Tékozló Homár

Rendõröknek mindent szabad 2.

2006.09.12. 10:29 | jackyll | Szólj hozzá!

A Tahó rendõrök minimixre azóta is érkeznek a jobbnál jobb fotók, és ezúttal Tibortól egy sztori is befutott:

2005 január-ban a b.örsi Tesco-ban (24 órás nyitvatartás) vásároltam egy 6 személyes étkezõasztalt és a hozzá tartozó székekkel. Hajnal 2 óra volt. Miután kifizettem az árut, a normál parkolóból kb. 5 percre átálltam a bejárathoz legközelebb lévõ mozgássérült parkolóba, vészvillogóval, hogy minél kevesebb hurcolászással be tudjam pakolni egyedül az asztalt a személyautómba.

Hajnal lévén kivétel nélkül a bejárathoz legközelebb lévõ 8 mozgássérült parkoló szabad volt, és úgy ítéltem meg, hogy ezzel a pár perccel nem fogok senkinek hátrányt okozni. Mire visszavittem és leadtam a tecsóban a teher kézikocsit, egy feljelentést találtam a szélvédõn a budaörsi rendõrõrs járõrétõl. Tiltott helyen parkolás, parkoló jogosulatlan használata.

Valószínûleg a parkolóban "járõrözõ" éber közeg végignézte ahogy egyedül szerencsétlenkedve betuszakolom a kocsiba a nem éppen kicsi és könnyû csomagot és amikor visszamentem az áruházba, akcióba léptek és joggal lecsaptak a szabálytalankodóra.

Másnap délelõtt budaörsön a media markt parkolójában készültek a csatolt képek amin jól látható, hogy a szintén budaörsi járõrautó hol parkolt. Kb. 30 percet vártam arra, hogy neadj isten elõkerülnek az igen tisztelt urak és nekik szegezzem a kérdést, hogy akkor most ez, hogyan is van?

Ez a másik kép pedig a XVIII. kerületi "sztk" elõtt készült májusban.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása