Tékozló Homár

A magyarokat még az Avis is húzza

2007.03.22. 12:28 | jackyll | komment

Judge lõtte a következõ autós jófejséget:

A minap az AVIS nevû cégnél szerettem volna nyárra autót foglalni Olaszországba, és meglepõdve tapasztaltam, hogy többfajta árlistájuk is van. Egy nekünk csóró magyaroknak, 185 EUR-ért, egy pedig a gazdag nyugatiaknak 170 EUR-ért. Mindkét ár ugyanarra az idõszakra, ugyanarra a típusra vonatkozik. A különbség annyi, hogy egyszer azt mondtam a rendszernek, hogy osztrák vagyok, egyszer pedig hogy magyar. Mindenesetre érdekes árképzés, de beszéljenek a képek helyettem....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása