Tékozló Homár

Rendőrök a kerékbilincs ellen (frissítve)

2007.08.29. 16:13 | jackyll | 86 komment
Van Önök között, akit még nem kerékbilincseltek meg a Madách-téren? Ytse szerint például a képen látható KEN-351 rendszámú kocsival parkoló rendőrt:
A mellékelt fotón a rend éber őrei szolgálnak és védenek. Önfeláldozóan megvédik az autósokat, nehogy véletlenül a forgalomtól elzárt területre parkoljanak, mert ott rendszeresen meg szokták bilincselni őket. A rendőrök biztos azt gondolták, ha ők parkolnak oda, akkor más már nem tud, és így nem is kerül ártalmatlan honpolgárok autójára kerékbilincs. A kép egyébként tegnap délután, valamikor 1 és 2 között készült a Madách és a Rumbach Sebestyén sarkán.
update 23:03 Feje Nagytól: ez a kep ma keszult, kontrasztnak:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisby 2007.08.29. 16:17:38

2.
hogy rohadna el

Seduxen (már NEM dr.) 2007.08.29. 16:17:53

Na ennyit X.Y. rtzls által kialakított pozitív képről :-)))
Biztos bacc-papucsot mentek venni, és azért az menthető helyzet lenne a szabálytalan parkolni...

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.29. 16:18:35

Na, megint a rendörök...mi lesz itt!

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2007.08.29. 16:20:24

kíváncsi lennék, ha valaki mellé parkolna, ki anyázna előbb, a rendőrök, vagy a bilincselők :)

Seduxen (már NEM dr.) 2007.08.29. 16:21:35

ööö...
Szóval szabálytalan parkolásra lenne a mondat HELYES vége.
"Diklexiás" -e vagyok??? :-)

OkoskaTo:rp 2007.08.29. 16:22:05

A szabálytalan rendőrök cikizésére van erre specializálódott szégyenfalas blog.

Nem értem, ennek a képnek mi köze a "fogyassz herdálj szenvedj" (és tanulj meg helyesen írni, ha már emiatt fikázzátok az Ötödikest) mozgalomhoz.

Nagyvakond 2007.08.29. 16:28:22

Nos, igen ez hálás téma...
De ki volt Herr Rumbach Sebestyén?

Tibivagyokmeg 2007.08.29. 16:28:31

Sztem csak a McDonaldsba ugrottak be. Utanuk mehettel volna felelössegre vonni öket:)

wannabee 2007.08.29. 16:32:11

Al Said, kérlek szépen, Rumbach Sebestyén Pest város első tisztiorvosa volt...gugli szerint

Nagyvakond 2007.08.29. 16:44:30

wannabee 2007.08.29. 16:32:11
Először én is keresőztem, aztán mivel nem találtam (nem tom, mér), kérdeztem.
Kösz!
Tehát tisztiorvos és első. Pest. Megvan.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.29. 16:45:34

Al Saïd [Al Said] 2007.08.29. 16:28:22

"De ki volt Herr Rumbach Sebestyén?"

És ezt Qaboos bin Said Al Said, Omán szultánja nem tudja?

wannabee 2007.08.29. 16:45:57

szívesen!! A keresésben nagy vagyok, kérdezz bátran :)

Borys 2007.08.29. 16:51:59

OkoskaTo:rp:
Hol található ez a szégyenfal, nekem is vannak hasonló jó képeim

páva vagyok hagyjatok repülni 2007.08.29. 16:54:04

Ajtajukat letépni, és... mi van még?
Szerintem jegyért rohantak, el ne kapkodják előlük. Vmi kamaradarabra vágytak.

amc 2007.08.29. 17:00:20

A forgalomtól elzárt terület, ősi román föld. Már csak ezért sem szabad oda parkolni.

az okos 2007.08.29. 17:00:57

Szerintem rendesek voltak,hogy nem az utca közepén hagyták a járművet.

