Tompát pukkan az új Bravia-szpot
A csoffadt internethungary miatt majdnem lemaradtunk a Sony Bravia második reklámfilmjérõl, de még 8 napon belül vagyunk. Az elõzõ állítólag olyannyira belemarkolt a fogyasztók szívébe, hogy kebelükre ölelték a vásárlóit egyre suttyóbb módon abúzáló Sonyt. Az új szpot - amit a videoklipes Jonathan Glazer jegyez - legalább annyira értelmetlen, mint elõdje, viszont nagyságrendekkel összecsapottabb.
Már Glazer sem a régi, hiába szenvedett a festékpatronokkal 10 napig 250 ember (a takarítás további 5 napjába fájt 60 embernek). A zene elcsépelt, a helyszín meg túl kertvárosi a dimbesdombokkal, nem olyan rendes szocreál mint Kaszásdûlõ vagy Ajka és ráadásul egy idióta bohócot is tettek bele, ami nyilvánvalóan a kisdedek kedvéért történt. Fúj.
Az is érthetetlen, miért maradt ki belõle a lakosság. Mennyivel viccesebb lett volna, ha újságolvasás, porszívózás, feketefehértévézés közben robban a panelprolik arcába a sok tarkabarka festék.
Agyvihar 2007.10.05. 11:03:09
Mi akart ez lenni? Vonul a nyúlmassza, majd kocka lesz belőle.
Ja és nem mellékesen a lila fehér darabkák erősen hajaznak a milka csoki papírjára. De az meg tehenes...
cupoj 2007.10.05. 13:50:45
Gizz75 2007.10.05. 14:28:28
bizonytalan 2007.10.05. 14:36:57