Tékozló Homár

Papíron autó

2006.07.11. 10:21 | jackyll | Szólj hozzá!

Mit lehet tenni egy olyan autóval, amelyik forgalmazója szerint 9 hónap alatt majdnem felére amortizálódott? A Homár felajánlaná filmeseknek egy robbantósugratós kaszkadõrmutatványhoz, de ennek Gyula, a tulajdonosa vélhetõleg nem örülne (meg az ilyeneket amúgyis géppel rajzolják egy ideje). Ha valaki esetleg tudja a helyes választ, ne habozzon bekommentálni!

Tavaly õsszel vettünk egy Renault Megane gépkocsit. Nagy örömmel vettük birtokba a majd 5 millióba kerülõ autót, de örömünk nem tartott sokáig. Alig egy hónaposan kezdõdtek a bajok. Rajkánál, a határon kilépéskor lesett az ablak. Így szó szerint. Ez a novemberi szeles, hideg idõben nagy meglepetést okozott, de ekkor még úgy voltunk vele, hogy hát egy hiba nem a világ.

Bár egy hétig nem volt autónk, mert eddig tartott a javítás, de sebaj! Aztán ránkköszöntött a január és jött a folytatás. Az autó megállt Dél-pest egyik legforgalamsabb keresztezõdésében. Az autó elszállítatása több mint 2 órába telt, mert a Renault Assisatans elõször egy javító autót küldött ki, majd az hívta ki a trailert, hogy elvigyék az autót a szervizbe. Megjavították. Áprilisban újra üzemanyagrendszeri hiba, folyik a kocsiból a gázolaj. A kocsit, az ismert szállítási módszerrel több mint 2 óra alatt elvitték. Melesleg már az inditómotor sem müködött. 3-4 nap múlva visszakaptuk javítva. Az autót sikerült is használni pár napig, de utána újra folyt a gázolaj.

És ez így megy április óta folyamatosan. Közben már a turbót is kicserélték mert az is tönkre ment. Az autó jelenleg is alkatrészre vár, hogy az újabb folyást megszüntessék. Közben kapunk csereautókat a javítás idejére, fõként a Chevrolet típusait (Lacetti, Aveo). A Renaultnál Chevrolet csereautókat adnak?? Nem bíznak a sajátjukban?

A kocsit érintõ panaszunkra a Renault Hungária nem reagál! A sorozatos hibák miat kértük, hogy cseréljék ki a kocsit, de mivel nem hajlandóak beszélni velünk nem is tudjuk mi a véleményük az ügyrõl. Kértük a kereskedést, ahol vettük, hogy cseréljék ki õk, de nem hajlandók rá. De ha veszünk egy új autót akkor jó áron beszámítják. És hogy mennyiért? Kereken 3 millió Forintért! Egy autó 9 hónap alatt elvesztette értékének 40 %-t? Ezt nem tudom elhinni. Ennyit ér a Renault szerint a saját autójuk? Úgy látszik Magyarországon egy nagy cég bármit megtehet. A garancia lejártáig javítgatják, utána meg fizethetem én a javítást.

A végére egy kis plusz: a szervizben ma átadtuk írásos panaszunkat a kocsiról. A "mûszaki vezetõ" részérõl csak gúnyos megjegyzésre futotta az ügyünkkel kapcsolatban. Én megértem, hogy õt nem érdekli a mi problémánk, de miért kell ezt ilyen formában tudatosítani velünk? Ha a munkafelvevõ, értékesítõ, stb. tudja, hogy az "ügyfél az elsõ", ezt miért nem tudja egy "vezetõ" beosztású alkalmazott?

Mi csak arra vágytunk, hogy ha kell beüljünk az autónkba és használjuk gondtalanul. Nem nagy vágy ez, de nekünk ez nem sikerült.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása