Tékozló Homár

Ügyfélpingpong az OTP Garanciánál

2006.10.06. 12:01 | jackyll | Szólj hozzá!

Valahogy az ilyen sztorik mindig az OTP-hez kötõdnek, hiszen nekik van elég irodájuk ahhoz, hogy szerencsétlen felhasználót a végtelenségig és tovább küldözgethessék:

 

3 éve kötöttem egy hitelfelvétel kapcsán életbiztosítást az OTP Garancia Biztosítónál, mivel muszáj volt. Mostanában törlesztettem a hitel utolsó részletét, és utánaszámoltam, hogy nekem ez az életbiztosítás nem éri meg, így úgy döntöttem, eladom. Ez normál esetben annyit tesz, hogy felhívod a biztosítót, kiküldenek egy ügynököt, és te kitöltesz egy papírost, majd 10-15 napon belül utalják az összeget. De nem itt. Az alapproblémát az adta, hogy a biztosítást vidéken kötöttem, most pedig Budapesten élek, de õk szerették volna, ha a szerzõdéskötés helyén intézem ügyeimet. Mondtam, hogy nem. Interneten, telefonon természetesen semmit nem tudnak csinálni/segíteni.

 

Ekkor ráálltak, hogy jó, intézzem Bp-en, be is mentem egyik irodájukba. Vittem az ajánlatot, egyenlegértesítõt, szerzõdészám-változásról papírt - ugyanis a kötvény eredeti példánya eltûnt. A szerencsétlennek kinéznõ néni kedves volt, fél óra alatt sikerült kitölteni egy darab egy oldalas nyomtatványt, és lefénymásolta minden papíromat, és azt mondta, 15 napon belül utalják a pénzt. Örültem, hazamentem. 4-5 nappal késõbb egy ajánlott levélben a néni mindent visszaküldött, mert: * ezt csak 200km-re innen tudják intézni (bár a központ kies fõvárosunkban székel) * kell az eredeti kötvény.

 

És ezt miért nem tudta napokkal korábban a helyszínen megmondani? Ennyi gonddal a Biztosító már nem tud megbirkózni.... Újra elkezdtem telefonálgatni, Vas Megyei Igazgatóság, Dél-Budai Igazgatóság, stb. Mégis intézhetem Bp-en, bementem a Dél-Budai Igazgatóságra, ahol negyed óra alatt kitöltöttem újra ugyanazt a nyomtatványt, amit korábban, ismét lefénymásolták minden iratom, és még egy nyilatkozatot is leadtam, hogy igen, tényleg elvesztettem az eredeti kötvényt. Ez szeptember 22-én volt, azóta semmi hír a pénzrõl - egyébként azt sem tudták az irodákban megmondani, mennyit fogok kapni, azt csak egy központi telefonszámon lehet megtudni. De most már mindegy, csak ne kelljen nekik többet fizetnem. Amúgy felhívtam az egyik irodában kapott telefonszámot (a weboldalon titkolják a központi telefonos ügyfélszolgálat számát), amit arra az esetre adtak, ha érdeklõdni szeretnék az ügyemmel kapcsolatban. Szerettem volna. De ott adtak egy másik számot, ahol soha nem veszik fel. A tudakozótól megtudtam a telefonközpontjuk számát, ahonnan hiába próbálják kapcsolni az ügyfélszolgálatot, vagy az illetékest, akinél panaszt tehetnék - senki nem veszi fel. Kezdek attól tartani, hogy keresztet vethetek 3 év befizetéseire. Mit rontottam el?

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása