Tékozló Homár

A csokkerizálódás megállítható

2006.08.17. 16:19 | jackyll | Szólj hozzá!

András nyilvánvalóan nem olvasta korábbi mistralos történeteinket, és úgy általában nem nézett utána az interneten semminek, csak betért vásárolni. Kérjük hasnoló eseteknél fokozottan legyenek észnél, mert ilyen szinten nem érdemes magukat szivatni:

1. Csütörtök. Megvszem az MP3 lejátszót a Mistral XI.-kerületi boltjában. Választék, a honlapon található lista ellenére, valamint kártyás fizetés a matrica ellenére nincs, de barátságosan útbaigazítanak a sarki ATM-hez.

2. Szombat. Készülék elhalálozik. Sebaj, ilyen van, majd kicseréljük.

3. Hétfõ. Sajnnos a Váci útra kell vigyem a kütyüt. Még jó, hogy nyár van és viszonylag kicsi a forgalom.

4. Hétfõ, Váci út. Unott arc elemet cserél, és eltûnik az arcáról a "te barom még ezt se tudod" kifejezés, ugyanis a mûszer valóban kimúlt. Innen sorrendben az elkövetkezõ másfél óra történései.

a) átvesszük javításra (na de ha három munkanapon belül....?) b) ha elmegy a világ másik végén lévõ boltunkba, ott kicseréljük (most inkább nem szeretném az egész napom ezzel tölteni...) c) le kell vásárolni, de csak 128 Mb-s van! (de én nem véletlen vettem 512-est, bár talán pótolhatnám négy darab 128 MB-as példánnyal...ipari mennyiségû nyers CD-re meg most nincs szükségem) d) akkor átvesszük javításra (Mit lehet ezen javítani? Kicserélik a tranzisztort a csip belsejében? Mégis csak tudnak valamit! Mit tehetek? jelentõs magánhadsereg híján... legyen, de azért egy jegyzõkönyvet vegyünk mán fel...) e) azt nem lehet. (?????) Nincs vásárlók könyve! (de mintha ez kötelezõ lenne, nem? Üzletvezetõ?) f) "jegyzõkönyv" egy A4-es papíron, két, kézzel írt példányban (nem lehet fénymásolni?) elkélszül,kb. negyven perc alatt, termék ottmarad. A választ azóta is várom. Lassan egy hónapja.

5. Hétfõ, kb négy héttel késõbb. (Az átvételi papíron zord figyelmeztetés, hogy az ügyfélnek kell érdeklõdni és az x napon túl tárolt termékek után tárolási díjat számolnak fel) Fogyasztó telefonál. Unott hang. Ja igen, nincs csere és nem tudjuk javítani... Le kell vásárolni... (na de ipari mennyiségû CD-re nincs szükséééégeeeem! viszont van 128 Mb-os, esetleg veszek négyet....)

Nem értem. Vettem valamit, ami elromlott. Azóta se megjavítani, se kicserélni, se az árát visszafizetni nem hajlandóak. De vehetek sok nyers CD-t... Mindenkinek ajánlom a Mistral Computer-t, aki szereti a kihívásokat!

Tényleg csak annyit tudunk hozzátenni, hogy a Google ahol tud, segít.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása