Fosunk rendesen, mert eddig azt hittük, széles látókörû, rugalmas tízlábúak vagyunk, de ezt a Suzuki-reklámot kevésbé értjük, mint Semjén Zsolt a Beastie Boys-t.
Pedig szerkesztõségünk lapigazgatója a legkegyetlenebb szóviccfaragók egyike a világon, úgyhogy nem arról van szó, hogy egy bármilyen kegyetlen szóvicc kikészítene minket. No de itt azt sem értjük, mit is akartak a szerzõk. Nem baj, a hatás ettõl még erõsebb. Talán arról van szó, hogy a Suzuki-dealerek a sírásók, akik kikaparják a motorok szellemét a földbõl? Igazából nem számít. Élvezzék az enigmatikus mûvészetet a maga megközelíthetetlenségében.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.