Tékozló Homár

A leghülyébb magyar reklámos + a leghülyébb magyar ügyfél

promóció

2007.05.07. 10:18 | szily | komment

Nem, igazából nem is az a furcsa, hogy létezik olyan, elvileg, sõt gyakorlatilag is a magyar nyelvbõl élõ szövegíró, aki nem tudja, hogy a „Süt róla az olcsóság!” magyarul azt jelenti ”nemcsak szarul néz ki, hanem tényleg szar is”. A furcsa az, hogy ennek a bravúrszlogennek elvileg egy rakás, de legalábbis több szûrõn át kellett mennie, lepecsételte az art director, prezentálták az ügyfélnek, az ügyfél saját köreiben megbeszélte, hogy oké-e, aztán bólogatott, hogy „ettõl majd összehugyozzák magukat”.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása