Tékozló Homár

Garancia Mistral módra 2.

2007.07.30. 07:32 | szily | 53 komment

Nagy klasszikus Naiv Ügyfél-gyakorlóterep a Mistral számítástechnika, acélos tekintetű, bikanyakú fogyasztók seregeit nevelte ki a hely, a legújabb kadétjuk Tsba, aki MP3-lejátszót vett, aztán találkozott a Bűvös Pénztárgéppel, ami úgy számol, hogy ha egy garanciális, 8400 forintos lejátszó cserésen elromlik, de épp olyan nincs raktáron, akkor egy 10000 forintos verzió 6600 forint különbözet leperkálása után vehető át. És ezt így hogy? Válasz hajtás után.


Tisztelt Cím,

2006. 07. 20.-án a Mistral, Rákóczi úti üzletében vásároltam egy 512 MB kapacitású MP3 lejátszót, ára bruttó 8400 Ft. A készülék 2007. júniusában meghibásodott. Július 4.-én a kollégám leadta a Mistral, Váci úti szervizében, ami a garancia levélen is szerepel. Azt az információt kapta egy azonnali vizsgálat után, hogy a helyszínen javíthatatlan, menjek be és kicserélik, mert nem férne bele 30 napba. Személyesen mentem be két nappal később. A papír leadása után ellenőrizték a raktárkészletben, hogy van-e cserekészülék. Nem volt. Javasolták, hogy menjek vissza az üzletbe, válasszak a készletből egy másikat. Kiválasztottam egy 10000 Ft értékű 2GB kapacitású, de egyéb tulajdonságaiban megegyező készüléket (árkülönbség 1600 Ft., ennél olcsóbb pillanatnyilag nem volt). Vissza a szervizbe. Ezt a készüléket választottam. Papírok elkészültek a cseréről, fáradjak a pénztárhoz befizetni a különbözetet 6600 Ft.-ot. A kérdésemre, hogy miért ennyi a különbözet, kioktató hangon közölték, hogy ha lenne olyan készülék amilyet eredetileg vásároltam az már csak 3400 Ft-ot érne és a számítógépes rendszerük, ÚGY VAN BEÁLLÍTVA, hogy azt az árat vegye figyelembe a cserénél. De várhatok, hátha lesz olyan, amit eredetileg vásároltam. De persze nem lesz, mert ilyet már fél éve nem rendelnek. A pénzvisszafizetést azonnal elutasították.

A garancialevélen semmi ilyen jellegű infó sem olvasható.

Felhívtam a szervizvezetőt (ez hat telefonhívás eredménye, mert az átkapcsolás közben véletlen mindig megszakadt), aki személyiségi okokból kifolyólag sajnos nem mutatkozhatott be. A stílus változatlan, újabb kioktatás (kellett nekem felhívni!), előrébb nem jutottam. Se MP3, se pénz. Most fordulhatok mindenféle hatóságokhoz, hogy hozzanak valami döntést az ügyben, ami természetesen nem kötelező a kereskedőre nézve. Csak ajánlás.

A tegnapi Híradóban rövid hír a Fogyasztóvédelemről, kb. 700 alkalmazott, dolgozik összesen az országban és 1800-at bocsátottak el az elmúlt két évben. Kár volt, lenne dolguk.

Üdv.: Tsba
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.30. 07:37:20

1.?
Ma temetik a matematikát?
A panaszos levelet vasúti fékezőtuskóval nyomatékosítva...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.30. 07:40:49

Máskor, ha műszaki cikket akarsz, menj a piacra, és vegyél az aprószeműektől vagy a gáborcigányoktól. Ők is átb@sznak, de olcsóbban.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.07.30. 07:44:07

Már egy előző posztban is leírtam, ilyenkor arra van szükség, hogy azon a nyelven szólítsuk meg őket, amin ők minket. El kellett volna kezdeni a kioktatást mindenféle hatóságokkal fenyegetőzve, szépen sorba, mint pl fogyasztóvédelem (hibás garanciajegy), apeh (vajon az ilyen "többletbevétel" hogyan jelenik meg náluk), stb. Utána jöhetett volna a kreatív, emelt hangú anyázás. Ha fel sem fogják, amiről az ember beszél (azaz túl magas nekik a tagolt beszéd), akkor más nyelven kell elmondani. Az saját primitív szar hétköznapi gecizős nyelvükön.
Amiről ők beszélnek, azt értékcsökkenésnek hívják a szakmában, és ez a saját készletekre vonatkozik. Azaz a vásárlónak bizony csak az 1600 forintos különbözetet kell kifizetni. A többi a cég sara, legközelebb ne forgalmazzanak szar árut.

Taktikai Reset 2007.07.30. 08:01:58

Aki a Mistralban vásárol, sikeres ember nem lehet.

Amúgy a kurvanyjukat, sokadszorra is.

-.-.-.-.- 2007.07.30. 08:19:23

ha autót veszel és két év múlva totálkárosra töröd már csak az éppen aktuális használtértékét fizeti ki a biztosító (vagy még kevesebbet)...
jogilag igazad van, de most ott állsz mp3 lejátszó nélkül, és arra várhatsz h ők felhívnak, bocsánatot kérnek és kapsz egy újat ingyér'

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.30. 08:35:57

Nem biztosítás, B+! Garancia. A hülyék áruházában pont azzal akartak rábeszélni a saját hálózatnak gyártatott noním monitorra, hogy 5 év a cseregarancia, szervízháttér nincs, és ha kibírja 5 évig, jó, de ha 4 év múlva kihunyna, ezért az árért már olyat kaphatok cserébe, amit még most ki sem találtak.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.07.30. 08:43:34

Vásárolj a Tesco-ban. (nem vicc) Vettem ott a gyereknek mp3-t. A kijelző üvege eltörött. Nem a Tesco-ba vittem vissza, hanem az importőrhöz. Kicserélték. Nem volt ugyanolyan, tehát nagyobb kapacitásút kaptam, nem kellett ráfizetni. Az is tönkrement, visszavittem, mondtam, hogy nem kérek másikat, kaptam igazolást, hogy a Tesco vegye vissza. Ott egy kicsit vizsgálgatták, de mivel tényleg rossz volt, szó nélkül visszakaptam a kp-t.

estvanka 2007.07.30. 08:46:46

Kűggyed rájuk a BéDéKá pirézt majd jól összekeni őket szarral!

Tilcsák Bea (törölt) 2007.07.30. 08:53:19

van még ember, aki a mistralban vásárol???

(ez a módszerük. rendszeresen.)

greyhound (törölt) 2007.07.30. 08:54:39

Édesanyját a misztrálnak szerintem is!
A szervizük egy kalap fos, a Váci úton órákat kell várakozni, akkor is ha nincsen senki előtted. A tíz pultból kettőben dolgozik valami szerencsétlen rabszolga. Az egyik egy nagyképű majom, a másik meg egy békafejű kis pöcs.
Egyszer összerakattam egy gépet ott, ami két naponta lehalt, mert rossz volt a vinyó. Valahogy mindig pont a rosszat sikerült visszaszerelni bele.

Ha jót akarsz akkor messzire elkerülöd a MISTRAL-t

mch 2007.07.30. 09:07:35

Eredeti vételár visszajár. Ptk 306 paragrafus és környéke.

greggrant 2007.07.30. 09:20:36

Követelni rajtuk az eredeti vételárat, fenyegetőzni fogyasztóvédelemmel, fentebbi paragrafust citálni, és addig is: minden látogatáskor valami papírt csináltatni, amin szerepel, hogy mikor és mit akartál elérni, valamint hogyan tagadták meg, de leginkább egy-két tanúval felfegyverkezve megjelenni.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.30. 09:29:47

Értékcsökkenési leírtást számoltak a majmok. Amit jellemzően 100e. Ft. alatti eszközökre nem szoktak. Azaz a használtautót felhozni példának nem volt jó ötlet.
Ahhhh, a legegyszerűbb, ha megtanulsz néhány dalt, aztán útközben dudorászgatsz magadnak.
Ha meg elég hamis hangod van, akkor hetente egy - két napot énekelhetsz a misztrálosoknak is.

TCSA · http://make.blog.hu 2007.07.30. 10:10:44

mcbp nem jön kommentelni, mint régen? :)

BiG_ 2007.07.30. 10:38:50

A belendített vascsővel elhárítható probléma tipikus esete. Mikor verik már szét azt a balfaszbandát?

Üdv!

Ariadne12 2007.07.30. 10:46:12

Hálistennek felszámolják már a céget, úgy hallottam, egyetlen üzlet kivételével mind bezárt már. Ideje volt...

Taktikai Reset 2007.07.30. 10:46:50

idézem.
(valóban PTK 306. par. :)

"b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - (a jogosult) választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől."

Ergo ha a hiba jellege a használatot jelentősen nem befolyásolja (pl. pixelhibás az LCD) akkor kérheted, hogy a Mistral utólagos árengedményt adjon az értékcsökkenés miatt, illetve ha ezt nem vállalják, elállhatsz a szerződéstől (= visszakapod a vásárlásnál befizetett összeget)

nincs apelláta, akármit is mond a Mistral.
Azért talán a "békéltető" testülettől jobb belátásra bírnak.

(A kurvanyjukat mégegyszer.)

Soockit van Dalen 2007.07.30. 10:50:26

Lerágott csont. Tudjuk már 1000 éve, hogy a Mistral ezt csinálja. Volt is itt fenn anno egy dokumentum (WORD DOC) amit le lehetett tölteni. abban volt egy kereset, azt kellene elküldeni nekik!

Total_KO 2007.07.30. 10:54:29

A Mistral ősi román cég. Új madarak meg mindig akadnak úgy látszik :)

Bedecho (törölt) 2007.07.30. 11:00:57

Szervusztok!

Egyszer én is leizzadtam, amikor a behalt alaplaomról kiderült, hogy egy szerencsétlen pillanatban a Mistralban vásároltam. Nekem malacom volt, mert némi várakozás után megnézték, a helyszínen kiderítették, hogy az bizony halott, majd szó nélkül kicserélték egy ugyanolyanra. Ami azóta is rendben működik.

Mákom volt.

A történet lényege, hogy azt az alaplapot sajna én tettem tönkre, mert nagy hülye voltam, és prbálkoztam BIOS frissítés közbeni huncut resettel. Ártatlan képpel vittem vissza, hogy "rá se néztem aztán né, megromlott", ők meg elhitték.

Szóval én kevéssel megúsztam, gondolom az én példám a kevés kivétel egyike, ami erősíti a szabályt. ;)

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.30. 11:07:03

Szvsz a zempéháromra egy kb öt kilós kavicsot kell kötni, oszt ki kö próbálni a kirakat hajlékonyságát.

GhostBusters 2007.07.30. 11:11:17

Mint emlitette par kollega, a Mistral ezt csinalja, mar evek ota.
NEM SZABAD OTT VASAROLNI!
Ezt meg azok utan is eljatszottak, hogy ejszaka felteglakkal dobtak ki a kirakatuvegeiket :) Mert a vevovel ki lehet szurni, at lehet hagni minden jogszabalyt, de a gyokerek nem jonnek ra, hogy ugyis a vevo nyer! Odamentek ejszaka, es bezuztak a kirakatot. Na, megerte?
A gyakorlatukrol roviden: a bekelteto testulet hatarozata, ami csak ajanlas jellegu, mindig ellenuk szol, de szarnak ra. A kovetkezo lepcsofok mar a birosag, ami szinten mindig a karosult javara itel ( jogsertes egyertelmu ),csak keves ember volt olyan ertekben atverve, hogy birosagra ment volna. Erre jatszanak ra!
Az egyetlen modszer, hogy nem megyunk a kozelukbe sem, es minden ismerosunknek megtiltjuk! En megtettem.
Tegyetek meg ti is!

Taktikai Reset 2007.07.30. 11:30:21

Csak remélni tudom, hogy a megszűnő boltokból felszabadult "szakemberek":

1. nem helyezkednek el más üzletekben
2. ha elhelyezkednek, a cég vásárlócentrikus lesz és erre kötelezi alkalmazottait
3. ugyanilyen tré bandánál fognak dolgozni, ez esetben - hasonlóan anno a nemzetiszínházas afférhoz - téglajegy-vállalkozást nyitok. Ígérem, hogy a nálam vásárolt téglajegyeket 100%-ig kirakatüvegek töréspróbájánál fogom felhasználni.

Tényleg, ex-Mistralos kolléga nem olvassa a homárt? Kíváncsi lennék, hogy ez a magatartást kötelezően elvárta a cégvezetés?

Pukker 2007.07.30. 11:32:57

Tolunk nyugatabbra helybol cserelnek ugye, aztan mi tortenik a cserelt dolgokkal, valami ceg felvasarolja oket olcson. Az tovabbadja stb, mire eljut egy magyar ceghez, aki ezt rendes aron arulja a boltjaban. ezert aztan nagy a reklamacio aranya es lepattintjak a reklamalokat.

Ezek a cegek pont azert tudnak olcson arulni, mert ilyen termekekkel is foglalkoznak.

A mistral meg vagy ilyen vagy nem, dontse el mindenki maganak.

moli 2007.07.30. 11:35:56

vettem egy alaplapot mistralban, majd otthon meggondoltam magam. megis inkabb a masikat kellett volna vennem. masnap visszavittem azzal, hogy jaj, elneztem, nem is ezt akartam. kicsereltek.

egyebkent minden szamtechbolt igy all a vevohoz, egyszeruen irasba kell kerni mindent es konkret rendeleteket kell idezni. akkor nem neznek hujenek es megteszik, ami a kotelesseguk.

pl regen users-nel vettem videokartyat, raknam be a gepbe, nezem ez gyanusan koszos. poros. hasznalt volt. masnap viszem vissza, hogy gyerekek, ezt nem kene, jaj, bocs, kaptam ujat.

báró Csekonics 2007.07.30. 11:55:25

Mistralban nem szabad vásárolni, pláne nem garanciát érvényesíteni...
Anno vettem ott egy modemet (rokonnak, akkor még nem volt a közelében ADSL és kellett levelezni a cucc) de nem működött. (XP compatible felirat ott virított rajta persze). Beviszem, hogy nézzék már meg - mondom XP alatt nem megy, pedig kéne. Srác felrakja w98-ra: 'működik' - no comment...
Egyre jók: online árlistájukat megnézni ha valaminek kell az ára összehasonlításhoz.

Garp szerint.. · http://garpszerint.hu 2007.07.30. 12:32:56

Adott volt egy mp3-as CD walkman, ami egyszercsak nem akart még bekapcsolni se. A cucc a bnőmé volt, szervízbe bevitte, ok, majd jöjjön érte. 30 nap múlva azt mondták, javíthatatlan. Utána én is ránéztem: a HOLD kapcsoló (tudjátok, amivel le lehet tiltani a kezelőgombokat) be volt kapcsolva...

En tudom legjobban 2007.07.30. 13:20:09

Az én mókás sztorim Extreme Digital-os, amikoris használt, karcos DVD meghajtót árusítottak nekem, én meg voltam olyan balf, hogy nem néztem meg mit raktak a zacsiba. Másnap visszamentem, és 45 perces sorbanállás, üzletvezetővel beszélgetés, fenyegetőzés, ravasznak szánt keresztkérdésekre adott válaszok után a reakció: "Nnna jo, visszavesszük, de nem azért mert Önnek van igaza, hanem mert ennyire kitartó volt". Tehát a vevőnek mégsem volt igaza. Persze mégis igazam volt, amikor beszereltem a tényleg zsír új írót.

Rák Attantam 2007.07.30. 13:31:38

Mistral - Kasztrál... Most nem tom, hogy jutott ez eszembe? :P

Egyébként meg hogy-hogy megúsztad ennyivel? Pofon nem volt? Pedig ötezer forint feletti reklamációnál az is jár arrafelé! :D

ÉS nem minden számítástechnikai bolt ilyen ám! Például az enyém sem... :)
Jól is nézne ki, ha ilyen marhaságokkal vadítanám el a vevőt, aki ebben a nagy multinacionális-globalizációs-számszéléigéraszar-helyzetben pont az én boltomat találta meg szerencsémre!

Na, megyek is dolgozni, mert nem lesz miből adót fizetnyi. Pedig aztat szeressem naon! :/

titan 2007.07.30. 14:08:04

Hmm.. nem is az a lényeg, hogy ex-mistralos olvassa-e a homárt, hanem, hogy mostani mistralos teszi-e. Érdekelne a véleménye, esetleg egy 'elnézést kérek az érintettől, az ügyet kivizsgáltuk, az érintett dolgozót elbocsájtottuk, a vevőt pedig várjuk a boltunkban az új mp3-lejátszóval' se ártana

Blade0 2007.07.30. 14:22:00

A Mistrallal kapcsolatos kálváriákról, és a jogorvoslati lehetőségekről olvassatok a fogyasztóvédelmi fórumon:
www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=18&st=1710
Egyébként röviden ebben az esetben a fogyasztónak joga van elállni a vásárlástól, amikor vissza kell kapnia a teljes vételárat (ami a számlán szerepel). Nem kényszeríthető másfajta termékre való cserére, sem levásárlásra.

dwdHU 2007.07.30. 18:34:24

be kell fizetni 6600 ftot, meg kell kinalni 3-4 boltjuk 30-40 uvegtablajat szinesteglaval es maris a lelkedben a kulonbozet :)

GegeWarrior 2007.07.31. 07:08:54

Ez már valami:) Bár aki egy kicsit is tájékozott e téren az NEM vásárol a mistral nál:)

The AVE 2007.07.31. 14:34:57

És ha történetesen nem lefele, hanem felfele megy egy meghibásodott termék ára (tech vonalon nem ez a trend, de tegyük fel), akkor meg a magasabb árat adnák vissza, ha nincs cserecucc? Hát kétlem...

Alf (törölt) 2007.07.31. 14:54:25

Ugyanaz a bolt, Rákóczi úti Mistral, amikor számítógépet akartam összerakni magamnak, sajnos oda is benéztem.

Az eladó, korombeli mufurc (26 év körül) elővánszorog a raktárból, és rákészül a termékeladásra. Illetve inkább arra, hogy eszedbe ne jusson mondjuk vinyót venni, ha nem tudod, hogy az IATA az az amelyik az IDE kábelre megy rá, és nem más. Ha azt tudod, hogy IDE kell, és nem SATA, az még nem elég, mert ő jobban tudja, hogy azt igazából hogy hívják.

Házat is szeretnék venni, de ez sem olyan egyszerű, mert mindíg az az 1. kérdés, hogy milyen kell? Mert nincs kirakva egy sem, ahol meg lehetne nézni, és ha a csávó elő kell kaparja a fémyásolt fotós katalógust, akkor már én vagyok az amatőr, hogy azt sem tudom, hogy mit akarok.

