olvasva a Blogokat, szinte csak bosszúságot olvasni. Íme egy sikerélményem (tájékoztató adat miszerint egy doboz Danone Kaukázusi iható kefir ára kb 220 Ft). Nem ízlett a napi kefirem, gondoltam írok a Danone-nak:
uzenet : Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A problémám a következő. Napi rendszerességgel iszom a Kefirt már fél éve. Magába lehúzom, reggeli gyanánt tökéletes. A kupak kinyitása után a védő fólia jön, mely általában púposodik (Kivéve ha nem az Auchanban veszem, hanem kis közértben, ahol kiszakadt állapotban van minden második). Kb 2 hete azonban vákumos az egész Kefires doboz, a fóliai is homorú. És a Kefir íze is az erdélyi pálinkára emlékeztet; köményes íze van. Kérem tájékoztassanak arról, hogy ez csak ideiglenes állapot, vagy keresnem kell új reggeli csodát.
És válaszoltak!:
DanoneInfo írta:
Szomorúan olvastam az alábbi levelét. Nagyon fontos lenne számunkra, hogy ezt a problémát részletesen kivizsgáljuk. Szeretnénk megtalálni a hibaforrást és mielőbb megtenni a szükséges javító lépéseket, valamint kárpótolni Önt a kellemetlenségért. A Danone a felelős, hiszen a termék minőségéért a minőség-megőrzési idő végéig ill. a fogyasztóhoz jutásig vállaljuk a felelősséget. A szükséges intézkedések megtételéhez azonban tudnom kellene a nyomonkövethetőséget takaró adatokat, amelyek a következőek:
minőségmegőrzési idő, gyártási kód, hány darab terméket vett és ebből mennyinél tapasztalta a problémát, a termék pontos megnevezése, hol és mikor vette
Amennyiben nem Budapesten van Ön, nagyon hálás lennék, ha portóval el tudná számomra juttatni a terméket vagy legalább annak csomagolóanyagát, ahol az előbb kért adatok találhatóak. Kérem, írja meg telefonszámát, hogy mielöbb felvehessem Önnel a kapcsolatot.
A vizsgálatot követően szeretnék írásban is reagálni Ön felé.
Tisztelettel:
XXX YY (személyi jogokat nem kívánok sérteni)
Minőségbiztosítási mérnök
Danone Kft.
Budapest, 1106
Keresztúri út 210.
Természetesen azonnal válaszoltam:
Köszönöm gyors válaszát. Ha óhajtja, a mai adagot nem iszom meg, nem bontom fel, visszateszem a hűtőbe. 1093 (lárifári) u. 3-ban dolgozom, ha gondolják érte tudnak jönni, illetve holnap reggel kitudom vinni bevizsgálásra. Bár az Auchanban vettem, ne azt az áruházat pereljék, ha ők rontottak el valamit, mert mint említettem a kisboltokban sokkal trébb állapotban vannak a Danone kaukázusi iható kefirjei. Nem kívánom kifejteni melyek ezek (ismertebb kisebb áruházláncok), max telefonon, mivel az írás megmarad... Bocsánat. :)
Amennyiben telefonon tudunk egyeztetni helyet időpontot: (+3630)
Amíg nem írnak vissza, vagy nem hívnak fel, addig nem fogyasztom el a mai adagom, és visszahelyezem a hűtőbe. Remélem nem az én szájam íze ment el, de a mai csomag is vákumos, nem domború a védőfólia. Még valami, 12-esével veszem, és lejártáig elfogyasztom őket. Utolsó blokk nincs meg. Nem hittem hogy ilyen segítő készek lesznek, öröm, hogy így foglalkoznak velünk. :)
Óra múlva ment még egy levél tőlem:
Bocsánat a Kért adatok lemaradtak:
Danone Activia Kaukázusi Kefir (Bifidusos)
gyáriszám: M2215713
minőségi dátum: 26/04
Vásárlás helye: Szigetszentmiklósi Auchan
Időpontja: kb 2hete
Vásároltam 12 darabot, sztem mind "vákumos volt", csak mostanra elégeltem meg, hogy megint ki kell dobni, vagy bőséges kenyérrel kell megenni.
Még aznap jött egy Futár a kefirért. Röhögve tájékoztatott, hogy ez a Danone-nak 2000 Ft-jába fog kerülni. A nejem az Auchanban dolgozik, és szomorúan felhívott aznap bentről, hogy nem tud nekem kefirt venni, mert valami hülye telefon miatt az összes kefirt visszapakolták a polcokról a raktárba. Pár napig sehol (se Auchan, se Tesco, se Plus, se CBA, se Match, se Kaisers) nem kaptam a kefirem... Visszajelzés semmi, gondoltam, írok egy levelet:
Körülbelül egy hete ígérte meg, hogy válaszol, hogy mi történt a Kefiremmel miután a futár elvitte Önökhöz. Nem tudom, hogy történt e valami fontosabb dolog, de az Auchanban visszapakolták a kefireket, sőt egyéb boltokban sem kapok most kefirt, a gyomrom meg kezd újra fájni, lehet hogy nem ettől, de én a bifidus hiányára (8 napja nem ittam) fogom, mert addig semmi problémám nem volt.
Eszükbe jutottam volna?:
Szeretném tájékoztatni, hogy a Danone Activia Kaukázusi Kefír Csehországban készül. A reklamációt továbbítottuk a cseh Danone-hoz az Öntől elhozott problémás termékkel együtt. Sajnos még nem küldték meg a kivizsgálásuk eredményét.Receptúra változás nem történt és az általunk bevizsgált termékek eredményei is megfelelőek voltak. Így a probléma valószínűleg annál a gyártásnál merülhetett fel, mellyel Ön is találkozott. Természetesen mi mindenképpen szeretnénk Önt kárpótolni a kellemetlenségért, melyet jövő héten keddre tudunk ígérni, ugyancsak futárral történő termék kiszállításról lenne szó. Őszintén bízom abban, hogy addigra a cseh kollégák válasza is megérkezik, így arról is tájékoztatni tudom majd.
Kedden egy futár hozott 12 db kefirt. Nagyon frisset (szinte még fogott rajta a festék):
Köszönöm szépen a Kefirt amit kiküldtek. Valószínűleg a gyárból, vagy annak telephelyéről hozhatták, mert annyira friss. Nagyon-nagyon finom.
És a válasz jött is:
Köszönöm szépen a visszajelzést, örömmel tölt el, hogy nem rendült meg a bizalma a termékben. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel kapcsolatban, kérem bizalommal forduljon hozzánk.
Számoljunk utána. 2 db futárszolgálat összesen 4000 Ft. 12 db kefir sztem kb 1000 Ft + nyereség. És egy XXX YY összességébe biztos rám szánt egy órát minimum: 1000 Ft. Nem hiszem, hogy rosszabbul kereshet egy mérnök. Azaz kb 6000 ft-ba voltam minimum. Ők megérik a pénzüket! Azóta is Kefirt nyakalok be reggelenként. Csehországból levél nem érkezett. De szerintem nem is vallanák be, ha hibáztak, ez egyenlő lenne egy fejlövéssel. De nem is várom azt a levelet, hisz ez is bőven elegendő bizonyíték volt a segítőkészségükre.
Egy elégedett Danone-vásárló
Mindig megy a sírás, hogy le sem szarják a vásárlót, kisemmizik és utána még meg is alázzák, ha neadjisten reagálnak a panaszára. Bálintkának sikerült rácáfolnia erre, ráadásul a Homár közbenjárása nélkül, ami igazán dicséretes proaktivitás. Az egyre kisebb joghurtjairól ismert Danone ugyanis azonnal válaszolt, amikor bepanaszolta náluk kaukázusi kefírjük gyanús állagát. Kedvencünk az a rész, amikor a vásárló egy kefírmentes hét után hajfájásra panaszkodik, bizonyára addiktív a bifidus. A Homár mindenesetre borzongva olvasta az egyre meghittebb odavissza levelezést, aminek természetesen kárpótláskefír lett a vége:
bizonytalan 2007.07.10. 11:12:28
Sárvári János · http://szlovenszko.blog.hu/ 2007.07.10. 11:18:24
bizonytalan 2007.07.10. 11:21:07
bizonytalan 2007.07.10. 11:23:09
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.10. 11:24:51
(bár a problem valószínűleg nagyon egyedi volt)
papucsos főnök tanulhatna a danon ügyfélközpontú viselkedéséből... ezek nem mentegetőztek, nem verték a nyálukat, hanem bekérték, megvizsgálták, kárpótolták. szó nélkül! helyes
Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.10. 11:27:21
vwpolo · http://edrink.blog.hu 2007.07.10. 11:31:04
xombat.com 2007.07.10. 11:31:09
szerintem olcsobb is, hosszabb tavon
1 ev alatt boven bejon a raforditott ido/penz/energia, mar egy vasarlon is (1db/nap, 12db/1000Ft, az 30000/ev)
es lehet hogy valoban rossz volt a minoseg, ami akar karpotlasi pereket is eredmenyezhetett volna
Potenciális Disznó 2007.07.10. 11:32:39
Szerintem a papucsos izé végülis jól sült el a kezdeti kissé érdekes hangú levélváltás ellenére, szerintem inkább azoknak kéne kezdeni a szorgos tanulást, akik válaszra/reakcióra sem méltatják a jogosan panaszkodót, sőt, esetleg negatívan reagálnak.
iko 2007.07.10. 11:38:27
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.10. 11:38:38
igen gazad van a papucsosnak is jó vége lett csak nem úgy indult... (ha nem lett volna az elején az érdekes levél - az is tökéletes lett volna)
de ez meg már egyből úgy is kezdődött, hogy csak jó vége lehet...
greggrant 2007.07.10. 11:40:04
toi 2007.07.10. 11:41:39
"Nagyon-nagyon finom."
:DDD
Andie 2007.07.10. 11:41:54
A Danone eljárása példás, korrekt. Bár én nagyon ritkán iszom kefirtet, kb 2havonta 1x, mintha énis éreztem volna némi erőteljesebb savanykás izt az utóbbi időben. De biztosan bennem van a hiba, gondoltam.
Viszont a fő kérdésre (nem, nem arra, amire a válasz a 42) nem kaptunk választ : te ugyan kárpótolva lettél, de ha 1 hét múlva ismét kipakolják a vákumos dobozokat a polcokra, akkor mi változott?
Nekem az a tapasztalatom, hogy a kefirben lévő flóra és fauna gázt termel, ezért kidomborodik a dobozok oldala, majdhogynem szét nem hasad. Nemtom ez jóje, elég félelmetes, de ha mindenki issza... Viszont ha ez nem történik, söt, vákum keletkezik, akkor ott valami nem olyan, mint régen, nem termelődnek ezek a gázok, ergó nem ugyanaz a tartalom. Nyilván light-kefir van benne...
Majmász Gedeon 2007.07.10. 11:42:34
Mackie 2007.07.10. 11:46:10
boribonmackó 2007.07.10. 11:49:05
Éljen a Danon!!!
Király!!!
Megfogom kóstólni.
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.10. 11:53:20
Aloe verát minden élelmiszerbe!
tehenke 2007.07.10. 11:57:45
toi 2007.07.10. 11:58:02
:DDD
Alien 2007.07.10. 12:09:04
Vannak iylenek is...
Feindflug (törölt) 2007.07.10. 12:23:21
Mellesleg most érkezett a futár 12 db. Dr. Batz papuccsal. Ráncosak és homorúak.
Eraman 2007.07.10. 12:29:49
SAITYX 2007.07.10. 12:35:00
demizson bobby 2007.07.10. 12:44:10
Majmász Gedeon 2007.07.10. 12:52:25
HollyFcuk 2007.07.10. 12:56:03
1. Két hetes hír: A Danone bezárja a Győri kekszgyárat, rengeteg elbocsátott dolgozó...
2. Egy hete körlevelek: Danone BOJKOTT a Pilóta és Albert kekszért, egyszer már bejött, ne hagyjuk...
3. Pár napja reklámok tömkelege a Tv-ben: XY Danone termék árából egy forinttal támogatjuk az éhező szudáni árvakiscsincsillákat...
4. Ma meg ez a sztori, mindenféle konkrétumnak látszó de kurvára nem az adattal, meg a hoaxstílus...
Nem vagyok egy összeesküvés elmélet hívő típus, de a mai marketingvilágban... Több mint gyanús
232323 2007.07.10. 13:01:25
B..
wachaz · http://tvmusor.tv 2007.07.10. 13:03:46
- egy igenjól kielégített ügyfél -- 1000 forint
- ha tényleg hibás termékek lepték el a boltokat, akkor azok nem rontották a cég/termék hírnevét -- több száz ezer forint
- jóügyfél küldi Homárnak, Homár mosolyog, kommentelők hullámzanak, és lehet, hogy bepróbálják a bifiduszt -- felbecsülhetetlen
Feindflug (törölt) 2007.07.10. 13:06:30
le kell írnom = le kell, hogy írjam. Pont.
www.mimezis.hu/product_info.php?products_id=26525
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.10. 13:10:29
Egyébként meg ha tényleg lesznek bezárások, azokhoz semmi köze nem lesz a Danone-nak, mert asszem a közeljövőben el fogják adni keksz-üzletágukat valami amcsi cégnek.
2007.07.10. 13:27:15
További magyar hang 2007.07.10. 13:42:51
csakazértse 2007.07.10. 14:03:36
2007.07.10. 15:18:28
Egy kicsit más: Pár éve rettentő sok Carte D'or-os dobozos fagyit (v)ettem. Volt valami beetetés, hogy: küldd vissza a dobozban lévő kódot sms-ben és blablabla.
Hát én bármennyi dobozzal ettem, egyikben sem volt kód (jó-jó, biztos még nem ért oda az akciós csomagolás az egyik bazinagy sparba, ahol vásárolgattam). Írtam a cégnek, hogy nincs kód, ez a fogyasztók megtévesztése.
Erre a válasz: küldjem be nekik a dobozt csomagban, vagy fáradjak be a portájukra és majd adnak nekem kódot...
Egyébként meg nem is akartam velük kóddal játszadozni... Potyafagyit sem kaptam :(
Tengertánc (törölt) 2007.07.10. 15:29:26
boribonmackó 2007.07.10. 15:41:20
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.10. 15:51:43
I.
Dobozos erdei gyümölcsös tea, nem filteres, imádjuk.
De:
Az egyik dobozban egy csomós damil, rátapadva gyümölcsdarabok.
Anyag borítékban ment a feltüntetett címre valami olyasmi szöveggel, hogy nagyon szeretjük a terméket, általában felismerjük minden alkotórészét, de ha elárulnák milyen egzotikus gyümölcs az, ami egyébként műanyagnak látszik, nagyon boldogok lennénk, mert akkor pontosan tudjuk már, mit iszunk. Azért nem az élelmiszerbiztonsági hivatalnak küldöm, mert a vizsgálat lehet hosszadalmas, Önök talán gyorsabban segítenek.
Válasz: postán kaptam egy csomagot, benne a cég által forgalmazott összes termékkel (nem csak tea) és egy levéllel gyártási folyamatról, alapanyagbeszerzésről és sűrű elnézéskérésről, jövőbeni nagyobb figyelemről, valamint örömmel tájékoztattak, hogy (szószerinti idézet):... kiérdelmelte a "legéberebb vásárlónk" címet.
Azóta nem találtunk teaidegen anyagot a dobozban.
II.
Előre csomagolt szeletelt sonka, lejáratig bőven van idő. Kinyitom, büdös mint a pöcegödör. E-mail ment (vásárlás helye, termék kódja, leírás, súly meg ilyenek), hogy gyomrunk azóta forog.
Válasz postán: óriási szakácskönyv, hozzá levél, hogy valszeg a csomagoláshoz használt védőgáz volt, amit belélegeztünk (csak nem szarin?), de nyugodtan megehetem a terméket, mert a kellemetlen szag néhány perc múlva elillan, vásároljam továbbra is az általuk gyártott szeletelt és csomagolt sonkát, és ígérik, ezután még több erőt feszítenek, hogy ne legyek csalódott amikor a csomagolást felnyitom és a védőgáz ne hasson rám, a kedves fogyasztóra zavarólag.
Nem hat, ugyanis azóta azt a márkát nem vettem, de jól esett az alázkodás, még ha nem is gondolták komolyan, mert legalább időt és pénzt fordítottak a nyavajámra.
Majmász Gedeon 2007.07.10. 16:01:52
renugard 2007.07.10. 16:05:15
4 éve nem fogyasztok danone terméket és soha életemben nem is fogok, mert egy köcsög cég. (Gondolom most pár embernek a lelkébe tapostam)
feketefityma (törölt) 2007.07.10. 16:27:16
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.10. 17:35:10
De az ügyintézés korrekt volt.
w00t 2007.07.10. 20:55:38
kopaszfeketemercis 2007.07.10. 21:01:46
sish 2007.07.10. 22:10:54
Megdobbent 2007.07.11. 05:43:34
leslie 2007.07.11. 07:21:06
már a Skodák sem a régik! :)youtube.com/watch?v=NwBE1l6QexU
borsika 2007.07.11. 08:20:51
Rong 2007.07.11. 08:47:23
ALCU 2007.07.11. 09:27:14
Ha már egyszer kötekedünk...
zala 2007.07.11. 09:47:45
nem túl kreatív, ám tisztességes iparosmunka kedves danon marketingosztály. gratulálok.
(azért egy kreatív anyagra büszkébbek lehetnétek, szóval szerintem fussatok neki mégegyszer)
b-max 2007.07.11. 09:52:52
mondjuk szakmabeli embertől hallottam már hogy a Danon-nál odafigyelnek a minőségre, ezek szerint nem poénnak szánta.
bratan 2007.07.11. 09:57:43
amúgy egyszer nekem is meggyűlt a bajom tesco-danone árszámolás kapcsán: a danone egyből kiosztotta a tescot mélységes elnézéskérések közepette.
essetudom 2007.07.11. 10:31:43
moli 2007.07.11. 12:17:37
nalam hasonloan jart el a rauch az egyik naprol a masikra megromlott vagy legalabbis mas izu palackos ice tea-val, igaz az ize azota is ugyanolyan szar lett, azota se veszem, attertem masra.
leslie 2007.07.11. 12:59:04
tundrazuzmo (törölt) 2007.07.11. 14:11:36
Bocsi Homár, nem kritika, csak beleütköztem, és megijedtem, hogy a Bifidus kopaszít.
Gyomorfájás ellen egyébként javaslom a két deciliter C**a Colát, amely minden reggeli problémát megold. :)
Csóré Béla · www.adidas.com/equipment 2007.07.11. 15:34:50
Vagy nemrég vették fel, s még bizonyítni akar.
Kíváncsi lennék, ha napi két tucat ugyanilyen levelet kapna, akkor mit tenne.
Alf (törölt) 2007.07.11. 19:26:03
ÉN AKKOR SEM ISZOK DANONE-t
(höhöhö)
Alf (törölt) 2007.07.11. 19:27:54
arvai (törölt) 2007.07.11. 20:12:57
[...]
Vásároltam 12 darabot, sztem mind "vákumos volt", "
Lehet én vagyok maradi, de hivatalos levélben "sztem" szó ???????
Bálintka:) 2007.07.11. 20:41:06
arvai (törölt) 2007.07.11. 20:58:28
UnitedParcelService · http://www.hevederzar.hu 2007.07.11. 21:43:08
sufni 2007.07.12. 00:20:37
nekemtenemmutogatol 2007.07.13. 02:10:06
pedig nem franciák
tudatos vásárlókat!
Marionett 2007.07.13. 08:51:42
Nekem is ezt kellett volna csinálnom a mascarpone sajttal amit tegnap vettem. Két doboz (sütibe) 1000Ft, júli 26-os dátummal, és mindkettő olyan iszonytató ízű volt, hogy még órákkal utána is fájt a hasam.
Viszont volt nekem is hasonló tapasztalatom: Komfort tűzhelytisztító spray-t vettem (magyar termék), de már első alkalommal sem működött. Csak annyit kérdeztem az ügyfélszolgálaton, hogy rosszul használtam-e, vagy ilyen előfordul.. És már küldték az újat!
guadana 2007.07.16. 10:32:40
Eval (törölt) 2007.07.17. 10:53:34
AP (törölt) 2007.07.23. 08:55:37
gazsi 2007.08.29. 23:51:09