Tékozló Homár

Romlottgrillcsirke-alert debrecenieknek

2007.06.29. 11:55 | szily | 45 komment

Aki az Interspar előtti grillcsirkésnél vásárol, szaglásszon, mint Semjén Zsolt a dancehallfesztiválon. Vagy úgy jár, mint gerard, akinél létra volt, ezért rohadt csirkét vett. Büdös részletek a hajtás után.

Kedves Homár!

Igen gyakran tévedek be a blogotokra, és gyakran jót mulatok magamban, mennyire ránk jár a rúd, ha vásárlásról van szó. Néha csak vicces a helyzet, máskor viszont már ijesztő. Én ez utóbbival szembesültem tegnap Debrecenben az Interspar előtti grillcsirkés standnál. Nem szoktam grillcsirkét venni, talán az ára is riaszt el ettől (1280 Ft egy egész csirke, ami azért nem is olyan nagy), de tegnap az illat elcsábított. Fel voltam pakolva létrával, miegyébbel, ezért nem tudtam ott és akkor megenni a csirkét. Gondoltam, hazaviszem és készítek majd mellé valami kis köretet. Így is tettem, de otthon, a legnagyobb meglepetésemre, furcsa szagra lettem figyelmes. Talán a dögszag a pontos meghatározás. A standnál nem éreztem még, de ez normális is, hiszen vagy 20 csirke volt ott nyársra húzva a grillsütőn. Az összillat elnyomta ennek a deviáns csirkének a bomló szagát. Én azonban nem hagyok veszni olyan könnyen egy ilyen drágán vásárolt csirkét. Ha belehalok is, de eszek belőle, gondoltam én. Így is tettem, egy kis sült krmplival. Ez utóbbi hozta is a szokott formáját, nehéz benne csalódni. A sz! agot pedig egyszerűen félresöpörtem, de nem tudtam sokáig. A nyúlós-ragadós grillmáz mögül előtörő agresszív szag betöltötte a nappali teljes légterét 10 perc alatt. A parfümök illatánál ez persze igen dícséretes tulajdonság, de ez elviselhetetlen bűz volt. Beraktam hát a corpus delictit a hűtőbe, ahogy a krimikben is láttam már néhányszor, ha egy nem kívánatos holttestről van szó. Amikor a feleségem megjött, ő is megpróbált enni belőle. Aztán vártuk a hatást, a szalmonella könnyen felismerhető jeleit, de szerencsére megúsztuk. És hogy mit csináltunk a szinte egészben megmaradt csirkével? Kidobtuk a szomszéd jóravaló kutyájának, Blökinek. Ő persze nem sértődött meg a döghúson. Persze nekünk sem kellet volna, hiszen nehéz ma élő állapotban venni és enni a jószágot. Azt hiszem, visszatérünk a saját farm, saját jószág, gyümölcs, zöldség koncepciójához. Kedves debreceniek, Ti pedig ne egyetek ott, csak ha fel vagytok készülve az átverésre. Copperfield sem tudná ezt mesteribben csinálni. A trükk: rejts el egy romlott csirkét a 20 szóban, és másban forgó csirke közé. Ezután indulhat a játék: itt a piros, hol a piros...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toddzsa 2007.06.29. 11:59:38

Először első! :)

toddzsa 2007.06.29. 12:01:38

Komolyra fordítva a szót:
ez is a maxi genyaságok szintje!

froccsos 2007.06.29. 12:04:17

Azért nemgyengén dögevő a létrás gyerek :)

Újpesti Stop-Shop, hentes (Plusnál): 850Ft (nagyon finom, méretes)

Cora: 900Ft (igaz, krva kicsi, galambszerű, de még ehető)

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.06.29. 12:04:17

Perverz állat vagy baszki! Döghúst zabálsz, az asszonyt is megtömöd vele, de még a szomszéd kutyáját is.
"...hogy mekkora balfékek vannak ecsém..."

Deuce Bigalow 2007.06.29. 12:05:38

...ső?
már ne haragudj, de ha egy ételnek dögszaga van, akkor ti még megpróbáltok enni belőle?????
fene a gusztusodat!

a rekettyés 2007.06.29. 12:08:52

Ez egy durva támadás biztos a békés debreceni pógárok ellen a komcsi grill csirke maffia részéröl.

froccsos 2007.06.29. 12:10:29

Kósa: Semmi extra nem történt!

Secnir 2007.06.29. 12:18:01

ja értem, ha dögszagú, akkor az asszonynak még jó. ha már neki sem kell, akkor kóstolja meg az anyós. de ha neki sem kell, akkor dögöljön meg a szomszéd kutyája.

SAITYX 2007.06.29. 12:34:59

Dögszagú húsból nem eszünk, ezt tanította a Zanyukám. A helyedben visszavittem volna hogy kóstoja meg az árus. Sőt, egye meg előtted, vagy fogyaszóvédelem lesz belőle.

barceo 2007.06.29. 12:55:58

Hát ez az! Vissza kellett volna vinni, nem itt pampogni!!! Mi értelme van ennek? Gondolod, hogy attól fog bármi változni, hogy megírod a Homárnak ahelyett, hogy valamit csinálnál????
Jelzem ezen túl, én sem értem, hogy miért kóstolsz meg egyáltalán egy dögszagú kaját...

guadana 2007.06.29. 13:18:42

elmegyek valami dögkútra kajáért, a maradékot meg meghagyom az asszonynak. ekkora hülyét.

Niaren 2007.06.29. 13:26:42

Bazdmeg.. én kettőt etetnék meg veled azok után, hogy a kutyának adtad..

Mi a szarért nem vitted vissza? Meg mi az, hogy annak ellenére hogy DÖGSZAGA volt te megpróbáltad megenni. Meg az asszony is :S

Hát komolyan, azért én titeket is bezáratnálak nem csak a grillcsirke árust.. Baszki.. dögszagú hús de próbáljuk már meg megenni.. Szép család...

W00d5t0ck 2007.06.29. 13:35:16

Szerintem az ilyen nem tartozik a "naiv ügyfél" kategóriába. Persze nyilván basszameg az árus a csirkéit (hősünk nagy eséllyel úgy is meg fogja venni), de azért hogy megeszi úgy is hogy dögszaga van. Hát hülye ez? Az ilyet már kiskorában le kellett volna hajigálni a tajgetoszról. Bár még most sem késő...

tris 2007.06.29. 13:40:14

Ilyesmit nem szabad venni. A pultban lévő gyönyörű pizzaszeleteket, a lejárt szalámival és sajttal díszítik.
Jó étvágyat! Ha neked nem is teccik majd az asszony megeszi, de ha ő se még mindig meg lehet kínálni a gyereket.

doremi101 2007.06.29. 13:42:01

Szereted te az asszonyt? Döghússal etetni...jesszusom

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2007.06.29. 13:42:30

Ne má wazz.
Ez volt a kedvenc grillcsirkésem. :(

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.29. 14:19:47

Hát nem szívesen mondom, de inkább egyetek királyrákot, mint Nelly.

Fanyuvo 2007.06.29. 18:22:01

Ahogy a szoveg irja a masik 20 csirke jo illata elnyomta a romlottat. 20 az 1-hez nem rossz arany itthon. Volt mar rosszabb is.

2007.06.29. 18:23:07

ja, a tudatos fogyasztói magatartás mintapéldája: eszünk a döghúsból, adunk az asszonynak is, és végezetül mérgezzük le a szomszéd kutyáját.
Állategészségügyi és Élelmiszer Ellenőrző Szolgálat
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
cuccot bevisz, bejelent,ellenőrzés, bevizsgálás, bezárás, bírság.
nem az a baj, h egy barom vagy, hanem, hogy nyilvánosan közzé is teszed.

Megdobbent 2007.06.29. 18:59:05

Ahaha, ezt most tulkepp azert verte nagydobra a skac, mert ennyire luzer, vagy mert ved minket? Nemtom, en a nejem helyett biztos, hogy az ANTSZ-el egyutt mentem volna vissza kerdore vonni az eladot a kis nyugtaval a kezemben. De hat debrecenben fura dolgok es emberek vannak ;)

eMM2 2007.06.29. 20:01:39

Ha grilcsirkét akarsz enni süsd meg othon magad.Ezeknél a csirkéseknél nem ritka hogy bagóér veszik a hentestől az épp lejáró csirkét.Kicsit szaga van de majd besózzuk jól azt szevasz.Nem beszélve hogy a csak állati fogyasztásra használható csirkéket is szeretik sütögetni.Ilyen a rosszul kivéreztetett pld.Jó étvágyat.Azt hogy a nyílvánvalóan büdös csirkéből még jóizűen eszik is a tag, meg az asszony hááátt.Nagyon guszta.

lumberjack 2007.06.29. 20:48:03

Ecsém vazze, te télleg beteg vagy. Dögszag, nyúlós-ragadós. Mikor kezdted szétszedni, és a nyúlós-ragadós bőr az ujjaidra ragadt, remélem csak a fogaiddal tudtad leszedni róluk :)

kopaszfeketemercis 2007.06.29. 21:16:31

Én lenyomtam volna a kancsó grillcsirkés torkán!

Szuper Omega 2007.06.29. 22:06:15

érdekes, ha jol tudom kutyának csirkecsontot adni nem éppen egy tul nemes gesztus:)

HACCPi Corai Döglésű Rágcsáló 2007.06.30. 00:50:15



Ez most a Kora vagy a Tecsó lejárató kampánya egy jó csirkés ellen?

eMM2 2007.06.30. 02:50:39

Biztos az ósené.:)

HollyFcuk 2007.06.30. 03:06:06

Ez a sztori nagyon gyenge. Két mondatban el lehetett volna mesélni, ehelyett...
Homár is lehetne inyencebb! Még ha visszavitte volna és a biztonságiakkal dobatják ki, talán...
Naiv ügyfél kezdi elveszíteni a funkcióját, értelmét, lényegét, miegymás és kezd belesüppedni valamiféle "gyalázkodós hoax üzembe" annak minden jellemzőjével.

Nem is beszélve a segíts magadon, Isten is... formuláról.

eMM2 2007.06.30. 10:02:25

Miért ez nem ínyenc dolog? Büdős nyúlós csirke.Vietnámiaknál biztos sikere lett volna mert ők meg a csontiból csinálnak öntetet a rizsükre.

kéjenc 2007.06.30. 10:35:01

ettévóna homárt wazze.jáccod itt a fejed grillcsirek meg sültkrumpli.jóhogynem kovászos uborka is

2007.06.30. 14:31:19

fúúúú, nemrég ott ettem én is egy fél csirkét... nem volt valami nagy szám, és kurvára sós volt, gondolom így nem éreztem ha rohadt is volt... fosás nem volt, mert az egyetem veszélyes üzem és sűrűn öblögetünk pájinkával.
Amúgy szerintem a kiskereskedők visszaerősödése lenne mindenre a megoldás...pl. az ismerős zöldséges nem ba.. át,mert van egy kis létszámú vevőköre, ha egyszer átvág, nem megyek oda többet. Szupermarketban zöldséget? Soha, bár lehet hogy olcsóbb, de akkora a forgalom hogy leszarják mit adnak el...vásárló jut is , marad is...
Kocsmákkal hasonló tapasztalatom van... sokszor egy kis garázskocsmában jobb minőséget kap az ember, mint a sokak által látogatott , "felkapott" helyeken...

2007.06.30. 14:33:00

persze a grillcsirkés is "kiskereskedő", de forgalmas helyen üzemel, megteheti hogy szart ad el...

janosski 2007.06.30. 17:50:21

egy igazi férfi megeszi a romlott kaját és nem sajnálja a feleségétől sem.
hova lenne ez az ország, ha mindenki ványadt kákabelű finnyás fővárosi ficsúr lenne

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.07.02. 01:14:20

hozzátenném hogy a miskolci szinva plázában kétszer is romlott kaját adtak el elsőre nem rázkódtam meg merthát ugye van mikor szar kerül a palacsintába meghát eddig mindig jó volt a kaja(milyen már hogy egy üzletet azzal dicsérünk hogy nem szart ad el)
de mikor másodszorra kicsit páleszosan ettem ott és nem éreztem a bűzt akkor olyan hányós-fosós-hetes betegségem lett mint ide lacháza, a 40C láz karácsonykor (mert még akkor történt) külön bónusz volt. mikor gyomorfájással megszagoltam a maradékot majd elhánytam magam olyan büdös volt, utána valóban meghánytattam magam egy kis sós vízzel a hányadék is úgy bűzlött mint egy pöcegödör. fasza volt, azóta csak itthoni kaját eszek mert nagyanyám(isten nyújtsa hosszúra életét) nem kér blokkot hogyha reklamálni szeretnék

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.02. 11:35:22

- A kutyának nem lesz semmi baja, sem a csirkecsonttól, sem a rothadó csirkehullától, mert alapvetően ragadozó és dögevő. Az ilyen óvatoskodó baromságokat azok terjesztik, akik azokat a qrwa büdös tápokat gyártják. (Nem tartoznak a kutya halmazba azok a kutyából kitenyésztett rezgőlábú, lógónyelvű, dülledt szemű ótvaros és drága gnómok, amiket normális ember nem is tart. Kutyákról bővebben kitalator.blog.hu/2007/03/05/kutya_elet)
A ögök megfeleő elkészítését a régi nemesi és a mai faluszéli cigány háztartásoktól lehet megtanulni. A grillezés nem szerepel ezek között. A vásárokban, lacikonyhákon, plazákban római köménnyel fedik el a romlott húsok bűzét.

instant vízpor 2007.07.02. 12:05:41

Eccer láttam valami dokufilmet egy ilyen faluszéli kommunáról, és ők egy közeli dögkútnál szerezték be a főznivalót. Pl. a főszakácsnő ott nézegetett egy felpuffadt disznót, hogy "hát istenem de gyönyörű jószág..." Aztán mutatták, hogy főznek egy nagy kondérban, közben a 6-7 éves kislánynak mondja a mama, hogy "tudod, jó sokáig kell főzni, akkor elmegy a szaga". Nem látszottak betegnek, sőt a mama szvsz ütötte a mázsát...

Amúgy úgy emlékszem, hogy régen jóanyám is odaadta az öreg, beteg, esetleg frissen megdöglött tyúkjait egy cigányasszonynak. Teljesen ingyen, puszta emberszeretetből...

instant vízpor 2007.07.02. 12:08:52

Mellesleg egyszer Tesco-ba olyan krémest vettünk, aminek savanyú szaga volt. De mi nem ettük meg...

Ellenben amikor elmegyünk a párommal a süteményes pultjuk előtt, mindig elkezdek jó hangosan azon elmélkedni, hogy jól néznek ki a sütik, de ne vegyünk, mert a múltkor is savanyú volt az albán krémes. :D

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.07.02. 14:29:58

a kutyakajákhoz is hozzászólva, a kutyám nem azt a szar műanyag tápot eszi hanem csirke fejet/lábat és hozzá száraztésztát és maradékot. hiába rinyálnaka reklámok hogy akkó jajdeszar lesz, kutyádnak meg vegyél csepit, anyámkínját. eddig három kutyám(korcs,foxi,németjuhász) nőtt fel büdösségalapú tápon és semmi bajuk, pedig néha egy napig is a napon hagyják a főtt csirkefejet és semmi baja a gyomruknak, a kis kutyimutyikáknak pedig méga táp is megárt.

Ramonika 2007.07.02. 15:46:41

Alátámasztom, én is szóltam a férjemnek, hogy onnan nehogy vegyen mégegyszer grillcsirkét. Rémálom az íze és a szaga.
Ja és pont az a gyomorforgató benne, hogy mivel fűszerezve van elég erősen, ezért először nem is tudod, hogy mi ilyen furcsa a csirkén. Furcsa a szaga, meg az állaga és csak később jössz rá, hogy agyon van fűszerezve meg melegítve, az elnyomja.
Inkább lennének zöldek, akkor nem kóstolnánk meg. De az a reakció, hogy félreteszem a páromnak az természetes, mert először nem érted, hogy most csak te érzed ezt a furcsa mellékízt meg szagot, vagy mi ez.

instant vízpor 2007.07.02. 17:06:24

Nekem volt két görényem. Egyszer a párom rábeszélt, hogy vegyünk nekik valami prémium macskakaját, mert a címkéjével még nyerni is lehet. :J
Egy nap után érintetlenül hajítottam ki a kertbe. Bezzeg a nyers csirkenyakat, belsőséget megették. (Mondjuk a nyári melegben eldugott és megérlelt kaja már elég érdekes állagú volt, na az nekik se kellett. De egy ismerős grillcsirkés jó áron megvette... :D

Grillcsirkét a kutyának nem azért nem adnák, mert büdös - ha nagyon gáz, úgyse eszi meg, - hanem mert többnyire agyon van sózva.

2007.07.04. 04:00:44

Fura, hogy a szaga fogott meg vasarlasnal... en ugy jottem ra, hogy ott valaki arul valami kajafelet, hogy egyszer arrajarva keresni kezdtem az allandoan erezheto penetrans zsirszag szarmazasi helyet. szerintem nem gusztusos, hanem visszataszito. hogy egy szoval jellemezzem: budos.

System failure. :) 2007.07.10. 21:15:09

Én is debreceni vagyok.
Megkérdezném azokat az illetőket, akik ócsárolják az árust hogy ugyan ettek-e abból a "döghús"-ból?
Én véletlenül igen.
Igaz majd egy éve, de semmi kivetnivalót nem találtam. Pontosítok: tényleg nem olyan nagy, de ez ugye relatív.

kis csirke 2008.12.03. 08:37:39

Sziasztok! Én is csirkesütéssel foglalkozom már nagyon régen, de még nem volt büdös soha˘! Mert ha az lenne ki venne ezután csirkét tölem?? Ne általánosítsatok! akinél büdös az csak alkalmazott és nem érdekli mit süt (általában). Ha Kistarcsán jártok gyertek kóstoljátok meg, megéri! sziasztok!

Csurmur 2009.11.10. 12:19:58

Sziasztok!
Pár éve én is grillcsirkéztem, és csak egyszer volt probléma, és akkor is a főnököm miatt. Jeleztem neki, hogy szerintem elromlott a mélyhűtő, cserélje ki vagy csináltassa meg. Nem tudott/akart azonnal intézkedni, így szenvedtem és zaklattam ezzel pár napot. Éreztem is valami kellemetlen szagot, de lerázott, hogy csak egy elütött kutya az (egy főút mellett volt a csirkés kocsi, ott előfordul az ilyen). Egyszer visszahozták a csirkét, hogy büdös. Azonnal visszafizettem az árát, elnézést kértem, és hívtam a főnököt, hogy bezárok, az ott lévő csirkéket dobja ki, és ha másnapra nem lesz új hűtő friss csirkékkel, felmondok és keressen más balekot oda. Lássatok csodát, lett új hűtő friss csirkékkel...
Lehet, hogy ezzel kellett volna először is fenyegetőzni, de 15 évesen az ember lánya még elég naív...
Azóta nem dolgozok élelmiszerekkel... és a grillcsirkét sem tudom megenni...
süti beállítások módosítása