Tékozló Homár

Csak a hülye vesz itthon Macintosht

2007.01.03. 12:55 | jackyll | Szólj hozzá!

Hogyan lehet tökéletesen hazavágni egy szépen csillogó imidzset kicsiny hazánkban? Vásároljanak Macet, aztán reménykedjenek, hogy nem romlik el. Mert ha mégis, akkor nem elég, hogy gépük nem lesz, de a forgalmazó perrel fog fenyegetni, ha a panasznak hangot próbál adni nagyobb nyilvánosság elõtt, esetleg az interneten:

 

Csak a hülye vesz Macintosht. Miért? Mert itthon nincs garancia az eladott számítógépekre. Persze papírt mindenki kap, csak a javítás nem készül el nemhogy 15, hanem 30 nap alatt sem. Velem a következõ történt: PowerBook G4 17"-esem október 26-án halt meg hosszas vergõdés után. Még aznap elvittem a szervizbe ahol megállapították, hogy alaplap cserére szorul és garanciális javításra átvették. Két hétig nem történt semmi, ezért felhívtam õket, hogy mi a helyzet a géppel. Megnyugtattak, hogy ha elkészül, õk jelentkeznek. Türelmem november 29-én fogyott el. Felhívtam a szervizt, akik azt mondtak, hogy hamarosan elkészül. Ezután felhívtam a kereskedõt és a forgalmazót, akik simán leráztak, hogy semmihez sincs jogom, addig javítják ameddig akarják és örüljek, mert tudnak még 5-6 embert, akik 3 hónapja várnak a gépükre.

 

 

December 4-én nincs még mindig gépem, a forgalmazó az emailemre nem válaszol, soha nincs bent a cégnél és nem veszi fel a telefonját sem. December 6-án sikerült beszélgetnem a cég képviselõjével. További idõt kért, mert neki 1-2 hét nem elég ahhoz, hogy megbeszélje a dolgot a fõnökével. Mivel indítottam egy topicot a beszeljukmac.com-on jelezte, "hogy jól fizetett ügyvédei vannak" és "amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten" és nincs ideje velem "bájcsevegni" a telefonon.

 

A kereskedõk a szervizre mutogatnak, a szerviz a forgalmazót okolja, a forgalmazó pedig elérhetetlen. A nekik küldött levelekre nem válaszolnak, a kollégák soha nincsenek a helyükön, délután jönnek be vagy ma már be se jönnek. Vagyis bujkálnak a vásárlók elöl. Az Apple magyarországi képviseletén a telefonos kisasszony a probléma hallatán megjegyezte, hogy többen 2-3 hónapja várnak alaplapcserére. A kereskedõ szerint ha az ügyben Õ intézkedne akkor, idézem "napi 5 embernek adhatnám vissza a pénzét ennyi erõvel". "Különben is menjek be a forgalmazóhoz személyesen és csapjak az asztalra, mert nyáron egy ember így tudta csak elintézni a garanciát".

Úgy tûnik az új termékek bejelentése elég nyílvánosságot kap de az nem, hogy nálunk az Apple-nél még mindig 1989-et írnak, amikor az országba becsempészett Commodore 64-est a Bizományi árulta tízszeres áron mindenféle garancia nélkül, és úgy gondolják semmi kötelezettségük nincs a vásárlók felé. Mondjuk ki nyiltan, aki ilyen terméket vesz az egy szépen csomagolt, jó tervezésü rakás szart kap a pénzéért, amit ahogy bármilyen problémája is van húzhat le a WC-n, miközben a kereskedõk és a forgalmazó gúnyosan röhög rajta. "Hogy megszopattunk már megint egy köcsögöt."

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása