Nem túl gyakran, de elõfordul, hogy a homáros panaszokra kegyesen reagál egy multi. Így történt ez - ha lassan is - az egy hónappal ezelõtti mobilszervizes sztorival, ahol a T-Mobile márkaszervize 54 ezer forintot ítélt meg egy képernyõcserére, ami aztán 3 rugóból megvolt máshol. A szolgáltató kivizsgálta a panaszt és ezt bírta írni Józsinak:
"A gyártó szervizének állásfoglalása tõlünk független szakvélemény, ezért azt kötelesek vagyunk elfogadni. Õszintén sajnáljuk a történteket, mindezek miatt azonban a bevizsgálási díj visszatérítésére nincs lehetõségünk."
A tények tökéletes figyelmen kívül hagyása és a konkrét kérdés megkerülése olyan stupiditásra vall, hogy kénytelen vagyok megállapítani, az ügyfélszolgálati levelezõket ugyanott képzik, ahol a politikusokat. Mivel nem szeretek kiborgokkal levelezni, részemrõl az ügyet - a megfelelõ konzekvenciák levonásával - lezártnak tekintem.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.