Tékozló Homár

Árpádsávos gokarttal a Föld körül

2007.08.14. 08:40 | jackyll | 136 komment
Még meg sem alakult a Magyar Gárda, máris forró mancsát érzik torkukon a liberálbolsevik kozmopolita fesztivállátogatók. Duke Gyula például egy igazi békebeli ártalmatlan turistaszopató mókamestert fedezett fel a Balaton Sound fesztiválra bliccelése alkalmából. Valaki Zamárdiban minden reggel azért kel fel, hogy vidám kis zászlóit részeg endékás turistákkal hordoztassa körbe-körbe:
A következő kép a Balaton Sound fesztivál ideje alatt készült, egy bicikli bérelde előkertjében. Ilyen gokart szerű valamiket csak ott lehetett bérelni, csak árpádsávval felszerelve. MIféle dolog ez, kérdem én, az egyszeri (mellesleg bliccelő) fesztivál látogató, hogyha a gyermekem gokartal akar közlekedni, miért kell neki egyúttal egy szélsőséges nézet zászlóvivőjévé válnia.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don07 2007.08.14. 08:41:09

csodálatos... (1.)

getinaf 2007.08.14. 08:49:26

Ez nem árpádsávos.Ez végtelenített osztrák.

stichus 2007.08.14. 08:49:55

mert a gokart egy ősi magyar jármű

Charlie Drop 2007.08.14. 08:50:31

Az Árpád sávos zászló miért szélsőséges?

Tudtommal a szélsőséges verzióban van még egy utolsó piros csík is, tehát nem 8, hanem 9 sáv van...

pizsama 2007.08.14. 08:51:26

miért szélsőséges? magyar történelmi zászló!

hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_t%C3%B6rt%C3%A9nelmi_z%C3%A1szl%C3%B3sor
www.geocities.com/zaszlok/hazateres/tortenel.htm

jah, hogy olykor huligánok lengetik, arról kérem mi nem tehetünk.

OkoskaTo:rp 2007.08.14. 08:53:36

Minimális piros festékkel kitölthetők a fehér csíkok, esetleg tiltott önkényuralmi jelképnek látszó sárga matrica is ragasztható a vörös zászló sarkába.

A csíkok meghagyásával, csupán egy matrica felhasználásával transzformálható a mélymagyar zászló Libéria, Malajzia, vagy némi jóindulattal Puerto Rico zászlójává.

Különben meg az értékrend átadását nem lehet elég korán kezdeni. A csemetédnek elmagyarázhatod, hogy most nincs gokart, mert olyanoktól lehet kölcsönözni, mint ha a fagyit egy (használt) éjjeliedényből mérnék ki.

Mária 2007.08.14. 09:01:45

Megértem, mit érez a kép beküldője, bár egyet nem értek vele.

Hasonlót szoktam érezni, amikor nyeretlen kétévesek feszítenek büszkén CCCP feliratos pólóban.

:-/

Anthony Other 2007.08.14. 09:02:30

Ezek igazából elrontott japán zászlók.

McWolfy 2007.08.14. 09:04:21

Nos, az Árpád sávos lobogónak nincs sok köze a fasizmushoz, ráadásul, az Árpád sávos azt jelenti, hogy négy ezüst sáv, körülvéve vörös sávokkal, vagyis öt vörös sáv. Vörössel kezdődik, és azzal is végződik.
Az ezüst sávok a Duna, Tisza, Dráva, Száva, a vörös pedig a föld, mit vérünkkel szereztünk meg. Ennyi, nem több, valóban szimbólum, de a Haza szimbóluma, hiába maradt azóta kevesebb a bírtokunkban, mint 4 ezüst sáv és öt vörös...

bizonytalan  2007.08.14. 09:09:53

inkább aggatna Batz papucsokat reájuk-e?

grigorij (törölt) 2007.08.14. 09:10:32

Nem lehet, hogy távol-keleti imazászlók? Vagy tengerészeti jelzők?

Labi 2007.08.14. 09:12:07

Jah, persze szélsőséges fasiszta le vele! A magyar címer jobb oldala is szélsőséges meg fasiszta, mert árpádsávos, mi? Marha... :)

bizonytalan  2007.08.14. 09:14:40

hát akkor azzal is le vele!!!

moderátor 2007.08.14. 09:14:41

Úgy látom a posztoló tévedett, ezek csíkokban leokádott szovjet zászlók.

don07 2007.08.14. 09:15:32

Okostojások! Édesanyám 71 éves... Ha Ő aztmondja, hogy nincs túl jó érzése (finoman szólva) amikor ilyen mintázatú zászlókat lát lobogni, akkor Neki elhiszem...
Talán átélt olyamit amiről Ti el sem tudjátok képzelni hogy valaha megtörténhetett. Kíváncsi lennék az a sok marha, aki megmagyarázza, hogy márpedig ezek nem fasiszta jelképek, azok hogy néznének azok szemébe akik átélték azt az időszakot mikor ez a "jelkép" igenis félelmet szült...
Minek kell a régmult zászlajait lobogtatni. A mostani zászló nem is jó már??? Nemértem...

Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2007.08.14. 09:23:11

SZerintem semmi extra. Itt arról van szó hogy a lobogó zászló segítségével a gokartozo gyereket nyomon tudja követni a szülő. Ez jól látszik messziről is. Erre a legjobb a csíkos zászló, mert a homogén szinkek elvesznek a tömegben. Szerintem ez csak véletlen.

Neménvótam 2007.08.14. 09:28:35

Ezek amerikai zászlók, csak hiányzik a csillagos rész.

Vityer 2007.08.14. 09:30:03

Szerintem ez is csak divat! MInt régen a nyakban fityegő cumi.. Valaki azt mondta, hogy jó és hordják! 1éve nem volt az, egy év múlva meg lehet, hogy a kék fakalapács lesz a sláger. Tőlem nem messze van ez a gokartos és nyaralás közben ahányszor ránézek engem is rossz érzés fog el. Valakit meg jó. Nem lehetne ezt valahogy egálba hozni..?

catof21 2007.08.14. 09:32:24

az hagyján, hogy árpádsávos, de a nyégykerekű ülésének a hátulján turul nagyMagyarországgal és ékírással, valamint latin betűkkel a következő:
"Ébred már az oroszlán!"
:-D
--
c_sak_kipróbáltam

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.14. 09:34:01

Akkó most minden, ami piros-fehér az fasiszta? Ilyen abrosz vót otthon, oszt kész.

Combi* · http://www.knorr-bremse.hu 2007.08.14. 09:36:23

web.cetlink.net/~szittya/Image51.gif

Uramisten, egy árpádsávos izé. Tiltsák be mánazonnal ezt a fasiszta jelképet....
ostobák...

stichus 2007.08.14. 09:37:01

vörössel és ezüsttel hétszer vágott

stichus 2007.08.14. 09:38:09

csak nem az alkotmányból idéztem? upsz

aboros 2007.08.14. 09:39:38

jaja, catof21 -el közösen ilyet béreltünk, hogy elmenjünk a vasútállomásra megnézni mikor jön a vonat. meg mer soha nem volt pedálos gokartom és mindig is szerettem volna. meg amúgyis folyton tekerünk, csak annak két kereke van és viccesnek tűnt.

egyébként tényleg ott az ülés hátán a nagymagyarország [ez milyen vicc ez a szó...] és benne egy turul a közepébe karddal [mint a sas a navy seals lobogóba :], meg a szöveg, hogy ébred már az oroszlán. milyen oroszlán könyörgöm? legfejjebb a róka ébred, farkas sincs már idehaza... ;]

:b_eleült

renugard 2007.08.14. 09:41:16

Erős csúszatás állítólag a nyilas párhuzam és amúgyis mocskoskomcsi uszítás:)))
Hagy kérdezzem má meg kedves szittya érzelmű barátainkat, hogy a kedves apukájuk milyen színű zászló alatt vonult május elsején? Nekem a magyar zászló piros-fehér-zöld.
A gokartokról biztos lehagyták a kék alapon 52 fehér kis csillagocskát.

Combi* · http://www.knorr-bremse.hu 2007.08.14. 09:48:30

renugard 2007.08.14. 09:41:16

Osztán magyar címert láttál-e már? Vagy az ősi román szokás?

Kilgore Trout 2007.08.14. 09:50:20

Ilyen alapon a horogkereszt meg ősi indiai jelkép, csak az a kurva Hitler rosszul használta. Az árpádsávos zászló meg ősi magyar, csak az a kurva Szálasi rosszul használta. A vöröscsillag meg ősi Heineken jelkép, csak Lenin elcseszte.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.14. 09:51:03

Kövezzetek meg: ugyan Amerikába' még a kutya farkára is nemzeti zászló van kötve - de én mint középmagyar (tudom, tudom, a langyosakat kiköpi szájából az Úr...)akkor szeretem látni a zászlót - akármilyet, nem a szín vagy a forma a lényeg - amikor valaki a győzelmi dobogón áll alatta, vagy Petőfi, vagy Szent István, vagy ilyesmi... nem pedig gokart, azt' kész.

Majmász Gedeon 2007.08.14. 09:57:08

renugard:
Hagy kérdezzem = Hadd kérdezzem (2 d-vel írjuk, 1 d-vel mondjuk)

nem várt fordulat 2007.08.14. 10:07:48

Nos, tegnap láttam egy ilyen árpádsávos brigádot a Deák Téren. Egy önjelölt valami királyról meg az álmairól szónokolt, a sztori lényege az volt, hogy jöttek ám az olvasni és írni tudok, varázslók, hogy megfejtsék az álmot, csak a király beégett, mert elfelejtette. Aztán jött valami Dávid, és előcsalogatta a királyból az álmot. Kb. itt szálltam fel a buszra, de még egy mondatot hallottam, az volt a legjobb: "És az álom, egy álomkép volt!". Megnevettetnek engem ezek a mai árpádsávos fiúk...

Mária 2007.08.14. 10:12:47

"I have a dream!" - mondotta Martin Luther King

:)

Miféle király???

jesszumpepi (törölt) 2007.08.14. 10:13:38

catof21 2007.08.14. 09:32:24

Ékírás helyett nem rovásírást akartál írni?

SzigMa 2007.08.14. 10:24:50

Nekem semmi bajom az árpádsávokkal, sőt, nagyon sok árpádsáv a barátom, de...

Kilgore Trout 2007.08.14. 10:25:12

I have a dream...Crazy dream... énekelte Robert Plant a Led Zeppelinnel

Charlie Drop 2007.08.14. 10:33:06

Majmász Gedeon 2007.08.14. 09:57:08

az hagy és nem hadd.

papugaja 2007.08.14. 10:37:01

Miféle király? Hát Jimmy, a király!

Navarone 2007.08.14. 10:48:05

Elképesztő ez az ostobaság, méghogy szélsőséges....
Ezúton közlöm azokkal, akik történelemórán sem figyeltek, hogy az Árpád-sávos zászló még a Főpolgármesteri Hivatalban is kint lóg, a magyar hivatalos zászló mellett. Az esküjüket letevő képviselők az Árpád-sávos zászlóra is esküsznek a magyar zászló mellett!
Emberek, akkora a sötétség, hogy az már durva!!!!

Navarone 2007.08.14. 10:49:27

Ja és akkor a fél magyar címer is szélsőséges, ugye?
Hahahahaha

Szarazinda 2007.08.14. 10:49:29

"Megértem, mit érez a kép beküldője, bár egyet nem értek vele.

Hasonlót szoktam érezni, amikor nyeretlen kétévesek feszítenek büszkén CCCP feliratos pólóban."

Kedves Mária. Érzek itt némi ellentmondást. Vagy az én szélsőségem az nem az, csak a másé, a másét érvként használhatom bizonyítandó, hogy az enyém elfogadható? Szóval van itt ellentmondés nem kevés.

Kilgore a számból vette ki a szót. hagyjuk már ezt a rizsázást. Az Árpád sávos zászló igenis szélsőséges jelkép, nek kell itt a duma a történelmi előzményekről, én is a horogkeresztet akartam írni példának. A lényeg az, hogy kik, milyen gondolkodású emberek milyen kontextusban használnak valamit, mi az általánosan elfogadott üzenete egy adott szimbólumnak. Ez pedig az árpádsávos zászló esetén (meg a horogkereszt, nyilaskereszt, sarlókalapács, stb esetén) egyértelmű. Szóval hagyjuk a szerecsenmosdatást.

shenk 2007.08.14. 10:54:00

Charlie Drop 2007.08.14. 10:33:06

Az igenis "hadd" és nem "hagy". Hihetetlen, hogy ezt a szót a magyar emberek többsége nem tudja helyesen leírni. Tartsunk róla szavazást?

Korcs · http://mztrophy.blog.hu 2007.08.14. 10:54:33

Azért hozzáteszem, hogy Esztergom zászlaja is pontosan ilyen
"Vörös alapon négy vízszintes fehér (ezüst) sáv.",
amit ebben a rendeletben le is fektettek:
www.esztergom.hu/rendeletek/63-2003.pdf
.... most akkor pusztuljon Esztergom is?:-DDD

Dudi 2007.08.14. 10:54:48

McWolfy: Te épp összekeverted a hungarista zászlóval az árpádsávost. A pizsama által küldött linkben, pontosan, tökéletesen leírják a zászlók részleteit.
don07: igen, neked is igazad van, de megbocsájtunk (mi több megértjük) nagymamádat - aki sajnos annyi szörnyűséget átélt - hogy nem tudja megállapítani, hogy most és abban az időben pontosan hány piros csík is volt a zászlón.
Kilgore Trout: A horogkereszt Indiában ma is szent jelkép. Heinekent simán le lehetne nyakazni a magyar törvények szerint. A zászlóról meg már beszéltünk eleget.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.14. 10:55:08

Ugyan, hagyd, vagy lesz haddelhadd...

amúgy meg: waddafa King?

Charlie Drop 2007.08.14. 10:59:08

shenk 2007.08.14. 10:54:00

hát tarthatunk, elkezdtem utánanézni szerény helyesírási képességem miatt, még nem találtam konkrét és megdönthetetlen bizonyítékot. Persze statisztikailag a hadd vezet, elsimerem

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.14. 11:01:59

szóval
hagy - egyesszám harmadik személy, kijelentő mód, alanyi ragozás.
hagyj - egyes szám második személy, felszólító mód (hagyj engem békén)
hagyd - egyes szám harmadik személy, felszólító mód (hagyd abba, hagyd már abba...)
hadd - hagyd régies formája, manapság "engedd" értelemben.

Javítsatok ki, ha tévedtem volna.

shenk 2007.08.14. 11:09:23

Céadaoin 2007.08.14. 11:01:59

Azt hiszem ez korrekt volt:)
Megérne egy postot a korrektorblogon.

Charlie Drop 2007.08.14. 11:10:57

shenk 2007.08.14. 11:09:23
Én is erre gondoltam :)

így viszont már kezdem kapizsni a dolgokat

Bar Kochba 2007.08.14. 11:12:49

Benyújtottam népszavazási kezdeményezésem: "Egyetért-e Ön avval, hogy hagy mondjunk hadd helyett hegyet?"

Ha már akkora MAGYAR valaki, mint Makó Jeruzsálemtől, akkor miért nem a magyar zászlót lobogtatja? Miért kell a selejtes amerikait?

rez 2007.08.14. 11:23:43

egyébként nem mindenhol vörös a csillag a hejnekken üvegeken:
www.fancyfork.com/wp-content/uploads/2006/07/heineken.jpg
egyébként a csegevarás-, dédéeres pólósok is tök idétlenek szvsz

Tony Almeida 2007.08.14. 11:24:24

Ha az Árpád sáv gyűlöletes a nyilaskereszt miatt, akkor ennyi erővel a piros-fehér-zöld is kelthetne rossz érzéseket.

Egy példa (Rákosi-címer):
f.freeblog.hu/k/a/p/kaptarlako/files/rakosi-cimer_blog.jpg

McWolfy 2007.08.14. 11:25:06

Amúgy meg valóban le a trikolorral!
Hány évig ott volt benne a vörös csillag és bajtársai! Tiszta fasiszta jelkép...
Hát fujj, ízléstelen!

ÍRJUNK KI NÉPSZAVAZÁST A TRIKOLOR BETILTATÁSÁRA!

Amúgy aki írta, hogy az Ő 71 éves anyukája rossz érzésekkel néz a zászlóra... nos, az én 82-85 éves nagyszüleim pedig ezen a sok marhaságon vannak fölháborodva, hogy nem lehet békénhagyni azt a szegény lobogót, pedig minket nem egyszer és nem kicsit fosztott ki a régi rendszer, és az a bizonyos zászló, csak pár girbegurba jellel még a házukat is le akarta bontatni, nem-e fegyvert rejtegetnek a falban.

Tiboricus Maximus 2007.08.14. 11:25:10

Csak szeretnek valamit idezni a kedves fiataloknak akik akkora vehemciaval magyarazzak a kulonbseget az arpad-savos es a nem arpad-savos, a hatbavagott meg az ordog tudja hanyba vagott kozott. Ime. Nem en irtam csak idezem: Szögezzük le mindjárt az elején: huszonhárom darabja van a magyar történelmi zászlósornak, amelyek közül az egyik az árpád-sávos. Bevallom, nekem megvan mind a huszonhárom, kicsiben ott sorakoznak Magyarország térképén a szobám falán.

Érdekesek, szépek, tanulságosak így együtt. Kísérletképpen megpróbáltam eltekinteni huszonkettőtől, csak arra a bizonyosra, az árpád-sávosra korlátoztam a figyelmemet.

Bárhogyan igyekeztem is, a kirekesztő tekintet súlyos hiányérzetet teremtett a másik huszonkettővel kapcsolatban. Mert hogy a zászlósor egészében idézi fel a magyar történelmet, öszszefüggést teremt a különböző történelmi korok dicső mozzanatai - köztük a maga helyén és idején az árpádsávos jelképpel megidézett középkori uralkodók tettei - között.

Tony Almeida 2007.08.14. 11:25:43

Ha az Árpád sáv gyűlöletes a nyilaskereszt miatt, akkor ennyi erővel a piros-fehér-zöld is kelthetne rossz érzéseket.

Egy példa (Rákosi-címer):
f.freeblog.hu/k/a/p/kaptarlako/files/rakosi-cimer_blog.jpg

Tiboricus Maximus 2007.08.14. 11:27:57

2. resz Ugyanez a hiányérzet fog el, ha felidézem magamban az elmúlt tizenhat év utcai demonstrációit, amelyeken a tüntetők a trikolórunk mellett a történelmi zászlósorból kizárólag az árpád-sávos zászlót lobogtatják. Van-e logikus magyarázat a többi hiányára? Szent Istvánnak, az Anjouknak, a Hunyadiaknak, Zrínyinek, Bocskainak, Bethlennek, Thökölynek, II. Rákóczi Ferencnek vagy éppen az 1848-as szabadságharcosoknak a zászlói nem lennének ugyanúgy alkalmasak a hazafias érzés megjelenítésére?

Egyetlen komolyan vehető magyarázat létezik az árpádsávos zászló reneszánszára: a történelmi lobogó és a fajvédő nyilaskeresztes párt zászlója közötti hasonlóság. A kettő kétségtelenül nem ugyanaz, ám az is vitathatatlan, hogy az eredeti zászlót egy barbár történelmi kor kisajátította. Nem könnyű elfogadni, hogy a nyilas rémuralom elnyomja a jelkép sok évszázados eredeti tartalmát, és azt idézi meg, amitől az ember, helyesebben az emberiség szeretne elmenekülni. Ennek megértése elsősorban emberibelátás dolga. Azé a képességé, hogy tudjuk-e, akarjuk-e tolerálni mások félelmeit, rossz érzéseit.

Tiboricus Maximus 2007.08.14. 11:29:50

3. resz: Épp ezért talán érdektelen is, hogy mi a lobogtatók tényleges szándéka: ha csak egyetlen ember is akad, akit az árpádsávok látványa egy utcai demonstráción félelemmel tölthet el, már neméri meg lengetni. Ez az oka annak, hogy soha nem lobogtatnám egy tüntetésen az árpádsávos zászlót, annak ellenére, hogy eredeti tartalmával ma sincs semmi bajom. A többi történelmi zászló hiánya azonban leleplezi a történelemmel való visszaélést történelemellenes szándékokkal együtt.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.08.14. 11:40:48

T. Testver: A nemzeti trikolort is kisajátította egy barbár történelmi kor, úgy negyven évre, amikoris sarlókalapács került rá. Ennyi erővel ugyanúgy le lehetne köpni a piros-fehér-zöld lobogót.

Mellesleg szocialista pártrendezvényeken egy közép-amerikai ország diktátorának, Che Guevara arcképével díszített vérvörös zászlókat lehetett látni különféle videófelvételeken, a Fiatal Baloldal pedig nyíltan példaképének választotta a kubai önkényuralmi rendszer vezetőjét. El lehetne kicsit gondolkodni a másik oldalon is.

Tony Almeida 2007.08.14. 11:41:35

> kizárólag az árpád-sávos zászlót lobogtatják.

T. Testvér...talán mert a honfoglaló Árpád nagyfejedelem un. "honfoglaló zászlaja" is a hírhedt 4 fehér és 4 piros csíkot tartalmazta? :)

Charlie Drop 2007.08.14. 11:45:11

Bar Kochba 2007.08.14. 11:12:49

Ha már népszavazás, akkor azzal és nem avval. Tessék megnézni a hasonulás szabályát :)

Reggie 2007.08.14. 11:45:18

"Egyetlen komolyan vehető magyarázat létezik a trikolor (magyar zászló) reneszánszára: a történelmi lobogó és a tömeggyilkos kommunista párt zászlója közötti hasonlóság. A kettő kétségtelenül nem ugyanaz, ám az is vitathatatlan, hogy az eredeti zászlót egy barbár történelmi kor kisajátította. Nem könnyű elfogadni, hogy a kommunista rémuralom elnyomja a jelkép sok évszázados eredeti tartalmát, és azt idézi meg, amitől az ember, helyesebben az emberiség szeretne elmenekülni. Ennek megértése elsősorban emberibelátás dolga. Azé a képességé, hogy tudjuk-e, akarjuk-e tolerálni mások félelmeit, rossz érzéseit."

mbond 2007.08.14. 11:48:53

"T. Testvér...talán mert a honfoglaló Árpád nagyfejedelem un. "honfoglaló zászlaja" is a hírhedt 4 fehér és 4 piros csíkot tartalmazta? :) "

Ez meglehetősen nagy tévedés...

Bebécó 2007.08.14. 11:57:47

Fletóék a pirosfehérzölddel villognak, lassan elérik azt a szintet, hogy az is ciki lesz. a virágosok is panaszkodnak, h nem vesz senki piros szegfűt, ami egy ártatlan virág, de egy fosadék banda használja logóként. Sztem semmi baj a gokarttal, ne üljön bele akinek nem tetszik, vagy hozza magával az említett virágot tartalmazó zászlaját otthonról és cserélje le.

doktor Varsányiné 2007.08.14. 12:04:14

Szerintem ez rohadtul egyszerű. Ez egy rettenetes időket idéző zászló, amelyet jelenleg is fenyegetésre és félelemkeltésre használnak. Rosszul vagyok, ahányszor csak látom.

Mária 2007.08.14. 12:12:23

Szerencse, hogy a gokarthoz senkinek semmi negatív emléke nem kapcsolódik.

Ugye?

Reggie 2007.08.14. 12:14:35

A fobiat szakorvosi segitseggel gyogyitani lehet.


Felni kell toluk!!!:
href.hu/x/3asw

don07 2007.08.14. 12:20:30

Amikor kopasz, bomberdzsekis, karlengető majmok lengetik a zászlót, akkor biztosan az Árpádházra gondolnak ugye??

hulyemagyar 2007.08.14. 12:33:31

"Anya! Hadd menjek el a buliba!"
Ebben a mondatban milyen szóval helyettesítenéd a "hadd" szót? Hagyd?
Ez úgy nagyon nem jó.

Reggie 2007.08.14. 12:33:34

Azok szerintem tokmind1 h mit lengetnek. Ha az eu zaszlot lengetik akkor is ugyan azt az uzenetet sugalljak.
Vagy akkor be kene tiltani az eu zaszlot?

Kutyuu 2007.08.14. 12:35:07

Bár alapvetően nem szeretem TGM-et, de ez a cikke tetszett, és teljesen egyetértek vele.

"Az árpádsávos zászló ugyanis egy másik állam zászlaja: nevezték ezt alapítói Kárpát–Duna Nagy Hazának, de nevezték Egyesült Földek és Gyepűknek is. Szálasi Ferenc szkv. vk. szds., nemzetvezető (Nyilaskeresztes Párt/Hungarista Mozgalom) ugyanis kurtán-furcsán megszüntette Magyarországot (sok egyebet is megszüntetett, mondjuk így: magasra ívelő pályája csúcsán), és helyébe más államalakulatot ültetett, amelynek nem voltak állam- vagy honpolgárai, csak „törzsei”, „népegyéniségei”. Többet is tudnánk minderről, ha nem sikerült volna – a nyilaskeresztes párt tevőleges közreműködése mellett – földdel (ha nem is gyepűvel) egyenlővé tenni a Szálasi szerint fájdalmasan elavult Magyarországot.

Ezen a ponton számos veterán sajtólevelező ragad majd tollat és más szúró-vágó eszközöket, hogy kifejtse: ez az árpádsávos zászló nem az az árpádsávos zászló. A vita azonban, sajnálom, lezárult. Ezt a csakugyan történelmi zászlót (amelynek az Árpád-házi vagy angevin, azaz Anjou-kori eredete vitatott, ám ez tárgyunk szempontjából hangyányit se számít) a mai magyarországi fasiszták választották ki mint saját jelképüket, nyilván nem függetlenül attól, hogy ehhez hasonló jelképet használtak a korábbi magyar fasiszták is.Nyíltan persze nem nagyon vállalják a nyilas örökséget – a nyilasság és maga Szálasi Ferenc személy szerint a szélsőjobboldalon se népszerű, bár azért föltűnő, hogy némely szélsőjobboldali hírharsonák munkatársai „Endre László”, „Baky László” és „Kovarcz Emil” álnéven írnak, ilyképpen is méltatva-ünnepelve sok százezer magyar zsidó (vagy zsidó magyar) kiirtása szorgalmas, buzgó, elszánt munkásainak, a tömeggyilkosság lelki terhét is (a magasabb közjó érdekében) vállaló vértanúknak az acélos emlékét. Akárhogy is – az árpádsávos zászló ott szokott lobogni, ahol „Sieg Heil!”-lal köszöntik a „nemzeti rock” (neonáci szkinhedbandák) dübörgését. Ez a zászló a neo- és posztfasiszta szélsőjobboldalé, meg kell hagynunk neki. S aki „ártatlanul” óhajtja lobogtatni, nem ártatlan. Csak gyáva."

TGM, 2007. augusztus 2., NSZ

hulyemagyar 2007.08.14. 12:38:14

Lemaradt: a "hadd" szó hivatalos neve, módosító szó, formája pedig: hadd + felszólító mód

Reggie 2007.08.14. 12:48:14

Magyarul, ha egy jelkepedet kispecizte egy szelsoseges csoport, akkor az a jelkep nem kivanatos lesz, es odadobod neki, ahelyett hogy megprobalnad megtartani.
Gratulalok:)

Charlie Drop 2007.08.14. 12:54:28

Reggie 2007.08.14. 12:48:14

nem vagyunk 1formák

Col.Maybourne 2007.08.14. 12:55:17

Csak az fél a zaszlotol, akinek felnivaloja van. Ez ennyire egyszeru.
MAGYARorszagon MAGYAR embernek nem kell felni. A tobbiek meg ha felnek el lehet menni. Kinek hova... Kozel-Kelet es tarsai, ugye...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2007.08.14. 13:03:06

"részeg endékás turistákkal hordoztassa körbe-körbe"
Miféle beszéd ez??? Fel vagyok háborodva!

Reggie 2007.08.14. 13:05:14

Charlie Drop 2007.08.14. 12:54:28

Teny.
A gond az, hogy a jelenseget mar korul tudom irni, de meg nem latom a logikat benne.

Tinyó 2007.08.14. 13:07:06

De szeretnék, de szeretnék...
Ehhh!

Endrú Dájsz Kléj 2007.08.14. 14:00:03

leszarom, hogy hány piros meg hány ezüstfehéres(?) csíkos ez a tetves zászló! Hát számolgatni fogom a csíkokat, és amelyik 5+4-es az ok, amelyik 4+4-es az meg náci? Hát nem. Nem veszitek észre, hogy egy pr-os 2 évszázaddal ezelőtt kitalálta ezt a történelmi zászlósdit, és a sok hülye meg kajálta-kajálja. Ez egy igazi faszság, nekünk 3 színből áll a zászlónk és aki ezt tagadja, az húzzon a picsába.

zzoci 2007.08.14. 14:04:36

árpádsáv=fasiszta, szélsőséges. ezt nehéz lemosni róla. lehet próbálkozni, de csak a buta emberek dőlnek be, és lobogtatják vidáman, mintha a vidámparkban lennének. szomorú. én nem lobogtatom, mégis magyarnak érzem magam. csak az a nagy magyar szittya aki kint csinandrattázik a kossuth téren kokárdával? hát akkor én izlandi vagyok...

catof21 2007.08.14. 14:08:40

jesszumpepi 2007.08.14. 10:13:38

de, lehet, hogy azt akartam.
de sajnos nem vagyok jó az írásfajtákban.
A hieroglifát is mindig keverem jeromossal.

--
c

Col.Maybourne 2007.08.14. 14:26:01

zzoci,
Egy izlandinak sincs felnivaloja az arpadsavtol. Meg a fasizmustol sem.
Egyebkent Izland gyonyoru!

Tiboricus Maximus 2007.08.14. 14:46:54

Combi, te hulye turbomagyar, te. A halal sem akarja az arpadsavos zaszlot betiltani. Csak azt szeretnenk, hogy ha mar turbomagyarkodsz, akkor lengesd a piros-feher-zoldet. Az miert nem lengeted?

Kutyuu 2007.08.14. 14:54:52

Col.Maybourne:

MAGYARorszagon MAGYAR ember nem beszél ilyen butaságokat...

Combi* · http://www.knorr-bremse.hu 2007.08.14. 14:57:09

T Testver 2007.08.14. 14:46:54

Megbocsáss, de nem vagyok "turbómagyar", és nem lengetek árpádsávos zászlót. Egyszerűen csak fáj a hülyeség meg a tudatlanság ami körüllengi a témát, meg az, hogy ha vmi nagyon okos odafenn megmondja, hogy ez bizony rossz, akkor a többség birka mód kórusban bégeti ezt.
Nem teljesen releváns de kb. erre gondolok: www.youtube.com/watch?v=aizz0o9fPWU

Tiboricus Maximus 2007.08.14. 15:05:15

Bocs, csak a stilusodbol itelve:
"Combi* · 13:26:30
Idióta árpádsáv betiltásért fröcsögő barmoknak:"

Mindenki tudja akinek esze van, hogy a 4 csik az nem 5 csik meg az ezust az nem feher de hadd idezzem:
"Endrú Dájsz Kléj 2007.08.14. 14:00:03
leszarom, hogy hány piros meg hány ezüstfehéres(?) csíkos ez a tetves zászló! Hát számolgatni fogom a csíkokat, és amelyik 5+4-es az ok, amelyik 4+4-es az meg náci? Hát nem."

Szoval lengessuk mar a piros-fehere-zodet, a tobbi meg vissza a muzeumba. Aki meg megiscsak a csikosat szereti ne lepodjon meg ha lenacifasisztazzak. En sem hordok hat kereku szvasztikat a polomon es haborgok ha valaki a nacikra asszocial engem latvan. De ha mar a hulyesegrol ejtunk szot, ne hidd hogy hulye az aki latvan a bomberdzsekis kopaszt eme zaszlot lobogtatva nem tudja, hogy az miert pont azt lengeti. Nem vagyunk hulyek.

zzoci 2007.08.14. 15:13:19

Combi,
Egy szóval sem mondtam, hogy félek az árpádsávos zászlótól, csak "fáj a hülyeség meg a tudatlanság ami körüllengi a témát, meg az, hogy ha vmi nagyon okos odafenn megmondja, hogy ez bizony rossz, akkor a többség birka mód kórusban bégeti ezt."
Izland pedig tényleg szép.

VIC20 2007.08.14. 15:23:32

"....miért kell neki egyúttal egy szélsőséges nézet zászlóvivőjévé válnia"

Ez nem normális.

VIC20 2007.08.14. 15:26:36

"árpádsáv=fasiszta, szélsőséges."

Ez se nyolcas.

VIC20 2007.08.14. 15:28:35

Az idézethez:

""Endrú Dájsz Kléj 2007.08.14. 14:00:03
leszarom, hogy hány piros meg hány ezüstfehéres(?) csíkos ez a tetves zászló! ..."

Tetves a jó qrva anyád.

Tinyó 2007.08.14. 15:39:20

Engedjétek meg, hogy a következő következtetést vonjam le:
Kopaszon, bomber dzsekiben a fent ábrázolt gokartokban száguldozni nem tartozik a sikeres emberek által üzött tevékenységek közé.
Jól értem?

zzoci 2007.08.14. 15:39:54

VIC20,
Te iszonyt tapló lehetsz. Ezt a kommentjeid tartalmából itélem meg, érzem így. Te a tipikus birka vagy. Értelmes magyar mondatokat irogassál, ne csak anyázzál. hamár nagy magyarnak érzed magad.

Col.Maybourne 2007.08.14. 16:09:25

zzoci,
igy mar tisztabb, kosz.
De asszem koltozom Izlandra...

zzoci 2007.08.14. 16:12:53

Sztem' megyek én is!

VIC20 2007.08.14. 16:22:57

"Te a tipikus birka vagy."

Inkább te! Beeee!

Ha mindenáron eszmefuttatást vársz, akkor tessék:

1. Álláspontom szerint MINDEN nemzeti szimbólum szent, és sérthetetlen. Kapaszkodj meg, még a magyar is. Gondolj bele, ha valaki mondjuk a zsidó vagy az amerikai zászlót "tetves"-ezi le, micsoda felhördülés lett volna.
Joggal - teszem hozzá.

2. Az árpádsávos zászló nem nyilas szimbólum. Belemehetünk most abba is, hogy hány csík, meg hogy milyen színű, de fölösleges. Még ha ki is sajátították voln a nyilasok annak idején, akkor is mennyi iőre, no? Tíz év? Amúgy meg magyar szimbólum legalább ezer éve.
Hát mégis, kik ezek a nyilasok, hogy csak úgy elrabolhatnak egy nemzeti szimbólumot?!

Ha egyszer saját irodám lesz, bizisten ki fogom tenni a trikolor, meg az EU-s mellé. Nem mintha VALAHA is zászlólengető lettem volna. De hogy mindenféle birka népek lebégethessenek bárkit is, akinek fontos ez a szimbólum? Hát csak azért se!

(Egyébként - csak így zárójelben - ha szabadon használhatná, aki csak akarja, és elterjedne, az igazi neonácik hóttbiztos, hogy azonnal új jelkép után néznének. :-)

Bunkó Béla 2007.08.14. 16:34:44

zzoci igazad van!
Mert ugye az úgy kezdődőtt hogy a tapló birka anyázos VIC20 Commodore számítógép visszaütőtt!
Nem Endrú Dájsz Kléj igazi magyar nevű barátunk szarta le a tetves zászlóinkat!
Rohadék VIC20 hogy képzeli mán hogy vissza mert ugázni neki, a kis sutyó, hááááá nemmmm????
VIC20 monnyonle! Éljen az igaz magyar Endrú Dájsz Kléj!!!!

zzoci 2007.08.14. 16:55:43

Most hátradőltem és örülök, hogy sikerült egy embert arra késztetnem, hogy használja az agyát. Látod tudsz te ha akarsz Vic!

"Hát mégis, kik ezek a nyilasok, hogy csak úgy elrabolhatnak egy nemzeti szimbólumot?!" ebben nagyon egyetértünk. a nézeteink viszont mások, úgy látom.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.08.14. 17:25:47

furcsának találom hogy az emberek hogy retteknek egy nemzeti zászlótól csak azért mert a történelem egy rövidke szakaszában egy csak HASONLÍTÓ lobogót használt egy hubgarista párt. evil. mostantól mindenki akinek nics fitymája kötelessége maga alá üríteni hogyha meglátja, érdekes hogy a szovjet emlékművek is elég sok embert zarvarnak pölö azokat akiket tíz-húsz év málenkij robotra vittek mégse viszik el onnan. mellesleg mindenki azt mondja hogy "jajfelejcsétekmáneltrianonolyanrégvótmánaz"
akkor én is azt mondom a Macesz Rt. tagjainak hogy get over it, tessék elfogadni hogy ennek a nemzetnek ez az egyik történelmi zászlaja és az emberek többjége nem fogja hanyagolni a használatát mert egy törpe minoritás akiknek csak egy még törpébb része látta ezt a szegény színes rongyot élőben rámutat és asszongya hogy én ettől félek tilcsákbe, hiába tartozik abba a többbségbe egy igencsak apró szélsőséges jobboldali(itt oktatnék korlátolt pártkatonáknak hogy a náci, a rasszista, a hungarista, és a fasiszta NEM szinonímák ás felcserélhetőek).Igen most kirekesztő voltam, biztos egy náci is vagyok. Nem szoktam a zsindexen kommentelni(a kurucinfó után szabadon) de az árkádban vett zehr billig Árja Gazdaságos Pávör Ital úgy kinyitotta a csipá hogy nyolcvan kilóméterről szembeszében ellövök egy pajeszt vagy kefebajszot egy rozsdás orosz légpuskával, mellesleg tudtommal a zsidóság semmint nép, semmint vallásként nem szent tehén még úgyhogy ugyanúgy lehet bírálni őket mint az ámerikiket a ruszkikat vagy az arabokat.

Kutyuu 2007.08.14. 18:02:43

De b+ szaros gerle, meséld már el, hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló???
Lehet hülyének nézni, csak nem kéne elmagyarázni, hogy nemúgy, nemazért.
Mondd ki, hogy antiszemita vagy, tetszett hitler, és szálasi programja, kirtanád az összeset, és azért imádod ezt a rongyot, mert mások, azok is imádták annó.

Ehh, nem is folytatom, ilyen hülyék miatt nem érdemes idegeskedni...

gumipitypang 2007.08.14. 18:05:58

Duke Gyulának az ajtaját le kell szakítani!!! Tudatlan par... földműves. Töri órán biztos batz papucsot mentél venni faterodnak.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.08.14. 18:53:32

És akkor még Gok Art-ról a hírhedt kambodzsai vörös khmer gerillavezérről, aki Pol Pot jobbkeze volt, és gyerekeket evett, még szó sem esett. Hogy lehet már róla elnevezni egy kisautót, és gyerekeket ültetni bele?! Ez már aztán mindennek a teteje! A 94 éves nagymamám, aki a '30-as években Kambodzsában volt tábori nővér még most is retteg, ha meglát egy ilyen kisautót.

hadd = hagyd, hogy...

De a nyelv folyamatosan változik, 100 év múlva már csak annyit fogunk mondani, hogy "hö" vagy ezt variálva: "hö hööö". Pláne, ha az "okosok" kitalálják, hogy általános iskolában ne csak alsóban, hanem egyáltalán ne osztályozzuk a szegény, túlterhelt, győzikén felnőtt ifjúságot.

gravy_t 2007.08.14. 18:58:48

- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a zárpádossat lengessük, srácok, legyen inkább a zanzsu-zászló!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a zanzsussat lengessük, srácok, legyen inkább a mátyás zászlója!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a hollóssat lengessük, srácok, legyen inkább a kettőskeresztes zászló!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a kettőskeresztesset lengessük, srácok, legyen inkább az rínyimiklós zászlója!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne az rínyimiklósossat lengessük, srácok, legyen inkább a rákóczi zászlója!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a rákóczissat lengessük, srácok, legyen inkább a szentistván zászlója!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?
- jó, akkor ne a szentistvánossat lengessük, srácok, legyen inkább a háromszínű zászló!
- hogy lett ez a történelmi zászló a számtalan másik történelmi zászlónál történelmibb zászló?

akarommondani... ööö... izé...

struc 2007.08.14. 20:36:15

Az a baj, hogy egyesek azt gondolják, csak az a magyar, aki Árpád-sávos zászlót lobogtat és kokárdát visel a szíve fölött! Meg kukát gyújtogat jódolgában, stb...
Hát marhára tévednek!!!
Amúgy meg hadd és nem hagy.
A hagy az egy ige - otthagyni valamit, vagy hasonló -bár nem vagyok túl jó nyelvtanból!!

Doozer 2007.08.14. 22:08:18

Olyan mókásak mindig ezek a magyarázatok, hogy nem is annyi csík van rajta meg különbenis történelmi zászló. Ugyanmár cimbik... Mind tudjuk, hogy akik ilyet lengetnek miért lengetik PONT ezt a zászlót, teljesen lényegtelen hány csík van rajta. Mint ahogy a magyar gárda is csak azért választotta a fekete egyenruhát mert ez tetszett nekik a legjobban. Persze.
Ennek ellenére szerintem nincs azzal baj, hogy ezt lengetik akik így éreznek. Ezek az emberek degeneráltak, ha nem legetnék ezt a zászlót, attól még ugyanúgy degeneráltak lennének, így viszont már messziről azonosíthatóak és legalább addig sem gyalázzak a Magyar Köztársaság zászlaját.
Egyébként meggyőződésem, hogy azért vonzódnak ehhez a zászlóhoz, mert ez szimbolizálja a legjobban a csak egyest és nullát ismerő gondolkodásmódjukat, de persze azt is szimbolizálhatja, hogy hányas iq-val áldotta (vagy verte) meg lengetőjét a magyarok istene.
Szóval hajrá srácok, lengessétek csak!

honffy 2007.08.15. 00:34:53

Nagy ostobaságok hangzottak el, de nem lehet csodálkozni. Elég körülnézni, hogy kik vannak kormányon. Valahogy csak oda jutottak, vannak akik rájuk szavaztak.
Az elmúlt 60 év gondoskodott is arról, hogy a proletariátus (kulturális értelembett vett) megerősödjön. Agymosás, cenzúra, azután hamburger.
Az agymosottak meg meggyőződésből baloldaliak, meg "liberálisok". Liberális (kár ezt a jelzőt így lealacsonyítani) helyett egyébként javasolnám az "egoistaerkölcsgyalázóhazaáruló" jelző használatát. Sírtok a nyilasok miatt (egyébként tény hogy közönséges bűnözők voltak) és a komunista rémuralom? Az 56-os kivégzettek, bebörtönzöttek? Ők vajon mit éreznek, amikor az MSZMP-KISZ kiszolgált majmai vannak hatalmon?
Egyébként a baloslibsi bagázs adja vissza a becsületét az árpádsávos zászlónak. Eddig eszembe sem jutott volna vele foglalkozni, de a vége az lesz, hogy beszerzek egyet. Ha már ennyire félremagyarázzák, íme legyen egy új jelentése: legyen a jelképe annak, hogy elutasítjuk a hazánk értékeit lábbal tiprókat.

Doozer 2007.08.15. 01:44:43

honffy: Köszönöm, hogy mindjárt illusztráltad is az általam mondottakat :-) Szerintem mielőbb szerezz be egyet az imádott zászlóból!

"Az 56-os kivégzettek, bebörtönzöttek? Ők vajon mit éreznek, amikor az MSZMP-KISZ kiszolgált majmai vannak hatalmon?"
Nos, túllépve azon, hogy az MSZP töketlen idióták gyülekezete, őket mégis a magyar nép választotta meg az ország vezetésére, bármennyire nehéz ezt egyeseknek feldolgozni. Teccett volna jobbnak lennie a másik oldalnak (nem lett volna nehéz, de ők inkább a süllyedést választották). Az önjelölt nemzetmentőket viszont az ég világon senki nem jogosította fel arra, hogy a magyar nép nevében bármit is tegyenek, már ha a magyar nép alatt nem a szavazáson résztvevők 2%-át értjük.

"Egyébként a baloslibsi bagázs adja vissza a becsületét az árpádsávos zászlónak."

Értem, tehát ha a komcsik vannak hatalmon, akkor nyilasok mindjárt jófejek.
Miért van az, hogy egy hibás rendszerre csak egy másik hibás rendszert tudtok elképzelni válaszként?

Tiboricus Maximus 2007.08.15. 04:56:51

Tok jo egyebkent, hogy eddig meg egyetlen ertekelheto valasz nem erkezett, hogy MIERT PONT AZ ARPADSAVOSAT KELL LENGETNI?? Turbomagyarkaim! Legyetek kedvesek egy ertelmezheto valaszt adni erre es ha lehet ne a szentkorona tanbol vagy miaszarbol vezessetek le.Masreszrol az, hogy "leszarom hany csik van benne" nem azt jelenti hogy a "szent" zaszlot szarja le. Olvasni is tudni kellene am de foleg ertelmezni. Hopp, alljunk mar csak megy egy kerdes erejeig. Mitol is "szent" a zaszlo? Mi az hogy "szent" nemzeti ize? Es mi van ha en pl nem vagyok kereszteny (az vagyok egyebkent csak nem jarok templomba) akkor emman nem is vagyok magyar merthogy szentjeik csak a katolikusoknak vannak (elnezest, lehet, hogy a protestansoknak is de azok nem annyira balvanyimadok, ha jol sejtem)? Szoval, mitol is "szent" egy szimbolum?

Doozer 2007.08.15. 06:07:05

T Testver: Ez olyan dolog mint amikor valaki azt mondja az asztalnál, hogy "Ki kell mennem kezet mosni". Mindenki tudja, hogy hugyozni megy, de azt mégse "illik" kimondani. Így van ez az árpádsávval is. Mindenki tudja, hogy 100 árpádosból 99,9 válaszolna igennel arra a kérdésre, hogy utálja e a zsidókat, mégis csak maguk közt ismerik be, hogy ők ezt valójában ugyanazért lengetik amiért a nyilasok - és innentől válik értelmetlenné a "hány csíkból áll pontosan" kérdés, a tartalom ami számít. Így volt ez már Szabó Alberték idejében is, csak Orbán akkor még fasisztának tartotta ezeket a jelképeket, ma meg...
lásd: www.mkogy.hu/naplo34/236/2360010.html

Tiboricus Maximus 2007.08.15. 07:56:02

Doone, sajnos egyet kell veled ertsek, csak azt nem ertem, hogy akkor miert lepodnek meg ha le vannak nacizva. Mert ugye aki kirvanak all az ne kiabaljon amikor kurogatjak.

Csak nem szeretem amikor hulyenek neznek, hogy nem 4 hanem 5 vagy mittomen hany sav es kulonben is kezetmosni megyek..aha...

Combi* · http://www.knorr-bremse.hu 2007.08.15. 08:02:44

T Testver 2007.08.14. 15:05:15
Tegnap már nem tudtam válaszolni, mert csak melóhelyen tudom az indapassom :)
"Szoval lengessuk mar a piros-fehere-zodet, a tobbi meg vissza a muzeumba." Aláírom, de nem kell vissza a múzeumba, a történelmi zászlóink színes forgataga nagyon jól mutat az állami ünnepeinken. A kopasz bomberdzsekis meg lengethet bármit, az üzenete ugyanaz marad, szégyen, hogy pont egy nemzeti történelmi lobogót sajátít ki magának ismét egy nagyon szűk réteg.
Egyébként az én álláspontomhoz Szaros Gerle hozzászólása áll a legközelebb erről a témáról: röviden volt német megszállás, meg náci-nyilas báb"kormány" pár évig, meg ugyanúgy volt szovjet megszállás (akarom mondani felszabadítás) is, ami lényegesen több kárt okozott az országnak és okoz most is. De a szovjet "hősi" emlékművekre nem fröcsög senki, sőt ha egy repedés is keletkezik valamelyiken akkor egyből országos hír lesz. Kettős mérce, ugyanmár...

speirs 2007.08.15. 09:59:39

1. Miért csak a zsidó származásúakat kéne zavarnia az arra a korra emlékeztető szimbólumrendszer??? Nekem speciel ugyanúgy kifordul a belem attól, hogy olyan korra utalgatunk nagy büszkén, amikor a nemzet színe-javát nagy hazafias felbuzdulásból odadobták koncnak az orosz hordáknak, az országot meg szarrálövették.
2. engem mindig is zavart, hogy lenacionalistáznak itthon, ha kiteszel egy magyar zászlót, de ne legyenek már itt illúziók, hogy miért pont az árpádsávos zászlót nézték ki maguknak ezek a zemberek. Ha egy állami ünnepen van kinnt az a világon senkit sem zavar, viszont amikor a nyilas testvérek volnulnak vele az utcán gyújtogatva, akkor ne gondoljuk már, hogy itt az ősi magyar zászlóról van szó csupán. Elég hallani miket kiabálnak mellé...

speirs 2007.08.15. 10:00:46

Ja és mielőtt megkapnám: ugyanúgy zavarnak a komcsi jelképek is, ha kipakolják őket. Che Guevarás pólókat plázában árulni meg olyan, mint hitlerest a Siratófalnál. Nem illik oda.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.08.15. 10:56:39

arra a sok toleráns okos nem gondol hogy a sok ember azért is lengeti hogy ne csak a pár tucat túlzottan radikálisé legyen a zászló rúdra való köttetésének, eseményen való legetésének és harmadnapon való kimosásának joga? Kutyuu a felvilágosult liberális meg egyből asszociált arra hogy én egy naaaaaagyon nagy naaaaagyon gonosz NÁCIRASSZISTAFASISZTAAAAAAAAAAEVIL vagyok, akikről a legtöbb libsi annyit tud hogy gonoszak voltak, feketeegyenruhát hordtak és gonoszul csípőretett kézzel nevettek mikor a zsidógyerekeket a kohóba dobálták. ja és ha félsz tőlük akkor kapsz pénzt mert a nácik olyanok mint Doktor Fátum és rejtőzködnek és több millióan vannak de csak egy öszevert terhes zsidóasszony vísítása kell jelnek és előbújnak a hold sötét oldaláról, a cukrászdából és a GANZ-MÁVAG egykori telephelyeiről, a nagykörúton már tigrisek fognak alájuk materializálódni. mindegyikük szép nagy tufa sváb gyerek lesz bulldognyakkal, egybenőtt szemüveggel és zsíros tokával, a tisztek meg vékony szőke villanyoszlop-look-alike-ok lesznek acélkeretes szemüvegben mivel minden filmben ilyenek a nácik tehát így KELL kinézniük.gonoszan.

mellesleg melyik felvilágosult szadesz pártkatona tudja a különbséget a nacionalista, a soviniszta, a rasszista, a fasiszta, és a nemzetiszocialista között csak így puff fejből? netán a definíciójukat is megadhatnák. mert úgy vettem észre hogy baloldal retardáltabbik felének eme kifejezésekkel azt az embert akinek szellemi felsőbbrendűséget akarnak bizonyítani mintegy laharfolyamként terítik be velük anélkül hogy a pontos jelentésüket tudnák és szinonímaként használnak különféle kifejezéseket csak azért mert azok a (túlzottan)radikális jobboldal egyes csoportjaira utalnak.

bazz a végső gondolatnk nincs hely....

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.08.15. 11:06:34

átkozott szűk kommentdoboz, úgy foglak kitágítani mint nigger az elsőbálozó japán szűzlánykát.

... úgy akartam kommentkisregényem befejezni hogy meg akartam kérni a magát toleránsnak hívő oldalt hogy a "frusztrált" "szánalmas" "én ezzel nem vitatkozom" és hasonló szellemi magasságokban szárnyaló érveit tessék hanyagolni.

Még egy utolsó gondolat, abba nem gondoltatok még bele hogyha rettegés helyett inkább ti is felhúznátok a házatokra/használni kezdenétek az árpádsávost? így ki lenne fogva a mártírszerep szellője a (túlzottan)szélsőjobb vitorlájából és a maroknyi szélsőségesnek nem lenne oka ezt a zászlót lengetni, így lehetne harcolni a most jelenlévő (bolhafasznyi)
rasszizmus ellen nem az neten való "húúdebetiltanám/eltörölném/bevezetném" intellektuális faszverés és képzeltnácivadászt helyett. és ha még mindigg annyira tetszik rettegni akkor ez az ország nem önnek való mivel a címer felét árpádsávok alkotják. el lehet menni ha nem tetszik, El Qúró Amigo megmondta

gravy_t 2007.08.15. 11:21:53

több irányból közelítem meg a témát:

1. örüljetek, hogy az árpádsávost lengetik és nem a pirosfehérzöldet, így legalább a magyar zászló nincs már kisajátítva.

2. igen, elképzelhető, hogy a nyilas múlt miatt választották pont az árpádsávost. de ennek a választásnak mi lehet az oka? garantálom, hogy a "szélsőjobboldali" (szerintem ti még nem láttatok szélsőjobboldalit) emberek nem ismerik kívülről-belülről történelmünk azon szakaszát. az iskolában kábé semmit nem tanítanak róla, a (köz)médiában semmilyen feltáró, elemző, magyarázó próbálkozás nincs. ezek után ne csodálkozzunk, ha csak szóbeszédek alapján sokan azt mondják, hogy azok voltak a szép idők! ugyanez az oka a csegevara-kultnak is - nem köztudott róla, hogy egy gyilkos volt.

3. röhögnöm kell, amikor magukat liberálisnak nevező emberek más csoportok, jelképek, gondolatok betiltását követelik. engedjétek meg, hogy a pofátokba röhögjek!

doozer: ja ha az mszp-t 2002-ben megválasztották, akkor az mszmp által meghurcoltaknak, a horn gyula által megverteknek kuss van? érdekes logika.

t-testvér: korábbi hozzászólásomban azt hiszem az itteni stílushoz mérten kimerítően megmagyaráztam, miért pont az árpád-sávost kell lengetni.

Doozer 2007.08.15. 18:05:41

gravy_t: Miért mi legyen velük? Teccetek volna úgy intézni 89-ben, hogy a volt kommunisták ne indulhassanak a választásokon (ehelyett lassan több volt komcsi ül a Fideszben mint a szociknál, érdekes módon az senki se zavar). Ha viszont elindulnak és nyernek, akkor a másik oldalnak kuss van. Mit gondolsz, akik 98-ban nem a Fideszre szavaztak azok örömkönnyeket hullattak Orbán beiktatásán? Ennek ellenére mégse emlékszem, hogy akkor a szélszőbalosok zavarogni kezdtek volna, meg hidatlezárni azért, hogy addig számolgassuk újra a szavazatokat amíg ki nem jön, hogy mi győztünk.

Ha meg már Horn Gyula akkor nem inkább 1994 egyébként? Tudod akkor ő volt a miniszterelnök. Akkor hol voltak a kommunizmus áldozatai? Hogyhogy akkor senki nem kezdett a kommunistákkal szembeni nagy világfájdalmában autókat gyújtogatni? Nem furcsa, hogy csak 4 év Fidesz kormány után ébredtek öntudatra? Pedig akkor volt Bokros csomag is...

A árpádsávot meg nem betiltani kell, hanem kiröhögni a lengetőivel együtt, akik náci jelképeket imádva valójában a kommunizmus visszaállítását követelik.

Bunkó Béla 2007.08.15. 18:34:41

Ostoba Doozer ha nem zavar az Árpádsávos és ki akarod röhögni akkor mi a fakkért osztod itt az észt? Csöndben kuncogj otthon, kutyát sem érdekli. Ha meg nincs betiltva ez a jelkép akkor kérdezem én miért ne lehetne kint egy kibaszott gokarton, vagy ha be kell tiltani akkor mi a faszt keres a címerünkben?
Na uncsi már ez a téma, retegjetek a zászlótól mert ahogy lengetik úgy lövöldözi le a zsidó, néger, roma, arab népet. Ilyenek a zászlóink, mumus gyilkos fegyverek! Érdekes az is hogy a Magyar Gárdát is lehurogta és be akarja tiltani a nagy liberális csapat, igaz még megsem született hivatalosan de tíccsúúk beee, öjjjüüüüüüggg meggg. Most akkor kik itt a náci fajgyülölők???
Liberális mi? Kocsvács Pistikét ki fogja szeretni? Majd a melegek mi?

gravy_t 2007.08.15. 18:42:48

hát valóban, lassan kiderül, hogy álruhában maga orbán viktor vezette rohamra népét a tévészékház ellen. na ne röhögtessetek már léccike. szerinted a jobbikosok meg a miépesek meg a focihuligánok nem randalíroznának, ha a zorbán azt mondaná nekik?

a horn gyulával kapcsolatban meg nincs igazad, mert azt írtad, hogy akik az árpádsávosok ellen tiltakoznak, azoknak igazuk van (pedig ezek az árpádsávosok nem is éltek 43-44-ben), a kommunisták ellen tiltakozóknak meg nincs igaza.

a rendszerváltás után pedig az emdéeff volt az, aki nem volt hajlandó kizárni az mszmp-t a politikai életből.

Unio 2007.08.15. 18:55:13

VÍGYÁZAT!!! támadnak a gokartos árpádsávos magyar gárdások ááááááá.:):) jönnek a kopingerek :D:D.remélem meg se alakulnak :D:D.

Doozer 2007.08.15. 19:14:49

Bunkó Béla: Találó név :-) Gyépé Béla talán még találóbb lenne...

Gravy_t: Orbán és a balhé: Ez megint egy olyan kézmosós dolog. Lehet arra lépten nyomon hivatkozni, hogy "ugyanmár, a Fidesznek semmi köze ezekhez a történésekhez", de mégis melyik párt kampányrendezvényén hanzgott el az a mondat, "Ha az MSZP-SZDSZ győz, akkor forradalmat csinálunk"?

Horn: "azt írtad, hogy akik az árpádsávosok ellen tiltakoznak, azoknak igazuk van ... a kommunisták ellen tiltakozóknak meg nincs igaza."

Ezt hol írtam? Pont azt ecseteltem, hogy mennyire felesleges az árpádsávosok ellen tiltakozni ill. hogy egy hibás eszmére nem lehet egy másik hibás eszme a válasz (épp ezért nem áll meg a kommonizmus vs. nácizmus kérdés, mindet a kukába kell dobni. nem lehet arra hivatkozni, hogy akkor a kommunizmus áldozatainak joguk van nácinak lenni)
Azonban a szocikat jelenleg a nép hatalmazta fel arra, hogy kormányon legyenek, akár tetszik ez egyeseknek, akár nem, az árpádsávosokat viszont senki nem hatalmazta fel semmire. (remélem így érthető) Majd ha ők lesznek megválasztva akkor a szociknak lesz kuss.

a rendszerváltás után: Volt tudod egy kerekasztal, ott nem csak az MDF volt jelen, kár rájuk hárítani minden felelőséget. Ebben a buliban mindenki benne volt, ami pedig jelenleg politika címén zajlik az nem több mint egy kutyakomédia, csak a sok hülye nem veszi észre, hogy az árpádsávjaikkal ők is csupán a "ki kerül a fazék közelébe" című társasjáték részeseivé válltak. Épp ezért kell körberöhögni őket.

gravy_t 2007.08.15. 19:39:48

ennyi erővel az mdf volt kormányon, a többinek kuss volt, szóval megcsinálhatták volna, ha akarják.

lényeg a topic szempontjából: megértem azokat, akiket zavar az árpádsáv a gokarton, de hát istenkém, mi akartunk demokráciát, nem? tessék kibírni. tudom, hogy 67-68 éve ilyesmi zászlók alatt futottak a nyilasok és azért zavaró, de könyörgöm, get over it! akinek a családjában valakit megöltek/meggyaláztak a szovjetek, azoknak milyen minden nap elsétálni a főtéren levő emlékmű előtt? mégis kibírják. tessék már felfogni, hogy itt nem fognak elkezdeni zsidóüldözni meg pogromot csinálni, soha, senki! még a fidesz se!

érdekes adalék: a játékos kedvűek nézzenek utána, melyik kormány "uralkodása" alatt hányszor tiltották be a neonáci megemlékezést a budai várban. a helyes megfejtő 1 db narancsot és 1 szál szegfűt kap.

speirs 2007.08.15. 20:07:17

Megfejtés: csak a fidesz alatt volt betiltva. Most jól jönnek, lehet ilyesztgetni a Zorbánnal.

Doozer 2007.08.15. 20:16:22

"akinek a családjában valakit megöltek/meggyaláztak a szovjetek, azoknak milyen minden nap elsétálni a főtéren levő emlékmű előtt? mégis kibírják."

Ja, a TV ostrom alatt láttuk mennyire bírják.

érdekes adalék: Ez tényleg nem több mint érdekes adalék, de ha elolvasod az általam fentebb belinkelt parlamenti jegyzőkönyvet, akkor megérted, hogy miért nem több annál. Változnak az idők...

gravy_t 2007.08.15. 21:24:23

hát igen, az ország húszcsillió szovjet hősi emlékművéből egyet megrongáltak (nem ledöntöttek).

elolvastam a zorbán felszólalását is, nem értem, mi a baj vele. jó, persze, hogy értem. a baj az, hogy ma olyan szavakat adnak orbán szájába, amiket nem mondott, olyan eszméknek állítják az élére, amelyeknek nem áll az élén. ha száz randalírozó addig elmehet, hogy súlyosan megrongálja a belvárost és feldúlja a tévészékházat, akkor az - kérdem én - miért az ellenzék hibája? az ellenzéki pártok tagjai voltak? nem. az ellenzéki párt felszólította őket erre? nem. az ellenzék rendelkezik a rendőrség irányításával? nem. a fidesz rendezvényei rendben zajlanak le? igen. az ellenzéki pártok elmondták - többször és nyomatékosan - hogy törvényes módszereket fognak használni? igen.

a topic témájához visszatérve továbbra is megértem, akiknek nem tetszik az árpádos gokart, de ennyit el kell tudniuk viselni.

gravy_t 2007.08.15. 21:25:43

speirs 2007.08.15. 20:07:17

gratulálok! nyereményedet a magyar postán keresztül küldjük el. :)

Doozer 2007.08.15. 21:53:07

gravy_t:
Orbán felszólalás: Orbán akkori beszédével a világon semmi baj sincs, egy normális, felelősségteljes politikus, helyes, példamutató megnyilvánulása. A baj ott van, hogy ma épp az ellenkezőjét mondja/teszi. Akkor még fasisztának tartotta az árpádsávot lengetőket, ma ott vannak a Fidesz rendezvényeken. Akkor még úgy vélte "nem önmagában néhány száz skinheadtõl fél ez az ország, hanem úgy gondoljuk, az ország attól tart, hogy a Kormány gyanúba hozható, és összjátékkal vádolható meg: a szélsõjobboldali erõszakos csoportokkal való együttmûködés vádjával", ma a Fidesz több helyen nyíltan is szövetséget kötött a nyíltan antiszemita-szélsőjobboldali Jobbikkal.

"miért az ellenzék hibája? "
Nem válaszoltál arra a kérdésre, hogy melyik párt kampányrendezvényén hangzott el az alábbi mondat: "Ha az MSZP-SZDSZ győz, akkor forradalmat csinálunk" Hogy mást ne mondjak...

