Tékozló Homár

Pályaellenőrök kaszálnak az M6-oson

2007.09.05. 11:01 | jackyll | 99 komment
Anna az M6-os mikroautópályát szerette volna elkerülni, de a jelek szerint ez nem sikerült neki. A Homár T. olvasóihoz fordul a kérdéssel, hogy tényleg szándékosan megtévesztő a kiiírás vagy bebambulás esete forog fenn?
A minap, egészen pontosan augusztus 30-án arra vetemedtem, hogy elmegyek Pécsre, José Carreras koncertjére. El is indultam, beültem az autómba, másodmagammal és usgyi. Nagyon figyeltünk, mert nem akartunk autópályán menni. A régi 6-os út kiírásait követtük, nehogy véletlenül rákeveredjünk a pályára. Időnk volt, nem siettünk sehová. Egyszer csak a jelzés elterelt minket, és a kanyar után rögtön ott áltak az "Autópálya-mumusok", a matricaellenőrök. Mondtam, hogy tudomásom szerint nem voltam az autómályán, mire ő azt felelte, dehogynem, most jöttem le róla. Ez  a 25. km-szelvénynél történt. Kb. 3 kilométer rendes út volt addig.

Erősködtem. Azt is elmondtam, hogy egyszer egy rendőr mondta nekem, hogy ha nincs matricám, amikor fölhajtok, akkor ha aznap éjfélig megveszem, az ok. A mumus ezzel szemben azt állította - nyilván igaza van, hisz ő is csak egy betanított munkás - hogy az valóban igaz, de ha ŐK jönnek és ellenőriznek, akkor az büntetést von maga után. Szó szót követett, ésn nem is értettem, de kisvártatva rá kellett jönnöm, hogy biztos nem véletlenül állnak ott, mert az előttem és a mögöttem jövőket egyaránt lemeszelték. A helyszíni bírság 12ezer valahányszáz Ft, ha elhajtok, 56ezer körüli, de mivel nem volt nálam annyi pénz, hát a csekkes, jegyzőkönyves megoldást választottam.

Amíg megírogatta, meg kiolvasgatta az adataimat - ez nehezen ment - kicsit anyáztam, hogy ez mekkora szemétség Tőlük. Pont oda állni, ahol tudvalevő, hogy mindenki elrontja. Még azt is hajtogatta, hogy neki ez a feladata, nem tud mit csinálni. Na gondoltam, persze, hogy nem, azért csinálja ezt, mert ehhez ért. A jegyzőkönyvezés miatt majdnem lekéstük a szuperkoncertet.

Vigyázzon mindenki, aki arra jár és nem akar az autópályán menni! Nem könnyű kiigazodni a táblákon.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hózentróger 2007.09.05. 11:05:31

Pécs egy ősi román város....

alicecsodaorszagban 2007.09.05. 11:07:52

Látom anna, te is Homáron nevelkedtél
:-)

dwdHU 2007.09.05. 11:09:33

hehe, minket is meg akartak szoptatni de elkuldtuk oket a gecibe es 1 percen belul ment az autopalyamatricas sms, azota sem jott semmilyen birsagos papper :)

alicecsodaorszagban 2007.09.05. 11:09:34

Bocs: Anna, Te - jól van leülhetek asszem.

dr. _mmm_ 2007.09.05. 11:14:17

Tehát nem az ellenőr vot szemét,hanem Te figyelmetlen!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.05. 11:17:17

Kb. Murphy. Mert: ahol hibázhatsz, ott hibázni fogsz.

gelsystem 2007.09.05. 11:36:19

ez így van: nagyon elbaszták azt a körforgó-rendszert:(:(:(:(
hogy rohadnának meg!!!!!!!!
azt viszont szívesen venném, ha a homár foglalkozna azzal az anomáliával, hogy mielőtt -sokkal- átadták volna a jelenlegi használható szakaszt, a Kjani, és Gyferi is azt nyilatkozta:......az autópálya szakasz használata díjtalan addig, miíg be nem kötik a m0-ba......
.
.
egyébként esőben életveszélyes, és különben is, akit megállít a matrica csekker, az sikeres ember nem lehet

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 11:36:31

Napi rendszerességgel járok ezen a részen. Ez jelen pillanatban az M6 eleje, persze csak ideiglenesen, amíg a városi szakasz el nem készül (khmm... asszem 2 éve kellene készen lennie, jelenleg 2008 végére ígérik.)

Teljesen egyértelműen van kitáblázva, félreérthetetlenül, szabályosan, stb...
Mégis napi 10-15 autót látok, aki benézi. Ez ugyanis az itt lévő négy körforgalom közül a második és a harmadik között van, és az emberek nagy többsége mélységesen bepánikol minden egyes behajtásnál. Egyszerűen félnek a körforgalomtól.
Én pályamatricával járok be dolgozni (~4 perces út összesen, ebből 2 a pálya), éppen azért, mert a körforgó behajtójánál töketlenkedők miatt a régi 6-oson ez hétfő reggelenként 3/4 óra lenne (pontosabban csak az uccsó 200 méter).
Ha lesz időm és energiám, talán még le is fotózom az állítólag félreérthető jelzést...

Szóval ne sírjunk, figyeljünk.

Ui: Anna persze még mindig a normálisabb verziót választotta, a többség ugyanis, amikor rájön, hogy hiba csúszott a navigációba, inkább megfordul. Igen, az autópályán. Ráadásul nem egyszer úgy, hogy szembe jön velem. Kéthetente látok egy balesetet, ami ebből ered, ennek ellenére, ha villogok és/vagy dudálok a PÁLYÁN SZEMBEJÖVŐ autónak, még rám is húz...

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2007.09.05. 11:48:47

prokee!
Teljesen igazad van!Vasárnap jártam arra (D.város-Bp oda-vissza),igaz rendesen kell figyelni,mert be lehet nézni.Volt aki 3 kört ment a körforgalomban-volt időm figyelni,kb 10 percet araszoltam a sorban-de a matricás nyomingerek tényleg trógerok...Apropó!Szfvár határában az M7 mtricás-e,vagy nem-e??Mert mindkettő ki van táblázva....!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.09.05. 11:49:19

ezt a szitut nem bírom elképzelni. 4 körforgalom egymás után? attól mér kell fosni? olyan mint 4 kereszteződés.

aki autázás közben fosik az sikeres ember nem lehet. meg illatos se.

valaki mondjun valami közelebbit ez hol van hogy gugli mapson egy madárlátta képet hadd nézzek róla :)

az ombi 2007.09.05. 11:49:41

Valóban figyelni kell. Minden ilyen dolgot meg lehet úgy csinálni, hogy 10-ből 2 beszopja. Aki a kettő közül az egyik, sikeres ember nem lehet.

Narrátor (törölt) 2007.09.05. 11:50:04

El kellett volna hajtani a 'csába. Nem hatóság, nincs megállítási joga. Pontosabban nem lenne. Hozzon két tanút, hogy te ott és akkor valóban ott voltál, aztán lehet a bíróságon évekig perlekedni. Hidd el, előbb adja fel a 8 általánosával, mert vannak még balekok.

2007.09.05. 11:50:57

Akárki eltévesztheti. De hogy pont a legelső lehajtónál állnak ellenőrök, ahol nyilván CSAK a hajt le aki eltévesztette ez tipikusan magyar módszer, ősi rohadtkodás és szennyeslelkű pribékség. Aki részt vesz ebben mint ellenőr az úgyis a pokol tüzén fog égni kinok kinját átélve az idők végezetéig. Már én is megátkoztam őket egy pont ugyanilyen sztoriért. Költsék gyógyszerre a büntetést.

Narrátor (törölt) 2007.09.05. 11:53:46

ÁAK, , kapitalista, forradalom, fal -- úgyis mindenki tudja

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 12:05:49

"El kellett volna hajtani a 'csába"

Nincs sok értelme, ui ember mögött áll a kameráskocsi :)

Defter 2007.09.05. 12:09:43

Nem hiszem, hogy az ellenőrzéssel vagy az ellenőrökkel lenne gond, ez a dolgok rendje, ők meg a munkájukat végzik, örülnek, hogy van nekik. És nem feltétlen buták vagy hülyék, ezek a megjegyzések csak sztereotípián alapulnak, és a BKV ellenőrei miatt alakult ki.
A dolog lényege azonba, hogy aki autóba ül, az figyelmesen vezessen. Elég rendesen ki vannak táblázva ott az irányok, én soha nem tévedtem még el (elsőre se), és amúgy is fegyelmesebbnek kell lenni, ha az ember idegen helyen jár. Nem állandóan sírni, hogy már megint megbüntettek. Anna az a női sofőr vsz, aki miatt a női sofőrökről olyan a vélemény, amilyen, és ami miatt én is elég sokat szívok, mint női sofőr. Pedig. Na nem mintha a pasik között nem lenne ugyanilyen. Csak akkor nem kell köpködni, meg ledegradálni az ellenőrt, hogy nem tudott olvasni/írni se rendesen.
Anna, van egy hírem: Te sem tudtál! Azért keveredtél fel az autópályára!

Secnir 2007.09.05. 12:12:59

gugli mapson nincs fent, tudniillik még nem készült el...

dezsöatya 2007.09.05. 12:13:48

2007-01-16 Hitelklinika válasza
Kedves Anna!

Bármilyen egyéb felmerülő kérdése esetén várom megkeresését,

Üdvözlettel:

Hitelklinika

Bit Rot 2007.09.05. 12:14:09

@demon:
Kifogásokat keresni, amikor valóban jogos a büntetés, ősi dák szokás!

Defter 2007.09.05. 12:18:02

demon, ilyen alapon a moziba is bemehetnél jegy nélkül, mert a jegyet ellnőrző ember nem hatóság, nincs megállítási joga... Szép is lenne az a világ :)

dezsöatya 2007.09.05. 12:18:47

hasutas: 2007.09.05. 11:48:47

Székesfehérvárnál az első lehajtótól (AGÁRD - Szfvár Kelet) a harmadikig úgy tudom, nem kell matrinca, mivel az a várost elkerülő útnak számít. (Visszafelé természetesen fordítva, a lehajtók közötti szakasz. De előtte, utána kamerák vannak.

2007.09.05. 12:20:11

Apósomat is megbüntették: mikor épültek a körforgalmak a törökbálinti outletek /áruházak és Bia közt, nem lehetett felhajtani az MO-sra. De, voltak terelőtáblák, ő meg, szerencsétlen, követte a terelést. Mit ad Isten, az M1-re terelték, még hozzá arra a szakaszra, ami a Metro után már PONT fizetős. És PONT ott álltak az elelnőrök és PONT kapdosták le a sok szerencsétlent, akik nem ismerve a környék egérútjait, mentek a tábla után....Hiába magyarázta, hogy csókolom, ő csak az M7-re szeretett volna eljutni, és le volt zárva az MO-s felhajtója, a terelés meg ide vezette, ő meg fordulna meg Biatorbágynál, megkapta a tízezres csekkjét, hogy az őket nem érdekli....
Korrekt, nem?

2007.09.05. 12:23:36

jártatok már arra? mert tényleg gettó módon van ez egész megoldva, és csak azért odaállni, h a 30%-át, aki benézi megbüntessék... háááát. és itt csóválni a farkat meg bégetni nekik, h miért nem volt elég figyelmes.
bunkónak lenni és a másikat szopatni ma is divatos magyar szokás.

ottikaa 2007.09.05. 12:25:43

Ez az Anna tuti az az Anna mivel az első beírással nem lett sikeres ember(nem volt batz papucskája)de elkövette azt a hibás régi ősi román szokást hogy az ellenőrök ajtaját tépkedve megpróbálta őket falhoz állítani. Csak nem tudom a forradalom vagy a homárosok nevében. Ismét egy elcseszett beíró. Ezek az Annák már csak ilyenek...

