Tékozló Homár

Akciós sajt az Intersparban

2007.04.05. 12:06 | jackyll | Szólj hozzá!

Mint a fogyasztói társadalom tagja, néhányszor már én is megszívtam. De a minap rám mosolygott a szerencse. Nagyon kedvezõ árú sajt akadt a kezembe a szombathelyi Intersparban. Kíváncsi voltam, hogy a szemfüles pénztáros mit szól majd hozzá, de semmit. Azaz nem tûnt fel neki, én kifizttem és boldogan sétáltam ki: most az egyszer én vertelek át benneteket! Azóta is keresem a hasnoló lehetõségeket, de úgy látszik ez az akció csak egyszeri volt :))) Üdv mindenkinek! Knutti

A Homár egy kicsit szkeptikusabb a lelkes olvasónál, az ugyanis soha nem fog kiderülni, hanyadszorra csomagolták be ezt a sajtot, amíg elérte "véletlenül rosszul mért" hatgrammos tömeget/hétforintos árat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása