Egy egész csokorral kedveskedtek olvasóink a sajátos áruházi reklámokból reggelre. Elsõként Darwin Díj gyilkolja le az összes korábban megjelent teszkós akciót:
Mar megint en, ezuttal a Tesco Polusbol. Furcsa ar mindjart a bejaratnal, teszkos alkalmazott rajta is kapott, hogy fotozok (nem helyeselte), o is fejcsovalt az ar lattan (nemtom, de kek poloja volt), aztan lam 36 oraval utana sem tortent semmi valtozas. Az ar alatti terulet egyebkent tok ures :)
Godfather talált egy szubpixeli szinteken mûködõ horrort, de az is lehet hogy visszafelé játszva alkaida-üzenet:
Ezt a remek horrorfilmet az egyik CORA áruházban láttam. Kíváncsi vagyok, a TV-ben mikor kerül piros karika a mese, és rajzfilmekre.
Végül pedig KabirBesz kalandozott a sajátmárkás paradicsomba, ahol az amúgy a Homár szívének is kedves "try before buy" megoldással találkozott:
helló omár. A "lidliben" -így mondja az egyszerû nép- jártunk a minap, mindent ki lehet probálni, legalább is erre bújtogatnak. És hát miért is ne próbálnánk ki, milyen lehet a toalett papír, akár ott helyben... bár a pelenka sem kevésbé bizarr ötlet.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.