Tékozló Homár

Hülye feliratok: téháem, átcímkézés, képújság

2007.06.07. 10:46 | jackyll | 2 komment
A vásárló összezavarása fontos lépés a döntéselőkészítés folyamatában, hiszen minél bizonytalanabb, annál jobban örül majd a külön standon kiemelt, túlárazott prémium termék biztonságos sznobériájának:
A héten a kecskeméti Malom centerben, azon belül is a Photohall vitrinjében érdekes matematikai problémával találtam szemben magam: 0=28...
Kisíján levette a Homár az ollóját az atomtáska gombjáról, amikor traj egy újabb rettenetes átcímkézett terméket talált:
mielőtt bárki azt hinné, vége: mellékelten küldöm az átcímkézési botrány újabb bizonyítékát. helyszín a Reál egyik áruháza Budapesten, tegnap.

Ezt meg csak a vicc kedvéért, illetve, hogy belinkelhessünk egy nagyon mulatságos javás alkalmazást.
Péntekre / Medárd / Esetlen Zivatar-t jósolnak. Jó idő lesz!??  Csoki!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magam_a_Mondomét! 2007.07.27. 09:01:43

Kedves vásárlótársam!
"A vásárló összezavarása fontos lépés " - mert szegény vásárló már ELKÉPZENI sem tudja, hogy egyazon terméket akár több bank is finanszírozhatja hitelbe'...
Oszt' az egyik nulla téháemmel, a másik meg nemnulla téháemmel.

Elképzeni sem tudja!
Megkérdezni sem!

De lefotózni és behomárlinkelni azt tudja!
Meg felháborodni.
Piha!
süti beállítások módosítása