Igencsak vegyes véleményeket hallottunk már az olcsó thai járatairól ismert ukrán légitársaságról, mi februárban nem szívtunk velük, más viszont igen. Anitáéktól fontos dolgokat loptak el, kerekesszékes kollégájának emiatt haza is kell utaznia. Részletek alant.
Kedves Homár,Drága Anita,
Úgy láttam, tavasszal Te is az ukrán légitársasággal repültél Thaiföldre. Minden rendben volt velük? Csak azért kérdezem, mert mi három hónapos üzleti útra érkeztünk, balszerencsénkre az Aerosvittel. Egyikünk motorbaleset miatt kerekesszékben ül négy éve, és rengeteg eü-i "kelléket" kellett kihozni magunkkal, hogy a zökkenőmentes napi élete biztosítva legyen. Három csomaggal indultunk, kettővel érkeztünk. A két "megérkezett" csomag felnyitva, holmik összetúrva. A nem-megérkezett ügyében két hétig tartó mindennapos telefonálgatás, beígért, és elmaradt visszahívások után felrepültünk BKK-ba, hogy személyesen is rákérdezzünk, ugyan mikor érkezik a lemaradt csomagunk. Azt a megnyugtató választ kaptuk, hogy 21 napig keresik, aztán eltűntnek nyilvánítják, és indulhat a biztosítós ügymenet. Mellékesen megjegyezték, hogy elég sok magyar utassal történik hasonló, havonta kb. hússzal(!!). Időközben megpróbáltunk otthonról is informálódni, a bp-i kirendeltségük azt az információt adta, hogy csak 6 hónap után nyilvánítják eltűntté a csomagot, és csak Bp-n keresztül tudjuk intézni a kártérítést. Időközben kiderült, hogy a hiányzó dolgokat nem tudjuk olyan egyszerűen pótolni, mint gondoltuk, és a kerekesszékes barátomnak haza kell repülnie, mégpedig minnél hamarabb, mert mint említettem, ezek a dolgok a mindennapi életéhez elengedhetetlenek. Befoglaltunk neki egy jegyet a lehető legkorábbi gépre, a foglalás várólistára került. E-mailben kértem a légitársaságot, hogy legalább ezt oldják meg, ha már miattuk kell korábban hazautaznia. Erre az e- mailre sem kaptunk választ, mint ahogy sok eddigire sem.
Amennyiben érdekel az Aerosvittel való levelezésünk, szívesen továbbítom neked. Bár előre szólok, igen egyoldalúra sikeredett.
Üdvözlettel,
Anita
reptéri ügyekben fajidegen módon ügyetlen nyúlként szoktunk viselkedni, ha jól emlékszünk, a lopásokért nem a légitársaságok, hanem a reptérüzemeltető, illetve a tolvajokat foglalkoztató alvállakozói szoktak felelősek lenni. Az Aerosvitről mi is egy rakás rémtörténetet hallottunk az útunk előtt, az ehetetlen, sőt szinte mérgező kajától a pokróc bánásmódig, de nekünk vagy szerencsénk volt, vagy mégsem ez a jellemző. Várjuk a levelezést, hátha más is okulhat belőle.
A Homár
májgeriberi 2007.08.30. 14:57:05
stichus 2007.08.30. 14:57:28
cyber panka 2007.08.30. 14:57:46
Taurusz 2007.08.30. 14:58:42
szasa 2007.08.30. 14:59:08
stichus 2007.08.30. 14:59:42
trolipotlo 2007.08.30. 15:02:23
májgeriberi 2007.08.30. 15:05:58
Édesapa 2007.08.30. 15:06:47
bránermájszter 2007.08.30. 15:11:17
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.30. 15:12:38
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.30. 15:14:48
Azonnal monnyonle, vagy megszüntetem.
Tibivagyokmeg 2007.08.30. 15:16:38
ex-Zep 2007.08.30. 15:41:43
MIndenki maradjon otthon a szaros seggén!!!
Kisgenyó 2007.08.30. 16:12:08
Nem okoskodni akarok mert nem vagyok sikertelen ember, de ha már kétes társasággal repülök befóliáztatom a csomagomat a reptéren. Igaz, ez nem véd meg a lopástól de a belepiszkálgatástól igen és legalább elmondhatom hogy mindent megtettem a biztonságukért.
Na ez meg kész agygörcs!!! Ki az az állat aki ilyenkor még a visszautat is ugyanazzal foglalja hogy tuti a maradék csomagnak is lába kéljen??? NO COMPRENDE!!!
Persze azért érdemes lenne letépni az ajtajukat.
bránermájszter 2007.08.30. 16:19:40
Fentiek csupán a képzelet szüleménye, minden vélt vagy valós hasonlóság csak a véletlen műve. (Vagy nem.)
jesszumpepi (törölt) 2007.08.30. 16:40:32
"Aztakurvaannyukat!"
Kisgenyó 2007.08.30. 16:54:21
Ez annyira jól sikerült hogy ki kéne adnunk és lélegeztető gépet venni belőle az afrikaiaknak és új matracot Máltára. A papucsárus mellől.
genghis 2007.08.30. 17:03:15
2007.08.30. 17:20:45
Mindezek ellenere repteri lopasert ajtoletepes jar, 10000 lab magasan :D
Daved · http://buxevo.com/hu 2007.08.30. 17:22:09
whehehe
tangerine71 2007.08.30. 17:35:18
Oan kis aranyos fiúcskák meg lánykák vannak, akiknek még nem szőrös a ... talpuk.
asztrov 2007.08.30. 17:41:09
ez amúgy előfordul nemcsak az aerosvittel, hanem bármelyik más légitársasággal.
mi tavaly ősszel voltunk thaiföldön, perszehogy az aerosvittel, semmi gond nem volt. mondjuk nálunk nem volt kerekesszék, csak két kis hátizsák, de mi egy hónapra mentünk és nem üzletelni. szal a repülővel nem volt gond, a kaja inkább egzotikus volt, mint finom, de nem volt ehetetlen. a sztyuvik igaz, nem voltak mézesmázosak, ellenben gyorsak és korrektek. viszont abban kurva biztos vagyok, hogy nem ők hagynák el a gépet elsőként, ha arról lenne szó... ennyi elég tőlük. egyszer láttam őket mosolyogni, amikor a bengáliöböl feletti vihar miatt akkora turbulenciába kerültünk, hogy a kávém a plafonról csöpögött rám bangkokig. de az a mosoly megnyugtatott.
smilan 2007.08.30. 17:52:42
Megdobbent 2007.08.30. 18:08:21
gomboc-artur 2007.08.30. 18:10:50
lehet választani másik légtársaságot
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:12:29
egyébként meg Lufival, British-el:-)
Én tudom, miért mentek 3hónapra. Ingatlanbiznisz...
Bacu 2007.08.30. 18:14:54
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:17:10
kinttartózkodás hangulata...bár nem értem ezt az Aerosvit választást, ennél két -3 szarabb van: az egyiptomi, a török, és van az a Aeorviva charter, na az a legdurvább:-)
egyébként ingatlanbiznisz miatt mentek ki.
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:18:35
asztrov 2007.08.30. 18:19:25
asztrov 2007.08.30. 18:24:20
mondjuk, sose értem meg mi különbség van légitársaság és légitársaság között? mindenki ugyanazokkal a gépekkel repül, ugyanazok a szar műanyagkaják vannak... tök sznobizmus ez a jajj te az aerofüttyel mégy? az naon szaaar, menjélk inkább a aeroplöttyel, az a király. kicsit drágább, vagy 200 lepcsivel, de megéri...pfff
:))
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:44:01
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:49:39
Megmondom én! Prosztó krákogós a közönség az Aerosviten, mondjuk egyszer ültem All Nippon Airways-en az sem volt semmi, akkor még lehetett dohányozni és egy csomóan úgy nyomták, hogy jobbkézben a pálcika, bal kézben a cigi -- ez nem vicc! na velük sem mennék újra, pedig csak egy Kuala Lumpur-BKK-t mentem velük.
gastro, missing in action 2007.08.30. 18:51:08
Átlagarcú 2007.08.30. 19:00:54
"nekem, szarfaszú janinak, tök jó az ukrán csodacsapat.mondjuk, sose értem meg mi különbség van légitársaság és légitársaság között? mindenki ugyanazokkal a gépekkel repül, ugyanazok a szar műanyagkaják vannak... tök sznobizmus ez a jajj te az aerofüttyel mégy? az naon szaaar, menjélk inkább a aeroplöttyel, az a király. kicsit drágább, vagy 200 lepcsivel, de megéri...pfff"
...hogy ez mennyire nem így van!
Ha így lenne, nem is lenne szükség erre a topicra. Példát nem láttam még rá, hogy valaki Neckermannal utazott és valami gondja lett volna. A túlkínálatban eligazodni csak a jól bevezetett, nagy tapasztalattal rendelkező régi márkák segítenek.
szkeptikuss 2007.08.30. 19:14:34
asztrov 2007.08.30. 19:14:45
gastro, missing in action 2007.08.30. 19:20:37
akkor azért jó az Aerosvit mert azt csinálsz a gépen amit akarsz?:-))
egy gyenge példa: nem mindegy pl. , hogy egy kis pöcs TV-n nézi 10-15 ember az adott műsort, esetleg saját monitorod van, beépitett playstation-el , amivel casinozni is tudsz, és filmválasztási lehetőséggel. és mindezt turista osztályon. ott valószinű a kaja minőségére is jobban adnak.
Kolenk 2007.08.30. 19:27:15
BrigiésLeon 2007.08.30. 19:35:16
Ukrán céggel Thaiföldre repülni hasonlóan nagy kaland, mint régi Ikarussal Bukarestbe utazni.
Csak picit drágább.
Átlagarcú 2007.08.30. 19:35:59
Átlagarcú 2007.08.30. 19:48:29
molekula 2007.08.30. 19:50:41
Semmi baj az Aerosvittel és a csomaglopás sem őket terheli, mint fentebb írták.
2,
A csomagokhoz ketten nyúlkálnak normális esetben, a Magyarok és a Thaiok, ki lehet találni ki lopja ki a cuccokat.
3,
Feltalálták az utasbiztosítást, és ha nem százforintosat köt valaki, akkor mindent ott helyben megtérítenek, eü kellékeket is.
4,
Ismert mondás, hogy amit Bangkokban nem lehet kapni, az nem is létezik, tehát az vagy lustaság, vagy rizsa, vagy gagyi biztosítás miatti spórolás, hogy nem lehetett beszerezni a szükséges eszközöket.
5,
Ha nincs hely, akkor más társasággal kell utazni, az csak ront az esélyeken, ha valaki arra hivatkozik, hogy a légitársaság miatt van az egész.
Azt is fizeti a biztosító, feltéve, hogy kötött valaki.
6,
Ha valaki 3 hónapra akar egy távoli idegen országba menni, akkor készüljön fel rendesen, olvasson utána mik szoktak előfordulni a reptereken, a városban, a célállomáson, fontos dolgokat ne adjon fel csomagba, vagy ha nem drága csak nélkülözhetetlen, akkor vigyen többet belőle, stb.
LyukasBogrács 2007.08.30. 20:41:53
pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.08.30. 21:14:15
Látom feljött a légikajás-téma. Én sosem tudok kajálni repülőn, eddig mindig kibírtam gyümölcslén az utat, bár 8 óránál még nem repültem tovább. A reptéren meg lehet tápolni, ami tetszik. Szóval nekem nem szempont melyik társaságnál, milyen az étel minősége. De sok olyat ismerek, akinél igen, és képesek kemény forintokat kifizetni a jobb kaját felszolgáló társaságoknak, amiből felszállás előtt/után fejedelmien bezabálhatna. Pl. van egy ismerősöm, aki azért nem repül a Lufthansával (pedig nem is olcsó), mert gumiszagú a kajájuk...
Én inkább a kelet-német úszónő kinézetű stewardesseket rónám fel nekik, akik műmosollyal az arcukon már kurvára unják az egész repülősdit, utasokat, meg mindent, legalábbis nekem ez jött le. Ellenben a hazai orosz társaság légibébi eye-candyjei meglehetősen dizájnosak világviszonylatban is, nekem ez a "szempont" :).
nikii 2007.08.30. 21:37:09
neocortex 2007.08.30. 21:46:46
Írtam nekik,(Malévnek) válasz:
...Elnézését kérem, de az előző levélből kimaradt a legfontosabb. A kivizsgáláshoz a következő dokumentumok szükségesek: repülőjegy, csomagcimke, a poggyász pontos leírása, amiből eltűnt a kalap, valamint a kalap pontos leírása. Fax számunk: 235 3514, posta cím:....
Ennyiben maradtunk...
Rav Antal 2007.08.30. 22:34:43
Az egyik legszebb ravatal-montázsom!
Kisgenyó 2007.08.30. 22:44:39
"A csomagokhoz ketten nyúlkálnak normális esetben, a Magyarok és a Thaiok, ki lehet találni ki lopja ki a cuccokat."
Ha ősi román ismereteim nem csalnak, ez a járat megáll Kijevben. Ott nyúlnak a szarkák lélegeztetőgépet és batz papucsot. Javítsatok ha tévedek...asszem ez is ő. r. szokás.
krtek24 2007.08.30. 22:52:42
Csak annyit a második pontodhoz, hogy akkor valami földönkívüli erőnek is közre kell működnie még, ha csak a magyarok és a thaiok nyúlnak a csomaghoz :)))
2007.08.31. 00:41:20
sikitok :DD
Branermajszteren azert nem sikitottam, mert hulyenek neztek volna a meloban es egybol hoztak volna a kenyszerargentinmezt :)
gastro, missing in action 2007.08.31. 03:34:40
ez qrva jó:-))
pina csaba,
ajánlhatnám esetleg az Emirates-et? ott vannak a legjobb csajok!! Mint régen a Lauda Air-en! Személyesen a gumifejű válogatta a sztyuvikat:-))))
nikii 2007.08.31. 05:59:04
Nem saját érdem, a www.vicc.hu oldalról szedtem le.
www.vicc.hu/index.php?tz=9086,9086+5
Taktikai Reset 2007.08.31. 08:54:42
Homár Sharif 2007.08.31. 09:28:18
Barnebyte 2007.08.31. 10:46:41
..::Froschlama::.. (törölt) 2007.08.31. 11:00:15
gastro, missing in action 2007.08.31. 12:16:16
unable 2007.08.31. 13:30:23
mosolyszünet 2007.08.31. 15:45:56
"minnél hamarabb, mert mint említettem, ezek a dolgok a mindennapi életéhez elengedhetetlenek"
Ha e-mailre nem válaszolnak, akkor mit kell csinálni, kedves Anita? Segítsek a megfejtésben?
Amúgy standard eljárás... ajtót letépni, reptéri műszakvezető mellére szarni, baccpapuccsal szétcsapni.
2007.08.31. 20:04:13