Tékozló Homár

Ügyfélvárakoztatási rekord a T-Mobile-nál

2006.09.11. 11:35 | jackyll | Szólj hozzá!

A Homár újra versenyt hirdet, ezúttal várakoztató telefonos vagy offline ügyfélszolgálat témakörben. Igazságtalanul rögtön egy brutális példával nyitunk, hogy megfélemlítsük a nevezõket, a T-Mobile ugyanis elég magasra tette a mércét a maga 49 perces versenyidejével:

Egy ablakokban bõvelkedõ, de megauralommal bíró oprendszer újratelepítése után (sajna a laptopok világában a pingvines nagyon macerás) szerettem volna beállítani az internet hozzáférésemet a mobiltelefonos kapcsolaton keresztül. Felhívom a nagy magenta nagy ügyfélszolgálatot, és tapasztalatból már elsõként az ügyintézõt kérem. Ott már azonnal elmondom, hogy laptop-mobilos- modem-szinkronizáció varázslatot szeretnék eszközölni. Ilyenkor a nõhangú ügyintézõ azt mondja (most is), hogy kapcsolom a szoftveres kollegát.

Eddig teljesen szokványos a történet, de aztán 48 perc után úgy gondoltam még levideózom by fénymegõrzõ masina és küldöm a szenvedõ fogyasztók mekkájába kába kõnek. Az már csak hab a telefonon, hogy minden 30 másodpercben türelmemet kérik.

Üdvözlettel egy jobb világ reményében:

garaboncia

Önöket pedig arra buzdítjuk, ha már legalább 50 perce várakoznak bármilyen ügyfélszolgálatra, tenger idejükben örökítsék meg a jelenséget az utókornak és a Homárnak, hátha Guiness-rekord lesz belõle.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása