Tékozló Homár

Henteskiállítás Frankfurtban?

2007.04.16. 09:56 | homár sebibaba | Szólj hozzá!
Aszongya, hogy átlag napi 3000 reklámimpulzus ér egy nagyvárosi járókelõt, szal nagy a zaj, nagyon kell kiabálnia annak, aki észre akarja vetetni Áruját a Fogyasztóval. Légyen szó akár kultúráról, hiszen a kultúra is áru, ezáltal ennek eladásán is profi marketingesek dolgoznak. Legalábbis a frankfurti Modern Mûvészetek Múzeumában www.mmk-frankfurt.de. Általában a reklámanyagokat gondolkodás nélkül recikláljuk, de most sikerült átütni közönyünk falát. Miazhogy: a bárd szobadíszként szolgálja a dolgozó népet, felkerült a falra.

Reklámtörténeti pillanat, múzeum bárddal még nem reklámozott, még ha az kartonból készült is. Meghökkentõ, figyelemkeltõ, sokkoló, ahogy a marketinges nagykönyvben meg van írva, de öncélúság kizárva: ez egy meghívó a Das Kapital kiállításra (alcím: blue chips and masterpieces) és valszeg József Attila sem egy heringre asszociálna, ha a tõkére terelõdne a szó. Sajnos, a kiállítás bõvebb leírásával adós maradt a bárd, egyfajta kíváncsiság gerjesztõ teaserrõl van szó. Ilyenkor jön az internet és derül ki, hogy a múzeum megvette a Rolf Ricke-gyûjteményt és ennek örül ezzel a kiállítással.

Roppant felcsigázva arra kérjük azon olvasóinkat, akik április 20-án jelen lesznek a megnyitón, fotózzák le a kartonbárd-meghívót lóbáló tömeget, "kezeket a magasba!", biztos mókás látvány lesz. Köszönjük.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása