Tékozló Homár

Adás-vétel Uniqa módra

2006.11.07. 12:05 | jackyll | Szólj hozzá!

Isten majd szétválogatja alapon egy másik biztosító leosztása következik András tolmácsolásában. Probléma igazából nincs is velük komolyabb ezek szerint, csak hát ha tényleg 15 munkanapot vesz igénybe, amíg a rendszer automatikusan feldolgoz egy faxot, akkor igen komoly infrastruktúrával lehetnek felszerelve:

Gondolom senkinek nem kell különösebben elmagyarázni, hogy kis hazánkban a papírok körül forog minden. Ezek elintézése, utánajárása, a sorok kivárása igen idegtépõ és hosszadalmas feladat. A minap eladtam a kocsimat, mert szegényt összetörtem, és gondoltam míg van rajta forgalmi, egyben elviszik. Vevõt sem volt egyszerû találni, de az üzlet végül is megköttetett. Önkormányzatnál minden rendben, 1 fax, nevemrõl leírva. A biztosító az már más történet. Hívásomra az ügyfélszolgálatos hölgy (UNIQA) elmondta, hogy nem kell bemenni személyesen mert ott most nagy a tumultus, elég csak elfaxolnom a szerzõdést + 1 kísérõlevelet, hogy mit is szeretnék és kész.

Hát jó! Levél megír, papírok elfaxolva, majd az ördög nem alszik alapon gondoltam felhívom õket még egyszer, hogy megjött-e a fax, és hogy olvasható-e?! Na itt esett le az állam, a válasz a következõ volt: Nem tudja megnézni, mert a feldolgozás automatikus, a feldolgozás várható idõtartama 15 nap!

Vagyis 15 nap múlva tudhatom meg, hogy olvasható-e az általam elküldött anyag a túloldalon. Gondoltam ez valami vicc, de megnyugtatásomra közölte a hölgy, hogy nem az, ennek ez a rendje, de ha ennyire biztos szeretnék lenni a dolgomban ad egy másik fax-számot, küldjem el oda, mert ez ott van mellette. Igaz ugyan hogy ettõl még intézkedni nem fognak hamarabb, mert az idõt ki kell várnom, mert a központi fax számít, de legalább meg tudja mondani, hogy azon a készüléken fogadott fax látszik-e. De ha valami gond lenne, a feldolgozás során, akkor levélben értesítenek!

Hát az egyik szemem sír, a másik meg üveg! Egyrészt elismerendõ a buzgalom az ügyfelekkel szemben, másrészt érthetetlen a dolog, hiszen mi köze van a két készülék vételi képességeinek egymáshoz, és ha már ott van az orra elõtt a probléma, mert hogy oda küldöm közvetlenül, akkor miért nem foglalkozhat vele?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása