Tékozló Homár

Bizonytalan árcsökkentés a Tescóban

2007.04.26. 10:21 | jackyll | komment

Hiperaktív olvasónk, Darwin Dij már megint talált egy kihagyhatatlan akciót a Tescóban, de ezúttal mintha kissé remegett volna az árazó keze, mi is volt a régi ára, biztos ennyi az új, ésígytovább:

A minap turkaltam egy kicsit a Tesco egyik sargacimkes ossze-vissza dobalt arukat tartalmazo ladajaban (a jo oreg atavisztikus guberalo hajlam, ugyebar). Felfigyeltem egy pofas kis ujrairhato CD-re. Nosza kezembe vettem, es maris elaleltam. Sajnos a mellekelt foton nem latszik minden tokeletesen (mobil makro...), de felidezem:

Regi egysegar: 379 Ft -> Uj egysegar: 379 Ft -> Regi ar: 379 Ft -> Uj ar: 379 Ft

... en huje meg otthagytam ez a remek akciot :(

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása