T. Homár,
sejtem, hogy a békávés sztorikkal tele a padlás, de engem most először hozott ki a sodromból a téma.
Időpont: 2007. augusztus 17., reggel 8.50 és 8.52 között. Idős hölgy lekecmereg a villamospótló buszról. Félig jut le a szerencsétlen, mert a sofőr egyszerűen becsukja az ajtókat, ezáltal szegény asszony fele a buszon marad. Ha nem kezd el a nép üvöltve odarohanni, esküszöm, a csávó elindul. Így is eltelt egy kis idő, míg felfogta, hogy mi van, s végre kinyitotta az ajtókat. Majd - és ez a csúúúúcs!!!! - becsukta az ajtókat és padlógázzal(!!!) elhajtott. Meg sem fordult a morzsányi agyában, hogy leszálljon, megnézze, eltört-e a nő keze, lába, véres-e a torka, ne adj' isten, elnézést kérjen. (A rohadék.)
Jelzem, hogy egész úton egy ifjú hölggyel társalgott a vezető (ugye beszélgetni tilos menet közben, mert a figyelmet elvonja, ajtó elé állni tilos, mert akadályozza a kilátásban - mindkét feltétel hibátlanul megvalósult).
Egyéb paraméterek (hátha): 2V villamospótló, augusztus 17., reggel 8.50-8.52 között, V. kerület, Havas utcai megálló. A busz: BPO-336.
Nulla felháborodott e-mailt írok százon, de ezt a sztorit elmesélem a BKV-nek is, az fix.
Ezer üdvözlettel:
Tea
Ezúttal egy BKV-busz hurcolt majdnem maga után valakit
A villamos után hurcolt táskás néni sztorija után főleg riasztó volt Tea ma reggeli élménye a villamospótló buszon. Míg ott a rádióhallgatás miatt nem hallotta a vezető a vészcsengőt, itt csajozott, aminek egészen durva következménye is lehetett volna. Sztori alant.
moderátor 2007.08.17. 09:51:52
Jack__Bauer 2007.08.17. 09:54:29
báró Csekonics 2007.08.17. 09:55:23
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2007.08.17. 09:57:59
grafitmacska 2007.08.17. 09:58:28
Karola! megadjam a számot?:))
Helló Leó! 2007.08.17. 10:09:35
A Combinon mostanában az lett a divat, hogy a vezető szarik rá, hogy a nép még nem tudott felszállni. Ha az emberek fele-háromnegyede fent van már, simán bezárja a többiek orra előtt az ajtót.
Ti is tapasztaltátok már?
utolsóelőttisenki 2007.08.17. 10:12:14
a bkv nem fizet közterülethasználati díjat a megállók után, vagyis a sofőr igyekszik minél kevesebbet álló helyzetben tölteni. még megbüntetné a parkolóőr is.
különben nem odarohanni meg ordibálni kéne, hanem a vészcsengőt, (vészféket, ha van buszon) rendeltetésének megfelelően használni.
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.08.17. 10:14:02
ide kuld el: bkvfigyelo.blog.hu/
Armador 2007.08.17. 10:18:08
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.08.17. 10:23:05
Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.08.17. 10:35:34
krtek24 2007.08.17. 10:36:07
Zsebencik Lopédia 2007.08.17. 10:40:42
Zsebencik Lopédia 2007.08.17. 10:42:10
eMM2 2007.08.17. 10:49:05
Hebelebebele 2007.08.17. 10:50:45
Buszvezető meg unott hangon:
-Valaki megnyomta a vészjelzőt. A leszálláshoz az alatta lévőt kéretik használni.
Természetesen 3 néni hasalt el a buszon. =DD
Szeretem a vicces sofőröket.
Mária 2007.08.17. 10:51:05
Nem semmi. :-/
dr. trafik nomac 2007.08.17. 10:52:25
Rák Attantam 2007.08.17. 10:52:41
Tunguska 2007.08.17. 10:55:40
Pumatex 2007.08.17. 10:56:29
Rám héthónapos terhesen csukta majdnem az ajtót - én se mondd, hogy nem vagyok sikeres, hogy villamoson utazom. Akkor és ott muszáj volt. Sajnos.
Vajon mit szólt volna a kedves vezető úr/hölgy, ha az ő lányára/feleségére csukták volna az ajtót???
Mike36 2007.08.17. 11:05:29
úgy csináltok, mintha ez nem lenne mindennapos évtizedek óta
ennyire nem tudtok alkalmazkodni a környezetetekhez?
Rák Attantam 2007.08.17. 11:12:57
Most is lehetne ilyet önkéntes alapon szervezni: két leszálló ember kell hozzá. Az egyik széttárt kezekkel integetve odaáll a busz/villamos elé, a másik lesi, hogy befejeződött-e a le/felszállás. Ha minden oké, akkor mindketten elmennek a jármű útjából és béke meg bódottág!
Van egyemberes verzió is: az első felszálló egy stukkert nyom a vezető fejéhez. Ha vége az utascserének, akkor leereszti a stukit és mehet.
Mondjuk a legegyszerűbb az lenne, ha a BKV nem önjelölt rallye-versenyzőket venne fel járművezetőknek.
Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.08.17. 11:15:43
Lacaca 2007.08.17. 11:17:48
A 4-6-os más lapra tartozik. Ha megnézed csúcsidőben minden szabad jelzésen áthalad egy villamos. Ha csak 1 is beragad, toródni kezdenek. Azért ott kell az emberi hülyeség is egy ilyen esethez. Arra gondolok, hogy sok gyökér az ajtóban áll meg akkor is, ha nem a következő megállónál száll le, ezzel akadályozva azt, aki leszállna, de nem jut el az ajtóig, más része meg akkor jön rá, hogy le akar szállni, amikor már áll a villamos, persze belül ül/áll. Mire ezek leszállnak, elfogy a rendelkezésre álló idő, és még senki nem szállt fel. Szerinted hány lámpacikluson keresztül állna bent a villamos, ha a vezető kivárná, amíg senki nincs az ajtóban? Főleg a Nyugatinál.
stichus 2007.08.17. 11:20:43
Anubisz (törölt) 2007.08.17. 11:22:18
Krtek: bocsi, de sötét szellemiségről itt Te tanuskodtál a hülyeségeddel...
2007.08.17. 11:22:44
államcsőd · http://www.allamcsod.hu 2007.08.17. 11:24:45
toxikus 2007.08.17. 11:26:20
KopaszMercis 2007.08.17. 11:26:42
báró Csekonics 2007.08.17. 11:29:04
- régi villamosok módjára ajtót leszerelni (letépni)
- villamost páternoszter-szerűen üzemeltetni: megállóban nem áll meg, csak lassan halad, aki akar, fel-le ugrik
Egyből javulna a budapestiek kondija is...
Na jó ez persze csak vicc...
nonok 2007.08.17. 11:31:45
Azt még csak érteném, ha valamelyik homáros rokoncsávó békávés sofőr, és ugye az ő érdeke fontosabb, mint a sok hülye polgáré.
Vagy a „jó öreg” kádári szemlélet terjeng a szerkesztőségben, miszerint a nagyméretű cuclista járművek állami sofőrjeinek még a fingása is előbbre való, mint az alattvalók lelke.
Ez a szemlélet tisztán kivehető a cuclista múltú rendőrök hozzáállásában, amikor pl. egyikük az Örs vezér téren azt szánta döntő érvnek a „szabálytalankodásom” végső bizonyítékául, hogy a „BKV-sofőr is rám dudált”. Ami egyébként már tényleg szabálytalan volt, de az ugye egy magasan ülő, cuclista sofőrtől nem bűn, sőt zsinórmérték egy rendőr előtt.
Nos a konkrét esetre visszatérve: íme, itt az eredménye, hogy a Lehel úti emberölés után a tettes villamosvezető jogosítványát bevonták. Az ám! Annyira büntették, mintha egy szürke alattvaló meginna egy üveg sört, beülne vezetni – de semmi kárt nem okozna. De ez utóbbi nem embert öl a szabálytalankodásával, mer' az nem volna olyan nagy gond. Viszont, hogy a magasságos hatóság tekintélyét meg meri sérteni, nos, az igen, az már retorzió után kiált.
Mint a két napja, a miskolci villamoson jegy nélkül utazó, aki ráütött – állítólag !- az ellenőrre. Őt 3 év börtönnel fenyegetik, ugye. Amihez hasonló fenyegetés el sem hangzott az emberölő villamosvezető kapcsán.
Csodálatos állapotok. Kellemes ország. Jönnek is a befektetők. De főleg mennek.
kukacka 2007.08.17. 11:33:02
maccar 2007.08.17. 11:35:28
randomuser1 2007.08.17. 11:36:32
LouiS 2007.08.17. 11:37:14
A néni biztosan nem fog panaszt tenni, úgyhogy ez az ügy is megy a süllyesztőbe.
Vészjelző: mikor jönnek már rá arra, hogy egy felhajtható védőizéval megelőzhető lenne a téves vészjelzés? Ja, hogy azt meg letörnék? Welcome to Hungary :(
Bettyno 2007.08.17. 11:37:44
Többször megtörtént velem (nem vagyok sikeres ember asszem), hogy nem nyílt ki annak a kocsinak az ajtaja a metrón, amiben tartózkodtam, amikor beért az állomásra. Már rutinosan nyomom a vészcsengőt, de eddig még eccer sem fordult velem elő, hogy a T. metróvezető bácsi (néni) normálisnak mondható hangnemben szólt bele a készülékbe. Idézem: Mi van má? Mi van? Valami probléma van!? Ne nyomja a csengőt!
Eddig még mindig kiszabadultam, remélem ezután is így lesz.
hiperbola · http://ujlakas.freeblog.hu/ 2007.08.17. 11:38:36
nonok 2007.08.17. 11:40:30
Azt még csak érteném, ha valamelyik homáros rokoncsávó békávés sofőr, és ugye az ő érdeke fontosabb, mint a sok hülye polgáré.
Vagy a „jó öreg” kádári szemlélet terjeng a szerkesztőségben, miszerint a nagyméretű cuclista járművek állami sofőrjeinek még a f.ingása is előbbre való, mint az alattvalók lelke.
Ez a szemlélet tisztán kivehető a cuclista múltú rendőrök hozzáállásában, amikor pl. egyikük az Örs vezér téren azt szánta döntő érvnek a „szabálytalankodásom” végső bizonyítékául, hogy a „BKV-sofőr is rám dudált”. Ami egyébként már tényleg szabálytalan volt, de az ugye egy magasan ülő, cuclista sofőrtől nem bűn, sőt zsinórmérték egy rendőr előtt.
Nos a konkrét esetre visszatérve: íme, itt az eredménye, hogy a Lehel úti emberölés után a tettes villamosvezető jogosítványát bevonták. Az ám! Annyira büntették, mintha egy szürke alattvaló meginna egy üveg sört, beülne vezetni – de semmi kárt nem okozna. De ez utóbbi nem embert öl a szabálytalankodásával, mer' az nem volna olyan nagy gond. Viszont, hogy a magasságos hatóság tekintélyét meg meri sérteni, nos, az igen, az már retorzió után kiált.
Mint a két napja, a miskolci villamoson jegy nélkül utazó, aki ráütött – állítólag !- az ellenőrre. Őt 3 év börtönnel fenyegetik ugye. Amihez hasonló fenyegetés el sem hangzott az emberölő villamosvezető kapcsán.
Csodálatos állapotok. Kellemes ország. Jönnek is a befektetők. De főleg mennek.
nonok 2007.08.17. 11:42:16
dred bíró 2007.08.17. 11:42:41
Nem helyes! Aki (villamos pótló) buszt vezet, főleg BKV-sat, sikeres ember nem lehet. Esetleg ha ezt batz papucsban teszi, akkor talán. De ha a fiatal hölgy, akinek udvarol netalántán Palkovicsné, akkor főleg. És ha még laptopot is nyert...
Pumatex 2007.08.17. 11:43:37
Igen, sokszor állnak az ajtóban, és is utálom, de ez esetben nem állt ott senki, illetve aki ott állt, az is arra várt, hogy leszállhasson.
Az meg, hogy hány lámpacikluson át áll bent egy villamos, ne az én bajom legyen, ha le akarok szállni. Ez egy szolgáltatás, munka, feladat, meg kell oldania. Én kifizettem a jegyet, avagy annál a megállónál szállok le, amelyiknél akarok. Sajnálom, hogy sok a villamos - egyébként annyira azért nem is - de ez legyen az ő gondjuk. Ezért van ennyi pénzük, ezért kapják a fizetésük, stb. :D
Ha Te kapsz egy feladatot akár mástól, akár az "élettől", az a reflex, hogy a körülményekre fogod, hogy nem megy és meg sem próbálod, ugye? Dehogynem, sőt, lehetőleg minél hatékonyabban, ugye? Na, ezt kéne még tanulgatniuk a BKV-soknak egy kicsikét.
The AVE 2007.08.17. 11:44:38
kovácspéterke 2007.08.17. 11:46:43
The AVE 2007.08.17. 11:48:30
A vezetőfülkénél csajozás tipikus jelenség, ha más áll oda annak meg leüvöltik a haját.
Pumatex 2007.08.17. 11:48:45
Konkrétan a 4-6-os villamosnál nem sokat szaroznak a sofőrök, mert 2 perc múlva úgyis jön a következő. Ha nem kezdi el becsukni a forgalmasabb helyeken, akkor folyamatosan szállnának fel ott az utasok, az sem megoldás.
---
AVE: ÉS A LESZÁLLÓK?? Úgy érted,hogy szálljak le a következőről??? :D:D:D
kovácspéterke 2007.08.17. 11:58:24
cisalpino 72 2007.08.17. 12:03:24
Egyszer próbáld meg kifigyelni a megállóból induló vollamos és az elötte lévő közlekedésilámpa közti összefüggést!
Pld. Oktogonnál a Blaha felé.
Rendszeresen az történik, hogy a sok birka utas visszatartja az ajtócsukást, annak ellenére, hogy a jármű már régóta áll a megállóban és indulni szeretne. A rajta lévő százakkal egyetembe.
Éppen tegnap elött egy futni tudó (de valszeg később magának ülőhelyet követelő) idős hölgy akasztotta ki a botjával a záródó ajtót, ezzel veszteglésre kényszerítve a járművet, mivel a jelzőlámpa visszaváltott tilosra. Pedig a következő villamos már a megálló elött várt. A hölgy és még egy két ember nyert 1,5 percet, a többi utazó ugyan ennyit vesztett. A villamosvezetők úgy csukják a jármű ajtajait, hogy amint zöldre vált a jelzőlámpa indulhassanak. Különben egy lámpaváltást ottragadnak a megállóban. Na de akkor újra ki kell nyitni az ajtókat és újabb "idős -botos sietős hölgyek" jönnek.
Na most akkor mi legyen szerinted?
Mint utas (és nem BKV-s), soxor nem értem, hogy miért ennyire elterjedt sport a BKV-t fikázni? A járatsűrűség igen nagy. A lefedettségről ne is beszéljünk. Az éjaszakai hálózat egy külföldi nagyvárosban sincs ilyen jó. Az igaz, hogy sok paraszt dolgozik ennél a cégnél is, mint minden nagyvállalatnál, de általánosságban véve ez már kötözködés ami nálunk folyik.
Gn · http://www.google.co.hu 2007.08.17. 12:07:46
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.08.17. 12:11:40
- tudomásom szerint a 2esen nem a transman szolgáltat, az a 20 éves pécsi buszokkal viszi a népet a 47-49 pótlóban, rommá tört buszokkal :D
- a 2Vn régi 260as ikarusok vannak, annak a tetején van a vészcsengő, nem a kapaszkodón (ha csak fel nem újították és átszerelték), csak hogy a 100as IQval rendelkezők is megtudják különböztetni :D
- 5 sofőrből 2 telefonál, a másik 3 a zenéthallgat ezerrel, illetve a kettő kombinációja
- BKVfigyelőnek: BKV mint biztos munkahely? hadd közöljem, hogy 1000esével rúgják ki a népet kültségcsökkentés címszó alatt! hetek óta ettől zeng a sajtó! ennyit az általad biztosnak mondott munkahelyről :o) jah és ma délig nem tudtak megegyezni a szakszervezetek a bérfejlesztésről! tehát bért majd emelnek és ezért kirúgnak még másik 1500 embert, hogy ki tudják az emelést gazdálkodni :o)
Pumatex 2007.08.17. 12:12:13
Kedves Gn!
1. Nem szerencsétlenkedek. :D
2. Nem vetted észre a sok-sok szkájlit a mondat végén??? Nyugi, laza lélektartás, a humort is észre lehet venni néha... :D:D:D
3. Próbálj meg atom méretű hassal a két ajtó közötti mértani középpontból mozgó villamoson odaoldalazni az ajtóhoz. :D
Nem fog menni...
Verbalis Inkontinencia 2007.08.17. 12:27:28
Palkovicsné 2007.08.17. 12:31:46
1-es villamos, pár éve, villamosvezető dumál a másik villamosvezetővel (a szolgálaton kívülivel), hogy milyen baleset volt előző nap a vonalon... valami kollégájuk elnyomott egy csókát... az éppen szolgálatban lévő vezető hozzáfűznivalója: - hát én sem fékeztem volna, minek lép ki a villamos elé...
Szóval villamos elé ne lépjetek véletlen se... mert még rá is gyorsít... nehogy má ne gázoljon halálra... még lenézik majd az ikúbajnok kollégák...
csocsi!
nyereménylaptop?
Verbalis Inkontinencia 2007.08.17. 12:32:41
Fanyuvo 2007.08.17. 12:35:01
"Nulla felháborodott e-mailt írok százon,"
Mert arra, hogy nem igazan szokott panasz levelet irni, ezt a megfogalmazast meg nem hallottam.
Krasznojarszk 2007.08.17. 12:47:57
Zsebencik Lopédia 2007.08.17. 12:57:34
Webkígyó 2007.08.17. 13:00:14
Hát az biztos, hogy aki tilosban fut át a Móriczon, miközben a szembejövő villamos vészfékkel áll meg... No, azt én is megpróbálom lent tartani.
Sikeres ember? Aki 50 éves villamost vezethet kedvtelésből, az tuti az!
komar 2007.08.17. 13:08:30
faxnak kellett ilyen buzihosszú villamos!
én is álltam má az Üllőin néhány lámpaváltást, amikor az Albino keresztbeállt rajta a Ferenc krt-i kereszteződésnél. se előre, se hátra, se kikerül.
bugger · http://buggersbugging.blogspot.com/ 2007.08.17. 13:10:20
Szalu · http://gameover-online.hu 2007.08.17. 13:21:30
Még annyit, hogy a vidéki volánbuszokon folyton fiatal csajok beszélgetik végig az utat a sofőrökkel.
Történt velem, hogy Maglódra mentem le és egy fiatal, olyan 2 év körüli sofőr volt. Mondom neki, hogy 1 teljes árú jegyet kérnék. Nem értette, nézett rám, hogy most akkor mi lesz? Egy haverommal voltam meg a bnőmmel. A haver külön fizetett volna, de a sofőr mondta, hogy nem adogat vissza, fizessünk egybe. Szerintem nehezére esett a matek vagy nem tudom. De az utat végül 2 16 éves ribivel beszélgette végig...... Nesze értelmes sofőrök
Maestro 2007.08.17. 13:21:45
az éjszakaikkal meg csak annyi baj van, hogy hajlamosak rá, hogy leszarják a menetrendet, és rendszeresen előfordul, hogy a papíron stimmelő buszcsatlakozásokból az lesz, hogy az egyikből látom a másikat, ahogy éppen kigurul a megállóból.
amúgy meg nem értem mi a baj a bkv-val, ingyen szauna, és életre nevelés a fő programjuk, havi sokezerért. Inkább meg kéne hogy köszönjük nekik nemdebár?
kicsit cinikus komment, de ma felqrták az agyam a kékek...
papírrepülő 2007.08.17. 13:39:24
z 2007.08.17. 13:44:49
soha nem találkoztam olyannal, hogy még neki állt volna feljebb, a jegyrendszer is bonyolultabb (meg kapus, meg minden), mégis ha gond volt jeggyel, bérlettel, akkor az üveg mögött üldögélők 2 perc alatt megoldották a porblémát, sőt, a legutolsó biztonsági őr is kente-vágta mihez merre kell menni, ha az ember esetleg elhagyta volna a metrótérképet, amit ingyen osztogatnak (nálunk meg aki nem idevalósi, nézegesse a térképet a falon, ha van)
szóval nem is lenne semmi baj a bkv-val, csak ne dolgozna ott ennyi rosszindulatú félbolond
a járatsűrűségre meg senki nem panaszkodott
Manyizga (törölt) 2007.08.17. 13:52:12
www.cityblitz.eu/cityblitz.html#
d3vnull 2007.08.17. 13:52:42
The AVE 2007.08.17. 13:58:11
maccar 2007.08.17. 14:08:13
nybea 2007.08.17. 14:16:20
A tökéletes megoldás talán az lenne, ha mindenki háza előtt ott állna egy saját villamos, bkv busz saját söfőrrel, aki megállás, fennakadás nélkül juttatná el a célállomásra, nem kellene futni, várni, tolakodni, veszekedni, fennakadni, meghallni, mások izzadságszagát érezni.
Hajrá!
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.08.17. 14:18:20
sompetike 2007.08.17. 14:20:35
GatyaPityu 2007.08.17. 14:33:38
GatyaPityu 2007.08.17. 14:34:58
Chavo 2007.08.17. 14:35:25
Akkor ezt nagyon ki is hangsúlyozták a hiradóban, hogy a sofőr figyelmét semmivel sem szabad elvonni a vezetéstől.
Ilyeneket naponta lehet tapasztalni azóta is. Szerintem mindenki látott már kiscsajokat, jó haverokat kokettálni a vezetővel.
Ez ezentúl tilos lesz, mint a zenehallgatás is, sőt a stb is.
(Sőt minket utasokat fognak felkérni, hogy legyünk besúgók.)
Van valaki azt gondolja, hogy ez nagyon szigorú?
Mi is dolgozunk, nekünk is sok dolog meg vagyon tiltva.
Mit gondoltok? Telefonos ügyintéző hallgathat-e rádiót?
Van-e olyan munkahely, ahol megengedett, hogy a csajod, a barátod bejöjjön és végig trécseld vele a napot? Még akkor is, ha ez mellett simán el tudod látni a munkád?
Talán elég genya vagyok, de ha a lekvárgyár telefonközpontosa nem vesz észre egy hívást, attól még nem hal meg senki.
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.17. 14:38:44
Ezt a mókát próbáld meg egyszer úgy, hogy egy babakocsiban magad előtt tőlsz egy 10kg tömeggel bíró, a hőségtől már üvöltő kisgyereket, és magad elő kötsz egyébként egy méretes görögdinnyét. Csak, hogy szimuláld a helyzetet, amit 1-2 alkalommal mondjuk egy várandós kismamának ajánlgatsz.
Esetleg képzeld azt, hogy 65 éves, csontritkulásos bácsi vagy, akinek két feleslegesen megtett lépés is fáj, nemhogy két fölösleges villamosmegálló.
Nemcsak te létezel a világon.
Professzor A 2007.08.17. 14:40:25
Fedup Sári 2007.08.17. 14:43:37
Professzor A 2007.08.17. 14:45:10
A söfőr meg 3 kor kelt és 4 óra óta keringett a busszal...lehet rosz paszban volt...amúgy meg bizutos nagyon izgi ott ülni 8órán keresztül...és beszélgesen csak meg értem.
paola 2007.08.17. 14:45:30
figyeljcsak 2007.08.17. 14:45:50
tehát érdemes.
Chavo 2007.08.17. 14:51:39
Igen! Valóban utálunk!
Abban igazad van, hogy paraszt büdös seggünk van, amivel telekoszoljuk a buszt. Te biztos nem is ülsz le oda utánunk. :)
Nem igazán érdekel minket, hogy ki mikor kel a munkájához.
Hallottad már, hogy a pék ilyen hangnemben szól be, amikor a büdös pofádba való kiflit süti éjszaka? Vagy az újságos, aki fél négykor toporog és várja az újságodat, hogy végre kikézbesíthesse neked?
Hisz szükséged van rá. A kerti budiban épp elfogyott a wc-papir.
jesszumpepi (törölt) 2007.08.17. 14:54:21
Te úgy vezetsz,mintha sakkoznál:egy paraszt,egy futó.
jesszumpepi (törölt) 2007.08.17. 14:57:33
Te nagyeszű sündisznócska!
Ha mindenki gyalogolna,meg biciklizne,a sofőröknek nem lenne munkahelyük,oszt gyalog vagy biciklin mehetnének munkát keresni.
The AVE 2007.08.17. 14:58:27
Persze továbbra is offtopic vagyok, nem az említett elítélendő esetről, hanem a 4-6-os villamosról beszélek.
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.17. 15:01:39
És még száz példát tudnék mondani. Mondjuk kiváncsi lennék, mennyire lennél toleráns egy fáradt műszaki minőségellenőrrel, ha egy nap leszakadna alattad egy lift.
Vagy mondjuk operáltasd meg a vakbeled egy fáradt orvossal, vagy asszisztáltass neki egy éppen fáradt nővérrel, aki a kezébe nyom a doktornak egy nem steril szerszámot, amivel a hasadban turkászik.
Vagy nyilatkozz mondjuk épp erről az ominózus ügyről, és képzeld azt, hogy nem egy ismeretlen nénivel történt, hanem mondjuk édesanyáddal.
Összefoglalva: azt hiszem, te egy faszakalap vagy :)
Chavo 2007.08.17. 15:04:24
Köztünk élnek még hála Isten a szüleink és a nagyszüleink. Ők már nem úgy mozognak, mint mi, vagy ahogy mozogtak 20, vagy akár 5 évvel ezelőtt.
Akkor ők már ne is utazzanak, ne közlekedjenek?
Mert ők sokkal lassabban közlekednek.
Te átrobogsz, amikor zöldre vált a gyalogosoknál a lámpa, de ők a körútat csak két lámpaváltással szelik át.
NE LÉGY SZIGORÚ hozzájuk!
nybea 2007.08.17. 15:05:52
The AVE 2007.08.17. 15:13:08
Ha felszáll egy tolókocsis a 4-6-osra, ott már bemondják, h mozgáskorlátozott utas használja a járművet, viselkedjen mindenki ennek megfelelően.
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.17. 15:15:33
Kösd nyugodtan az ebet a karóhoz, de lehet, hogy előtte tényleg fel kéne szállnod ilyen körülmények között egy villamosra:
Vegyél valamelyik kismama-oldalon használtan egy babakocsit, kb. 10 rugóból megvan egy rozzantabb sport kivitelű. Aztán tölts meg egy 10 literes marmonkannát vízzel, azt tedd bele jól, és persze pakold tele némi vásárfiával az alsó rekeszét. Fogj egy közepesebb hátizsákot, tömd meg azt is vagy öt kilóval, és vedd fel úgy, hogy elöl legyen a zsákja. Ha mindez megvan, irány a 4-6-os, menj vele pár megállót csúcsforgalomban. Jah, igen, és ha nem tudsz leszállni a nyugatinál, akkor a margithídtól gyere vissza egy megállót.
Komolyan mondom, ha bevállalod, megfinanszírozom neked a babakocsit, a kannát, mindent, szánok erre 10-20 ezer forintot, mert nagyon kiváncsi leszek a nagy arcodra a próbaút után.
Ne aggódj, a feleségem sztorijait hallgatva egész biztos, hogy nem leszel hátrányban azért, mert nyilvánvalóan nem kismama vagy, ugyanis pont anyi segítséget fogsz kapni, mint az igazi kismamák: semmit.
Chavo 2007.08.17. 15:18:11
Barcelonában tolókocsival tudsz utazni a metrón, a buszon, vagy a villamoson.
Apropó: Próbáltál már rokkantkocsival felszállni a piros hetesre?
(Ezt nem azért írom, mert ezt kívánnám Neked)
Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2007.08.17. 15:27:17
az én nagymamám is esett már le buszról mert felszállás közben (!) rácsukta az ajtót és ő meg pánikszerűen elengedte. a sofőr megnézte távolról, talán még oda is ment, de semmi kérdés, hogy van, hívjak-e mentőt, vegyünk-e fel jegyzőkönyvet, akármi, hajtott is tovább. időpontot pedig nagyanyó nem jegyzett fel ennyire pontosan így amikor a röntgen kimutatta a csigolyarepedést már nem lehetett mit csinálni...
az azért nem járja, hogy a sofőr gondol egyet és becsukja az ajtót. a villamospótlósokra amúgy is sok a panasz (lásd a bringás-buszos konfliktusokat). Jó, nyilván benyomja a csengőt, de kb egyszerre az ajtózáróval.
"Kérjük vigyázzanak, az ajtók *BANG* záródtak."
fogatlan provokátor (törölt) 2007.08.17. 15:31:37
MÁS: Van olyan ellenőr is aki a sofőröket ellenőrzi menetközben is. Méri a menetidőt, traffipaxol, lefényképezi az ilyen beszélgetést. Most részben őket is leépítik, még tízen sem lesznek!
The AVE 2007.08.17. 15:34:40
Amúgy nem kell babakocsit vennem, van már belőle otthon, sőt, baba is van, akit szállítunk vele.
fogatlan provokátor (törölt) 2007.08.17. 15:38:07
MÁS: vannak olyan ellenőrök is, akik a vezetőket ellenőrzik menetközben. Most őket is leépítik, még tízen sem lesznek!
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.17. 15:46:15
Nem tudom, hogy kell megoldani, nem vagyok szakértő tömegközlekedési ügyekben. De biztosan nem úgy, hogy egyszerűen rácsukják az ajtót a le- és fellszálló utasokra, mert egyrészt, mint a mellékelt ábra mutatja, ez elég veszélyes, másrészt nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a dürhő paraszt csürhe miatt intézményesítjük a mozgásában korlátozottak, vagy egyéb más dolog miatt hátrányos helyzetűek vérbő szopatását.
Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.17. 15:48:26
herodes, szívemből szóltál!
The AVE 2007.08.17. 15:54:50
sztrapacska 2007.08.17. 16:02:36
a kedvencem viszont az, amikor még le sem szálltak a leszállók, (nemhogy felszálljanak a felszállók), és már nyomja az ajtó csengőt, hogy ő indul tovább...
kispaci 2007.08.17. 16:22:05
Látja, hogy tömve van a jármű, mégis még befurakszik, és még mögötte hatan és a lemaradt további 4 fő pedig anyázik, hogy a "sofőr rohadt k-va anyját, stb." de azt senki nem gondolja, hogy a sofőrök ha mindenki megvárnának, akkor a büdös életben nem indulna el a busz, villamos, metró, hacsak nem a legelső vagy legutolsó járatról van szó. Nekik is be kell tartani a menetrendet!
Meg sok utas kissé későn reagál a leszállásnál.
MÁsfelől tényleg helytelen és gondolom szabályellenes a sofőrrel beszélgetni, de mivel a bátyám buszsofőr és (lopva) én is szoktam vele beszélgetni, mégis figyelmes és tud az utasokra koncentrálni...
Valszeg a sofőrnek a vére az agyából kissé lejjebb vándorolt a nadrágjába a beszélgetőpartner lányka mellett
sompetike 2007.08.17. 16:29:50
Futómadár · http://madareteto.blog.hu 2007.08.17. 16:31:23
Gyulus 2007.08.17. 16:35:27
agyaló 2007.08.17. 17:00:16
Professzor A 2007.08.17. 17:42:05
Tehát a konklúzió: Én egy büdös fasz paraszt vagyok a sofőrrel együtt akik nem ismerik az angol WC-t. És a WCpapír helyett újságot használnak. Jah és még a budi falát is össze kenjünk...de ezt mind direkt csináljuk. De nem hiszem azt hogy szándékos volt a dolog, hogy néni ki és be lett zárva egyszerre. Történnek úgy dolgok hogy minden össze vág. Mint ahogy kenyérkészül Búza>arat>malom>liszt>pékség>geci>süt>
bolt>eszed.
zsírzselé 2007.08.17. 17:42:18
nem tudom most hogy van de a csengő épp erre volt való, sőt még ki is volt írva, hogy ha szól akkor már tilos a felle szállás.
Megdobbent 2007.08.17. 19:30:42
Piros metro, Deak ter vegallomas (wehehehe!!!) es mielott ajtot csukott volna a vezeto, nehany biztonsagi ember elotte kvazi udvariasan elterelte a nepeket az ajtoktol, nehogy odacsukodjanak, majd jelzes a sofornek es ugy csukodas.
Mi tobb, megszolitottam egy biztonsagit, hogy merre menjek metropotlasra, es nagyjabol udvariasan megmutatta.
Sot talalkoztam egy elfogadhato ellenorrel is a metropotlon, aki ismerte a "kerem (legyen kedves)", es elkepeszto modon a "koszonom" szavakat is, bar leany volt a istenadta.
De tenykent kerem jegyzokonyvezni: sikeres ember _nem_lesz_, aki BKV-zik. Adott tav (pestrol budara) taxival 20 perc, vissza BKV-val 2 ora 30 perc. Arban max 1500 Ft diff. a jegyek es a taxikoltseg kozott. Csakhogy hiaba akartam sikeres lenni, budara taxit rendelni ugy, hogy en varj ra 30-40 percet nonszensz.
No, akkor most jol beszamoltam mai rendkivuli utazasos kalandomrol :>
Lacaca 2007.08.17. 20:32:08
Egyet értünk, nem kellett volna feltétlenül rekordot döntenünk a villamos hosszával, de a követési idő ugyan ekkora volt az előző típusnál is, tehát erről az egyről nem a kombinék tehetnek.
jesszumpepi (törölt) 2007.08.17. 21:08:19
A 150 centis testmagasságból kiindulva gyerekek ne is reménykedjenek?Ők tehetnek róla,hogy nem születtek egyből felnőtt méretűnek?
Az meg milyen érv,hogy mit keres a nyugdíjas reggel az utcán?Közöd hozzá?De azért te biztos alig várod már a nyugdíjat.
Egyébként nem irigyellek.Utálod az utasokat,és mégis nap mint nap látod őket.
nyekk 2007.08.17. 22:05:47
Megdobbent 2007.08.18. 01:47:43
gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2007.08.18. 09:49:04
hányszor adtátok át a helyeteket, vagy kértetek elnézést attól, akinek rátapostatok a lábára?....
Professzor A 2007.08.18. 09:59:06
Kikérem magamnak...én nem akarok nyugdíjas lenni...még hálistennek van addig még pár 100 évem. A gyerekek letudnak szálni a BKVjáratokról időbe, de amelyik nem azzal van egy úgy nevezett "anyu" vagy "apu".
Igen utálok BKV-val közlekedni...és próbálok minnél kevesebbet közlekedni vele...mert gyűlölöm a tömeget...
Így van: aki BKV-zik sikeres ember nem lehet, amúgy Batz pabucsban tömegközlekedni és közzben fekáliát kenni az ajtajára majd azt leszakítani, ősi román szokás...mért nem közlekednek az emberek liftel? Jah mert nem fizetik a közös költséget.
Úgy nagyábból ennyi a hozzá fűzni valóm! :) köszönöm!
Professzor A 2007.08.18. 10:04:48
Általában helyet nem adok át, csak abban az esetben ha terhes nőt látok...amúgy meg néma gyereknek annya veri a faszát...ha nem szól akkor nincs szüksége a helyre...nyuggerek meg amúgy is kiharcolnak maguknak egyett...szóval nem kell agódni. Amúgy én már akkor elnézést kérek ha hozzá érek véletlenül valakihez...na engem ez még ami nagyon íritál, amikor bele állnak a vesémbe.
Szerintem leheten itt randomkinzós kérdés: Hogy mi a faszért van az a süsüs spot a metrópótlokon...engem azok is idegesítenek...na olyankor letudnám tépni a hangszórókat, ha tudnám hogy hol vannak.
jesszumpepi (törölt) 2007.08.18. 12:58:44
Ennyi ész szabad lábon!
Professzor A 2007.08.18. 13:50:32
Azért mert nem osztom a világ nézeted...de amúgy ki fejthetted volna konkrétan mi a bajod...attól nem kell le hülyézni. Szerintem pont azért van ez a blog vagy miez itt, hogy hangoztassam, meg te is és mindenki más is.
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.18. 14:53:29
jesszumpepi (törölt) 2007.08.18. 16:47:55
Nem világnézeti kérdés,hogy előbb a nyugdíjasoknak akarod megszabni,hogy mikor közlekedhetnek,utána a szülőkkel van bajod.
Általánosítasz.
És nem hülyéztelek le.
nonok 2007.08.18. 17:01:23
Ez itt egy elfelejtett idézet a KRESZ-ből. Ehhez vegyük hozzá, hogy ellentétben a legtöbb civilizált ország KRESZ-ével a - és ez nem biztos, hogy hiba – a magyarban úgy szól az elsőbbség meghatározása, hogy „Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának és sebességének hirtelen megváltoztatására.”
Tehát csak a hirtelenre nem, a nem hirtelenre IGEN!
Továbbá, ha nem volna ez a kitétel, és JOGOS volna az elsőbbségben részesülő irány- és sebesség-változtatás nélküli továbbhaladása, akkor is kutya kötelessége a bekövetkező baleset elkerülésére, hatásának csökkentésére való törekvés.
Ha veszély esetén inkább gyorsít, hogy demonstrálja „igazát” - lásd Nyekk beírása az 1-es villamosról – akkor az legalább közúti veszélyeztetés (kb. 2 év börtön), de inkább emberölés kísérlete.
Azután Palkovicsné bejegyzéséről már ne is beszéljünk („hát én sem fékeztem volna, minek lép ki a villamos elé...” - mondta a villamosvezető), mert az nem is vita tárgya, hogy szándékos emberölés történt, amikor szándékosan nem fékezett a villamosvezető. Ezek az esetek megfelelő nyomozással mind földeríthetőek lennének és addig nem is fog változni ezeknek a beteg agyú, primitív embereknek a szemlélete, amíg nem látják, hogy láncon vezetik el gyilkos társaikat.
pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.08.18. 19:19:29
Debrecenben is történtek régebben ilyesmik, de újabban nagyon figyelnek a sofőrök. és már nem is mennek a nagyon rossz utakon, mint az őrült. Talán a BKV-nak fel kellene hívnia a Hajdú Volánt és megkérdeznie, hogy hogy csinálták...
Karola! megadjam a számot?:))"
Volt egy sofőr, aki a 32-es buszt vitte anno, csak Colinnak hívtuk (McRae után szabadon). Mikor késésben voltam, és láttam, hogy Colin jön, tudtam, hogy nem lesz itt semmi gáz, simán kiérek az állomásra.
De egyszer úgy esett, hogy Colin úgy nyomta neki a Hatvan utcáról rákanyarodva a Piacra (jobb kanyar) a Nagytemplom előtt (mikor még nem volt lezárva), hogy a csuklós busz hátsó része kicsapódva oldalba kúrt, nem kicsit, de nagyon egy busz bal oldalán haladó autót. A legdurvább Colin reakciója volt, még jobban nyomta neki és tepert az állomás felé, nem állt meg a megállóknál sem. Míg a "bátor" oldalba kúrt autós elé nem vágott és befékezett, majd a sofőrje kiszállva öles léptekkel megindult a Colin felé, és az épp nyíló ajtóra rásegítve széthúzta azt, és egy "Megvesztél ember?!" kiáltással nyitott.
Sajnos, nem tudtam megvárni, hogy mi lett az ügyből, mert rohantam a vonathoz, amit végül lekéstem.
Mindenesetre Colinnal nem találkoztunk többet.
rianna 2007.08.18. 21:44:18
mufuvecske 2007.08.19. 01:02:10
Gumidomino 2007.08.19. 09:47:05
Ha le akarsz szállni valamelyik járműről, két-három rögtön startoló felszállót biztos ki kell kerülnöd, neadjisten beengedned magad mellett, mert ők nem fékeznek - senki kedvéért.
Idős, fiatal, középkorú, gyerekkel, babakocsival, anélkül, aktatáskával (az tud nagyot ütni sípcsont körül), bőrönddel; bárki lehet. Köztünk vannak.
Sam8888 2007.08.19. 13:47:07
Szalu · http://gameover-online.hu 2007.08.19. 14:04:05
Jegkoko 2007.08.19. 18:43:35
vtec 2007.08.22. 06:42:05
nyanyabanya 2007.08.22. 09:45:27
Remélem, hogy egyszer a jövőben (akármikor is lesz az) korlátoltabb mozgásképességű korában szeretett Professzorunk is élvezheti majd eme segítségnyújtást és minden alkalommal lesz majd mögötte egy gyors talp! Ráadásul - ami a legszebb - még reklamálni sem fog tudni, mert az utasok akkor is sokan lesznek!
zeneovi 2007.08.22. 10:25:06
Egyébként, ha nem indul el időben, kimarad egy lámpafázis, amin át kell mennie ahhoz, hogy tudja tartani a menetrendet.
Csak hát itt mindenki a másik munkájához ért, nem a sajátját csinálná jól. Önkritika nulla.
lkjéjghgfdjfcrvf 2007.08.30. 20:22:21