Volt már vicces roamingsztori illetve számhordozás a Homáron, de kiderült, hogy ezek együtt ütnek igazán. A lényeg: naiv ügyfélnek egy éven keresztül számlázta a Vodafone egyszeri külföldi látogatása során kezdeményezett/fogadott hívásokat.
A történetet azzal kezdeném, hogy hûséges voda-elõfizetõ voltam 6 évig..egészen tavaly decemberig! Ugyanis tavaly januárban egy hónapot Németorszában töltöttem, aminek az eredménye a telefonszámlámon is meglátszott, 49.000Ft-ot csengettem ki. Ezzel nincs is semmi probláma, bár kicsit sokalltam az összeget, mert össz-vissz max. 3szor telefonáltam haza és kb ugyanennyiszer hívtak, de én hülye ugye minek telefonálok külföldön... Az agyvizem akkor kezdett felmenni, amikor a márciusi és áprilisi számláim is meghaladták ezt az összeget (mellékesen hozzáteszem, hogy nem vagyok egy nagy telefonáló, a számláim átlag 10.000-12.000 ft. között mozognak) és a számlarészletezõn további JANUÁRI Németországi hívásaimat tüntették fel.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott tudtomra adták, hogy külföldrõl lassabban érkezik vissza a kinti szolgáltatótól az értesítés és ez ezért történhetett..Oké nyeltem egy nagyot, kifizettem a számlát...mi mást tudtam volna csinálni, az életben nem tudnám bebizonyítani, hogy én annyit biztos nem telefonálat, 'nagyon rendesek' voltak még az órát és a percet is megmondták, hogy mikor történt a hívás...Itt szintén megjegyezném, hogy azokban az idõpontokban a telefonom általában ki volt kapcsolva, mert dolgoztam! És még mindig hûséges maradtam...Megkaptam a májusi, júniusi stb. számlákat, ami normális volt (bár mostmár Pannonosként tudom, hogy ez is sok), de elérkezett a december és láss csodát ismét 50.000ft. körüli csekkel, (tök jó kis karácsonyi ajándék volt) természetesen szintén JANUÁRI Németországi hívásokkal a listában. Az ügyfélszolgálaton körülbelül 20 percig kapcsolgattak egyik kollégától a másikig, mire egy illetékest találtak, ekkorra, már és is tök ideg voltam, erre kioktattak, hogy olvassam el egész nyugodtan a kisbetûs részt, hogy nekik egy évig joguk van külföldi hívásokat kiszámlázni nekem. Bizonyítani semmit nem tudok, bíróságra ezért pláne felesleges menni, úgyhogy megint csak annyit tehettem, hogy kifizetem a számlát.
Ekkor határozam el, hogy átviszem a számom a pannonhoz! Persze miért is ment volna simán?? Betopogtam a vodafonehoz, ugye szõke vagyok és nem csúnya, öt perc sem telt el mire kikezdett velem a férfi eladó, hogy-hogynem a sorszámom is hozzászólt és már éppen randira hívott volna, amikor megjegyeztem, hogy van barátom, úgyhogy hagyjuk a témát és mellesleg azért jöttem, mert szeretném a számomat hordozni. A pasi erre teljesen kifordult magából, hogy idézem "tiszta hülye" vagyok stb. és a többi szolgáltató mind lop, csal hazudik, egy öt perces kiselõadást halgattam végig, mire közöltem, hogy lejár a parkolójegyem és lesz szíves sietni, erre végre elkérte a személyimet és csiga-lassúsággal végre kitöltötte a papiromat. Ugye számot hordozni, csak nullás számlával lehet, ezért megnézte az egyenlegem és kifitettem a hátralékot neki, megkérdeztem, hogy van e még bármilyen kötelezettség vagy tartozás és azt mondta, hogy nem. Majd a személyimet egy laza hanyag mozdulattal nekem dobta, persze úgy, hogy esélyem se volt elkapni és a földrõl kapartam fel...Ezután természetesen telefonon bepanaszoltam a pasit, de még sajnos most is ott dolgozik.
És hogy a történet kerek legyen, kaptam még egy számlát tegnap a vodától, hogy még 10.000 ft-al tartozom nekik, telefonon hívom az ügyfélszolgálatot, persze már nem ingyen, mert azóta boldog pannonos vagyok, fél óráig megint ide-oda kapcsolás és mire elérem az illetékes és elmondom, hogy mi bajom, közli velem, hogy elnézést tecnikai okok miatt nem hallom magát, kérem hívjon újra... Második hívás: ugyanígy történt, de érdekes az összes ügyfélszolgálatos hallott csak az illetékes nem... Ma személyesen bementem a Voda kirendeltségre és ott azt mondták, hogy maradt egy kis maradványérték, decemberrõl, arra a kérdésre, hogy ezt ugyan miért nem februárban esetleg márciusban számlázták ki nem tudtak válaszolni, de azt megint 'nagyon kedvesen' megjegyezték, ha nem fizetek bíróságra terelik az ügyet...Kössz szépen!
Sose legyen senki vodás és külföldre még telefont se vigyen...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.