
A Homár az ilyesmit már észre sem veszi, de a
Kultplay csapata szerencsére azért archiválta a nyár legszánalmasabb drogos hirdetését. A Merrell hazai kreatívjai még mindig csilingelõ kacagásban törnek ki, ha meghallják a "fû" szót, de annyira hülyének nézik a vélhetõleg becélzott 6-9 éves közönséget, hogy ezt egy kenderlevéllel is meg kellett erõsíteniük.

A cég
külföldi oldalán (magyar nincsen is) aztán kiderül, ami eddig is sejthetõ volt, hogy határtalan eredetiséggel csak a magyarított változatban tapasztalható a kínos szóvicc. Köszönjük, hogy hazánk sosem fog kikopni a szójátékosok örökös dobogójáról!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.