Tékozló Homár

Ödön bankjában fájdalmas az utalás

2006.09.13. 08:38 | jackyll | Szólj hozzá!

Olvassák szeretettel Fogyasztó Sándor küzdelmét az Erste Bank mindenfajta átutalási rendszerével:

Egy Észak-Alföldi kis bankfiókba járogatok ügyes bajos dolgait rendezni a cégünknek mint alkalmazott/üzletvezetõ. Így történt ez ebben az esetben is 07.24-én amikor is X összeget szerettem volna átutaltatni papír alapú megbízáson. Azt mindenképpen megjegyezném, hogy az APEH felé szerettem volna áfát utalni. Nagy boldogan be is fáradtam a kis vidéki fiókjukba ahol mindenkit ismerek már, engem is mindenki ismer, és rendesek is tényleg! A számlánkon volt X-Y összeg és én mondtam az ügyintézõ hölgynek, hogy egészítsük ki Y-al meg az utalás összegével/bár ez utóbbit nem lennék köteles külön kérni/, hogy tudjuk elutalni a pénzt a drága kedvencünknek az APEH-nek. A hölgy kiszámolta osztotta szorozta és mondta, hogy fizessek be Y-t plusz utalás összegét meg még egy kicsit, hogy tutira átmenjen.

Mondtam OK /végül is a még egy kicsi már se-ide se oda, de azért érdekes/ és befizettem megköszöntem örültem, hogy hamar végeztem és tudomásul vettem, hogy ez is OK, a pénz a helyén, APEH bácsi megnyugszik. Már el is felejtettem, hogy mikor voltam Ödönéknél utoljára ám újra utalást kellet eszközöljek és a pénztáros-ügyintézõ hölgy tájékoztat az egyenlegemrõl amire felfigyeltem. "Mennyi van rajta?"- kérdeztem. ennyi. "Az mondom nem lehet mert semennyinek kellene rajta lenni" "De ennyi van" hangzott a válasz.

"Egész úton" a cég felé azon töprengtem mint kispolgár hogy mitöl van Ödönéknél ennyi pénze a cégünknek. Na mondom megnmézem én ezt Ödönék netbankján keresztül is hátha okosabb leszek. Nem lettem, ugyanis a papír alapú megbízás nincs raja!! Végül is logikus nem?- Az INTERNETEN magyarul nekik csak az van fenn amit INTERNETEN keresztül végzel! :-)) Elõkaparásztam a bizonylatomat, és egy rossz érzéstõl félve visszafáradtam Ödönék fiókjába.

Kedvesen fogadtak kérdeztem, hogy ugyan nézzük már meg ezt az utalást tutira átment? A választól féltem a legjobban: "NEM" hangzott. Kérdem miért nem? Nem tudja megmondani a pénztáros-ügyintézõ hölgy nem látja miért nem! Mondom miért nem kapok errõl mai-t, sms-t, telefont? Mert egyik sincs! Visszakullogok nézegetem Ödönék csodálatos netes felületét és rátalálok az adott idöszak folyóegyenlegére ami egyenlõ X-17 HUF! Éljen mondom megtaláltam a hibát még Ödönék elõtt azért ez sem semmi ugye?! Tehát 17 kemény magyar forint hiányzott!

Röptiben fel is hívtam Ödönék internetes felületén lévõ "mindeninek" számot ahol nem tudnak panaszt felvenni mert nem, átkapcsolás mondom mi van, válasz ismét nem lehet panaszt tenni mert ez, az a vonal amire elõ kell fizetni! De mondom én nem ezt híttam ám fel! De az Õtet meg nemigen érdekli, tötsek ki egy papírt és fáradjak vissza a fiókba, azt ottan adjam át és majd válaszolnak! Mondom ezen már nem múlik, fiók, panasz átadás, megköszönés. Másnapra APEH inkasszó a céges szlára, és a következuõ napra tervezett utalások nem mentek el.

Kezdhettem mindent elõrõl, mert ami Ödönéknél egyszer nem sikerül, azt nem lehet újra küldeni hanem mégegyszer rögzíteni kell. Majd megkaptam a válaszukat is panaszukra amelyben az áll, hogy "ÖN a bankszámla szerzõdés aláírásával azt vállalta, hogy a számlán történõ tranzakciókhoz, valamint a banki díjak és jutalékok fizetéséhez mindenkor biztosítja a megfelelõ fedezetet", továbbá még ezt is írták "tájékoztatjuk Önt, hogy Bankunk mindenben a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek, az aktuális Hirdetményeknek illetve belsõ Szabályzatnak megfelelõen járt el"

Tisztelt Ödön bankja! Vessenek még egy pillantást az idézett sorokra! Azt vállaltam, hogy BIZTOSÍTOM A MEGFELELÕ FEDEZETET és nem pedig azt, hogy KISZÁMOLOM A MEGFELELÕ FEDEZETET! A fedezetet a pénztáros hölgy számolta ki és Önök, azaz Ödönék megpróbálják belémbeszélni, hogy mennyire nem látom én ezt ahelyett, hogy azt mondanák ELNÉZÉST, AZ ÜGYÉNTÉZÕNEK SZÓLTUNK ÉS REMÉLJÜK TOVÁBBRA IS IGÉNYBE VESZI SZOLGÁLTATÁSUNKAT! A Belsõ szabályzatnak eszerint az a megfelelõ eljárás, ha a pénztáros hölgy nem jól számól? Legalább ne írjanak le ilyen hülyeséget!

Ehelyett augusztus végén küldenek egy levelet, hogy magánnyugdíj pénztáramat vigyem át hozzájuk, mert az mennyire jó lesz nekem! :-DD NA DE ÖDÖNKE, NEM VAGY TE EGY KICSIT TELHETETLEN?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása