A stopmotionnal rakosgatott poszterhordozó kisautók és partnernõik darabos keringõje a Daft Punk zenéjére Budapest jellegzetes tájképei elõtt annyira buta, hogy talán az egyetlen legális módja, ha reklámot kell reklámozni.
Az arcátlan nyúlás mûvészete
Quadlight
Michel Gondry forog a sírjában, pedig a fószer még meg sem halt. A magyar feltörekvõ reklámfilmesek ugyanis az eddigi gyakorlattal szemben - vagyis a menõ külföldi ötletek elemeinek újrahasznosítása illetve egyazegyben lekoppintásuk helyett - a túlgerjesztett stílusparódiával operálnak, mint ahogy az mai reklámfilmünkben is látható.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.