Tékozló Homár

Re: A dinnyés Cappy nyomában (frissítve)

2007.04.12. 14:16 | jackyll | Szólj hozzá!

(c) psylocybin

Megkaptuk az insider leosztást Secnirtõl, úgyhogy aki kezelhetõ függõséget szeretne kialakítani, az várjon kb egy hónapot a sárgadinnyés Cappy kipróbálásával:

a fiatalember várjon türelemmel, hamarosan a piacon lesz mind a sárgadinnyés, mind az epreskoktélos verzió. Kb 2-4 hét mire kiviszik a piacra. Valószínûleg a fiatalember a kereskedõknek szánt mintából kaphatott (élelmes kereskedõ a neki szánt promóciós ajándékokat elõszeretettel adja el). Délibáb, várj türelemmel, ez nem délibáb...

Aki nem bírja addig, annak itt egy pár ötlet Istvántól és Vikitõl:

ELTE BTK Múzeum krt-i campus (Múzeum krt. 4/A). A-épület, alagsor, Kupola-büfé. 8:00-15:00 Na, itt van ilyen. Legalábbis epres. Még. Félliteres. Dinnyés is volt. Az jobb (volt). Szerintem.

ui: egyébként ugyanez játszódott le (bevezetés-beetetés-kivezetés) a Profrino nevû csudafinom valamivel is. A simával, nem a mostani ostyás, szórt valamivel. Az van.

---

Nem delibab, en is ittam, mult heten vettem a Pusztaszeri uton, a Kemiai Kutatokozpont mellett. Telleg nagyon finom! ;)

update: ...valamint Zolitól:

a Móriczon van egy gyorsétterem, hambival, gyrossal, stb, a mekitõl kb 50-100 m-re. Ott is van dinnyés Cappy :D

update2 16:28:

Itt egy kép, amely azt bizonyítja, hogy éppen dinnyés Cappyt iszom. Hozzátenném, dunaújvárosi vagyok. Nálunk már hetek óta kapható az epres és a dinnyés Cappy is 0.5 literes kiszerelésben. Egyelõre csak a kis boltok kaptak belõle nálunk, de itt vannak a címek: Dunaújváros, Lajos király krt. 14., Vasmû út 57. Ezekben a boltokban biztosan van, jelenleg is. Fura, hogy a nagy áruházak nem kecsegtetnek az új ízélmény kipróbálásával... én speciel 200 Ft-ért vettem a képen látható fél literes dinnyét. Megérte. Üdv.: psylocybin

A képet kicsit feljebb raktuk, de ettõl függetlenül nagyköszi.

update3:

Szegeden kapható a tarjáni Viztorony téren, a buszpályudvaron lévõ Torony ABC-ben mind a két új iz. Sad

Önkiszolgáló étterem a Deák és az Astoria között, 49.-es villamos megállóval szemben. Majdnem. Bizony, epreset lehet kapni. Csodálkoztam is, hogy nem volt ennek a terméknek különösebb promóciója. Most már értem. Kitti

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása