Tékozló Homár

Átcímkézés a Tescoban

2006.12.20. 11:50 | jackyll | Szólj hozzá!
Lehet, hogy a húsipar jövõ húsvétig nem emeli az árakat, de megteszik ezt helyettük a hipermarketek. Homárkommandónk a budaörsi Tescóban találkozott az átcímkézésnek azzal a változatával, amikor a termék szavatosságát ugyan még megõrzi, de az árát már a karácsonyi roham idejére felemelték.

Esetünkben 4142-rõl 4549 forintra hízott a majdnem félkilós szalámirúd kilónkénti ára. Nincs is ezzel semmi baj, az egész éves lótásfutás után mindenki megérdemel egy kis extraprofitot. Viszont, hogy a gyártás idejébõl (10.31) miért lett csomagolás ideje (12.12)? Ez a betegség a szalámisoron amúgy több terméket is sújtott, egyebek közt a Tesco saját márkáját.

A lakosságot szerencsére semmi nem tudja kizökkenteni, így még akkor is a legnagyobb lelki nyugalommal vásárolgat, amikor közvetlen családtagjaitól hallja, kit mikor hol vertek át:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása