ugyan e-mail-t (36 órával elõtte), de azt nem feltétlen olvassa az emberfia szabadságon (hiba1). Az automatikus járatinfó rendszert meg elfelejtették frissíteni, úgyhogy jún. 30 pétek esti hívásomra közölte a Luton reptér: van reggel 6:40-es járat Budapestre. Én meg elhittem (hiba2). Hát nem így lett.
Feleség, gyerek, motyók reptéren, EasyJet meg közölte (szóban): oldjuk meg, majd térítenek. Másnapi járat tele, aznapi Krakkó, Varsó, Rijeka, Ljubljana, Prága tele, Pozsony törölve. A térképen böngészgettünk a hölggyel: azt se tudta szegényke, hol van Budapest. Szerencsére volt hely a Stanstead (másik londoni reptér) - München gépükre potom 11 óra múlva. Jellemzõen a focicvébé idején Németországba menõ járatot nem mertek törölni. Na, arra a pesti árunkért (amit februárban befizettünk) feltettek. A többirõl meg majd nyújtsuk be számlát, mondták.... reménykedtem (Hiba3) Igaz, hogy az a gép meg egy fél üzemképes légkondival (az adja a kabinnyomást, ha elmegy, agyembóliát kap az összes utas, meg a személyzet) párezer méteren kúszott át a kontinensre. Emlékeztek a cíprusi gépre, amely 2005 augusztusában esett le 140 gyermekkel Athén mellett, Na, az emiatt történt.... Onnan meg aztán tegyünk, amit akarunk. Se EasyJet pult, se pesti járat. Mi szerencsére tudtuk, hogy lesz vonat. Lett is az éjjeli Kálmán Imre expressz, úgyhogy potom 24 órás késéssel hazaértünk. Mindez némi kis kajával plusz 85 ezer magyar fityingünkbe került. Most jön a hab a tortán: - Easy bácsiék ügyfélszolgálata (persze, magyar nincs, csak mindenféle Nagy Európai Nyelvû) nemzetközi percdíjért Lutonban ketyeg, 15 perc alatt se veszi fel. - Interneten panaszintézés: válaszidejük húsz (20!) munkanap. Nem vicc! Küldtem nekik egy 11 oldalas faxot szigorú szöveggel. Meglátjuk.... állítólag adnak tán majd ingyen jegyet.... ha ugyan az kell nekem. Ha megveszem (az esetleg elérhetõ) Malév vagy Ryanair jegyet hármunknak, az 200e alsó hangon ... (lásd Hiba3) Ahogy Micimackó mondja: Gondolj! Gondooolj!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.