Secnir 2007.09.05. 12:26:36

miután kitöltötte a csekket, szimplán le kell köpni. Azt nem tudja felmutatni a bíróságon. Meg a közerzeted is jobb. Meg a többiek is látják, és ők is leköpik, és az ő közérzetük is jobb.
a 46. köpés után meg elgondolkoldik. Ha nem, tovább köpködik.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.09.05. 12:29:54

ez lenne az?
www.google.com/maps?ie=UTF8&ll=47.359932,18.908544&spn=0.00609,0.014398&z=16&om=1

hát elég reterát dolog egy focipályányi területen 4 körforgalmat lebaszni.

attól függetlenül rohadtul átlátható.
mielőtt ismeretlenbe megy az ember illik ránézni a térképre. egyből kibukik hogy itt szar a rendszer nagyon kell figyelni. és még táblák is vannak.

aki ezekután elkúrja sikeres ember nem lehet szvsz.

Emiceha 2007.09.05. 12:31:23

Legutóbb, mikor arra jártam, engem is teljesen kiborítottak, direkt ott álltak meg, ahol tök nem egyértelmű, hogy kell-e matrica. Persze rögtön megállítottak, mindenkit félreállítottak.

Mondjuk nekem viszont volt matricám.

Bit Rot 2007.09.05. 12:32:55

Amúgy meg szerintem jól járt, megúszta némi pénzbüntetéssel... Végül is le is sz***thatták volna.

Secnir 2007.09.05. 12:33:35

na ja, így könnyű, hogy a maps opciót nézted, én a satelliten semmit sem láttam....

Defter 2007.09.05. 12:35:19

avman, hülye autósnak lenni is divatos magyar szokás, talán arról is le kellene szokni

2007.09.05. 12:36:06

Secnir, én tüsszentésnek álcázott sssekkfejjt szoktam nyomni (najó, eccer volt rá példa eddig, de azt a rökönyt, ami az arcon ragadt sok más mellett). jó nyálasat, slájmosat, prüszkölőset.

2007.09.05. 12:37:33

és aki benéz valamit egy szarul kialakított kereszteződésen, azt élből le kell szopatni, mi? a másiknál rettentően okosabbnak lenni és jólmegmondani is fasza magyar szokás.

2007.09.05. 12:38:34

nem is kereszteződés, hanem szarul kialakított közlekedési csomópont, h pontosak legyünk.

Secnir 2007.09.05. 12:39:28

ha a hibryd kép alapján navigálok, akkor az új M6-os még valami földútról indul oszt be kell kanyarodni 4 m múlva a susnyásba.
Te, akkor azok nem matricaellenőrök voltak, hanem parasztok...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.09.05. 12:44:15

a satelliten én sem :)
de ez a maps dolog ez elég jó cucc. friss dolgokat is hamar rávezetnek. már csak valami útvonaltervező kéne bele, és király lenne autós használatra.

nem néztem de a viamichelin.com tervező-nek a térképei is nagyon újak...

megnéztem. ott is tökéletesen látszik minden, hogy milyen a rendszer. mielőtt nem a szokásos boltba megyünk kocsival hanem messzebb tessék egy jó térképet megnézni, kinyomtatni indulás előtt! nem vicc. és akkor nem fogsz pöcsölni egy kereszteződésben hogy most jobbra vagy balra. ennyi.

a beíró hülye volt, felkészületlenül indult útnak, csak annyit tudott hogy 6, no autópálya. hogy ezt hogyan merre miért, meddig, mennyi ahhoz lövése nem volt.

"Időnk volt, nem siettünk sehová." ... itt a gixer, és a büntetés ... "A jegyzőkönyvezés miatt majdnem lekéstük a szuperkoncertet."

namost vagy szarul sikerült megtippelni az utazási időt, vagy 1 órát cseszekedtél a autópályásokkal? elsőre tippelek. utitervezővel az időre is pontos választ kaptál volna...