stichus 2007.08.29. 17:01:18

a papucsos kurvaannyukat

páva vagyok hagyjatok repülni 2007.08.29. 17:02:41

amúgy kikérem magamnak a topik cimét.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.29. 17:08:29

kerekbilincs 2007.08.29. 17:02:41

Ne kérd ki, palkovicsné meg dr bacc is itt bolyong közöttünk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 17:41:29

had' parkoljanak mar, ahova akarnak
valoszinu dolgoznak/ha esznek is dolgoznak, mer' nem mehetnek haza/
bezzeg ha egy batc papucsos osi roman felteglaval verne az ajtodat, es a rendorseg korozgetne a hazad korul,hogy parkolohelyet talaljon, akkor nem maradnal sikeres ember, esetleg ha a mekibe telefonalnal a gyalogosrendorert,es akkor nem utaznal maltara a budatoursal, palkovicsne ide vag oda, es nem tudnad lehanyni az ott levo baratnodet aki OTP-s kartyaval akarja kifizetni a kartyamatricat, de nem tudja mert Dublin bezart

olyan szép színe van kendnek 2007.08.29. 17:42:26

Nem hagyják hogy valaki véletlenül is szabálytalanul parkoljon azért ez rendes tőlük!
papucsot nekik

Rák Attantam 2007.08.29. 17:43:39

Kerékbilincs? Ugyanmá'!
Kerekeket letépni és téglát alá! Meg 30-40 mikuláscsomagot a szélvédőre/kipuffogóba.
Utána elég kínos lesz a mozdíthatatlan bizonyítékról jelenteni a felettesnek. :)

olyan szép színe van kendnek 2007.08.29. 17:43:42

huh... hagyma ez egy kicsit erős volt

Hungerilla 2007.08.29. 17:53:14

Nem akarom védeni a rendőröket, de én speciel nem örülnék ha elkezdenének "szabályos" parkoló helyet keresni, amikor épp kihívom őket mert anyámra rá akarja törni az ajtót egy részeg csöves.... persze a kép készítője biztos látta, hogy a rendőrök fánkot zabálni álltak meg... de akkor sem hinném, hogy feneket kéne keríteni az ügynek. Kb. ugyan ez a post volt a McDonaldsos is, csak ott látták is őket bennt kajálni. Vannak sokkal durvább esetek, amikor tényleg lehet a rendőröket fikázni. Ez szerintem nem az.

Hebelebebele 2007.08.29. 18:01:03

BARBIE lenne a rendszáma akkor aztmondanám OKÉ! de így??? U BRÉK DÖ LÓÓÓ, U BRÉÉK DÖ LÓÓÓÓ

Rák Attantam 2007.08.29. 18:01:04

Ha a rendőr intézkedés miatt érkezett a helyszínre, akkor nem kellene nénóznia a villogójának neki?
Csak kérdem, nem tom.

vernarancs 2007.08.29. 18:02:46

-Harry!
-Igen, Derrick?
-Ugyen nem hagytad tilosban az autot?
-Nem, Derrick. Tudod nekunk mindent szabad.
-Valoban. Akkor 2 bacc papucsot kerek meg egy ajtoletepot.

moTmeN 2007.08.29. 18:03:33

Hungerilla, az anyadra ajtot ratoro csoves szitulaciokban villog a tetejen a diszkofeny, ugy hagyjak ott. Pofatlanabbak fankzabalashoz is.

2007.08.29. 18:07:49

igy van, intezkedesnel kek feny, azzal kulonbozteti meg magat a tobbi forgalomban resztvevotol. Veletlenul epp "megkulonbozteto jelzes"-nek hivjak :D

Rák Attantam 2007.08.29. 18:15:25

Állítólag van egy "híres" utca Pesten (talán Gép utca?), ahol még a helyszínelő rendőrautót is percek alatt szétlopták a környékbeli dakota vállalkozók. Arról nem szólt a hír, hogy villogott-e a rücsök a tetején, merthogy azt is ellopták róla. Ez még a Zsigulis rendőrautós korszakban volt, ha jól vélexem.
De hogy ez most hogy jön ide, azt végképp nem tudom. :)

olyan szép színe van kendnek 2007.08.29. 18:20:28

forró nyomon vannak, elveszett valakinek a baccpapucsa és biztos azt keresik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 18:52:12

Taz
aki megall, es leparkol, az nem vesz reszt a forgalomban
megha vannak is alatta csikok

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.08.29. 19:07:19

Van pár ilyen képem nekem is... Ha jársz a városban, secc perc alatt csinálhatsz tucatnyit. Féklámpa nem világlik, záróvonal félreugrik, mindenttilos tábla megbújik, összevisszamegállódik...

Rák Attantam 2007.08.29. 19:11:21

Bár az is lehet, hogy kezdetben szabályosan állt meg a rendőr, csak egy korábban megbüntetett közútkezelő alkalmazott bosszúból csíkokat festett a járőr alá. :P

(esetleg fotosoppal)

renugard 2007.08.29. 19:12:36

Sose legyen nagyobb örömed az életben, hogy lefényképeztél egy tilosban parkoló rendőrautót. Szánalmas vagy

További magyar hang 2007.08.29. 19:15:53

Az is lehet, hogy a kishúgodat mentik meg éppen a közelben az erőszakolós gyilkostól és a nagy sietségben parkoltak a tilosba.

Átlagarcú 2007.08.29. 19:16:33

Okoska To:rp
Nem értem, ennek a képnek mi köze a "fogyassz herdálj szenvedj" (és tanulj meg helyesen írni, ha már emiatt fikázzátok az Ötödikest) mozgalomhoz.
Te, haver! Képzeld el!
Fogyasztunk ám mi szolgáltatást is.
...meg még "szolgáltató államot" is. ...és szenvedünk is eleget, pedig elég sok zsét elherdálunk rájuk.
A helyesírásról most nem beszélnék, mert ez nem az MTA.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 19:16:50

az is erdekes, hogy van ott az oszlopon egy tabla ami be van csomagolva
bar nem tunik kereknek, az emlekeim szerint meg a megallni tilos az kerek volt, de ha becsomagoltak valamit lehet felold valami alol
amugy itt peldaul a bankoknal , nagyobb aruhazaknal kifejezetten van rendoroknek parkolo fenntartva, ki is vagyon irvajo mekinel nincs, de sikeres rendor csak drive trut hasznal

DonCiccio 2007.08.29. 19:18:35

Kedves Renugard!


Sajnos nem ő a szánalmas, hanem te.
Szerintem az a fajta rendőr lehetsz, aki miatt a testületnek ma ilyen rossza megítélése.
A többség nem ilyen. Sajnos ha a TÖRVÉNY ŐRE valaki, akkor PÉLDÁT kell mutatnia.
Én ismerek olyan rendőrt, aki a sajár feleségét megbüntette gyorshajtásért. Veszprémi az illető és ma már nyugállományben van.

Szégyelld magad.

Átlagarcú 2007.08.29. 19:33:59

Hagyma:)

Bármilyen halhatatlan számára legyen is kijelölve egy parkoló, biztos, hogy az nem járműforgalom elől elzárt területen van. Egyébként meg, tisztán látszik a képen, hogy az inkriminált gépjármű még szirénázik is:) A fényjelzésre nem mernék megesküdni:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 19:39:53

sorecet
azt csak ugy megjegyeztem, nem a temahoz tartozik, de ha ottho is ugy lenne tuti belekotnenek
ettol megf teny a teny itt a koznep ilyenekkel nem foglalkozik, hogy hol all meg a sheriff
/jo volt 300 milliobol az az egy new yorky
az is igaz, hogy ahol eddig eltem mindenhol volt hely parkoln
ha viszont tenyleg intezkedik a rendor megalll ahol akar es ha nem zavarja a forgalmat akkor nem haggya fenn a villogot, de ha ugy esik akkor megall a belso savban es villogtatva ott haggya a kocsi
na mnd1 nekem ez nem tema , ez a peldamutatas meg hulyeseg

dXtr 2007.08.29. 19:43:35

lehet nem ismerik a KRESZt

423ft 2007.08.29. 19:53:30

Ilyen képet mindennap látok, hogy tilosba parkolnak!
Az lett volna a fasza kép ha rajta lenne a kerékbilincs:D:D:D

Átlagarcú 2007.08.29. 19:55:59

Hagyma:)
...ha én is kényelmesen és szabályosan parkolhatnék, engem sem érdekele, úgy sem, mint köznépet.
Más: A "dolgoznak szegények" jogilag sem áll meg, mert szabálytalan eszközökkel, eljárással itézkedni nem lehet, az ilyen módon szerzett adatok használata nem törvényes.
Pl: ...ha tilosban áll a radar, nem büntethetnek gyorshajtásért.
Mostanában egy csomó ilyen pert vesztettek. Ezek megkapták a kellő publicitást is.

Átlagarcú 2007.08.29. 20:11:09

...ja, és ne keverjük össze az akciót a sima járőrözéssel. Meg azért sem erőltetném ezt az USA-MO párhuzamot, mert az USA-n belül is ahány állam, annyiféle szabály. Kezdve az utcai szemeteléstől a halálos ítéletig. Ez nem csak vélemény, hanem tapasztalat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 20:53:30

en csak neha megemlitem az itteni tapasztalataimat, mar mondtam, aki akar gorget, tobb mint 10 eve itt nyomom es ez a 3-ik allam
egyaltalan nem biztos, hogy az jo ami itt van, de ez a radar is vicces:)
itt beall az autopalya elvalasztosavjaba a fure oszt mer, egyedul, nem is fenykepez, ha valaki gaz akkor utana megy es megfogja
a biro meg jol megbunteti foto nelkul 1 rendorrel
nekem ez tetszik nem a tokoles:)
megha mentem mar en is gyorsabban

ColT · http://kilatas.great-site.net 2007.08.29. 23:04:26

Én meg úgy vagyok vele hogy amíg a rendőrök b*nak kimenni, védelmet adni ha hívjk őket (ld. a múltkori féltékenységből elkövetett lövöldözés ami után a srác lebénult), meg azért tudnak b*gatni hogy apám nevén van az autó nem az enyémen, addig kerékbilincset nekik! Majd akkor elnézi a jónép ha nem röhögik pofán.
Viselkedni egy rendőrnek is tudni kell. Velem még egy se beszélt normálisan pl.

Amúgy a közelekedésben sem annyira a sok vadbaromtól félek, hanem attól hogy megállít a fakabaát aztán megb*sz valamiért amihez kedve van.

mint olyan 2007.08.29. 23:17:48

Az a második kép az nagyon feldobja a postot :-)

Volt már, hogy tilosban parkolni ősi román szokás? :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.29. 23:30:51

de a bilincset a rendorok teszik fel otthon?
vagy masok, mert akkor jo hogy rendorautora nem tesz
ha rendorok a bilincselok, akkor meghatralok

2007.08.30. 00:13:48

hagyma, valoban, ha parkol nem vesz reszt a forgalomban.

Mindenesetre a szabalyok alol akkor mentesul a rendorauto, ha hasznalja a megkulonbozteto jelzese(i)t. Punktum.

Az viszont csodalatramelto, hogy mar jo egy eve bilincselnek a belvarosban, es meg mindig vannak balfaszok, akik megallnak ilyen helyeken. Valami nagyon nincs rendjen a fejekben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.30. 00:28:03

a szabalyok alo sosem menesul
es pont a punktummal van bajom, hat haggyatok mar Oket, na bumm most megallt ott, lehet eppen a 2-ik emelten hazkutatast tart, vagy akarmi
szoval nekem mas a velemenyem, de mondom, en mar regen enm otthon elek es eszembe sincs vedeni oket, csak nekm fura

homár molla2 2007.08.30. 08:13:03

a második kép szerintem fotosopp (a rendszáma például biztos)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.08.30. 08:30:51

Vajon mennyi ideig lett átretusálva az első képről a kerékbilincs a másodikra?

Mert honpolgárokat biztosan nem bilincselnek meg, csak rendőröket. Amennyiben a rendőr tilosba áll be, azonnal felszerel az autójára egy kerékbilincset, mint a példamutató viselkedés a honpolgárok számára.

báró Csekonics 2007.08.30. 10:20:24

Hungerilla 2007.08.29. 17:53:14

Igen, elvileg tényleg _kellene_ hogy villogjon olyankor a kék a tetején, ha épp intézkednek. (Bár X.Y. tzls igazán megmondhatná a frankót ez ügyben...)
Mondjuk, ha vigyázzák a rendet valóban és nem pacskerért mentek szolgálatban, akkor konkrétan lesz@rom hogy oda parkoltak. Ennél nagyobb szabálytalanságot sose csináljanak, azt kívánom.
(Most tényleg, ki az aki soha-soha nem parkolt még szabálytalanul 2 percet sem?)

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2007.08.30. 10:50:01

ColT: azért nem szólhatnak be, ha nem a te neveden van az autó. Körözés alatt áll rendszám alapján? Megkérdezi a központot: nem. Itt bezárul a kör. Attól, hogy nincs a tulajdonodban, a birtoklás jogos (is lehet).

Kisgenyó 2007.08.30. 10:56:07

X.Y. tzls szólj már hozzá a topichoz és tégy rendet...

CtBobbula 2007.08.30. 10:56:47

Ha nekem lenne kek-feher szinu, villogoval ellatott suzuki-m, akkor en is beallnek oda. Szo nelkul. Volt egy ongyujtom, benne szirena, csak hang nelkul. Kitettem a szelvedo moge, nem ment arrebb senki. Pedig kek opel astra. Akar lehetnek rendorauto, nemde?

Kisgenyó 2007.08.30. 11:05:57

Biztosan sikertelen ember vagyok, mert nem értem az okfejtéseteket.
Tegyük fel a csíkos ott parkolhat mert éppen életet ment, villogóval meg minden franccal. Ez így renben is lenne. Kérdem én nem parkolhatok ott az ősi román egérkamionommal ha éppen bejelenti a szomszédom hogy baccpapuccsal verik a sügérem fejét mert mondjuk hamarabb odaértem mint a rendőrök, csak azért mert nem tudok kéken villantani?
Komolyra fordítva a szót, én nem menthetek életet tilosban, és kész.
Na elmentem az OTP-be...

CtBobbula 2007.08.30. 11:12:55

kisgenyo: csak ha leteptek elotte az ajtodat. Csak akkor.

Kisgenyó 2007.08.30. 11:58:32

Az OTP-ben várakozva sikertelenül gondolkoztam. Szerintem a rendőröknek piros villantós szörf gatyát kéne viselniük életmentés közben mint a béjvaccsban, így tudnánk róluk hogy jogosan várakoznak-e tilosban.
Amúgy annó engem pontosan ezért húztak meg az első vizsgámon, mert nem sikerült időben besorolnom, és a utolsó pillanatban 1/2 kerékkel rámenetem egy picsányi felfestett területre. Akkor még baccpapucsban vezettem.

Yoss 2007.08.30. 12:52:54

Én igazából arra lennék kiváncsi, hogy mi a f*szért kell kerékbilincset alkalmazni egyáltalán? Szerintem két eset lehetséges: vagy útban van egy autó, akkor szállítsák el, hogy ne akadályozza a forgalmat. (De csak ha tényleg útban van!!) A kerékbilincs ilyen esetben teljesen értelmetlen, mivel ilyenkor az lenne a cél, hogy minél előbb eltűnjön az autó, amit pont a bilincs akadályoz.
Ha meg nem tilosban parkol, akkor meg büntessék meg, ahogy általában szokták. A kerékbilinccsel csak meghosszabbítják azt az időt, amíg a delikvens tilosban marad, mivel akkor sem fog tudni elmenni, ha már akarna. Szal szerintem semmi értelme, csupán szívatásból csinálják.

2007.08.30. 13:08:30

Yoss: tényleg nem érted ? Nem az a cél, hogy eltűnjön a kocsi, hanem hogy megbüntessék. Ez a legbiztosabb pénzbeszedési módszer. Amig nem fizet, nem szedik le róla abilincset és nem tud elmenekülni se a kocsival.

báró Csekonics 2007.08.30. 13:16:12

Kulics 2007.08.30. 13:08:30

...és nem védeni akarom a rendőröket (mert könnyen lehet, hogy fánkot venni mentek mikor otthagyták a kocsit) de ha akkor kapnak riasztást, mikor épp le van bilincselve a kocsijuk, az gáz.
Szóval ilyen alapon értem is a rendőrkocsit-nem-bilincselő emberkét.
(Persze azért egy kis dorgálást megérdemel, ha tényleg fánkért ment - mondjuk baccpapuccsal elfenekelni hogy stíl(homár)szerű legyek.)

Yoss 2007.08.30. 14:09:21

Kulics: Értem én persze. Csakhogy büntetni lehet kerékbilincs nélkül is. A rendőrség be is tudja hajtani ha nem akarják kifizetni. De szabálysértésért lefoglalni egy autót azért nem egészen arányos büntetés. Ezzel lehet, hogy nagyságrendekkel nagyobb kárt okoz a bilinccsel a szabálysértőnek, mint amennyi a büntetés lenne. Vagy ha már bilincs, akkor álljon ott a ficak és azonnal vegye le a bilincset, ha megjön a tulaj és fizet. Mivel itt az a szívás, hogy ez akár órákat is eltarthat. Persze gondolom a havercsávóknak, akik a bilincset szerelik (mert nem hinném, hogy abba a körbe egyszerű lenne bekerülni) is meg kell élniük valamiből.

pleasantry 2007.08.30. 14:38:04

TaZ, tokeletesen egyetertek. aki nem bir elmenni meg kb 47,6 metert a pest varos elso tisztiorvosarol elnevezett utcaban, hogy ott jol leparkoljon a fizeto parkoloban, az nem lehet sikeres ember.

persze lehet, hogy vakok ezek mind, es nem latjak, hogy ott nem szabad nekik. igy mondjuk meg ijesztobb.

báró Csekonics 2007.08.30. 15:48:45

pleasantry 2007.08.30. 14:38:04
Most komolyan, aki Pesten kocsiba ül, az vagy vak, vagy nem épelméjű...
Például ma reggel is elindultam a kocsival, és az egyirányú utcában az összes többi kocsi szembe jött!
Ráadásul a mocskok még villogtak, dudáltak is! Még nekik áll feljebb!
Sőt, valami szemét éjszaka az összes táblát is megfordította, úgyhogy csak a hátoldalukat láttam, elég nehéz így közlekedni...
Különben is, minek ez a sok faxni - egyszerűen megáll az ember, kiteszi a vészvillogót (mert az olyan szép, ahogy villog...) és kész.
A többiek addig szépen megreggeliznek, elmennek pisilni vagy ha éppen ott van nekik is dolguk, akkor intézik.
:-D

EÖ (törölt) 2007.08.30. 16:03:35

sörecet 2007.08.29. 20:11:09

miben van tapasztalatod?
Szemeteltél vagy halálra íéltek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.30. 17:23:54

nem vagy
hanem szemeteltel ES halalra iteltek
mer' itt mar majdnem e'van
es igy a jo

Aaronka 2007.08.30. 17:50:20

Renugard

Neked se legyen nagyobb örömöd annál, hogy tilosban parkolsz. Amikor hívtam a kollégákat, mert este10kor ment a kisebbségi találkozó az utcán és nem tudtam aludni, akkor épp nem volt senki a kapitányságon.

nikii 2007.08.30. 18:32:21

Amíg egy rendőr adhat utasítást arra, hogy valaki tilosban álljon meg, addig ő ezt nem teheti meg, kvázi magának nem adhat utasítást. Nyilvánvaló tehát, hogy egy másik rendőr adott utasítást, így teljesen jogosan parkol tilosban.

renugard 2007.08.30. 19:44:28

Két idióta!:DDD
Honnan a francból veszitek, hogy rendőr vagyok?:))))
Csak egyszerűen én, mint állampolgár, joggal alkothatok olyan véleményt, hogy a rendőrautó tilosban parkolása kevésbé fáj, minthogy bármilyen erőszakos, vagy csak szimplán jogsértő cselekmény történjen a káromra. Spec én leszarom, hogy a rendőr hol parkol. Aki meg nem az véleményem szerint szánandó, kisstílű, kötekedő alak. Én csak véleményt alkottam a posztolóról, ti meg csinos kis bizonyítványt állítotok ki magatokról.

EÖ (törölt) 2007.08.30. 20:34:46

renugard te tuti rendőr vagy mert írni semm tucc hejesen: így kell: Lyoggal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.30. 23:38:36

renugard
en is eztet mondom
hat basszon mar ra mindenki hol all a rendor, mert a rendet vedi, lehet eppen Te miattad all ott, vagy legkozelebb miattad fog
sikeres ember nem foglalkozik rendorparkolassal az tuti

Kisgenyó 2007.08.30. 23:58:40

Aaronka, persze hogy nem volt senki a kapitányságon mert akkor éppen a mekiben burgert burkoltak az arcukba!

EÖ (törölt) 2007.08.31. 07:32:49

nem tom volt már-e, de a mekiben burgert burkolni ősi román szokás

LustaDick 2007.08.31. 09:44:21

Bizonyára azok a motoros rendőrök és épp életet mentenek, meg szolgálnak és védenek éppen, akik a két kocsioszlop között ohne zsenír előregurulnak megkülönböztető jelzés nélkül, holott semmi keresnivalójuk ott. Csak szerintük gyorsabb, mint szabályosan közlekedni.

Majmász Gedeon 2007.08.31. 09:47:39

Egyéves Önkéntes:
Volt már, csak másik posztban.

EÖ (törölt) 2007.08.31. 20:11:18

Majmász Gedeon
az nem ér :)
egyébként pedig aki másik posztra hivatkozik, az nem lehet sikeres ember

Perillustris 2007.09.01. 11:14:01

Sokan átesnek a ló túloldalára. Bizonyára több rendőr ugyanúgy elkövet szabálytalanságot, sőt bűncselekményt, mint egy orvos, tűzoltó, pék, pilóta, stb.

Igen, a rend őreinek fokozottan oda kell figyelniük, hiszen mintát mutatnak, s a mai "digitális világban" szinte biztosak lehetnek abban, hogy valaki megörökíti a cselekményt, s az megjelenik a világhálón. Ahogy az is elég rosszul veszi ki magát, amikor gyújtogató tűzoltóról számol be a média.

Ám jelen esetben nem látom bizonyítottnak, hogy a rendőr saját maga kényelme és szórakozása miatt parkol ott.

S én sem várnám el, hogy riasztás esetén a parkolóhely-kereséssel foglalkozzanak.

Kell foglalkozni a Rendőrségen belüli visszásságokkal, a média jó nagyító, ám nem árt, ha priorizáljuk a megoldandó problémákat, mert ennél sokkal súlyosabbak vannak, amikhez mélyebbre kell ásni.

sheriff 2007.09.03. 09:30:11

Üdvözletem mindenkinek! Nem állt ugyan szándékomban hozzászólni, de ha már jópáran megszólítottak:
Először is megjegyezném, hogy senki nem tökéletes, főleg egy 37.000 embert foglalkoztató szervezetnél könnyű hibát találni. A többség ugyan igyekszik betartani a szabályokat, de csak Bp.-en a közterületen 1000 rendőr van szolgálatban egyszerre. Ebből sikerül öszehozni pár fényképet?! Tényleg örülök, hogy ezeknek az embereknek nincs fontosabb dolguk. Halkan megjegyezném van nálunk felvétel, az iskola elvégzése után a közlekedési osztályon ugyanezért fizetést is kaphatnak...
Mint ahogy többen megjegyezték: mi van akkor, ha a fényképen szereplő szgk. rendőrei szolgálati célból parkoltak le ott? Tudom, akkor miért nem megy a megkülönböztető fényjelzés? Mert elkényelmesedtünk. Sportként a TVnézést választja a többség, nem pedig a "ak.életbeezahülyekékmegintleszívtaazakksit" elnevezésű kocsitologatást.
A " mekis" történethez a MAGÁNvéleményem: Étkezni nekünk is kell, erre legtöbbször hasonló minőségű helyeken van idő. Bp.-en ezen helyek közelében jó eséllyel szabályosan megállni nehéz. Szeretne valaki azért várni a kiérkező rendőree, mert 500-1000 métert kellett futnia a kocsiig?! A szabályok szerint a 12 óra alatt egyszer!!! biztosítanak étkezési szünetet, a többit menet közben kell megoldani. Ne haragudjon meg senki, de napi egy étkezéssel nem birok ki 12 órát!!!
A beszólásról összegezve: "Rendőrnek beszólni ősi ..... szokás."
Miért jó?
Tisztelettel: sheriff

autosave 2008.01.13. 23:35:47

ott rajzanak a megszállott kerékbilincselős alakok... helyismeret :)

autosave 2008.01.13. 23:37:43

egyébként fizetni a kerékbilincs levételéért ősi román szokás.

sikeres ember nem lehet, aki nem magának szedi le.

bacc papucssal jól megrugdosni, leesik az magától!
süti beállítások módosítása