Betévedtem a Vision Express soroksári Tesco áruházban lévő üzletébe, azzal a szándékkal, hogy kicseréltetem a szemüvegkeretben lévő gumi papucsokat, mert bizony nagyon nyomták már az orromat. Kedves mosolygós kislány közölte velem, hogy semmi gond, 15 perc alatt megvannak (mi tart ennyi ideg, nem tudom), de előtte írjam alá, hogy ŐK nem vállalnak felelősséget, ha esetleg eltörik valahol a keret, vagy valami baja esik a szemüvegnek. Na itt kellett volna megfordulnom és kimennem, de hát naiv kis ember révén, gondoltam nem lesz gond. 15perc múlva vissza is megyek mire közli a kedves, hatalmas vigyorral, hogy „Hát eltört”.
Mondtam nekik (először azt hittem, hogy csak viccel), hogy nagyszerű, akkor 42.000Ft-ot kérnék, mert 2000-ben mikor csináltattam a szemüveget annyiba került. Mire mondja, hogy” nem, nem, tényleg eltört”. Kérdeztem, hogy hogyan sikerült? Azt a választ kaptam, hogy ez egy gyenge minőségű keret volt(Pierre Cardin), sajnos 1 évet bír csak ki körülbelül. Mikor mondtam, hogy mikori is a szemüveg, és ki a gyártója, akkor az élettartam felugrott 5 évre, és már nem is volt gyenge minőségű. Megkérdeztem, hogy akkor most mi lesz? „Hát meg lehet forrasztatni, de az pénzbe kerül” És persze, nekem kéne fizetni… Itt durrant el az agyam… Kijött még egy kislány, aki nekiállt kioktatni, hogy azért íratják alá azt a bizonyos papírt. Kérdeztem „Ha valaki beállít egy 200.000Ft-os szemüveggel egy papucscserére, akkor azt is összetörik hátul a raktárban?”
Így most ahelyett, hogy fizettem volna kb 1.000 ft-ot, most vehetek egy új szemüveget. Miért is? Mert a lencsét persze, nem tudják átrakni másik keretbe. Tehát eddig kb 60.000 Ft kiadásom lesz, ha már az ember egy olyan szemüveget szeretne, ami kitart ugyanígy 7 évig (vagy a legközelebbi Vision Express-ig). Ja, és kb 1 hét míg elkészül a szemüveg (persze máshol veszem meg), illetve a régi megforrasztása is 1 hét, úgyhogy se régi, se új kukker nincs.
Szemüvegzúzás garancia nélkül
A Homárnak eddig sosem volt baja a Vision Expresszel, ami annyit tesz, hogy 1-2 évente visszahajlítottak egy-egy szemövegkeretet, amiért általában nem kértek pénzt sem. Attila nem volt ilyen szerencsés:
Jasperek 2007.06.13. 11:50:03
Nekem sokszor hajtogatták vissza a szemüveget és mindig ingyen.Én is aláírtam a papírt. Nem volt ilyen "balesetem" (pólus vision ) de ez sajna benne van a pakliban.De ha én hajtogattam volna vissza akkor lehet rosszabbul jártam volna.
Bár a vigyorogva hozza vissza kicsit ráborítanám az asztalt én is.
ezlennék 2007.06.14. 15:55:31
Kotit 2007.06.14. 16:18:36
Mellesleg érthetö a dolog: vagy ingyé csinálják felelösség nélkül, vagy fizess érte.
Kotit 2007.06.14. 16:21:24
Mellesleg érthetö a dolog: vagy ingyé csinálják felelösség nélkül, vagy fizess érte.
rafaello 2007.06.18. 16:35:40
Tudod,minden kereskedelemben van egy úgy nevezett " garancia ". Bizonyára már te is hallottál róla. Szóval ez a garancia bizonyos feltételek mellett garantálja neked azt ( jelen esetedben hogy a szemüveg javítása bizony nem garanciálisan történik. Mellesleg jegyezném meg, hogy a garancia egy éves,melyet papírokkal kell igazolni. A papír amit adtak,hogy saját felelősségre történik a szervizelés,pontosan az ilyen helyzetekre lett kitalálva. Aláírásoddal tudomásul vetted azt, hogy bizony bármi tröténhet a szemüvegeddel,az nem von maga után következményeket. Őszintén szólva, nem is értem,mire ez a felháborodás.
Egy szó,mint száz : igazat adok az optikának!
rafaello 2007.06.18. 16:39:15
Minden esetre majd írd meg a másik helynél lévő tapasztalataidat,mert kiváncsi vagyok.
FaBatka 2007.06.21. 20:10:43
Megosztom tapasztalatomat a konkurenciánál(Optiris Optika, Europark). Zúzás után másnap bemegyek fél kettőre, szemvizsgálat, keret, megfelelő lencse kiválasztás fizetés. Kérdem: mikor lesz éleslátásom? Kb 10. munkanap. Igen, munkanap, nem naptári nap. Sebaj, a zúzóknál is ennyit mondtak. Ez volt kedden. Mobilszám megad, sms-ben értesítenek. Ugyanazon hét szombat, este 3/4 hét, éppen tv-t böngészek, mikor meg is jön az sms, hogy mehetek is érte. Mivel este 8-ig voltak nyitva, be is mentem, elhoztam és azóta is használom. Kérdésemre, miért is volt meg ilyen hamar, közölték, hogy volt raktáron a kért lencséből, ezért sikerült hamarabb elkészíteni. Meg egyszer köszönön nekik!
A Vision Express-re visszatérve: VOLT nekem is jó tapasztalaton velük. Az első papucscserém náluk volt, nem törték el, és ráadásul ingyen volt a szervíz! Ezért volt bizalmam bennük(nem az ingyenesség miatt).
bifoo 2009.07.22. 06:45:41
Azon felül az ,hogy rá van írva pierre cardin ,és itt vetted . Nagy valószínűséggel a sárgák csinálták.