De ugyanez minden alkatrésznél. Ha nem vagyok 100% tájékozott, akkor ahelyett, hogy segítene, mindenképpen meg akarja mutatni, hogy ő ezt jobban tudja, és hogy mért nem húzok már el a picsába a kérdéseimmel...

egy pokol volt, kb úgy éreztem, mindjárt szembeköp az arc, és végül nem vettem semmit, amúgy sem volt olyan ház, ami tetszett volna.

Egy másik helyen, üllői-körút sarok végül mindent elmagyráztak, megnyugtattak, hogy értik, milyen vinyó kell, amit rá lehet dugni az IDE kábelre, elmagyrázták, milyen táp szolgál ki egy ekkora gépet, és hogy kell neki +5 volt ehhez az alaplaphoz, és 1 éve hibátlanul működik az általam összerakott gép.

Ezekszerint mégsem vagyok annyira hülye, mint ahogy azt a Mistralos eladó érzékeltetni próbálta.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.07.31. 16:12:20

Mistralban egyszer jártam, memóriakártyát szerettem volna a telefonomba venni. Gondoltam, helyben kipróbálom, a telefon nem ismerte fel. Kértem egy másikat, azt se. Kicsit volt gyanús, hogy mindkét memóriakártya csomagolása bontott volt... Több pedig nincs raktáron, azt mondta az ürge, hogy valószínűleg nem szereti ezt a fajtát a telefon (Sonyericsson P900-ról, és gyári Sony!! memóriakártyáról van szó!), vagy a telefon szoftvere vagy kártyaolvasója rossz (mivel akkor lett volna benne először memkari, hajlottam is erre a verzióra), hát akkor viszlát.

Mivel a memory stick duo nem egy elterjedt típus, és két hét elteltével sem találtam az egész városban ilyen kártyából 128-ast amit a teló még elbír, gondoltam visszanézek a Mistralba, hátha jött új szállítmány, amiben talán van már egy hibátlan példány. Furcsamód ugyanúgy 2 darab bontott kártya került elő, állítom hogy ugyanaz a két darab, mert megint nem ismerte fel egyiket sem a teló. Gondoltam jól van, biztos a telefon szar, azért hazafelé még benéztem egy Sony szalonba, ahol másfélszer annyiért ugyan, de tudtak nekem adni egy működő 128-as Memory Stick Duo-t. Ugyanolyan Sony gyártmányút, mint amilyen a Mistralban volt.

Azért kíváncsi vagyok, azóta sikerült-e nekik elpasszolni a két hibás memóriakártya közül legalább az egyiket :)

asandor 2007.07.31. 16:49:51

Még régebben komplett gépet vettem a Mistralban. Az alaplap meghbásodott garancia alatt. Visszavittem, az átvevő azt mondta, biztos sósavat öntöttem a nyilásokon, azért ment tönkre.
Panaszkönyvi beírásomra a mai napig nem érkezett válasz. Ennek már 6 éve.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.07.31. 16:56:50

A Mistral mindig is hullaédkokból rakta össze a gépeit. Mit kell ezen meglepődni?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.07.31. 16:57:56

Ez igaz mindenre amit forgalmaznak. A garis cserét meg felejtsd el.

Jegkoko 2007.07.31. 17:02:01

Furcsa én már vettem vinyót,procit,videókártyát,dvd olvasót,hangfalakat és mindd a mai napig tökéletesen működik.Akkor miért nem lehetett ott vásárolni? Akkor mégse basznak át mindenkit. Amugy meg logikus, hogy 1 év mulva nem ér annyit az mp3 lejátszó.Mi ér 1 év elteltével ugyan annyit?Mert szerintem semmi

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.07.31. 17:10:15

Semmi nem ér 1 év elteltével ugyanannyit, de a garanciális csere egy év múlva is garanciális cserét jelent. Ha elromlik, akkor azért az akkori ár logikus, amennyiért annakidején vette, hiszen az ügyfél kifizette azt a bizonyos összeget, a lóvé ott van a cég számláján, miközben a termék szar. Ilyen alapon ha egy régebben vásárolt BMW-t elviszek szervízbe, akkor korrekt eljárás ha kapok egy új Buzukit? (kicsit sarkított példa, tudom, de nagyjából hasonló szitu)

Bunkó Béla 2007.07.31. 19:42:52

Aki a Mistralban vásárol... a többit mindenki tudja rég!

Bunkó Béla 2007.07.31. 19:52:56

Jegkoko Te nagy láma vagy, fingod sincs a fogyasztóvédelmi törvényekről! Inkább olvass mese blogot!

sklopp 2007.07.31. 20:18:54

Aki a Mistralban vásárol, velem együtt egy oltári barom. Újra elkövettem a hibát, vásároltam náluk. Hogy egy téves vétel tárgyát másnap nem hajlandók visszavenni, az egy dolog. Hogy egy nyilvánvalóan hibás terméket másnap nem vesznek vissza, az is egy dolog. Hogy ezt a trágya céget a Fogyasztóvédelem miért nem záratta be már régen, az pedig a nagy szabadság legrejtélyesebb kérdése.

Ades 2007.07.31. 20:45:41

Tiszta szívás a mistral.
Énis csak saját hülyeségemet, és szombat-vasárnapi nyitvatartásukat tudom okolni hogy újból és újból beleesek kelepcéjükbe. Az általuk hibásan árult alaplapot eddig szerencsémre és sok várakozásra mindig kicserlélték, azonban a 10000 forintos, HDD Rack-emet 1hónap után, totálisan hasznáhatatlanul, csak 3000Ft (!!!)értékben számították be. Ja és nemtudom észrevettétek-e hogy egy ideje, eltünt a "ha 15 pernél tovább várakozik vendégünk egy kávéra" felirat...

Bunkó Béla 2007.07.31. 22:17:42

Sklopp és kedves mindenki!
Értsétek már meg végre hogy ebben az országban nincs fogyasztóvédelem, vegyétek már észre hogy mi fogyasztók vagyunk azok akik miatt egy üzlet bezár. Mit vártok? Mindenki tudja ezer éve hogy nem szabad még levegőt sem venni mégis újra és újra bementek vásárolni. Szerinted be fog zárni ha így is rengeteg ügyfele van? Tudatos vásárlás! Nem kell bemenni!
És a bolt be fog zárni anélkül hogy a fogyasztóvédelem odamenne és felvenné a kenőpénzt arra hogy ne csináljon botrányt.
Ennyi.

Nvidia 2007.08.01. 12:30:56

"2006. 07. 20.-án a Mistral, Rákóczi úti üzletében vásároltam egy 512 MB kapacitású MP3 lejátszót, ára bruttó 8400 Ft. A készülék 2007. júniusában meghibásodott."

Érdekes egy vásárlás lehetett"! A még meg sem vásárolt készülék meghibásodott. Ha a beírás többi része is ennyire tükrözi a valóságot, akkor talán nem is a Mistrál a hülye?

Nvidia 2007.08.01. 12:33:01

Bocsánat, én voltam a hülye! Elnéztem a 2006-ot!! :-)

moli 2007.08.01. 13:12:49

hogy az istenbe vetemedhet valaki arra, hogy elfogadja ezt a olcsobban beszamitom trukkot?!?! IRASBA KELL KERNI. kotelesseguk leirni a velemenyuket, ha kered.

Joaquin 2007.08.07. 14:11:37

Én mondjuk egy alaplapot és egy procit vettem ami nem is ment tönkre, de ahogy bekérdeztem egy durvábbat egyből jött a fellengzőség/bunkózás, pedig végül nekem lett igazam. Ha nagyképű pöcs legalább tudja jobban :P
süti beállítások módosítása