"a fidesz rendezvényei rendben zajlanak le? igen." Tényleg milyen meglepő, hogy a Fidesz rendezvényén nem volt tojásdobálás, füttyőgés, takarododjozás. Nem is értem, hogy lehet ez :-)

"az ellenzéki pártok elmondták - többször és nyomatékosan - hogy törvényes módszereket fognak használni? igen."
És be is tartják kétségtelenül. Még jó hogy feltalálták az outsourcing-ot.

gravy_t 2007.08.15. 22:35:24

ja hát igen, akkor elértünk a vita végére, a bebizonyíthatatlan állításokhoz, amelyek azért igazak, mert csak:
- csak a fidesz rendezvényein nincs dobálás = a huligánok nekik dolgoznak.
- orbán nem mondott, nem tett, nem szólított fel törvénytelenségre, de _mindenki tudja_, hogy _ezek_ neki (személyesen neki) dolgoznak.

mit szólsz ehhez az összeesküvés-elmélethez:
éa randalírozók, rendbontók a kormány(pártok) támogatásával működnek. mivel az mszp gyökerei az önkényuralomba nyúlnak vissza, politikai módszereivel is azt az időszakot idézi. az mszp arra használja fel a szélsőséges elemeket, hogy ezzel zavart okozzon, az emberekben félelmet keltsen, majd az ellenzéket összemosva velük, illegitimalizálja a fideszt. (oknyomozó újságírók több provokatőrt lelepleztek, akik a rendőrséggel és a tömeggel is együttműködtek.) ezzel próbálják helyreállítani töretlen uralmukat, amelyet 1947 óta mindössze 8 azaz nyolc évre sikerült elvenni tőlük.

gondolom, orbán mondta, hogy forradalmat csinálnak. és csináltak forradalmat? nem. erre te azzal jössz majd, hogy de a tévészékházast is ők csinálták, de értsd már meg, hogy nem! azt nem fideszesek, nem polgári körösök, nem fidesz-aktivisták csinálták. ha ők lettek volna, a kormányzat nyilván már világgá kürtölte volna. de sokkal jobb nekik, ha továbbra is csak kavarják a sz*rt, hintik a port.

Doozer 2007.08.15. 23:03:30

tényleg nem sok értelme van folytatni a vitát, lévén nyilván nem tudjuk meggyőzni egymást.

"- csak a fidesz rendezvényein nincs dobálás = a huligánok nekik dolgoznak."
Senki nem mondta, hogy nekik dolgoznak, maradjunk annyiban ha az ő híveik. Érdekes dolog egyébként, hogy a jobboldali rendezvényeket (kivéve MDF) sose zavarja meg senki, míg a baloldaliakat folyamatosan megzavarják olyanok, akik egyébként a jobboldali rendezvényeken jellemző jelképeket használnak (pl: árpádsáv).

"- orbán nem mondott, nem tett ... de _mindenki tudja_, hogy _ezek_ neki (személyesen neki) dolgoznak."
Itt sem mondtam, hogy nekik dolgoznak, csupán az ő híveik. És igen, az, hogy már a választások előtt forradlomról beszéltek, (egyébként Kerényi egy Fidesz rendezvényen) az, hogy a kormányt illegitimnek kiáltották ki (ami ellen nyilvánvalóan legitim fellépni) bizony megalapozták mindazt ami történt. Lehet ezt csűrni-csavarni, hogy szó szerintem nem mondták ki, hogy "emberek fegyverbe", de túlképp 2002 óta foltyamatosan ezt a hangulatot gerjesztették és azon felesleges vitázni, hogy mindigis voltak olyan emberek akik hajlamosak a törés-zúzásra, csak egy kis bíztatás kell nekik. Azon is felesleges lenne vitatkozni, hogy ezek az emberek melyik oldalhoz húznak. Egyébként melyik parlamenti párt nyitott standot a Kossuth téren? Persze ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy van átfedés a gyújtogatók és a Fidesz hívei között, csak úgy megkérdeztem. :-)

Ja és még az előzőhöz:
"a topic témájához visszatérve továbbra is megértem, akiknek nem tetszik az árpádos gokart, de ennyit el kell tudniuk viselni."
Én továbbra sem értem, (ha egy pillantra elkanyarodunk attól, hogy az árpádsávos ember egyszerűen kiröhögnivaló) hogy miért KELL elviselni a holochaust áldozatainak ezt, csak azért mert a kommunizmusnak is voltak áldozatai. Nem értem, hogy következik egyikből a másik? Nem értem, hogy az éppen regnáló szoci kormány iránti ellenszenv kifejezéséhez miért van szükség a náci eszmékre, zsidózásra ésatöbbire?

crashdummy 2007.08.15. 23:11:33

Élvezettel olvasom a hozzászólásokat. Lehet arról napestig osztani az észt, hogy hány osztatú, meg ezüst vagy fehér. Ez csak azt bizonyítja, hogy egy platformon vagy a Magyar Gárdával. A csendes, és a történelemben járatos többség a paramilitáns, fekete egyenruhás, árpádsávos szervezetről a nyilasokra asszociál. Olvasátok el Soly­mosi Fri­gyes "Kel­l-e fél­nünk a feke­te­in­ge­sek­től?" című írását a nol.hu-n. Mellesleg a szerző a szer­ző aka­dé­mi­kus, a Nem­ze­ti Kör tag­ja.

gravy_t 2007.08.15. 23:22:38

igen, pont azért kell a holocaust áldozatainak elviselniük ezt, mert a kommunizmus áldozatainak is el kell viselniük amazt. tudod, egyenlő elbánás, emberek egyenlősége stb. vagy mindenkinek, vagy senkinek. már ha demokráciát akarunk. legjobb lenne persze, ha senkinek nem lenne elviselnivalója. senkinek a vesztesége nem csekélyebb, mint a másiké, akárki okozta is.

hát hogy miért van szükség náci eszmékre, azt én sem tudom. (úristen, egyetértünk!!!) szerintem az ilyen eszmék (bármilyen szélsőséges eszme) idegen a magyaroktól. tényleg, ha megnézzük, szélsőségesek mindig csak külföldi segítséggel tudtak hatalomra jutni és azt megtartani (német/szovjet megszállás). kun béla belebukott, a nyilasokat is tiltották horthyék alatt.

na hát akkor oszlassuk fel a topicot, jó vita volt! jó éjszakát, kellemes hét hátralevő részét! :)

gravy_t 2007.08.15. 23:40:56

crashdummy

javíts ki, ha tévedek, de történelemben járatos személyként úgy emléxem, hogy a nyilasok mozgalmi egyenruhája zöld volt. a németországi náci mozgalom ruhaszíne volt a barna, és a fekete pedig az olasz fasisztáké. (ha most azt mondom, hogy a fasizmus teljesen más, mint a nácizmus, és mindkettő különbözik a hungarizmustól, én is gárdista vagyok?)

attól még az efféle gárdák tényleg emlékeztetnek a régi mozgalmakra, ez igaz. szélesebb körű tájékoztatással elejét lehetne ám venni az ijen csoportosulásoknak. a történelmet nem elhallgatni, hanem tanítani kellene, és akkor mindenki tudná, hogy a nyilasok nem voltak normálisak.

a feketeingesektől én nem félek, ahogy az úttörőktől, cserkészektől, bácsfidianáéktól és szabóalbertéktől sem.

mrtibi 2007.09.18. 13:00:01

Sziasztok!
Megdöbbenve olvasom írásaitokat.
Az egyik lengeti a piros-fehéret, miközben zsidózik, és cigányozik, történelmi ismereteinek teljes hiányáról téve tanúbizonyságot. A több ezer éves magyar történelemben ugyanis nyoma sincs a fajgyűlöletnek (kivéve pár évet...micsoda arány), hisz ázsiai szokások szerint mindig is szövetségben éltünk más népekkel (lásd: türk törzsszövetség, ujgur törzsszövetség, magyar-kabar törzsszövetség). Ez ami most folyik, valami "modern" elfajzás! Magyar ember tettek és becsület alapján ítéli meg a másikat, és nem bőrszín vagy vallás alapján! Erre számtalan történelmi tény szolgáltat bizonyítékot. Ezeknek az embereknek egyetlen magyar történelmi zászlót sem szabadna a kezébe adni!

Aztán itt vannak azok, akik a kezükbe nem vennék, mert azt halották, hogy ez egy nyilas jelkép. Sőt, ha megtehetnék betiltanák. Kérdezem én tőlük: "Ha mostantól a Szent Koronát cipelnék magukkal ezek az emberek, akkor azt eldugnák egy pince mélyére? Ha tömegesen lengetnék a kivágott trikolórt, akkor azt is betiltanák? Aztán mi maradna? Szégyen, ahogy elfordulunk örökségünktől, és hagyjuk, hogy mindenünkből kifosszanak nemzetünk szégyenei a náciivadékok!

Végül itt a harmadik fél, aki nem lobogtatja a zászlót, de próbál mellette szólni. Talán még ez a legjobb ötlet, csakhát akkor megint marad a kisajátítás! Perzse, hogy nehéz egy zászlóról lemosni a szennnyet, de ha már meg sem próbáljuk...az nagyon kétségbeejtő. Mossuk le és tegyük el tisztelettel és becsülettel!!!

Emlékezzetek, amikor egy időszakban minden időben és mindenhol kezdték használni a kokárdát! A vége az lett, hogy az ország másik fele már ki sem rakta! Hát nem veszitek észre, hogy mindegyikőtöket csak hülyítenek?! Az ún "vezetőinknek" mindegy melyik oldal, nem érdeke a közös, egységes nemzet. Nekik az a jó, hogyha egymás torkának esünk, mert akkor megtarthatják a hatalmat, hisz egy szétszakított országban nem lesz olyan párt rajtuk kivül, ami eléri az 5%-ot!. A benntlévőknek meg legfeljebb csak pár évet kell a hatalomra várniuk!!!
László Gyula írta: "Ősi szokásainkkal pusztul népünk életereje is..." Mennyire igaz, csak nézzetek körbe, kedves megosztott jobb- és baloldaliak, fővárosiak és vidékiek, Dunántúliak és a keleti határokon élők!
süti beállítások módosítása