A vásárló összezavarása fontos lépés a döntéselőkészítés folyamatában, hiszen minél bizonytalanabb, annál jobban örül majd a külön standon kiemelt, túlárazott prémium termék biztonságos sznobériájának:
A héten a kecskeméti Malom centerben, azon belül is a Photohall vitrinjében érdekes matematikai problémával találtam szemben magam: 0=28...
Kisíján levette a Homár az ollóját az atomtáska gombjáról, amikor traj egy újabb rettenetes átcímkézett terméket talált:
mielőtt bárki azt hinné, vége: mellékelten küldöm az átcímkézési botrány újabb bizonyítékát. helyszín a Reál egyik áruháza Budapesten, tegnap.
Ezt meg csak a vicc kedvéért, illetve, hogy belinkelhessünk egy
nagyon mulatságos javás alkalmazást.
Péntekre / Medárd / Esetlen Zivatar-t jósolnak. Jó idő lesz!?? Csoki!
Napelemes Bányászlámp@ 2007.06.25. 00:32:38
Magam_a_Mondomét! 2007.07.27. 09:01:43
"A vásárló összezavarása fontos lépés " - mert szegény vásárló már ELKÉPZENI sem tudja, hogy egyazon terméket akár több bank is finanszírozhatja hitelbe'...
Oszt' az egyik nulla téháemmel, a másik meg nemnulla téháemmel.
Elképzeni sem tudja!
Megkérdezni sem!
De lefotózni és behomárlinkelni azt tudja!
Meg felháborodni.
Piha!