Hirtelen nem tudja a Homár, hogy befúrja magát a kövek közé vagy nevessen, akárhogyis, megérkezett az utcai reklámterror új generációja, az interaktív multimédiás netrekötött szendvicsember. A Donald Trump realityjében is feltûnt Adwalker vállalkozás nem pusztán görkorcsolyázó tévés szpotokat kínál, hanem rögtön adatgyûjtést és vásárlást is egyben. Hajtás után van promovideójuk is, amibõl kiderül, hogy folyadékkristályos-mentõmellényesek nem támadnak emberre, amíg azok meg nem állnak elõttük bambulni.
Az egyelõre London, New York és Dublin utcáin portyázó bedrótozott humanoidok látványa - az újszerûség varázsáig - önmagában elég, hogy az emberek szájtátva beszédbe/nyomkodásba elegyedjenek velük illetve esetenként hitelkártyáért nyúljanak. Merthogy a szerencsétlenek a hasmagasságban viselt kijelzõ és a kézben tartott tablet pc mellé még kártyaleolvasót és nyomtatót is kaptak. A Homár a maga részérõl páncéllal sem piszkálná az ilyesmit, de pl aki még nem látott internetet, annak biztos baró lesz.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.