Tékozló Homár

Téves visszautalást kerget a UPC

2007.08.17. 10:49 | jackyll | 55 komment
Csudálatos kalandba keveredett Krisztián a UPC-vel. A Homáron is rendszeresen jelentkező szolgáltató azt a 3902 forintot követeli rajta behajtóval, amit véletlenül kétszer utalt vissza neki néhány hónappal ezelőtt:
A történet idén márciusban kezdődött, sorolhatnám az okokat, de lemondtam a kábeltévés szolgáltatásomat. Küldtem egy mail-t, ki is kapcsolták. Áprilisban jön a számla -3902. Már majdnem befizettem mikor észrevettem a mínusz előjelet. Elsőre nem értettem, de aztán beugrott, hogy mivel előre szedik be a lét és én hóközben mondtam le, még ennyi visszajárt. El is tettem a váltót, gondoltam majd jóváírják a net előfizetésen, de nem.

Felhívtam őket, majd 20 perc várakozás után kapcsoltak egy droidot, akinek elújságoltam az észrevételem, erre ő közölte hogy igen ők tartoznak. És, kérdeztem, mikor akartok fizetni hisz lassan május van, a pénzt még február befizettem, azóta remélem jól kamatozik nálatok. Azt tanácsolta fáradjak be egy ügyfélszolgálatra tépjek sorszámot, és dekkoljak ott fél napot. Ezt a lehetőséget elutasítottam és megkértem utalja át a pénzt a számlámra, ha lehet még ma! Elkérte az adataimat, még közölte lehet csak hó elején lesz utalás. Nem lett. Figyeltem de nem jött pénz. Gondoltam felhívom, vagy bemegyek, de a két telefonhívás már lehet elérte volna a 4 rongyot, így hagytam veszni.

Itt vége is lenne a storynak, ha ma nem kaptam volna egy levelet a CREDITexpress-től, hogy UPC-s tartozásom + a vérdíjuk szeretnék behajtani, majd 6 ezer forintot. Leültem és tárcsáztam 16 perc után kapcsoltak egy hölgyet, aki 14 perc alatt utánanézett a dolognak. a kollégájuk júniusban átutalta az összeget, de hibázott, így az összeg kétszer is átjött a számlámra. Hóvégén rájöttek, így júliusban sima postai borítékban kiküldtek egy +3902 forintos csekket, 8 napos fizetési határidővel. Nem fizettem be, mert nem is volt szerencsék egymáshoz, ezért ők átadták az ügyem egy behajtó céghez aki ma aug.16-én egy postázta a csekket, kamatokkal, adminisztrációs díjjal +a tartozásommal. Nemtom, lehet nem rohanok befizetni. A UPC mossa kezeit, hisz ők már magkapták a pénzüket. Most kezdjek rohangálni, alkudozni, újabb kamatoktól, behajtástól rettegni, mert egy ügyintéző nem tud netbankolni.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Batz 2007.08.17. 10:52:05

Papucsot az arcába... hanyadik?

Manyizga (törölt) 2007.08.17. 10:53:48

Hahh... nekem a DÉMÁSZ 9 (kilenc!) forint késedelmi kamatot számított fel egyik hónapban.
Tudom, az elv az elv, de nem rohantam panaszkodni miatta. Bár arra kiváncsi lennék, hogy valójában hogyan lehet egy 12000 Ft-os havi számlához ekkora késedelmi kamatot számítani. Mondjuk 5 perccel fizettem be később? :)

gelsystem 2007.08.17. 10:54:00

upc-hez bemenni, ajtót letépni............!

gelsystem 2007.08.17. 10:55:13

upc-hez bemenni, ajtót letépni....!

Rák Attantam 2007.08.17. 10:59:57

Egyszer már össze kéne verődni (talán szó szerint is) egy jó kis ügyvédi társaságnak, akik úgy beperelik ezeket a behajtócégeket, meg akiktől az adósságot vették, hogy csak na!
Vagy, ha ilyesmik kiderülnek (dolgozó hibázott stb.), akkor oly mértékben vissza lehessen perelni őket (milliókra, nem anyagi kár, hírnévrontás, idegállapot rontás címén), hogy kétszer is meggondolják, kiket vesznek fel.
De sajna, amíg az ilyen behajtócégek vezérkarának több, mint fele ügyvéd, addig ez esélytele.
Az megvan, hogy "holló a hollónak...." ?

mbond 2007.08.17. 11:00:42

És tényleg kétszer kaptad meg a pénzt? Mert, hogy ezt nem írod és így kicsit furcsa a story. Amikor ők lassan fizetbnek, akkor jogosan reklamálsz, amikor pedig duplán kapod meg a pénzt, akkor hallgatsz?

kukacka 2007.08.17. 11:02:28

Engem a UPC-nál az idegesít legjobban, hogy tényleg csak személyesen, az ügyfélszolgálatnál lehet bármit is elintézni náluk.
Nekem egyébként az ingyenes próbahónapot számlázták ki + a következő hónapra a legdrágább csomagot még mielőtt "eldönthettem" volna, hogy egyáltalán igénybe veszem-e a szolgáltatást és ha igen, akkor melyik csomagot.
Én azzal a hülye telefonos ügyfélszolgálattal már nem is próbálkozom: tényleg többe kerül, mint egy átlag havi előfizetési díj. Ráadásul még idegbeteg is leszel tőle.

Mindenesetre szép teljesítmény egy olyan cégtől, amelyik telekommunikációból él.
:))

2007.08.17. 11:09:40

A helyzet az, hogy a penz valoban visszajar nekik, csak mondjuk errol lehetett volna egy udvarias telefon, level, email formajaban tajekoztatni teged, nem pedig egy "nesze csekk, fizess" metodussal.
Mondjuk nem tudom miert nem a bankukkal beszelgetnek ezugyben, hogy teves utalas, stb. es szepen visszaforgatnak az egeszet.

Troger banda az ilyen, jo messzirol kell dobni a felteglahoz erositett sarga csekket...

The AVE 2007.08.17. 11:15:43

Nekem is kétszer utalták vissza, de inkább visszafizettem a teljesen jogos ~1900 forintot, minthogy ilyen szarságba keveredjek. Sztem jól jártam.

stichus 2007.08.17. 11:27:28

egyébként teljesen igazuk van

The AVE 2007.08.17. 11:35:22

egyébként a saját lassúságuk miatt van a probléma. Én 2 hónap csönd után telefonáltam nekik, h ugyan már, utalják vissza. Erre a csávó elindította a dolgot, ami egy másik szálon már eleve ment, így lett dupla visszautalás. Aztán meg jött a csekk a magyarázó levéllel, befizettem, azóta csönd.
Nem értem miért jó vkinek, h párezer forint elsunnyogása miatt ilyet ügyet vesz a nyakába, a végén úgyis behajtják.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.08.17. 11:47:48

A gond az, hogy a történet nem írja, hogy megjött volna a pénz. Mire fel utalj vissza olyan pénzt ami nemhogy kétszer de egyszer sem érkezett meg.

Toleranciahiányos Szalagkorlát 2007.08.17. 11:48:51

Mi most februárban költöztünk a haverokkal új albérletbe ahol az előző lakók még januárban visszamondták az UPC-s kábeltv előfizetést. Mondanom se kell azóta hibátlanul jön minden adó úgy, hogy se számla se levél se semmi. :)
Amúgymeg ajtót letépni és a szájukba lépni a helyedben.

Trendetlen 2007.08.17. 11:51:32

A UPC amúgy is imád össze-vissza számlázni, az előre pénzbeszedős módszer sem szimpi, mert folyamatos nyomon követést igényel, ha valamit módosítani szeretnél. De az már tényleg gáz, ha az ügyfélnek kell postára rohangálnia ügyintéző hülyesége miatt, ha meg nem teszi, hát végrehajtják.

the real 2007.08.17. 11:59:51

Nekem sem tűnne fel, hogy kétszer jött a pénz. Talán akkor, ha a számlaegyenlegről jött értesítőket nézegetném. Szóval egy levél az UPC-től tényleg nem ártott volna, hogy "bocsánat, fizesd légyszi vissza az egyiket".
Manyizga: 12-14 % késedelmi kamat, 2 nap. Körülbelül. Amúgy pl. a UPC 2002 decembere óta fizettet az egynapos késedelem után is, azt hiszem, ez érthető. Sok kicsi sokra megy.

Netuddki. 2007.08.17. 12:15:17

the real:
Hogyan fizettethet késedelmi kamatot, ha ezek szerint előre kell utalni a pénzt ?
Esetleg fizethetne kamatot az előre beszedett díj után amit időnként jóváírhatna. Nem ?
Magyarland forever.

lalamia (törölt) 2007.08.17. 12:18:36

Nem droidok ülnek a telefon előtt, hanem emberek. Kiváncsi vagok, hogy mit dolgozik az író, hogy ilyen tiszteletlen másokkal.Egyébként meg ostoba is.

Zsebencik Lopédia 2007.08.17. 12:28:08

nekem mindig korrekten elintézi a UPC telefonon az ügyeimet és nem kell sokat várni sosem...asszem most azonnal elkezdek ennek örülni :)))

GMOT 2007.08.17. 12:35:28

Ha valóban 2x kapta vissza a pénzt és nem fizeti vissza, akkor az jogalap nélküli gazdagodás, tehát visszajár az UPC-nek.
"júliusban sima postai borítékban kiküldtek egy +3902 forintos csekket, 8 napos fizetési határidővel. Nem fizettem be, mert nem is volt szerencsék egymáshoz" Miért, a korábbi számlákat sem hiszem (sőt tudom, hogy nem) tértivevényesen küldték ki. ÁSZF szerint, ők a levelezést sima küldeményként intézik, csak tőled várják, hogy ajánlottan levelezz velük (ez mondjuk elgondolkodtató)

sityesz 2007.08.17. 13:07:40

Szóval, aki UPC-előfizető, az nem lehet ősikeres román ember...

Gingi 2007.08.17. 13:11:03

Nálam az Elmű behajtója járt... szerencséjére nem voltam otthon. 1600 Ft miatt... vicces... Elvitte volna a vízforralómat? A UPS nálam is szuperül sugározza az adást... nálam is lemondta az előző tulaj... :)

Gingi 2007.08.17. 13:13:24

Egyébként pedig a cégemnek kb 1/2 évig tartozott bérleti díjjal...

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.17. 13:15:16

Ez kb olyan, mintha a korcsmában előre szednék a feles árát....vagy mint palkovicsné meg az előre szedett nyereményadó.

báró Csekonics 2007.08.17. 13:18:23

Ha kétszer utalta UPC a zsét, akkor az meg kellett hogy jelenjen kétszer a számlán - ugye?
Mikor ez történt, akkor gondolom elfelejtettél szólni, hogy mi van...
Mondjuk az is vicces, hogy ha ők tartoznak, akkor várj türelemmel, ha Te, akkor 'Adós fizess!'

Amúgy milyen két telefonhívás érte volna el a 4 rongyot, hogy másodikra nem hívtad fel őket? Mivel TV és net előfizut írsz, gondolom nem külföldön vagy és ha jól emlékszem, nem csak a saját tel hálózatukból lehet őket ingyenesen hívni...

báró Csekonics 2007.08.17. 13:19:43

Ha kétszer utalta UPC a zsét, akkor az meg kellett hogy jelenjen kétszer a számlán - ugye?
Mikor ez történt, akkor gondolom elfelejtettél szólni, hogy mi van...
Mondjuk az is vicces, hogy ha ők tartoznak, akkor várj türelemmel, ha Te, akkor \'Adós fizess!\'

Amúgy milyen két telefonhívás érte volna el a 4 rongyot, hogy másodikra nem hívtad fel őket? Mivel TV és net előfizut írsz, gondolom nem külföldön vagy és ha jól emlékszem, nem csak a saját tel hálózatukból lehet őket ingyenesen hívni...

vajasszemle 2007.08.17. 13:35:39

Aki a két utalás miatti csöndet kifogásolja:

"Elkérte az adataimat, még közölte lehet csak hó elején lesz utalás. Nem lett. Figyeltem de nem jött pénz.
Gondoltam felhívom, vagy bemegyek, de a két telefonhívás már lehet elérte volna a 4 rongyot, így hagytam veszni"

vajasszemle 2007.08.17. 13:37:03

Szóval nem hogy két, de még egy utalás sem jelentkezett a számláján amint azt írta.

Olvas, válaszol. Nem fordítva :)

kallok 2007.08.17. 13:59:04

Mobilról hívom őket belföldről csúcsidőben. Márciusi tartozásuk júniusban utalták, a csekket egyszer küldték ki a kiscsaj elmondása szerint júliusban, de elkerültük egymást. Most augusztusban már behajtós levél jött. A tartozásom nyilván visszafizetném, -fizettem volna, ha tudok róla. De csak a tartozásom. Adminisztrációs díjat, kamatot viszont én is szívesen felszámolnék, ha tehetném. Véleményem szerint Ők hibáztak, egyszeri csekk küldés után eladták a tudtom nélküli tartozásom egy behajtó cégnek. Tárgyalni nem hajlandóak már velem, keressem a creditexpress-t. Ha legközelebb nem kétszer utal, hanem mögé csap pár 0-át, akkor holnap már az utcán ébredek?

mbond 2007.08.17. 13:59:22

A két utalás miatti csönd azért nem egyértelmű. Páciensünk leírása szerint ő "lassan májusban" beszélt a UPC-vel, akik azt mondták, hogy következő hónap elején utalnak. Akkor figyelte a számlát, majd akkor nem jött a pénz és akkor nem telefonált újabb 4(?) rongyért. A történet pedig ma folytatódik. Illetve elhangzik a UPC-s ügyintéző azt mondja, hogy júniusban utaltak kétszer. Ha nem utaltak, akkor nem az lenne a legegyszerűbb válasz, hogy "b.meg, nem kétszer, de egszer sem utaltatok, még ti tartoztok nekem! stb."? Viszont a levélíró egy szóval sem írja, hogy nem igaz, hogy kétszer utalták el a pénzt.

Olvas, gondolkozik, válaszol. :)

shenk 2007.08.17. 14:03:27

UPC-t csak saját hálózatból lehet ingyenesen hívni, máshonnan hálózaton belüli helyi hívás díját számítják fel érte. Pannon mobilról a 10-15 perces várakozások elég drágák tudnak lenni. Egyébként a honlapjukról elérhető chat support nagyon jó! Én hónapok óta azt használom, ajánlom minden kedves UPC előfizetőnek.

kallok 2007.08.17. 14:03:43

Mobilról hívom őket belföldről csúcsidőben. Márciusi tartozásuk júniusban utalták, a csekket egyszer küldték ki a kiscsaj elmondása szerint júliusban, de elkerültük egymást. Most augusztusban már behajtós levél jött. A tartozásom nyilván visszafizetném, -fizettem volna, ha tudok róla. De csak a tartozásom. Adminisztrációs díjat, kamatot viszont én is szívesen felszámolnék, ha tehetném. Véleményem szerint Ők hibáztak, egyszeri csekk küldés után eladták a tudtom nélküli tartozásom egy behajtó cégnek. Tárgyalni nem hajlandóak már velem, keressem a creditexpress-t. Ha legközelebb nem kétszer utal, hanem mögé csap pár 0-át, akkor holnap már az utcán ébredek?

vajasszemle 2007.08.17. 14:07:49

Mbond

"Sztori vége", írta.

Olvas, gondolkozik, nem feltételezésekre, hanem leírt dolgokra válaszol. :)

Úgy hitelesebb lesz :)

barceo 2007.08.17. 14:11:19

Nekem is van friss upc sztorim:
(sikeres ember így már nem lehetek)

Klf okok miatt nekünk pár évig minimál csomagunk volt. Most július közepén jött egy levél a upc-től, hogy aug. végén megszűnik a minimál lesz helyette akármi + ez+az és aug akárhanyadikáig jelezzük telefonon vagy írásban, hogy helyette melyik díjcsomagra váltunk, ellenkező esetben megszűnik az előfizetés.
Mivel éppen nyaralni készültünk, nehogy hazaérkezéskor elfelejtsük a dolgot, szépen felhívtuk az Üfsz-t és - a levelükre való hivatkozással! - jeleztük, hogy a családi díjcsomagot fogjuk kérni a minimál megszűntével.

A nyaralásból hazatérve a upc kedves sárga csekkje mosolygott ránk a levélszekrényből, amelyben szépen kiszámlázták augusztusra a családi díjcsomagot, sőt nem csak augusztusra hanem júliusra is egy töredék összeget.

Telefon az Üfsz-nek: mi van? Üfsz mondja, hogy mi július 18-án telefonáltunk (ez lehet) és július 20-tól kértük az átállást, amit ők teljesítettek is. Mondok, ácsi: nem kértük júliustól, mivel nyaralni készültünk aug. közepéig és nem kívántuk a lakásban (átmenetileg)tartózkodó porcicákat a kábeltévézés örömeiben részesíteni.
Mire Üfsz aszongya, hogy de akkor is fizessük be (~7000 Ft), és majd akkor ők visszakeresik az eredeti beszélgetést és ha igazunk van, majd jóváírják. Mondok, eszemben sincs befizetni, hiszen júliusban fizettem be a minimál csomagot októberig előre.
Ez is megér egy misét: amikor már tudják, hogy nem lesz minimál csomag - hiszen levelet is küldenek róla -, vajh miért szedik be az árát októberig?

Pillanatnyilag itt tartunk. Ajánlott levélben ma elment a számlareklamáció a kedves kis cégnek.

mbond 2007.08.17. 14:13:52

vajasszemle

a "sztori vége" feltételes módban volt, de nem is ez a lényeg.
A pénzt pedig úgy tűnik tényleg kétszer utalták el.

A feltételezés helytállónak bizonyult. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.08.17. 14:15:37

Áh.. piti összegek. Tegnap volt itthon a szomszédom kb. 1 év után (kellemes alak: egy részét börtönben, másrészét külföldön töltötte)
A víz- és szemét számlája: 524.000 Ft (ez kb. havi 8e szokott lenni nekünk)
Villanyszámla: 1.380.000 Ft

Persze mindent kikötöttek kb. fél éve, és már kapott több bírósági végzést fizetési meghagyásról, de a durva: MÉG MINDIG NEM LEPECSÉTELT A BEHAJTÁS szóval csak kéregetnek kb. '98 óta.. A régebbiek elévültek már.

Ra az összegek nem tartalmazzák a kamatot, az eljárás költéségét, admin díjat stb.

De szerintem nem fog fizetni egy fillért sem addig amíg nem árverezik a házat.. eddig is csak azért fizetett, hogy ne azonnal kössék ki.

Jah: van/volt vezetékes telefonjuk is, remélem a T csoportot legalább annyira szivatja, mint ezen többé-kevésbé notmális cégeket..

Árpi a 4-ből 2007.08.17. 14:16:29

Igaz ami igaz, de rohadjon meg az összes tetves szolgáltató!
Én megírta a történetem hönszeretett homárunknak de, sajna nem írták meg. ADSL-t akartam, de nem volt T-COM vonalam. 1212-t hívtam lehet nálunk ADSL lehet, de hívjam fel a műszakot. OK. Műszak: hát persze rendeljem meg azonnal! 2 év hűség telefonra, ADSL megrendel... Vár...vár...vár.... Telefonál, hogy mi van... Ja, port hiány van kb. 60. vagyok a sorban egy 1500 lelket számláló településen. Tehát ha 60 -an felmondják akkor jövök én. Mondtam, hogy telefon vissza, ők 25000 kötbér a hűség miatt!

üdv
Djapor

báró Csekonics 2007.08.17. 14:22:08

vajasszemle 2007.08.17. 13:35:39

Ha ezek szerint nem is utalták vissza a zsét (mondjuk később meg azt írja, hogy buta UPCs nem tud netbankolni és kétszer utalt) - akkor tisztába tenné a helyzetet egy bankszámla kivonat, nem?
Ezt UPC-nek elküldeni oszt szeva.
Arról nem is beszélve, hogy téves utalást vissza lehet vonni...
Tudom, mert én is kaptam már ilyet: megjelenet 50 ropi a számlámon, amiről tudtam, hogy nem kellene ott lennie - vártam, nem nyúltam hozzá, le is vették.
A vicc: OTP végig nem tudta, mi az (külföldi szálloda kétszer utalta vissza a szoba árát, amit biztosítékként zároltak bejelentkezésnél és a második volt ugyebár a hiba).
Ha elköltöm, akkor meg nyilván utána kaptam volna a kis szívhez szóló levélkét... Persze ~3500 pénzt könnyű nem észrevenni akár.

Behajtó 2007.08.17. 14:23:01

Egyszerű, utald át a kérdéses számla összegét, a kamatok és az admindíj nélkül. Ha eladták, ha csak behajtásra adták át,(tapasztalatból mondom) semmit nem fognak tenni a Creditexpressznél azért, hogy a maradék pár forintot is befizesd, hiszen nem éri meg nekik. Max. egy telefon vagy egy levél tőlük, de semmi több. Ami visszajár visszafizeted, a többire pedig sz... rá magasról.

silent76 2007.08.17. 15:33:42

Tényleg, azt nem irod, hogy megkaptad-e a penzt...

vernarancs 2007.08.17. 16:17:06

A UPC egy osi roman ceg. Csak szivni lehet veluk. En a helyedben azonnal fizetesi felszolitast kuldtem volna es megbiztam volna a CreditExpresst, hogy hajtsak be a penzt rajtuk a kezelesi kolteseggel egyutt. Miert kene honapokig varni, ha ok mar nehany het utan radkuldik a piocakat?

Utas Guszti 2007.08.17. 18:31:52

a UPC békaphatja. Pár házömbnyire lakom a központjuktól, de az Eurosport 2 magyar változata idén csak nem akar ideérni. Bezzeg.

KenGuruL 2007.08.17. 18:52:40

Kiváncsi lennék, itt melyik hozzászólónak vagy rokonának van "fekete" adása? De azért a kábelszolgáltató az ősi román cég.

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2007.08.18. 09:32:00

a upc szar, így van, de te sem vagy sokkal jobb...."droid"...aham...nem csodálom, hogy szar dolgok történnek veled.

Szil-Ka 2007.08.18. 22:12:02

Valszeg ezt kifogtad. Nálunk megszünt a UPC, a visszautalandó összegről elég volt egyszer nyilatkoznom, hogy postán, vagy banki átutalással kérem. Bankszámlaszámom épp nem volt kéznél, így potán kértem. Két héttel később megkaptam. Minden simán ment.

Dr. Trebitsch 2007.08.19. 12:12:03

A megszűnő minimál csomag ügyében trágyaltam minap a Céggel. Mondták, váltsak Hazaira, nem kell többet fizetnem, ha 3(!)évig hűséges leszek. Montam, hűséget a feleségemen kívül másnak nem fogadok, legyen inkább Alap csomag. Monták, nem lehet, minimálról fölfelé csak Családira lehet módosítani. Montam, kizárt dolog. Mondta de, sőt megkérdezte kollégát is, őszerinte is. Kagyló lecsap, fél órát dühöng, majd hirtelen ötlettel újrahívás, másik hölgy: Csókolom, minimálról alapra szeretnék módosítani, LEHET? Aszongya: természetesen Uram, semmi akadálya...
Azóta bekötötték, nézzük, minden OK. A módszert mindenkinek csak ajánlani tudom.

struc 2007.08.19. 12:32:23

Gingi 2007.08.17. 13:11:03 -
"A UPS nálam is szuperül sugározza az adást... nálam is lemondta az előző tulaj... :)"

A UPS az nem a csomagszállítós futárkodós cég?
Vagy én nem vagyok képben?

gebines 2007.08.20. 02:00:25

Aki tévét néz, az sikeres ember nem, vagy max. ősi batz papucsos román.

MADcat 2007.08.20. 11:55:17

zöldkocka!
Letépjuk a csomagküldők ajatját is, hogy képben légy!

Gingi 2007.08.21. 09:42:12

Zöldkocka... Bocsi igazad van, de lényegen nem változtat...

Rusalka 2007.08.21. 10:53:57

Nincs ebben semmi különös. Velünk is gyakran előfordul hasonló eset pl. a drága hőn szeretett T-com-mal. Például, hogy hónapokkal ezelőtt megszűntettük a vezetékes telefon előfizetést, de azóta is rendületlenül küldik a csekket a havídíjról meg a felszólításokat a befizetetlen számlákról, holott minden díjat rendeztünk kikapcsolási illetékkel (vagy mivel) együtt... Telefonon elérni őket természetesen lehetetlen, mert a 20 perces borzadály várakoztató zenétől agybajt kapok és lecsapom. A kisvárosban ahol lakunk pedig nincs t-pont, csak témóbil, ahol természesetesen nem intéznek t-comos dolgokat, legyek szíves felfáradni az 50 kilométerre található nyíregyházára ügyintézés céljából. És persze vegyek ki hozzá egy nap szabit, mert úgyse úszom meg 5 óra alatt az oda-vissza utat vonattal + az ügyintézési időt, és akkor még nem is tuti, hogy elintlzik elsőre!

Arról nem is beszélve, hogy a városunkban már se tigáz se eon iroda nincs (mer' veszteséges a fenntartása kérem), így gáz ügyben debrecenbe, villany ügyben nyíregyházára tessék fordulni.

Kész röhej! Megyünk Európába!

Blog_szerkesztő · www.napihamika.blog.hu 2007.08.22. 08:26:38

Hát igen! Európa!

A UPC-ben bármit is mondtok droidok ülnek. Semmit nem tudnak elintézni. Minden rögzül a vevőkódon aztán kifújt. Több mint fél éve telefonálgatok, levelezek velük. Válasz, hogy sajnos leterhelt a fejegység. Nem baj, hogy több mint 15.000Ft-ot fizetek a netért és a maximális csomaggal kb. átlagban 150-250k-val tudok tölteni a 2500k helyett. Le se xarják! A múltkor már azon röhögtem, hogy amikor megérkezett a fizetés a számlámra 1percre rá már vonták is.
Utálom őket még a kitalálóját is. Fucking UPC!

KolomparRomeo 2007.08.22. 15:26:22

Egyszer 9 Ft-ot nálam is felszámolt az egyik T késedelmi kamatként. Azóta nem onlány utalom, hanem csekken fizetem be. Ráb@sztak, így havi 300-zal kevesebbet kapnak.
süti beállítások módosítása