Defter 2007.09.05. 12:47:14

Akár kedvesek vagyunk egymáshoz, akár anyázunk, attól még a magyar autópályák fizetősek. A magyar útépítők meg csak szarul kialakított közlekedési csomópontokat képesek építeni, mert úgy vannak kódolva genetikailag. Mint a csatornafedél elhelyezésben is. Az autósnak meg tudnia kell, hogy autópályára akkor mehet fel, ha van matricája. Ha nincs, akkor nézni kell nagyon, hogy merre mehet. Azért vannak a táblák, hogy lássa is. Ha hiba csúszik a kettő közé, azért még nem biztos, hogy rögtön az ellenőrt kellene köprödni. Akkor már inkább lehet panaszra menni az üzemeltető panaszirodájába, ugye. Csak az jóval macerásabb, mint köpdösni.

GATTI 2007.09.05. 13:00:18

zsiráffül!

Hogy jön ide Pécs?

pufey 2007.09.05. 13:09:44

Talán próbálj méltányosságot kérni az autópálya kezelőtől! Hátha van értelme! Ha meg nem ad, akkor szervezz autópálya lezárásos-eltorlaszolásos tüntetést, manapság ez a divat!

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 13:13:34

Torpedo: A guglimapszban van útvonaltervező ! Jobb klikk a térképen, és DIRECTIONS TO/FROM HERE...

www.prokee.hu/m6_2008.jpg

Itt a réig nyomvonalra berajzolt majdani teljes vonalvezetés

www.prokee.hu/m6_most.jpg

Ezen meg nem röhögni, jelen pillanatban nem tudok légfelvételt prezentálni, de berajzoltam a mostani állapotot.
Piros: nincs kész
Kék: Kész, de még lezárva
Zöld: Kész, de ideiglenes.
Sárga: helyes nyomvonal a 6-.os utat követve.

Anna valszeg ott rontotta el, ahol a zöld vonal kezdődik, ugyanis ha nem hajt be a körforgalomba, akkor egyenesen felmegy a pályára (a fekete felhajtón)

Az ellenőrök meg nem azért állnak az első, százhalombattai lehajtónál, hogy szivassák a tévesztőket. Egyszerűen rengetegen lógnak ezen a szakaszon a helyiek közül, mert gyorsabb eljutni Battára.
Szerintem meg jogos, ha én vettem saját zsebre pályamatricát, akkor tegye meg más is, és ne sírjon, hogy elbukik az ellenőrzésen.

(Tényleg, mi van itt ? Szemét rendőr megb*szott, mert nem volt első rendszámom, k*csög pályás megvágott, mert matrica nélkül kummogtam az M6-oson. Holnap meg jön Józsika, akit megkergetett a csősz, mert ellopta a bringáját ????)

Hózentróger 2007.09.05. 13:13:39

Ott volt a szuperkoncert megrendezésre kerülve.

gelsystem 2007.09.05. 13:14:04

ja,............még valami!!!!!!
:
nagyarcosan az van ám kiírva, hogy: PÉCS!!!!!!!!!!
az autópálya lehajtóra :):):):):):)):
szerintem, ezért szopta be, és még sokan!!!!!!!!!!

2007.09.05. 13:14:24

senki nem érti a post lényegét ? Nem az autópályán 60 km-t illegálisan autózókat szúrják ki, hanem azokat akik pár száz méter után lehajtanak, mert eltévedtek.

Az első lehajtónak jelenleg más szerepe nincs, aki oda akarna menni az nem csámborog fel az M6ra.

Persze lehet jófejkedni, hogy minek téved el... megsatöbbi.

ojio 2007.09.05. 13:26:23

GATTI: ősi római (az is román, nem?) autópályán. Majd.

Perez Troyka 2007.09.05. 13:29:15

A helyzet az, hogy simán el lehet nézni. A táblára ui. az van kitéve, hogy az M6 és a 6-os út is ennél a kijárónál érhető el Pécs irányában. Pedig a 6-os útra a következő kijárónál lehet lejutni. Ott meg az van a táblán, hogy Ercsi. Aki nem ismerős arra, az nem biztos, hogy tudja, hogy Ercsi felé kell mennie ha Pécsre akar menni...

