Keményen meg kell dolgozniuk azoknak a kreatívoknak, akik hosszútávon nõk nélkül képzelik el sörreklám sorozatukat. A Milwaukee's Bestnek sikerült, mégpedig az ágyúból kilõtt tárgyakkal más tárgyak pozdorjává zúzásával, lassított felvételen.
A kilõtt tárgyak általában a cég sörösdobozai (néha tojás, krumpli, tejszínhabos flakon), az áldozatok pedig a virágcseréptõl a repülõmodelleken át tévékészülékig bármi, ami látványosan robban szilánkjaira. Hát van ennél jobb vírusmarketingileg?
Akinek ez a háromperces montázs nem elég, nézegesse az agyatlan lövöldözéseket egyesével a cég oldalán.

Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.