A világ leghatékonyabb ügyfélszívató szervezetei vitán felül a távközlési szolgáltatók. Zsolt alanti történetébõl két dolog derül ki:
- az Invitel központi ügyfélszolgálatán ostorral verik a kuncsaftokat (no persze nem szó szerint)
- mégis van remény, mert a szegedi kirendeltség vezetõje például egy olyan renegát, aki szokatlan módon tenni is hajlandó azokért, akik náluk akarnák elkölteni a pénzüket.
Jó okulást!
A következõ történetet használják fel legjobb belátásuk szerint, amennyiben a hitelességhez szükséges, nevem, címem megjelenítésével.
Két évvel ezelõtt kerestem meg az Invitel Rt. Központi ügyfélszolgálatát azzal a kéréssel, hogy Szeged közeli külterületi ingatlanomra telefont, és ADSL Internet hozzáférést szeretnék létesíteni. Nem a Holdról érkeztem ezzel a kéréssel, mivel ingatlanom 150 m-es körzetében létezett ebben az idõben már ilyen típusú Internet elérhetõség, és tudtam, hogy van szabad kapacitása is a hálózatnak. Többszöri huzavona után a telefonos ügyfélszolgálaton megbeszéltem a feltételeket, aminek megfelelõen kaptam egy szerzõdést. A szerzõdés szerint 30 napon belül díjmentesen kiépítették volna a hálózatot. Nem írom le a részletes történetet, de innen kezdve nem mûködött semmi, egyszerûen nem válaszoltak, mondvacsinált okokkal elutasítottak, a Hírközlési Felügyelet írásos véleménye alapján teljesen jogszerûen, míg végül kaptam egy ajánlatot, miszerint nem a hálózat végérõl lehet hozzám lecsatlakozni, hanem a közelben lévõ falu határától, abban az esetben, ha fizetek 135.000 Ft hozzájárulást, amit több részletben, egy részét elõre kell fizetnem. A szerzõdés azt is tartalmazza, hogy ez az összeg kismértékben változhat, illetve ha nagymértékben változik, akkor új szerzõdést kötünk, valamint azt, ha elállok a szerzõdéstõl, valamennyi addig befizetett összeget elveszítem. Természetesen ez az ajánlat elfogadhatatlan volt számomra. Mielõtt végleg lemondtam volna az Internetrõl, felkerestem a szegedi kirendeltség vezetõjét, aki addig semmit nem tudott a történetrõl, de segítõkészségének köszönhetõen egy hónapon belül volt Internetem, nem kilométerekrõl, hanem az ingatlanom szélétõl 3 m-re lévõ csatlakozási pontról bekötve, az eredeti ajánlattal szemben 20.000 Ft-ért. Azt hittem, ezzel vége a történetnek, de nem. A szerzõdéskötés elõtt abban állapodtunk meg, hogy ez az Internet elõfizetés a korábbi szerzõdésem módosítása lesz, amivel az automatikusan megszûnik. Természetesen ez sem mûködött, egészen addig fizettem a régi díjat, amíg ismét személyesen fel nem kerestem a szegedi irodát. Ezt annál is inkább meg kellett tennem, mert bár a szerzõdésben leírtuk, hogy a továbbiakban is számlámról vonják a szolgáltatás díját, de ez se mûködött, cserébe felszólítottak, hogy fizessem be a számlát, másképp kikötik a telefonomat. Ezek után ismét írtam a központi ügyfélszolgálatnak, jelezve, hogy befizettem a díjat, szegeden elintéztem a számláról való fizetést ismét, és egyúttal megkérdeztem, milyen módon vehetem igénybe a szerzõdésben szereplõ 5 email címet, és web tárhelyet, illetve milyen módon kaphatom vissza az õ hibájukból túlfizetett díjat. Ezt az emailt szeptember 21-én küldtem a központi ügyfélszolgálatra, ahonnan azonnal megkaptam az automata választ, mely szerint 30 napon belül érdemi választ kapok kérdéseimre, ami a mai napig nem történt meg, annak ellenére, hogy két nappal ezelõtt megsürgettem a választ. Hát így mûködik az Invitel Rt. Központi apparátusa a kínálati piacon, még szerencse, hogy a szegedi ügyfélszolgálaton kivétel nélkül korrekt, segítõkész, kedves emberekkel találkoztam, már csak azt nem tudom, a központi ügyfélszolgálatuk miért veszi fel a fizetését.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.