Tékozló Homár

Méltányos T-online

2006.07.26. 08:09 | jackyll | Szólj hozzá!

A Homár szívének igen kedves a próbaelõfizetés intézménye, az ilyesmibõl ugyanis mindig kiváló sztorik születnek. Nincs ez másképp B. esetében sem, aki jófajta termékkapcsolt ADSL-t tesztelt be a T-Online színeiben:

A történet ott kezdõdött, hogy egy ügynök rábeszélt minket a t-online új akciójára, miszerint ingyen kipróbálhatjuk az ADSL-t, és ha nem tetszik, akkor 1 hónapon belül lemondhatjuk. Ha mégis tetszene, akkor nagy a szívás, mert 2 évig már nem lehet lemondani. Az ügynök mondta, hogy mielõtt letelne az egy hónap szólni fog telefonon, hogy tetszik-e, és megtartjuk-e. Mondtam a feleségemnek, hogy ez kizárt, mármint, hogy szól, de majd mi is beírjuk a naptárba. 2 nap múlva június 23-án SMS-t kaptunk az üzenetrögzítõre, miszerint gratulálnak, aktiválták az internetet.

Kicsit hülyén néztem, mert úgy tudtam, hogy ehhez kell egy modem is. Fel is hívtam az 1212-t, ahol mondták hogy örüljünk, mert 2 hétig szokott tartani az aktiválás. Kérdezem, hogy ez jó, mostantól él a szerzõdés, de modemet még nem küldtek. Megnyugtattak, hogy ezért a pár napért úgysem kell fizetni, mert ez a tesztidõszak. Leszûrtem a következtetést, hogy most akkor azt lehet tesztelni, milyen ha nem mûködik a rendszer.

Június 27-én kihozták a modemet és elvitték az aláírt szerzõdést, hogy majd õk is aláírják, és küldik vissza (még nem ért ide). Nézem a modemet megpróbálom beüzemelni, egy dolog még mindig hiányzik, a jelszó és felhasználó név. Az 1212-n csodálkozva kérdezik, hogy a visszaküldött szerzõdéssel nem-e jött. Mondom, hogy nem, mivel ma vitték el az aláírt szerzõdést. A hölgy generált nekem egy új jelszót, persze olyat, hogy telefonban megérteni nem lehet. Megpróbáltam bejelentkezni, persze sikertelenül. 30 perc hülyéskedés után restelkedve hívom újra 1212-t, hogy bizony nem sikerült az elõzõ jelszó megjegyzése. Újat diktál, kihangosítom, és feleségem meg én is egymástól függetlenül jegyzetelünk, újabb próbálkozás megint sikertelenség. 1212: mondana új jelszót, mondom hagyja, más a baj. Technikusok már hazamentek, majd holnap folytatjuk. Másnap hajnalban még egy kísérlet, az utolsó jelszóval, és csodák csodája megy. ÉLJEN VAN INTERNET!

Este hazamegyek, bekapcsolom, beírom a bonyolult jelszót, megint sikertelenség. Hívom 1234, (már nem az 1212-t, hiszen rutinos tesztelõ vagyok), ahol a bejelentkezõ szöveg helyett gépnéni közli, hogy karbatartás, meg fennakadás. Mondom, hogy ez remek, akkor tegnap is feleslegesen szenvedtünk az 1212-vel, meg a jelszómegjegyzés trükkjével, 3. nap június 30-án du. végül sikeresen bejelentkeztem, végleg. Megnéztem a saját adataimat az interneten, ahol persze az szerepelt, hogy az ingyenes tesztidõszak vége július 23. Tehát nem az az idõpont (30), amikortól tényleg mûködött a rendszer, nem az az idõpont, amikor a belépési jelszót megkaptam (28), nem az amikor a szerzõdést aláírtam, és a modemet átvettem, (27), hanem az, amikor elméletileg õk valami valahol bekapcsoltak.

3 hétig vidáman használtuk a netet, néha-néha felhívott egy ügynök, hogy nem akarunk-e ingyenes tesztidõszakkal T-online ADSL-t, de egyébként minden rendben volt.

Tudtuk, hogy 23.-án vége a tesztidõszaknak, meg az internetnek is, mert nemsokára elköltözünk, és az új lakásba nincs is MATÁV vonal. 20-án még ellenõriztem az online ügyfélszolgálaton, hogy le lehet mondani, és a tesztidõszak vége 23. 23-án délbe még átfutottam a Homárt, a feleségemnek mondtam, hogy vegyen búcsút a világtól, mert lemondom az internetet.

Belépek az ügyfélszolgálatra, ahol már nincs se tesztidõszak vége, se lemondás. Kicsit ideges lettem. Hívom az 1234-et, ahol viszonylag könnyen megtalálom a szerzõdés lemondása menüpontot, ahol ügyfélszámmal és PIN kóddal azonosítva magam eljutok az ügyintézõig. Aki azt mondja, hogy lemondani az interneten lehet, nála nem. Mondom, hogy az interneten nem lehet Õ meg a lemondás menüpont alatt ül. Mondja, hogy jó, megnézi, diktáljam neki az internetes jelszót. Diktálom. Mondja, hogy betûzzem, mert nem bírta felírni :-). Mondja, hogy már letelt a tesztidõszak, ami 30nap volt. Mondom, hogy az lehet, de tegnap elõtt az állt a rendszerükben, hogy 23-ig lehet lemondani, ami ma van. De az már kívül van a 30 napon. De a neten nem az volt. Beszél a fõnökével, hogy méltányossági alapon lemondhassuk. Méltányossági alapon lemondtuk.

Minden tesztnek az a célja hogy az ember megismerje a szolgáltatást, a szolgáltatót, az ügyintézést, a mûszaki paramétereket, majd ez után döntsön. Kipróbáltam. Döntöttem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása