A Homár nem tudja hirtelen eldönteni, vmi durva munkahelyi italozás áldozata lett-e "averes", aki figitális fényképkeretekhez szeretett volna garancialevelet kapni vagy tényleg ennyire bonyolult:
Engedve olthatatlan karácsonyi ajándék-vásárlási ingeremnek, betértem a szentenrei-úti Ósanba... Többek mellett vettem 2 db digitális fényképkeretet. Nem volt olcsó, darabonként 30ezer néhány forint híján. De nem ez a lényeg. Azzal kezdõdött, hogy az eladó - miután elõhozta a raktárból - egy "belsõ" pénztárhoz kísért, hogy most azonnal fizessem ki a készülékeket... aztán, majg vigyázzak rá további portyázásom során :) Viszont a garanciajegyet csak az Ügyfélszolgálatnál kaphatom meg!
Na, ez az. Mondamon sem kell, a dobozában nem volt, sõt az ott levõk még azt sem tudták, mihez kérem a garijegyet! Engem kérdezgettek, hogy miez, mit vettem. Aztán nagynehezen megállapodtunk abban, talán a foto-optika részhez tartozhat. Hozzáteszem, a cucc az autórádiók és mp3-lejátszók mellé volt kirakva a polcon. Felírták a nevemet, címemet és majd kb. 3 hét múlva kiküldik a garanciajegyeket levélben (!).És most jön a csattanó: ha megkaptam, menjek vissza hozzájuk, LEPECSÉTELTETNI. Ha ezt valaki érti, magyarázza már el nekem, miért kell az Ósantól kapott garanciajeggyel visszamenni az áruházba?
csak ennyi lenne :)
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.