Tékozló Homár

A magyarság legijesztõbb reklámja

Suzuki Motor/újsághirdetés

2006.09.01. 14:27 | szily | Szólj hozzá!

Fosunk rendesen, mert eddig azt hittük, széles látókörû, rugalmas tízlábúak vagyunk, de ezt a Suzuki-reklámot kevésbé értjük, mint Semjén Zsolt a Beastie Boys-t.

Pedig szerkesztõségünk lapigazgatója a legkegyetlenebb szóviccfaragók egyike a világon, úgyhogy nem arról van szó, hogy egy bármilyen kegyetlen szóvicc kikészítene minket. No de itt azt sem értjük, mit is akartak a szerzõk. Nem baj, a hatás ettõl még erõsebb. Talán arról van szó, hogy a Suzuki-dealerek a sírásók, akik kikaparják a motorok szellemét a földbõl? Igazából nem számít. Élvezzék az enigmatikus mûvészetet a maga megközelíthetetlenségében.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása