A GRoby ügyvezetője alant válaszol az egyik üzletükben pénzvisszaadási konfliktusba keveredett vásárlójuknak. Feljelenteni nem fogják, pedig állítóalg a kamerán jobban látszik, amit ő csinált, mint amit a kasszás srác:
Sajnálattal olvastam az oldalukon megjelent pg121 nevü felhasználójuk "önbíráskodás a GRoby-ban" címü írását. Mivel sajnos nem sikerült regisztrálnom, (nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról) ezért szeretnék Önökön keresztül reagálni az olvasottakhoz.
Cégünk a G'Roby Kft 1992 óta működik. Jelenleg hat élelmiszerboltot és egy internetes online áruházat üzemeltet budapest területén. 350 fő alkalmazottat foglalkoztat. Naponta körülbelül 18.000 vásárlót szolgálunk ki. Nagy hangsúlyt fektetünk a vásárlóink minél magasabb szintü kiszolgálására, hiszen csak az elégedett vásárló biztosíthatja számunkra a piaconmaradást. Mint 100%-ban magyar tulajdonu vállalkozásnak, így sem könnyű a talponmaradás a multinacionális tőkével szemben.
Érthetetlen számomra, hogy a névtelenségbe burkolózó, a céget és alkalmazottait ócsároló kedves felhasználójuk hogy kaphat fórumot a hangulatkeltéshez. Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék és ezzel rontsák egy cég 15 évi munkáját? Egy alkalmazott esetleges (nem bizonyított) tévedése, vagy hibája miatt egy egész céget minősítsenek? Teret engednek annak, hogy egyesek a problémáikat íly módon oldják meg, ahogy pg121 is tette. Ha már nem tudja bizonyítani az igazát akkor így vesz elégtételt?
Érdekes módon arról soha nem esik szó, hogy milyen méreteket ölt már manapság a bolti lopás. Hogy hányan próbálkoznak nap, mint nap hasonló trükkökkel, hogy rosszul adtak vissza az üzletben, hogy más címletü bankjeggyel fizettek, stb. Nem azt mondom, hogy pg121 is ezt tette, de lehetőséget sem adott arra, hogy az ilyen esetekben szokásos eljárást lefolytassuk. A vásárlók könyvi (panaszkönyvi) beírásokat a cég központjában kivétel nélkül kivizsgáljuk, megválaszoljuk. Sokkal többet ér a cég hírneve, hogy a hasonló nem egyértelműen bizonyítható esetekben ne jóhiszeműen járjunk el. A pénztáros kolléga egyébként évek óta az üzletben dolgozik és vele kapcsolatban még soha semmilyen probléma nem merült föl. Természetesen bárki követhet el hibát, de a szándékosság feltételezése rosszhiszemü és sértő.
Nem fogjuk a fiatalembert feljelenteni garázdaság bűntette miatt, bár megtehetnénk, hisz az általa állítottakkal ellentétben, az amit ő csinált jól nyomonkövethető a kamerán. Sajnálom, hogy nem adott lehetőséget arra, hogy én, mint a cég vezetője orvosolhassam sérelmét.
Még egy jókívánság pg121nek: vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik és találkozik egy olyannal mint Ő, lehet, hogy beverik az orrát még mielőtt megmagyarázhatná a tévedését! Akkor mit fog írni a Homárba?
Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató
zabhegy 2007.07.11. 17:38:58
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.07.11. 17:40:49
NémethMarcell 2007.07.11. 17:51:49
Hát ezért megy szarul ezeknek a zugcégeknek, dehát nem is kár értük.
köpcöspapa 2007.07.11. 17:57:11
Szelektív a kamera, vagy mi?
Emiceha 2007.07.11. 17:59:31
Beírni a panaszkönyvbe oké.
Kivizsgálni a központban minden beíródást oké.
Törni-zúzni kurvára nem oké.
Mondjuk a zsaruk kijöhettek volna...
232323 2007.07.11. 17:59:46
Ennyit kellene írnia ide egy cégvezetőnek... lévén, hogy legelső a zügyfél, a baj már megtörtént, akkor meg...
isti77 2007.07.11. 18:01:21
Tehát, ha jól értelmezem, az ü.v. igazgató Úr ezzel kívánja megindokolni a vásárlók átbaszását (sic!) a kasszánál, és igazolni annak jogosságát? Ez a kompenzáció?
Ezzel igazából el is ismerte, hogy a srácot tényleg megvezették, csak hát ugye... ami nem bizonyítható, az nem történt meg.
Ennél szebb kereskedői-szolgáltatói reakciót még soha nem olvastam ezen a fórumon. Meg sem próbálkozik azzal, hogy cáfolja a történteket, és azt állítsa, hogy az ő alkalmazottai becsületesek, egyből azzal hozakodik elő, hogy a vevők meg lopnak. Gratula!
Csak az a gond, hogy általában nem azok lopnak, akiket a kasszánál átkúrnak.
Hogy a srác miért így intézte el végül a dolgot, az egy másik kérdés, de az már a következmény volt.
Proper 2007.07.11. 18:01:56
2007.07.11. 18:14:20
Dscdbb 2007.07.11. 18:15:03
Sanyi 2007.07.11. 18:26:33
Megdobbent 2007.07.11. 18:29:03
Jah, az a trefa meg, hogy jobban van ellatva kameraval es felbontassal az eladoter, mint a sajat kasszatok... Ahaha, helybol felveti a szandekossagot, vezetosegi kozremukodessel.
Lopas a bolttol: LATSZIK. Lopas a vasarlotol: NEM LATSZIK. Bravo!
papírrepülő 2007.07.11. 18:30:03
toi 2007.07.11. 18:32:09
egész egyszerűen megdöbbentő!
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.07.11. 18:54:48
Mivel eléggé kétértelmű levelet írt, véleményem szerint a "Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna" mondás illik a legjobban a helyzetre. Miért?
-A vásárlóval ellentétben Ön semmiféle konkrétumot nem írt le az esettel kapcsolatban
-A törés-zúzás, mint a tízrugós lehúzás ellentételezése, -óvatosan fogalmazva sem- talált ezen a fórumon osztatlan elismerésre
-Ön meg sem próbálta konkrétan cáfolni a lehúzás tényét.
Ergo: a delikvenről a saját sztorija alapján is azt gondolták itt sokan, hogy tahó. Most már talán Önről is. És aki eddig kételkedett abban, hogy az átbaszás megtörént, azt most Ön ezzel a levéllel meggyőzte arról, hogy tényleg megtörtént. De ha másokat nem is, engem mindeképpen.
Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.11. 19:01:00
És jön a jóember, és nekiáll érvelni.
Robi!
Bazmeg bótos vagy! Nem érdekes, hogy mióta, hány fővel. Az írásod alapján nem becsülöd a vásárlót, hanem a potenciális tolvajt látod benne. El van baszva valami.
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2007.07.11. 19:03:22
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.07.11. 19:04:38
És mi az, hogy elviszik a vásárló elől a zs-t? Tessék előtte számolni, tessék bizonyítani (elmagyarázni), hogy miért ennyi és miért van/nincs 10.000-el több a kasszában...
Lúzer Manuel 2007.07.11. 19:06:06
Bullshit...
Adminisztrátor maca bemásol néhány adatot egy levélmintába és elküldik, ez minden, amúgy nem foglalkoznak vele.
Multiknál már jópárszor próbáltam, minden említett probléma maradt ugyanolyan, csak írtak egy levelet...
Répalaki Edömér 2007.07.11. 19:09:54
Most már tudom, honnan jön a cég neve. :D
Eddig én is valami pornóipari érdekeltségre gyanakodtam (amit azért a fenti levél továbbra sem cáfol). Különben eleve "G.Roby" névre kereszteltem volna a bolthálózatot és pult alól mérném a vödrös vazelint.
Amúgy az "orrba verésen" siránkozókat nem értem. Nem a kedves igazgató szeretné szaglószerven gyűrni pg121 homártársat (illetve persze hogy szeretné, de nem arra utalt), hanem ha a levélíró saját habitusú illetővel futna össze, akkor az (pg121 élelmiszerlánc hiányában) nem a szeszes üvegeket hajigálná, hanem arcplasztikázást eszközölne rajta.
Nem tudom ma már volt-e, de létezik "GÁdy" bolt hálózat is? Telis-tele sportos Dr. Batz papucsokkal?
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2007.07.11. 19:12:22
Az nem kifogás, hogy hányan próbálkoznak "trükkökkel", sőt, ha másért nem, akkor pontosan ezért kéne felszerelni a boltot olyan minőségű térfigyelővel, amivel az ellenkezőjét lehet bizonyítani, adott esetben.
A mélyen tisztelt Gárdonyi úrnak a reakciója pontosan ugyanaz volt, amit bármelyik másik magyarisztáni szokások szerint működő "mánáger" mondott volna. Ahelyett, hogy elnézést kért volna, kicsinyes perlekedésbe kezdett itt mindenki előtt, ezzel csak mégjobban lejáratva a már amúgyis tépázott hírnevű cégét és persze önmagát is.
Nem helyes a naiv ügyfél eljárása sem, hogy lezúzza a boltot, ugyanakkor érthető, hogy tehetetlen dühében törni-zúzni kezdett, amikor a pofájába hazudtak.
Amúgy személyes élményeimről a bolthálózattal kapcsolatban meg csak annyit, hogy a Móricz Zsigmond körtéri G-Roby jobban útbaesne, mint egy másik, a környéken lévő konkurens bolt, sőt, még a választék is jobb, de mégsem oda járok. Hogy miért? Azt inkább nem írom le, mert a végén még én is meg leszek vádolva, hogy névtelenül le akarom járatni a tizenmittudoménhányévóta működő cég "jóhírét"... :-)
cowkie 2007.07.11. 19:14:53
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.11. 19:14:54
Mert miután még ott a boltban visszanézték, feltételezem, hogy rögzítve lett. Mint ilyen, gondolom valamilyen hordozóra, amit - a nevéből is kikövetkeztethetően - hordozni lehet, tehát egy jobb minőségű képernyőn megtekinteni. Talán ezzel kellett volna kezdeni, majd közölni itt a homáron, hogy nem történt/történt téves visszaadás. Majd a megfelelő hangnemben folytatni a levelet. (értsd: anyázás/bocsánatkérés)
Ja, egyébként meg mi az, hogy szubjektív vélemény?
Ja, ha lenne ingyenpapucsa, biztos nem lenne ennyire frusztrált.
Pyrrhula 2007.07.11. 19:15:22
VaReG4 · http://morbidia.blog.hu 2007.07.11. 19:59:19
453 2007.07.11. 20:04:45
Subba Zsazsa 2007.07.11. 20:07:23
feketefityma (törölt) 2007.07.11. 20:29:26
Írd le egy papírra hogy "Ez igazán nem volt szép dolog!", rakj bele egy féltéglát - szigorúan nehezék gyanánt, el ne fújja a szél, tudod - és dobd be a törő-zúzó ablakán. No igen, ehhez követni kell, de megéri.
Kommunikáljunk európai módra!
Nagyazegóm 2007.07.11. 20:32:50
Felháborító, hogy a vevőit(tudja azok az emberek, akik az Ön cégét gyarapítják) tolvajnak nevezi.
Továbbá: A MODOR!!!!!
Ügyfélszolgálaton dolgozom, és ezt a hangnemet az emberekkel soha nem használom.Otthon anyukájával üsse meg ezt a hangnemet..
Másodsorban: A bolti kamera, érdekes módón csak a vevőket figyeli???És a pénztárost nem?? Szóval vicc..
És itt senkit nem érdekel az, hogy hány éve működik ez a szar és hány embert foglalkoztat.Jó hogy nem az éves adózott nyereségét nem írta bele!
Igaz, az sem szép dolog, amit a homár embere művelt,mert nem ez a kúltúrált elintéázési mód, de valószínűleg én ott abban a helyzetben ugyanezt csináltam volna.
Homártársaim! Rájöttem, egy kiút van:
10 ezres és 20 ezres fizetésnél, a bankjegy sorszámát feltétlenül írják le, mert ha gáz van, akkor azzal lehet igazolni, hogy jééé..ezzel fizettünk, és átbaszták a fejünk.
feketefityma (törölt) 2007.07.11. 20:35:32
VIC20 2007.07.11. 20:38:12
Tudvalevő, hogy olyan, hogy "ügyvezető igazgató" nincs, a Gt. ügyvezetőként említi a kft-k vezető tisztségviselőjét. Sok barom sznob meg használja, hátha attól nagyobb a respekt.
Nekem valahogy a suhogósmelegítős, mobiltelefont berregtető, nyakában kilónyi aranyat hordó, újgazdag suttyó ugrik be minden ilyen "ügyvezető igazgatóról".
2007.07.11. 20:40:22
elképesztő, de ezek szerint van olyan magyar boltos, aki húsz év alatt sem fogta fel, hogy az üzletben csak egyvalami számít: jól kell csinálni. profin és udvariasan.
nem felháborodni (főleg nem a nyilvánosságon, mint legfőbb szörnyűségen) nem panaszkodni, nem melletverni elsőosztályú féltéglával, hogy bezzegamultitőke, nem vádaskodni és homályosan orrbaverésekre célozgatni. ez nem betelefonálós politikai műsor, itt senkit nem érdekelnek az egyéni lelki és szoc. problémái.
szvsz aki még ennyit sem ért az üzletből, az kizárt, hogy a többit jól csinálná.
az a legszomorúbb, hogy szegény ember valószínűleg most annak örül, hogy végre jól megmondta a sok hülye, gonosz, lopós vevőnek, és ügyesen tisztázta, hogy ők semmiben sem hibásak, csak a reklamáló vevő. nyilván az eszébe se jut, hogy a saját levele még annál is roszabb reklám a boltjának, mint az elégedetlen ügyfél írása :-(
mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2007.07.11. 20:46:52
kicsit szűk, a sorok között kb. 70cm van, de egye fene.
G. Róbert úr válasza alapján viszont soha többé nem fogok náluk vásárolni. hát ennyit megért.
Porkola 2007.07.11. 20:49:25
Lehet, hogy neked az jó, hogy szó nélkül kicserélték amit visszavittél, DE miért kellett visszavinned?
Netalán azért, mert eleve hülyének néztek, és valami vackot akartak rádsózni?
vidor 2007.07.11. 20:52:26
Csabesz2000 2007.07.11. 20:56:40
Csabesz2000 2007.07.11. 20:58:11
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.11. 21:05:19
Egyébként az operatőr izmosgyerek azt mondta az ügyfél füle hallatára a kasszásnak, hogy láttam, hogy alulra tetted be. A lopás tényét ez lőcs igazgató még meg is erősíti. Ezek után csak egy megoldás marad: le kel tépni a gérobi ajtaját és/vagy az ügyvezető arcát is. Ez a minimum.
toi 2007.07.11. 21:05:26
:DDD
már hiányoltam :)
andreasue (törölt) 2007.07.11. 21:09:17
KicsiNaiva 2007.07.11. 21:09:35
Le kell tépni, bizony. Útmutató szerint.
Helló Leó! 2007.07.11. 21:09:56
Ugye-ugye?
Persze ettől még Gárdonyi bácsi monnyon le, mert ennek a levelének se füle, se farka. Kit érdekel, hogy ő hány éve mit csinál?
Ami viszont érdekel mindenkit:
- visszanézte-e a felvételt?
- egyátalán tett-e valamit az ügy érdekében?
- tesz-e valamit azért, hogy legközelebb hasonló eset ne fordulhasson elő?
prince99 2007.07.11. 21:13:07
Rosszindulatú Vászka 2007.07.11. 21:14:44
Objektív híreket akarunk!
Nemá a ködösítés, a dezinformáció!
Mint a kékfénybe így első körbe. Semmi szociális érzékenység, semmi sallang, egyenlő mérce, egyenlő pofonc.
Köszönöm, hogy elolvasták.
Sárosi Miskolcról 2007.07.11. 21:15:58
Ezelőtt jó tizenévvel a GRoby Margit körúti üzletében dolgozott két nagyon jó kiscsaj, testvérek voltak. Aranyosak, kedvesek és szépek voltak.
Velük mi lehet vajon manapság?
Rosszindulatú Vászka 2007.07.11. 21:16:11
A Homárkommandó igazlátók és cihomókusok segíccségével ellenőrizzék és oknyomozzák a posztokat élesítés előtt. Ugye, mennyivel jobb lenne?
Zorro2007 2007.07.11. 21:23:52
Rosszindulatú Vászka 2007.07.11. 21:25:46
Mégis van modera-bot?
Bár végül is érthető, a fényesen induló de testnedvekbe hullott múlt okán :(
flimo13 2007.07.11. 21:37:04
ducas 2007.07.11. 21:39:21
Na mindegy...Én is ügyfél vagyok/vótam eddig, de el vagyok gondókozva az ügyféli viszonyomon...A házhozszállítási biznyákjuk jó, de a bótba ezek után se teszem be a lábomat...Talán azért ragaszkodnék még hozzájuk, mert ilyen házhozszállítási online dolog nincsen egyelőre másik, tudomásom szerint...Ha valaki tud ilyet akkor azonnal átpályáznék oda...
A VEVŐNEK MINDÍG IGAZA VAN...Ha lop, akkor rendesen meg kell fogni /bizonyíték, jegyzőkönyv, rendőr, tűzoltó, miegyebek.../, mert amúgy biztosan a bótos a hunyó...
A kurva annyukat a komenista köcsögjeinek...Monnyonle...
Fedup Sári 2007.07.11. 21:50:20
Rosszindulatú Vászka 2007.07.11. 22:00:57
Akkor most mégis van foganattya, foruma a konzum-balfaszságnak-átverésnek?
Mert akkor ez kő kirájság!
phrase 2007.07.11. 22:18:01
nehogymár most téged sajnáljon az ország, mert valakivel jól ki akartál tolni aztán végül mégis te szívtad meg.
lesz ez még rosszabb is...
Reo 2007.07.11. 22:22:12
Egyébként abban a pillanatban, hogy a 20ezres eltűnt a pultról, már bukta volt az egész... Egy zárást meg még egy idióta is el tud intézni úgy hogy stimmeljen.
Ha pultos srácnak volt esze, akkor hibajavítóval kisatírozta a pultot a kamera lencséjén :DDD Igazából 2 cumi is van a dologban... hiába akarsz korrekt lenni a cégeddel, egy ilyen kis f.szkalap pénztáros/akárki simán el tudja intézni a cégedet akár véglegesen is... a másik hogy élnek ekkora mócsingok, mint akik lenyúlják az embereket pl ilyen helyeken... egy agyonszőkült benzinkútcica az M3as kivezetőnél engem is így akart lenyúlni, csak a mögöttem álló csuklóból rávágta, hogy ő látta hogy 20-assal fizettem... (sztem ő is homárlakó :))))
Reo 2007.07.11. 22:25:25
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2007.07.11. 22:29:12
Nekem eddig szimpi volt a G-R politikája, függetlenül pg121 levelétől, de ez az ügyvezető/tulajdonosi válasz egyértelművé tette számomra, hogy holnap reggeltől szigorúan megtiltom cégünk élelmiszer és tisztítószer beszerzőjének, hogy (csupán kényelmi okokból) a fent említett (általam már említeni sem kívánt) üzletből rendeljen.
VISZLÁT!
nilsholgersson 2007.07.11. 22:31:00
egyébként meg a Makói csinálta az egész storyt, hogy elhitesse velünk, van még görény vállalat hazánkban az övékén kívül...
babsz 2007.07.11. 22:33:00
Á verzió: a csávó tolvaj, vagy hazudik (vagy a lopásra célozgatást nem értem, vagy jól értem?) de neeem mi neeem jelentjük fel, mert (méris??) izé, pedig jól összetört pár üveget.
Bé verzió: a csávó igazat mondott, az alkalmazottam tajparaszt, és kéremalássan töröm kezemlábam, hogy elnézést kérjek, hát még csak 1 hete vanott és hátigen néha becszúszik ien dehát emberek vagyunk és kérem szépen tessék visszajönni a tízezresér meg még vásárolni is máskor...
Ehelyett "Nem azt mondom, hogy pg121 is ezt tette, de lehetőséget sem adott arra, hogy az ilyen esetekben szokásos eljárást lefolytassuk."
MIVAN?? Holvanaz hogy mitkellett volna csinálni egy rendes vevőnek, ha nem adnak vissza neki rendes? Mer megmondom őszintén, én is a panaszkönyv/kamera/naadmárvissza háromszögében mozgok!
Ha nem nem úgy volt, akkor, Robika, azt írjad szépen, hogy bakker dehát megpróbált ellopni eztazt, láttuk a kamerán? Miért nem azt írod, ha úgy volt?? Mi ez a kamuszöveg?
babsz 2007.07.11. 22:34:26
Átlagarcú 2007.07.11. 22:38:12
Továbbá felhívom a figyelmét, hogy tízezer nagyon sok zsé ám. Akit ekkora veszteség ér, elkövethet olyat, amit máskor nem tenne.
Ha demagóg akarnék lenni, átszámolhatnám kenyérbe, gyógyszerbe, vagy gyermekcipőbe.
Pá
-TARrGET- 2007.07.11. 22:41:48
Ha ez lenne az első lehúzásos eset, amiről hallok, el is gondolkodnék, hogyan is történt ez valójában - de túl sok ilyenről mesélhetne a jónéhány szarul járt turista mellett a hazai lakosság jelentékeny része is... Lásd benzinkutak, vendéglátóhelyek, stb. Túlságosan is ismerősek a "melléárazások", a visszajáróval való machinálás, számtalan egyéb apró trükkről nem is beszélve.
A fogyasztó az egész rendszer működtetője. Hatékonyabb fogyasztóvédelem kéne, amiben lehet bízni. Addig marad az önbíráskodás, ha már nem bírod a feszültséget. Gárdonyi ügyvezúr meg csak ne intsen óva senkit, sok vállalkozó került már tepsibe. Lehet, hogy a karma, vagy mi.
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.11. 22:42:32
subabubba 2007.07.11. 22:43:22
Remélem csinál egy alapos átnevelést (vagy tőlem béltükrözést is akár) a személyzeten, beleértve a - jó magyar szokás szerint a vásárlót még mindig ellenségként azonosító - takarítónőn is. Vagy ezzel a hatalmas energiával kizárólag csak a rohadék vásárlókat próbálja megnevelni? Olyan kurva egyszerű bevezetni egy kasszánál, hogy be kelljen ütni a fizetett címletet, és a gép számolja ki a visszajárót, nem? Ha olyan problémái vannak, hogy trükköznek a visszajáróval, akkor miért nem vezetik be ezt a kurvaegyszerű módszert??? A rohadt multiknak sikerült. A kamera meg azért van, hogy lehessen látni, hogy mi történik a kasszában. Kedves Tulajdonos, ugye azóta már kicserélte az alkalmatlan monitort/kamerát? Mennyi lenne csúcskamerára/LCD monitorra lecserélni? Egy napi bevételbe? Jó hogy elmondta a saját szubjektív verzióját itt de jobb, ha fejleszt (gépet, technológiát, embereit), mert így úgy bezabálja a T$sco mint a pinty. (A Tesco tanulmányozza annak a lehetőségét, hogy kis méretű bolthálózatot nyit a belvárosban. A tanulmány, amit erről láttam azt emeli ki, hogy milyen szar a Superben, stb. a kiszolgálás. Egy kisboltnak pedig szionte csak ez lehet a versenyelőnye.)
Alás szolgája: a Vevő
nilsholgersson 2007.07.11. 22:43:22
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.11. 22:45:28
NorbArt 2007.07.11. 22:45:44
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2007.07.11. 22:46:35
"Azért abba is bele lehet gondolni, hogy ki mit csinálna akkor, ha lenne boltja, benne egy alkalmazottal, aki úgy megy be dolgozni egyik reggel, hogy: ma lenyúlok egy vevőt. És meg is teszi. Akkor mindenki elég ideges lenne, mondván: ezért dolgoztam ennyit, hogy egy hülye pénztárosgyerek miatt romoljon el a boltom híre?
Ugye-ugye?"
Ugye! Akkor azt mondom:
"A kutyafülit ennek a bitang pénztárosgyeröknek; ejjha! Te ilyen csudadolgot tettél, hogy engemet jól lejárassál mások előtt te rossz gyerök! Hát akkor mostan én tégedet jól kirúglak!!!!!"
Nem pedig:
"A k0c506 qrv@ VEVŐ, mi a St. f@ßt képzel magáról..."
"Hule kocsög!"
hivatásos naplopó 2007.07.11. 22:54:07
egyebkent meg legalabb 2-3 generacionak kell eltunnie ahhoz, hogy a magyar boltosok tobbsege felfogja, hogy a vevo nem az a kocsog akit ki kell vagni a boltbol vagy le kell huzni, mert megzavarja az egesznapos seggvakarasban...
Valaki más 2007.07.11. 23:05:42
Sose értettem, hogyha valaki kereskedésből él, miért nem látja úgy, hogy a vevőnek igaza van. Mindig. Kivéve ha lopott, egyébként mindig.
Dreambeat 2007.07.11. 23:16:27
groby.hu/start/bemutatkozunk.big
Oldaukról:
A G'Roby Élelmiszer-szupermarket lánc mely 1992 óta működik Budapesten, 1999-ben indította útjára házhozszálltás szolgáltatását, és az elsők között 2000 tavaszán nyitotta meg on-line áruházát.
Az eltelt időszak alatt sikerült egy olyan színvonalas és elismert szolgáltatást létrehozni, amely a fogyasztókat, a megrendelőket magas színvonalon, minden tekintetben igényesen kiszolgálja. Cégünk filozófiája szerint " az elégedett vevő a legjobb reklám". Üzletvitelünk minden elemét igyekszünk fogyasztó-centrikusan kialakítani, mert bízunk abban hogy ennek segítségével minden vásárlás után kellemes élmény marad ügyfeleinkben.
A G'Roby NETSHOP Kft. közel ötven fős csapata minden nap azon fáradozik, hogy igyekezzen minden az áruház felé érkező igényt maradéktalanul kielégíteni. Az On-Line áruház szolgáltatásai oly módon alakultak, ahogy azt vevőink megkövetelték, és talán ezért is Magyarország egyik legelismertebb internetes üzletévé nőtte ki magát az évek alatt.
Ezúton is köszönjük vásárlóink bizalmát, és reméljük, továbbra is rászolgálunk arra, hogy minket válasszanak!
Lákovics Amália (áruházvezető)
Nagy Sándor (ügyvezető igazgató)
Télikert az igazi 2007.07.11. 23:21:26
iurko 2007.07.11. 23:28:41
pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.07.11. 23:56:17
Ez a névadási ötlet úgy megihletett, hogy ha "bótot" nyitok PiCsabának fogom elnevezni.
riderfree 2007.07.12. 00:01:14
Kicsit érzelmektől túlfűtött G.Roby válasza, de valahol igaza van: meg lettek vádolva anélkül, hogy ők is meg lettek volna hallgatva.
Aloha!
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.12. 00:02:01
Csak óvatosan, mert még a végén megrohannak majd a HétköznaPI CSAlódások rajongók! :)
Fanyuvo 2007.07.12. 00:36:48
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.12. 01:10:23
Megjelenhet az ő véleménye is, és mindenki eldöntheti mennyire vevőközpontú, milyen gondosan járhatott el, stb. mennyire van meg a tisztesség benne, mennyire hajlandó elismerni ha náluk van probléma. Egyellőre neki nincs kára a vevőnek van, és ők voltak inkorrektek, hogy kezeli ezt?
Ugyanis azt, hogy a kasszában volt pénz amikor már megvolt amennyinek kellene lennie, azt látták az alkalmazottak és ez után pattogtak ez nem véletlen elnézése a dolgonak. Ilyenkor kit vesz védelmébe, stb.
Mindenki eldöntheti ezek után, hogy szerinte kockázatos-e itt vásárolni és megéri-e. Ha ebből a mérlegelésből a G'Robynak kára van, akkor az az ő egyéni problémájuk :) Legközelebb máshogy kezelik a helyzetet.
Ha a történet egésze sem stimmel akkor azt kell leírni és nem összevissza vádaskodni.
A szándékosság feltételezéséről: Ha megvan a pénz a kezedben aminek a kasszában kéne lenni, de az még pénzzel bélelt és jó alaposan, akkor azt állítani hogy nincs többlet, nem mondhatott igazat a vevő, bizony szándékos hazugság a bolt személyzete részéről. Tudták hogy megkárosítják a vevőt, mégis nekik járt a szájuk. Tudták, hogy a vevő bevasalja a dolgot, megegyezés helyett hőbörögtek mert nem volt meg a korrektség.
A kivizsgálásra a G'Roby pedig megkapta a lehetőséget, pl. az üzletvezető. Nem élt vele. Innen a tisztelt tulajdonosnak nem sok igazsága van.
OZiron 2007.07.12. 04:05:00
A tulaj - vagy ki - reakcioja akkor is taho volt, es most mar elfogadom a toro-zuzo vevo reakciojat...
Vrungel kapitány 2007.07.12. 06:27:04
Kalap úr (törölt) · http://bazz.blog.hu 2007.07.12. 07:01:27
Layosh 2007.07.12. 07:47:03
Kedves Cégvezető, miért is kellett hátul megszámolni a kassza tartalmát? Olyan egyszerű lett volna ellenőrizni, csak egy rész jelentést kellett volna a gépen kinyomtatni és a vásárló előtt megszámolni a lóvét. Jah, hogy nem mindent ütnek be a gépbe? Vagy talán mást is megloptak aznap? Én annak örülnék, ha ezt Önnél egy APEH ellenőr csinálná meg, na akkor vigye hátra a kasszát!
The Green Manalishi (törölt) 2007.07.12. 08:00:14
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.12. 08:22:29
Zsebencik Lopédia 2007.07.12. 08:28:12
mennyire nagy magyarnak állítja be magát, oszt GRoby-nak nevezi el a vállalkozását! nyelvészprofesszort neki!
Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2007.07.12. 08:35:11
Én már vásároltam gérobiban, sajnos. Nem sokszor, mert drága, kicsi a hely, és a gyanús, szekuritisnek tűnő ember mindig a valagamban volt, mert hát ugye minden vásárló potenciális tolvaly, ahogy a kedves ügyvezető igazgató úr elmondta. Legközelebb akkor sem megyek be ilyen boltba, ha éhendöglök, vagy szomjanveszek. Így fogok harcolni a nacionális tőke ellen.
Békávé 2007.07.12. 08:40:10
Amit ő leírt az alapján (akár elszámolták a visszajárót akár nem)nekem nem a boltosok tűntek bunkónak, hanem épp ő. Az ilyen ne várja, hogy majd készségesek lesznek vele.
Jobb helyeken az ilyen viselkedésért beleállítják az emberbe a saját végtagjait...
shadowboxer 2007.07.12. 08:40:12
HGyuri 2007.07.12. 08:43:03
El sem gondolkodott azon, hogy ezzel a hatalmas publicitással mekkora reklámot csinálhat magának...
Ezt kellett volna:
1. elnézést kérünk, pénztáros tapsol+fütyül amíg üzletvezető átszámolja a kasszát, mosolyogva, elnézést kérve a kellemetlenségért és az Ügyfél idejéért (eredménytől függetlenül).
2. ha már úgyis van kiszállító hálózat, nosza gyorsan Pistike ugorj csak a Kedves Vásárló által megadott címre egy kiló szép friss citrommal, hogy a Kedves Vásárló Kedvese tudjon főzni tovább, amíg leszámoljuk a kasszát.
3. Ha már mégis beír a Vásárló a Homárba, akkor nem fenyegetem meg burkoltan veréssel, hanem megköszönöm az eddigi türelmet, és új vásárlókat csábítok el a gonosz multiktól.
4. Azonnal kicseréltetem a rosszul működő kamerát és ennek eredményéről tájékoztatom a nagyérdeműt a Homáron..
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.12. 08:45:02
-megvan mennyit kell fizetni
-megvan mennyi pénzt adtál
-mevan mennyinek kéne lenni a visszajárónak
és ez mind a blokkra van nyomtatva. namost ilyenkor csak arra kell figyelni, hogy azt az összeget üsse be a pénztáros a Fizetett mezőbe amennyit te adtál. de ezt látod a monitoron 56-os betűmérettel.
értelmes pénztárgépet mindenhova!
------------------
romlik a színvonal, láttam Subba Zsazsa is bekommentelt ide...
Békávé 2007.07.12. 08:51:48
Csak mert hasonló az üzletpolitikájuk is....
Nem?
De!
Valaki más 2007.07.12. 08:52:30
tundrazuzmo (törölt) 2007.07.12. 08:55:57
Egy Rodolfot meg nem kell felvenni pénztárosnak...:)
BiG_ 2007.07.12. 09:00:29
Ja, ha már orrbagyűrés került terítékre, jól látja: mi többen vagyunk. Sokkal.
De ne féljen, nem orrbagyűrést kap a sokaság részéről, nem.
Kérdés: jólesik a bojkott?
Üdv!
mutáns csiga 2007.07.12. 09:20:38
a vevőnek mindig igaza van, de ezt már mások is megírták fentebb.Azzal takarózni, hogy milyen sok lopás és visszaélés van a boltban elég olcsó trükk.A pénztáros pedig annak ellenére
hogy évek óta ott dolgozik ismerhetné a szabályt, hogy az átvett nagycímletű bankjegyet addig nem rakja el, amíg a visszajárót nem adta vissza.
Ezek után úgy vélem, hogy ez az eset
többet ártott a Grobynak, mintha a tisztelt Gárdonyi úr felajánlotta volna
hogy visszafizeti a vissza nem adott összeget.
Csóré Béla · www.adidas.com/equipment 2007.07.12. 09:31:40
Szil-Ka 2007.07.12. 09:31:46
mch 2007.07.12. 09:37:36
Aki a GRobyban vásárol...
TeeCee :o) 2007.07.12. 09:38:27
Ez levél nemkívánatos és még negatív kampánynak is gyenge próbálkozás volt...
Ilyenkor mindig megerősítést nyerek abban, hogy helyesen cselekszem, amikor is nem rakom el a visszajárót addig, míg az összes papír és csörgős pénzt ki nem számolta a pénztáros.
Másik gondolat: Látott már valaki olyat, hogy a pénztár egyezik??? Ha kicsivel is, de mindig hibádzik, mert ugye napi 1000-1500 vásárló után mindig van pár ft elszámolás, meg a borravaló, az borravaló (igaz, kis üzletekben szokták külön 'hamutálcába' dobálni, vagy pl. Mekiben láttam, hogy az aktuális 'segítsünk valakin' dobozba dobják az otthagyott aprót).
A kasszazárást meg ilyen esetben gondolom kamera előtt kell végezni, persze ha azon úgysem látszik semmi...
Az is lehet, hogy 9.999 Ft volt plusszban, vagyis úgy gondolták, hogy az nem a mostani reklamált 10.000-es, hanem a borravalók összege :D
fiktiv állat 2007.07.12. 09:38:45
További magyar hang 2007.07.12. 09:40:42
"Mint 100%-ban magyar tulajdonu vállalkozásnak, így sem könnyű a talponmaradás a multinacionális tőkével szemben."
Hát erre meg azt tudom mondani, hogy talán használni kellene a GRobynak az egyetlen hatásos fegyverét a multik ellen: a VEVŐvel való bánásmódot.
Vagy az a GRoby cégfilozófiája, hogy úgyis hamarosan lehúzzuk a redőnyt a multik miatt, addig is jól lehúzunk annyi vevőt, amennyit csak tudunk?
Örüljön a t. ügyvezető, hogy pg121 nem dobott gyufát a levert italokra, állítólag a tömény elég jól ég.
emzéperiksz 2007.07.12. 09:58:03
A Wal-Martban a lopások 48 százaléka az alkalmazottak lelkén szárad, 30 százaléka a vásárlókén. Pedig vásárló egy kicsit több van, nem? Adjanak adatokat a boltok, és majd jól megírják a lapok, hogy mennyi a lopás, és kik a legnagyobb tolvajok.
Navarone 2007.07.12. 09:59:15
Micsoda hangnemben válaszol????? Erre tanította magát a 15 éves kereskedői tapasztalata és az anyukája?
Hogy ilyen pimasz módon válaszoljon a maga dolgozói által meglopott vevőnek?????
Fúj!
tücsökbogár 2007.07.12. 10:06:01
Legalábbis ebben a formában biztosan. Egyáltalán nem szimpatikus. „…nem könnyű a talponmaradás a multinacionális tőkével szemben”. Ez minden bizonnyal így is van, és minden tiszteletem és elismerésem minden sikeres, tisztességes magyar vállalkozásnak. Bárcsak sok ilyen lenne még kis hazánkban.
Viszont abszolút de nem tartozik a tárgyhoz, és felesleges, kissé ellenszenves magyarázkodásnak tűnik. Szimpatikus dolog védeni az alkalmazottat, biztosan remek főnök, de vásárlói oldalról, köszönjük szépen... akik „naponta kb. 18 ezren vagyunk” ugye.
Csatlakozom asdas23-hoz. Csak ennyi kellett volna: Elnézést kérünk, elbeszélgetünk a kedves alkalmazottal, reméljük a továbbiakban is ügyfelünk marad…
Hát igen. A bocsánatkérés még nehezen megy.
Majmász Gedeon 2007.07.12. 10:07:37
janikahhh (törölt) 2007.07.12. 10:10:26
fr3E 2007.07.12. 10:11:42
Lezárták a kasszát, és kb. 25 perc alatt jegyzőkönyv felvételével ELŐTTEM megcsinálták az ellenőrzést, ahol ki is jött, hogy nekem van igazam. Visszakaptam a pénzem, és elnézést kértek a kellemetlenségért. Ha nagyon sietem volna, valószínűleg meghagyom a telefonszámomat, és ha este, vagy másnap nem hívnak vissza, akkor bemegyek személyesen, és elkérem a rovancs jegyzőkönyvét.
Italokat leverni... Most aztán megmutattad. Én biztos jól szájonvágtalak volna telefonkönyvvel. Szívj a prémium kategória helyett olcsóbb cigit, vagy szokj le a dohányzásról, és hipp-hopp visszajön a zsestya ;-)
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 10:14:31
A barbárságra, amit elkövetett ok van, úgy tűnik, mentség nincs.
Viszont Robicsek válasza érdekes. Ha én egy hun tulajdonú üzletlánc tulajdonosa volnék, lehet, hogy hasonló fórumot követő szituban nyilvánosan összeszéhgyelném magam, elvinném a vitatott pénzet egy láda citrommal a Vevőnek. Az, hogy igaza volt-e, tökre mindegy, viszont ez a nyegle mosakodás kicsit visszateccő, mondhatni nem kultúrált, viszont reklámnak sem túl szerencsés. Sztem.
U.i.: az mennyire érdekes a literes sör és leárazott, ám nem hűtőben tartott joghurt vásárlóknak (igen, ijet láttam többször is gérobiban, de többet nem fogok), hogy százalékosan hun a cég?
Tzl 2007.07.12. 10:18:58
"Az embert is csak kétféleképpen lehet lejáratni. Az egyik, hogy nem engedik szóhoz jutni, a másik, hogy engedik."
Hajdina 2007.07.12. 10:25:51
GegeWarrior 2007.07.12. 10:26:41
DonCiccio 2007.07.12. 10:30:28
Kérlek olvassátok el alaposan azt a levelet.
Gárdonyi úr a tulajdonos egyébként, néhány éve sokat szállítottunk neki és az egyig legszerényebb magyar vállalkozónak ismertem meg. Akkor.
A srác nem a szavak embere, de ezért ne szedjétek szét.
A levél elején nagyon normális, csak a végére kibukik belőle a napi frusztráció. Hiba, nagy hiba.
Róbinak pedig azt javallom, hogy pénztárost megkérdezés helyett azonnali hatállyal kirúgja. Izmos harmincast kifaggatja és ha tagad, fegyelmi.
Homárnak bocsánatkérő levél, srácnak vásárlási utalvány.
Így megmentheti a renomét, mert nélküle halott ember.
Tessék már megtanulni:
A VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN!
Nálunk is vannak reklamáló vevők meg telefonközpont 3 országra (by the way a lányok szerint messze mi magyarok vagyunk a legköcsögebb és udvariatlanabb népség) de igyekszünk mindent megoldani.
pingpong 2007.07.12. 10:31:28
DonCiccio 2007.07.12. 10:36:22
TheDaveID 2007.07.12. 10:38:56
asztalavisztababy 2007.07.12. 10:40:45
Amugymeg ha olvastatok a tecsorol szolo "leleplezo" konyvet, v neadjisten volt "szerencsetek" lehuzni hasonlo cegnel par evet, akkor sajnos jol tudhato h barmennyire is nem helyenvalo Gardonyi ur megjegyzese a bolti lopasokrol, ez a szomoru magyar rogvalosag :(
Az elet harc...
Na most nem mondok ma' tobb okosat :)
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 10:46:14
Meg jogosan lógok a villanyoson, mert tömeg van, kosz meg késik.
Meg mér ne szemetejjek az uccán, ha más is.
Ez, csak így tovább, harcra fel!
Ma egy láda tömény, holnap a világ :)
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 10:49:53
Legyen meg a te akaratod!
AKI A GÉROBIBAN VÁSÁROL, AZ NEM SIKERES EMBER!
pingpong 2007.07.12. 10:50:14
mytos 2007.07.12. 10:58:03
sien 2007.07.12. 10:59:50
-Van itt aki letolvajozottnak érzi magát mert azt mondták elszaporodtak a lopások.
-van aki csak szimplán kiirtaná az ilyen embereket
-van aki teljesen jogosnak tartja hogy egy ember elkezd törni zúzni egy boltban mert azt szabad.
Borzasztó és elkeserítő hogy objektívn és higgadtan kb 3man szóltak hozzá a rengeteg hozzászólásból.
acsarkodás, irigykedés, habzó száj. nem az a baj itt hogy írt egy levelet az ügyvezető (megjegyezném a kedves szakértőnek aki szerint ilyen nincs, de van.), hanem hogy milyen reakciókat váltott ki az emberekből.
elkeserítő
Az ördög magyar hangja 2007.07.12. 11:01:25
Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 11:01:51
Remélhetöleg minél hamarabb kihal ez az állatfajta. Addig is javaslom, látogasson el vidékre, lehetöleg kis falukba. Na ott lehet vevöcentrikusságot tanulni a még meglevö egyszemélyes kis boltokban. Azt ott még kamera sincs, csak istenbizony....
"Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék és ezzel rontsák egy cég 15 évi munkáját?"
Igen vazzeg, el. Anno ha valaki a suliban hülyeséget csinált, nem azt mondták, hogy ö volt, hanem a nyócbé.
Nem tudom melyik bolygórendszerben van ez másképp.
+1* gratula.
optipista 2007.07.12. 11:10:22
En pl altalaban 9000 Ft-ot veszek ki az automatabol, igy limitalni tudom a veszteseget. Ha megis huszassal fizetek, akkor elotte megkerdezem, hogy tud-e a 20-asbol visszaadni.
Jopar helyen tapasztaltam, hogy a vasarlok konyve kamu, nincs lepecsetelve az elso lapon, igy a panasz egybol a kukaban landol.
Al Caponenak is nagy halozata volt.
Egyszer beirtam egy vasarlok konyvebe majd panaszom hangsulyozasakeppen egy uveg savanyuuborkat is beboritottam az ugyfelszolgalatra, ami pont a panaszlevelemre ment, tovabba irtam egy levelet a fogyasztovedelemnek is. A fogyasztovedelem visszairt egy levelet, hogy probavasarlast tartottak, illetve megtalaltak a panaszom a panaszkonyvben. (amit erosen ketlek, mivel gyakorlatilag megsemmisult, de semmikeppen sem emlitettek, hogy ubiszaga lett volna) Ha egy bolthalozat milliardokat forgalmaz per ev, majd biztos nem jut eszebe lefizetni mindenkit, ugye?
Ha Gyurcsany a miniszterelnok, akkor ne varjunk tul sokat a GRoby-tol sem.
tücsökbogár 2007.07.12. 11:17:48
Viszont ebből a sztoriból nem is lett volna ilyen „ügy”, ha a tulajdonos legalább egy apró gesztusról nem feledkezik meg indulatos levelében, mégpedig azt, hogy kivizsgálja az ügyet, és elnézést kér. Ennyi. Így viszont…hát, biztos fogja a fejét.
Shadow82 2007.07.12. 11:18:37
Sőt, az aszályt és a jégesőt is Gyurcsány csinálta. Mer' ahol Gyurcsány a miniszterelnők, ott ne várjunk túl sokat az időjárástól sem... Bírom azt a pengeéles logikádat.
sien 2007.07.12. 11:21:25
Sajons Gárdonyi Róbert elrontatta az egészet azzal hogy ide levelet írt. Teljesen mindegy mit írt volna, itt úgyis ráugranak minden egyes szavára. jó oldal a homár, én szeretem de azért még nem tart ott hogy egy idegbeteg barom törőszúzós témájától romoljon egy bolthálózat nívója.
Szerintetek hány ember van aki a tescos cikkeket olvasva nem megy többet tescoba? eddig nem figyeltem hogy milyen cégcsoport boltjában vásárolok, oda mentem ami útbaesett. de most keresek egy közeli groby-t.
Lova 2007.07.12. 11:22:11
DE!
Abban igaza van, hogy itt a Homárban bárki bármilyen lejáratós történetet megjelentethet igazságalap nélkül is, csak azért mert nem tetszett a boltos pofája / az elvált felesége üzlete / nem volt hajlandó szobára jönni a pultoskislány / stb.
Gondoljatok bele milye kárt okozhat ez egy üzletnek...
Szóval forráskritika és objektivitás!
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:22:59
Nem csak azért nem járok a robibótba mert nem teccik (szűk a hej, fojton beragattam a tétova nyuggerek miatt és ez zavart), hanem mert nem esik útba senem. Viszont azért a belvárosban elég sok bolt van nagy a választék.
Arról nem beszélve, hogy nagybevásárlásra vannak a multik (metro, cora, ósön, lidli). Este isl. Olcsóbbért mint a robi. Ezeket sem szeretem, de hát egy ojan nyugatmajmoló konzutróger vagyok, hogy inkább veszek Straoprament 168 HUF-ért mint dréhert 199-ért. Szégyellem is magam emiatt soxor.
Monnyak-e le?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 11:29:15
Magyarul: ha még egyszer oda bemész, és mondjuk nem köszönsz előre hangosan, az igazság bajnoka, g robi saját kezűleg fog pofánvágni.
Kommentelők: szavazzatok a bolt honlapján is!
www.boltertekelo.hu/ertekel/189.html
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:33:24
Hol itt a gond? Tán a szólás és véleményszabaccság zavar? Ez egy ijen hej, ezért szerettyük. És a tévedések elkerülése végett még moderált és regisztrációhoz kötött is.
Ráadásul teljesen korrekten van visszacstolás az összes érintett fél számra. Azt Gézu elqrta :)
marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 11:34:05
azé nem vagyok az.. lehet...
