Ritkán mondja az Homár egy Axe-reklámról, hogy több fantázia van benne, mint egy Klapka-emlékplakettben, de most valami furcsa történt. Elfogyhatott a pálesz a bázison, mert az eddigi übermacsó vonal helyett David Fincher 95-ös morganfreemanes thrillerjét, A hetediket habosították fel mosolygós gesztenyebarnára. Olyannyira hozzák a filmet, hogy a szpotban egy Morgan Freman-hasonmás nyomoz kevésbé titokzatosan megvadult nõk után.

A nemzetközi kampányt támogató szájton egy kvázi-interaktív nyomozást lehet végigkattintgatni, ahol igazából nem sok történik. Ez némileg ront az összképen, úgyhogy lépjünk is tovább. (Ráadásul közben találtunk egy többrészes thai webes sorozatot, amiben a megszokott becsajozások történnek egy szemüveges csokkerrel, úgyhogy a fenti szpot csak ravasz álca volt.)
Hétvégi másik youtube-os szösszenetünk egy régebbi darab, de Homáron még nem volt. A rövidfilm a reklámügynökségek hétköznapjaiba kalauzolja a T. nézõket, ahol kivételesen mindenki azt mondja, amit gondol.
Végezetül pedig nézzék meg, hogyan lehet egy rengõcsöcsû csajjal és némi erõszakkal fõdíjat nyerni a Dubai Lynx reklámversenyen.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.