Speciális problémával találta meg a Homárt Csaba, aki garanciális aksicseréjét egy hónapja hiába várja a Gránátalmától, az üzlet ugyanis megszûnt, a helyén nyílt bolt pedig természetesen nem jogutód. Így azt sem lehet tudni, hová vitték és mikor kapják vissza a szervizbe leadott eszközöket a vásárlók:
Közel egy éve vásárolt cégünk egy MacBookPro 17” számítógépet a Gránátalma Apple Center-tõl (1024 Bp. Margot Krt. 91.). A gép akkumlátora meghibásodott (konkétan megolvadt félig, de ennek ellenére is pár percig símán üzemelt, így a mérnöki munka ellen semi kifogásom nem lehet) mivel garanciális idõn belül voltunk azt beszállítottuk a fenti üzletbe, ahol is azt elkérték – mivel balesetveszélyesnek találták, megjegyzem jogosan - hivatalos átvételi elismervényta adtak és egy ígéretet, miszerint ki fogják azt cserélni. Egy hónap múlva miután többszöri telefonos és emailes megkeresésemre sem reagáltak, egy internetes fórumon megtudtam, hogy a Gránátalma (itt több féle opció van) a.) vagy bezárt b.) vagy elköltözött c.) vagy pihen és utána stratégiai átalakításon megy keresztül. A lényeg: abszolute elérhetetlen. Se telefon, se mail. Üzlethelyiségüket már más – ugyancsak Apple üzlet – birtokolja.
Mivel rossz akkumlátorom náluk van, az Apple termékekre vonatkozó világgaranciát sem tudom az Apple Magyarországnál érvényesíteni (akik ezt kedvesen felajánlották), és a közel 1 milliós gép jelenleg minden, csak nem mobil, ami ugyebár többek között a lényege lenne. Jelenleg ott tartok, hogy a gránátalmát mint már gyümölcsöt is messze elkerülöm, és erre biztatok, mindenki mast is, bár az Apple termékeket még favorizálom – de lehet hogy az itteni support miatt errõl is leszoktat.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.