"hogy kaphat fórumot a hangulatkeltéshez"
hüje
Lova 2007.07.12. 11:34:31
"Ragaszkodjon a tényekhez, adjon meg minél pontosabb információkat
Csak akkor írjon értékelést, ha az adott webáruházzal kapcsolatban valós vásárlási tapasztalata van"
Intelligens kommentelők ezt is vegyék figyelembe, mielőtt kitöltik.
Semmi szükség az uszításra.
tücsökbogár 2007.07.12. 11:35:27
NorbArt 2007.07.12. 11:35:40
Nyugodtan be lehet meni egy vidéki COOP üzletbe vagy bármely diszkontba. Érdekes hogy köszönnek, beszélgetnek megkérdezik honnan jöttél. Nem pedig a pofákat vágják, örülnek neked mert tisztelik és szeretik benned az embertársi mivoltodat. Minek legyen veled gyökér, lehet mert a világfájdalom érzése budapest táblával, néha kicsit utánna véget ér. Amúgy meg ha nem éhbérért dolgoztatnák az alkalmazottakat, aki már hó közepén fiz. előleget kér lehet máshogy lenne. Budapesten valahogy írigyek, utálatosak, idegenek, és utálják egymást az emberek. Ha jobban megy neki azért, ha szebb akkor azért, vagy csak egyszerűen ha neki épp dolgozni kella másiknak meg nem akkor meg azért... Javaslom lemenni pár napra az Őrségbe... Furcsa, de ott mondjuk még köszönnek is egymásnak az emberek még ha nem ismerik egymást... Olyan furcsa ez? ...
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:36:45
sien 2007.07.12. 11:37:05
de nem vagyok benne biztos hogy te ezt valaha meg fogod érteni. az a baj hogy az ilyen sötét emberek mint te, többen érnek rá napközben internetezni.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 11:37:32
tudomásul veszitek, hogy a valótlan adatok közlése hitelrontásnak minõsül, mely a magyar törvények alapján büntetendõ cselekmény!
A gáz az, hogy attól, mert a nevem nem igazi, még nem sértem a cég jó hírét!
Az alkotmány alapján mindenkinek joga van a hó hírnévhez. De hát könyörgöm, ha egyszer nem jó, akkor miért dicsérjem?
Helló Leó! 2007.07.12. 11:39:01
Tuti, hogy te is olvasod ezt!
Írjá' má' még egy levelet! :-)
Százak várják a véleményed!!! :-)
tücsökbogár 2007.07.12. 11:40:44
Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:42:29
Ráadásul a barna Stro megújult csomagolással kelleti magát
marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 11:47:48
Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató-------
húúúh ez aztán a visszavágás-...:)))
hibázás=lopás??????
és ezért GRoby a nevük??? (Gárdonyi Róbert) De SZAR!!!:))))
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 11:50:45
Valahol igazad van, de ha belemondja a kamerás képedbe, hogy látta, hogy lopott a pénztáros és utána még el is viszik a kasszát és nem előtted számolják meg, nehogy már én mosolyogjak és legyek illedelmes bazmeg.
georgejr · http://mav.blog.hu 2007.07.12. 11:56:37
janikahhh (törölt) 2007.07.12. 12:01:03
xombat.com 2007.07.12. 12:01:53
errol az jut eszembe, amikor evekkel ezelott nagy meglepetesemre egy szakallas celeb (az a mukso aki a buzirangba homoroskodik reggelente) jott velem szembe, mire annyira meglepodtem hogy rakonszontem. Semmi reakcio, se bicc, se hellojonapot.
Azota nem hallgatok radiot.
moli 2007.07.12. 12:44:32
...es automatikus onvedelmi mechanizmus.
BiG_ 2007.07.12. 12:45:44
Tessék tudomásul venni, hogy ez itt a mátrixfalu. Pletykálunk. Na.
Üdv!
isti77 2007.07.12. 12:59:53
10 perc alatt bizonyíthatatlanná tették, hogy átbaszták a srác fejét. Elrakta a pénzt a pénztáros. Elvitte a kasszát. Onnantól kezdve már az sem tudta volna bizonyítani, aki végig ott volt, és esetleg a srác oldalán állt volna az ügyben.
Egy átlag magyar ember azért manapság 1-2 napig dolgozik 10 ropiért, ennek alapján én még a reakcióját is meg tudom érteni, bár tényleg nem ez volt a legjobb megoldás. De mit tehetett volna? Az Isten se tudta volna ráhúzni a boltra a csalást.
isti77 2007.07.12. 13:05:36
Rák Attantam 2007.07.12. 13:06:01
A vevőnek pedig tényleg mindig igaza van! De nem azért kell ehhez tartani magunkat (én is kereskedő vagyok), hogy az esetleg egyébként tényleg bunkó vevő előtt megalázkodjunk, hanem azért, hogy a többi vevő (akik ugye 15 év alatt lehetnek sok-sokezren is!) lássa, hogy mi milyen rokonszenvesen állunk EGY VEVŐ problémájához! EZ REKLÁM! (Manapság. Régebben ugye totál komolyan is gondolták...)
Jelen esetben a vevő homáros levele sokkal nagyobb kárt okozhat, mint tízezer forint és 4 üveg pia. Mit teszek? Megfenyegetem, hogy feljelentem, meg "megtalálom", meg orroncsűröm? Ja, ha nekem annyira számít az a 4 üveg pia, akkor persze, nyomás, adjunkneki!
Viszont ha mindenképpen ÉN akarok JÓL kijönni a helyzetből, akkor először is
- Elnézést kérek a kellemetlenségért
- Vizsgálatot ígérek, felelőst keresek
- Megkérem, hogy egyeztetett időpontban felkereshessem otthonában, vagy fáradjon be a kérdéses üzletbe, hogy tízezer forintot és némi vígaszajándékot (pl. kiló citrom, ajándékkosár stb.) személyesen átadhassak neki.
- Szót sem ejtek az összetört italokról, vagy ha mégis, akkor csak annyit mondok, hogy a VÉLETLENÜL összetört italok miatt NE AGGÓDJON, feltakarítottuk, elfelejtettük.
- Mégegyszer elnézést kérek.
- Nem hozakodok elő azzal, hogy én már 15 éve vagyok bunkó a vevőkkel, meg hogy én 350 embert dolgoztatok minimáléhbérért, hogy ne a rendes ügyfélkapcsolaton törje a fejét, hanem azon, hogy kéne meglopni a szerencsétlen vásárlókat vagy akár engem.
Ennyi. Innentől kezdve EZ EGY KURVA NAGY REKLÁM a cégemnek és összetört piástól, tízezerforintostól, kiló citromostól max. 22000 forintomba került!
Ezzel be van fogva a vevő szája. Ha nincs igaza és tényleg tízezressel fizetett, akkor ennyibe került a reklám és kész. Ha igaza volt és átkúrta a pénztáros, akkor a pénztárostól a kirúgása előtt még el kell szedni a tízezrest és máris csak 12000-be van a reklám. Plusz még rendőrségi hercehurca sincs belőle.
Ehelyett kapott a gérobi egy jólfejlett közútálatot meg negatív reklámot, ami ugye egy "csemegebótnak" nem jön olyan jól.
marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 13:12:28
az a boltnak monjuk 3 rongy....:(((
Majmász Gedeon 2007.07.12. 13:15:08
optipista 2007.07.12. 13:24:22
Igazad van, nem Gyurcsany miatt van GRoby, viszont szerintem hasonlo okokra vezetheto vissza.
Amikor egy boltban engem atcsesznek en azt szoktam csinalni, hogy oda tobbet nem megyek. Most mar alig van bolt, ahova bemegyek, de igy is jol elvagyok.
Ha mindenki ezt csinalna, akkor ezek a boltok elobb-utobb bezarnanak. Tehat szerintem mi is hibasak vagyunk.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 13:32:57
látom neked is van néhány szabad perced :-)
akkor most együtt vagyunk sötétek?
Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 13:34:17
Ne felejcsük el, hogy tisztességes, talpig becsületes bóttal állunk szembe.
Kerüjjön neki monnyuk 8 ropiba:DDD
Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 13:36:44
"A Staropramen ősi csehszlovák sör."
Nemnem. Az egy ösi román sör:))))
Nagyvakond 2007.07.12. 14:03:53
A G-Roby levelének hangneme kifogástalan, én, halál komolyan, inkább hiszek neki.
A károkozó önbíráskodás buznyákság!
Uff!
tücsökbogár 2007.07.12. 14:04:15
Nagyvakond 2007.07.12. 14:08:42
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 14:14:01
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 14:20:33
EGyetértek!
The Junglefighter 2007.07.12. 14:52:05
Sok talicska aprómajom, verje be az orrát a Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgatónak mielőtt magyarázatot tudna adni arra hogy miért is és mit kellene inkább csinálni az aprómajommal, hiszen a sérelmezett problémája nem láttszik az okozott dolog pedig tisztánt kivehető. Kapja be.
Gumidomino 2007.07.12. 15:03:58
mit akar már folyton ezzel a hibázással? hibázott a kasszás? pech. előfordul. a rovancsnál viszont ez kiderült, akkor meg a többi munkása lop. így jobb? gondolkodik mielőtt ír?
balfék.
Maddness69 2007.07.12. 15:18:29
Most innen a dzsipó és/vagy limuzin persektívából a netezőket is jól megokosítod. Igen. Neked van igazad. Nyugi! Inkább, mint, hogy ne sikerüljön az esti randevúd a legfrissebb 18 éves macáddal.
Remélem próbálkozásodat siker koronázza és még sok, szép adózott jövedelmed lesz a cégedből.
Kisgenyó 2007.07.12. 16:36:22
w00t 2007.07.12. 18:21:18
ps:
vesztett pár szavazót a géyrobi?
IGEN!
Rák Attantam 2007.07.12. 18:21:39
Mrs.Incredible 2007.07.12. 18:51:05
Én egy ideig vásároltam GRoby-ba Margit krt-on,és Hiszékeny úr már említette,hogy szorosan a nyomában settenkedett az őr vagy miszösz.Hát én egyszer kurvára berágtam,bementem,táskámat megnézte-túl nagynak találta,már itt forrt az agyam.Utána körbementem,mivel cetli nem volt nálam mi kell vennem,ezért picit tovább tartott a vásárlásom.Szépen komótosan pakolgattam,nem állt szándákomban lopni.ott még nem tartok:).Szóval emberünk szorosan nyomomban,ha kanyarodtam kanyarodott,megfordultam Ő is,ááá má nagyon idegesített.Rászóltam,hogy mifaszt követ?Meghökkent.2 lépéssel hátrébb ment onnan figyelt.amúgy a geci keskeny sorok közt 2 ember nem fér el csak lapjával...Nem törtem zúztam,odaadtam a kosarat a kezébe,hogy akkor nesze pakold vissza.És kijöttem.Utána többet nem mentem.Pedig rendesen fel voltam öltözve és nincs börtöntöltelék képem sem.
2007.07.12. 19:36:29
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.12. 20:07:53
Ezzel egyébként GRoby indirekte elismerte, hogy igaza van pg21-nek, és átbaszták a zsével. Akk meg mi a fasz van?
Bunkó Béla 2007.07.12. 20:49:31
Emberek örömmel látom végre hogy kezdünk eljutni arra a szintre melyen felfogjuk hogy csak összefogással lehet lezúzni az ilyen GayBówli boltokat. A mélyen "tisztelt" igazgatócskácska uracska ha ezután sem jön rá arra hogy elnézést kellene kérni mindenkitől átkozottul gyorsan, és vissza kéne szolgáltatni az a 10 darab ezrest mert kevesebb veszteség mint a bolt bezárása hát megérdemli a sorsát. Vegyétek már észre láma boltosok hogy nem vagytok korrektek akkor kiürül a gaybówli boltotok és nem lesz munkája még egy becsületes pénztárosnak sem nemhogy ennek a három akármilyen embernek. Ébredj már fel nagyhatalmú és vedd észre Habár felül a gálya, s alul a víznek árja, azért a VÍZ az úr!
Emberek összefogással az ilyen nagyhatalmú urakból földönfutó senkiket lehet csinálni! Én nem vásárolok soha többet gaybówli boltokban, és ebbe a kategóriába már nem csak ez a bolt lépet be.
Ábelesz-kobelesz 2007.07.12. 21:07:52
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.12. 22:54:00
w00t 2007.07.13. 01:13:43
zigzeg 2007.07.13. 02:10:59
Ha Gé Róbert esetleg olvassa: Nekem az a bajom az üzleteivel, hogy rém kevés hely van a sorok közt, így libasorban totyogva-lökdösődve lehet csak bevásárolni.
HollyFcuk 2007.07.13. 03:51:37
Ja, persze, a vásárlók tették azzá, meg a gátlástalan pofánbaszlak stílus...
De amit a vásárló ád, azt a vásárló el is veheti... náluk ez úgy látszik a pájki pénztárosokra is igaz...
Hoffy 2007.07.13. 06:59:00
Marionett 2007.07.13. 08:58:02
gázolajsejk 2007.07.13. 09:29:56
Off:
A vevőnek NINCS mindig igaza! Hiába ismételgeti mindenki azt, mint valami mantrát, hogy igaza van!
Igaza addig van, amíg a másikat nem sérti az emberi méltóságában.
emde 2007.07.13. 09:49:17
Nem ám bocsánatot kérni. Inkább jót multiznak. Hihetetlen.
MosoMasa 2007.07.13. 10:18:15
olcsóJános 2007.07.13. 10:56:07
www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8532142
olcsóJános 2007.07.13. 10:57:25
Maddness69 2007.07.13. 11:21:41
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.13. 13:01:51
Kiricsi K. a BKV szóvivője, aki nem is olyan rég hasonlóan színvonalas válaszlevéllel volt képes megörvendeztetni a homárlakókat.
Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.07.13. 14:14:04
Mamapicilánya: sztem nem azt akarta írni a Gárdonyi Roby, hogy beverik az orrodat, ha hülyeséget csinálsz, hanem azt, hogy ha egy más szituban -pl. magán kisboltban, ahol kétszáz kilós csak az eladó- csinálná ezt (magyarisztáni üvegleverés), lehet, hogy jól bevernék érte a nózikáját.
A levél gáz, a pasi jobban átgondolhatta volna, hogy mit válaszol, Rák Attantam már kifejtette, maximálisan egyetértek. Az lett volna a legtutibb reklám, ha úgy jár el.
Fapuma (törölt) 2007.07.13. 16:10:11
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.07.13. 17:51:16
Jot az tett volna a ceg hirnevenek, ha on visszajuttatjak a 10eFt-ot. Akkor is, ha biztosak benne, hogy pg121 hazudott. 10e-ert ekkora reklamot ritkan lehet venni. Idiotak.
A hulye eljarast raadasul lefolyattak, de hat mit er az? Ahhoz ugye eloszor is be kellett volna vonni a vasarlot is - mert hat nyilvan elszallt a bizalma. Meg elore kozolni kellett volna, hogy hat srac, X Ft kell, hogy a kasszaban legyen. Es meg az sem bizonyit loszart sem, mert ahogy pg121 irta a penztaros siman csinalhatott (szandekosan, vagy 'veletlenul') egy tizes hianyt korabban. Foleg, hogy o ugye ismerte a balhe menetrendjet.
A trukk, ami becsuletes kivizsgalast feltetelezve is a mukodik, tehat a kovetkezo. A penztaros valamikor kivesz 10e Ft-ot a penztarbol. Nem nagy kunszt egy ilyen 'buvesztrukkot' megtanulni, a kamera nem fog latni semmit. Aztan var. Aztan levag valakit, aki huszassal fizet 10 rugora, aztan leszamoljak a kasszat (ha eleg kitarto az illeto), aztan rendben lesz a kassza. AS penztaros meg nyert 10 rugot. Ha nem jon ossze a trukk, mert nem fizet senki huszassal, vagy csak nem adodik megfelelo helyzet, akkor zaras fele (esetleg utana) visszarakja a tizest. Esetleg 'megtalalja' a padlon. Leesett.
Tisztelt ugyvezeto ur viszont elgondolkodhatna azon, hogy ha gyakran reklamalnak a vevok rossz visszaadas miatt (akar joggal, akar jog nelkul), akkor megis csak ki kene talalni valami rendszert, amivel jol ellenorizheto vitas esetben, hogy mi is tortent. No rocket science. Persze anyazni, es a ceget lejaratni egyszerubb. En nem fogok ott vasarolni.
Fapuma (törölt) 2007.07.13. 20:53:52
skaresz 2007.07.14. 06:59:22
Remélhetőleg "GRoby" úr is olvassa a bejegyzéseket és tanul belőle. Ez a "sajnálatosanrosszuladtunkvisszademárkéső" duma nem valami nyerő. Én is jártam így, leszámoltattam a kasszát és nagy nehezen visszakaptam a pénzem. Figyelni, figyelni, figyelni.....mást nem lehet tenni az ilyen esetekben.
Kismacska (BELLA) 2007.07.14. 11:03:28
Elnézést, de miféle reakció ez Öntől??? Hogy képzeli ezt?? Nekem személy szerint 10 ezer forint a havi jövedelmem körülbelül 10%-a.
Ilyenkor a delikvens ORRA ELŐTT kell átszámolni a kasszát! Nem elvinni, hogy aztán a kasszából kivéve zsebre rakják. Mi másra gondolhatna az úriember, aki nyilván az ilyen reakciók miatt választotta a névtelenséget?
Majdnem minden nap Önöknél vásárolunk, nincs is bajunk az üzlettel, valóban jó a szolgáltatás, de nem tetszik ez a támadó hozzáállás. Önöknél nincs ilyen belső kivizsgálás, hogy ESETLEG ÉS TALÁN a delikvensnek van igaza?
Nincs az a mentalitás, hogy mindig a vevőnek van igaza, mert ő jön be és tejel nekünk? Ha másért nem, hát azért, mert ELVITTÉK A KASSZÁT, én biztos kirúgnám az illetőt. Mi az, hogy támadási felületet (ÉS EKKORÁT) hagyunk??
Jómagam inkább a usernek hiszek, nem Önöknek, pláne ennek az erős marketingjegyekkel átitatott írásnak fényében. Nem gondolom, hogy az úriember a konkurencia embere. Talán változtatni kellene a mentalitáson. Talán éppen azért írt ilyen támadó hangnemben, mert tudja, hogy sárosak? Talán a legjobb védekezés a támadás??
Jó lenne, ha az úgynevezett "nyugati" mentalitást elsajátítanánk és ilyen nyilvános fórumon INKÁBB MEGKÖVETNÉNK a Tisztelt Vásárlót, aki MEGTISZTEL bennünket azzal, hogy adózott jövedelmét nálunk költi el.
Nos, jómagam sem vállalom a teljes nevem, nyugodtan jöhet a kritika.
Tisztelettel.
isti77 2007.07.14. 13:41:24
Viszont én azt nem tartom jónak, hogy bárki NÉVTELENÜL tehet közzé ilyen történetet.
Legkésőbb G. Úr reakciójának olvasása óta világossá vált, hogy ez a sztori tényleg stimmel, de mi van, ha egy unatkozó baromarcú, akinek nincs jobb dolga, kitalál valami hasonlót, és ugyanígy megírja? Egyébként, szerintem már volt itt ilyen is, nem is egy.
Ez ellen is tenni kellene valamit.
Bár mostanában nem csak a netes fórumokon dívik a kitalált sztoriból történő szenzációkeltés (ugye, Ms. Zsanett, és Ms. Kármán, csak a példa kedvéért).
Ilyen esetekben, ha bizonyítást nyer, hogy kamu volt a sztori, az értelmi szerzőből (akinek ugye a nevét és egyéb adatait vállalnia kellene, egyébként eleve séta van) az utolsó fillérjét is kiperelném becsületsértésért, és még sittre is vágatnám hamis vádért (ami ugyebár egyenlő a hatóságok félrevezetésével).
Rák Attantam 2007.07.14. 14:04:28
Ha egy szolgáltatóról/kereskedőről megjelenik itt egy bíráló cikk, majd a hozzászólások között meg csupa dícséret, akkor azért el szokott gondolkodni a Homárolvasó: egy vagy egyedi eset, vagy valaki hülyít minket. És ezzel az ügy kábé le is zárul.
Persze ha az "ügyvezető igazgató" ilyen nyílt levelekkel kínál meg minket, akkor azért az eléggé bizonyító erejű szokott lenni. Vagy ha a hozzászólások háromnegyede szintén a témaindítóval azonos véleményen van (pl. BKV-s sztorik).
Szóval azért bátran állítható, hogy az olvasók legalább 85-90%-ban meg tudják ítélni, mi a frankó és mi a kamu.
Tehát ne aggódj, mi csak önszerveződünk, öntisztulunk, (önbíráskodunk :))) .
Knurd 2007.07.14. 23:23:11
Szerintetek minket is megfenyeget majd a kommentek miatt? :DDD
Rák Attantam 2007.07.15. 12:21:46
(Na, ez pont hasonló színvonalúra sikerült, mint az ő kis burkolt fenyegetése. Jajj!)
Aljas 2007.07.16. 17:37:07
(A konkrét cég/termék megnevezése nélkül - nem akarok rájuk zúdítani ügyeskedőket :) )
Szóval történt, hogy amit vettem, nem volt korrekt: egy készlet darabjai nem voltak egyformák. 5-10e HuF értékű cucc, sajnos mire kiszúrtam, addigra már blokk sehol, hiába voltak jóindulatúak a boltosok, sajna blokk nélkül nem megy a csere.
Kiderült, hogy egy régebbi és egy újabb széria darabjai keveredtek az én pakkomban, és ráadásul a régit már nem is gyártják. Írtam hát az angol gyártónak, hogy mit tudnék tenni az ügy érdekében (nekem a régebbi verzió tetszett), és kb. egy hétre jött a válasz, hogy sajna már nem fogok tudni venni a régebbi szettből, ezért küldenek nekem - természetesen ingyen - egy szettet a régebbi fajtából, és egyet az újabból is. Újabb pár nap múlva meg is kaptam a csomagot by Royal Air Mail...
Ennyi... ha csak annyit válaszolnak, hogy "így jártam", már az is elég lett volna, legalább foglalkoznak velem.
Ez egy kicsit más hozzáállás; Mo-n ha ilyesmivel próbálkoznék (mármint hogy megemlíteném nekik, hogy ők hibáztak, de ennek a bizonyítéka csak az én szavam), akkor valószínűleg válaszra sem méltatnának... :(
kyro 2007.07.16. 22:12:00
DE HOGY EGY BOLTOS sem tudja azt mondani, hogy "tagadom, és nem hiszem el, hogy ilyen volt, de ha mégis, mert nem voltam ott ugye, akkor elnézést, és meaculpa, és ingyombingyom, stb." Csak a látszat kedvéért, hogy nem zsigerből utasítanak el mindent...
baron 2007.07.17. 02:04:55
csak ennyit tudok hozzáfúzni kedves Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató úr leveléhez... teljesen nem korrekt... mert az ő alkalmazottjai sose lopnak... jahhham
JohnnieWalker 2007.07.17. 14:11:50
Sz0M|45 2007.07.18. 03:13:50
1.Regelni valóban nehéz (van 10rongyom rá, hogy frímél)muhaha
2."Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék" jah, internetnek hívják, welcome.
3."Önökön keresztül reagálni az olvasottakhoz." ra, olvasottakra. Kurva nyelvtan kibabrált veled :]
- hagyom a nyelvtant mert sok lesz "magasabb szintü" ŰŰŰŰ
4.A marketingszöveg gyönyörű és a 15 év munka résznél majdnem sírtam. Szívszorító.
5.A bolti lopás részről csak annyit, hogy valószínű, egy elkeseredett tolvajról van szó aki a homárba írogat, ha nem sikerül behúzni a pénztárt a nagyobb címlet trükkel. hmm Szinte nyilvánvaló.
Szóval: valószínűbb, hogy történt egy félreértés amit nem tudtak kivizsgálni mert a kamera szar és mert nem a vevő orra előtt számolták át a pénzt. A panaszköny kivizsgálások meg tudjuk, hogy működnek. Kijön másnap az illetékes, akit ezért fizettek, átszámol mindent (ezt ugye utólag már nem lehetett volna), majd miután belátta, hogy hibáztatok, személyesen adja vissza a 10000ft-ot a delikvensnek egy bocsánatkérés keretében. Miért is nem így tett?? Nemértem. Vagy hívhatott volna téged. Hiphopp ottvagy, kiugrasz a BMW-ből (lehet, hogy merci elnézést) aztán intézkedsz.
6. és végül: a rendkívül frappáns és tanulságos elköszönő monológodon pedig érződik, hogy valahogy így hangzana, mai vállalkozónyelven: Szájbab@szlak aztán irogatthacc köccsög. Csak ugye nyilván ilyet nem írhat le egy kiművelt ügyvezető (aki nem igazgató).
kovax 2007.07.20. 19:33:03
Igen tanulságos eset esett meg velem - illetve az előttem kettővel sorban álló fizető ügyféllel - kb. húsz perccel ezelőtt a kagylós üzemanyagkereskedő egy hazai telephelyén. Ez az eset ékesen bizonyítja, hogy a témánkban szereplő (tízessel fizettem, ezresből kaptam vissza) össznépi játékban az ügyfél álláspontja gyakorlatilag bizonyíthatatlan - két okból!
A következők történtek:
1. Ügyfél fizet, távozik, majd visszatér és reklamálja a hiányzó visszajárót, állítva, hogy ötöst, ketteseket és tízest adott.
2. Eleve hiba - ugyebár - hiszen köztudott, hogy "a kasszától való távozás után reklamáció nincs."
3. A kb. 32 fokos meleg ellenére (a klíma csúcsra járatva!) a pénztárosnő és a biztonsági őr is végtelenül udvarias és segítőkész - noha a pénztárosnő folyamatosan bizonygatja, hogy kettest nem is adott az ügyfél, pláne nem tízest: azonnal visszanézik a biztonsági kamera felvételét.
4. Saját szememmel láttam (azaz egyáltalán nem sumákoltak, még az illetéktelenek is láthattak mindent): a felvétel tűéles(!), színes(!), a pénztárat mutatja(!), a fél képernyőt betölti(!) [a képernyő másik felében vezérlőgombok vannak], viszont van egy óriási hiányossága, ami az egyik oka annak, hogy az ügyfél (vélt) igaza nem bizonyíható - NINCS LEHETŐSÉG KINAGYÍTÁSRA!!!! Az átadott pénz fajtája gyakorlatilag LÁTHATATLAN!
5. Én kerülök sorra - és itt a másik ok: a pénztárosnő többet ad vissza, mint amennyit kellett volna! Ha nem szólok, azonnal hiány keletkezik, tehát a "megkárosított" ügyfél igaza akkor sem nyerhet bizonyítást, ha zárást csinálnak a kasszán. A többletbevétel (egy része) gyakorlatilag tíz(!) percen belül eltűnik!
Mi a tanulság?
Amit előttem már nagyon sokan megfogalmaztak: odafigyelni, kísérni a pénz útját, akár hangosan felsorolni, hogy milyen címleteket adok át és - legfőképpen - átszámolás előtt nem távozni!
Mostanában elég meleg van (40-42 fok árnyékban), véletlenül is könnyen lehet hibázni.
mics 2007.07.22. 13:14:23
o mit tenne, ha egy hasonlo modszerrel huzzas le a benzinkuton?
Nájki 2007.07.25. 10:47:58
Talán a vevő orra előtt kellene hagyni a pénzt, hogy ne történjenek ilyen "félreértések"!
Egyébként meg ki az, akit egy ekkora összeg esetén ne öntene el agyvíz??? Nem 20 forinton húzta fel magát a srác!
És ha annyira fontos a "jó" hírnevük, talán készségesebben kellett volna reagálni és nem egy paraszt szintjén!
Csabikuci 2007.08.12. 23:47:51
Sztem barmelyikuknk nekiallt volna torni zuzni.
Roby bacsi meg inkabb csendben maradt volna.
Ja es a moriczi roby egy fostaliga bolt, draga mint a picsa nem lehet benne megmozdulni olyan szuk es a tetves szekus meg tenyleg az ember seggeben log allandoan. Nem lesz nagy ervagas tobbet nem bemenni oda.
Le kell tepni az ajtajat az osi roman cegnek...