Deuce Bigalow 2007.09.05. 13:30:38

egyáltalán megállíthat egy ilyen tírpák?? mire föl? tán hatósági személy volna??
itt má

The AVE 2007.09.05. 13:45:50

A büntetés jogos volt, de nem túl etikus.

Viszont ha kiszámoljuk, h a 2 jegy minimum 15800 HUF, az üzemanyag oda-vissza kb. 8000 HUF, = 23800 (minimum!!!), akkor tényleg érdemes 1530 HUF-ot spórolni az autópályadíjon...

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.05. 13:52:37

Szerintem Kulics fogalmazta meg helyesen a dolgot.
Nemrég jártam 'olaszba', egyszer sem tévedtem fel az autópályára, amikor nem akartam rámenni, mert EGYÉRTELMŰEN van kitáblázva, jelölve.
Szvsz, ha csak egy ember is 'elnézheti' (=nem tudja egyértelműen értelmezni)a jelzéseket, akkor azok a jelzések rosszak. Végülis a tábla van az emberért, vagy mi... Tojásrántottát sem úgy sütünk, hogy előtte megnézzük a guglit, meg tojástervezőt, stb. (itt gratulálok az értelmes hozzászólóknak)

Ja, én is csak második kör után mertem elhagyni a körforgalmat, mert 'gyanús' volt a jelzés. Akkor én már gyökkent vagyok, akinek tévedésből adtak érettségit és diplomát?

Ja, és ahol a táblák nem egyértelműek, az az ország nem lehet SIKERES...

., (törölt) 2007.09.05. 13:58:02

Ha nem rendőr áll mellette és nem az meszel le, nem állok meg.
Ugyan jogilag az ő területe, de ha nem állok meg, mivel ő nem hatóság, és a kreszben nincs benne, akkor nem szankcionálhat. Menetközben meg lezavarsz egy SMS-t és már van is matrica))

2007.09.05. 13:59:56

De jó, ezek szerint, mindenkit meg kell büntetni, aki nem a kellő gondossággal jár el bármilyen ügyben?
Itt pl.az autóst, mert nem magolta be előre az útvonalát, hanem bízott abban, hogy a jelzések lesznek annyira egyértelműek, hogy nem viszik ilyen helyzetbe?
Remélem, a kedves igazságbajnokok ezt magukra is értik, és nem szabadkoznak, hanem fizetnek, mint a katonatiszt, ha pl. elfelejtenek időben kifizetni egy csekket, és ezért bütetést kapnak.
De, tovább is lehet menni: ha elgondolkozol, és nem köszönsz a szomszédak, akkor az teljesen jogosan basz pofán, ha barkácsolás közben megfúrod az ujjad, a doki nem lát el, mert hogy lehetsz olyan hülye, hogy még fúrni sem tudsz rendesen...
Éljen a magyar szellem!

ixub 2007.09.05. 14:08:28

De Kulics felcsámborog még a járatos busz is a pályán mey addig utána megy rá csak a sima hatosra mert arra sokkal gyorsabb, naponta járok szinte arra, mikor először mentem akkor sem tudtam eltéveszteni valahogy az M6-videocontrol táblát nem észrevenni hát bazz. A másik amin fenakadtam én Dunaújvárosból járok fel pestre elég gyakran, de eszembe se jut a régi hatoson járni, az egy halálút volt olyan kt hét hogy hat baleset 8 halál, hát kössz amíg fel nem újjítják ebből nem kérek, inkább 1500 pénz és élve vagyok pesten, a másik meg dunaújváros érd az M6-on 17 perc aki ezt úgy utánam csinálja a sima hatoson hogy nincs halálfélelmem annak gratulálok, jah és ez nem száguldás csak úgy 140-150-el mész. Úgy hogy kedves Anna Ön egy balek!

theutat villám 2007.09.05. 14:11:30

A legnagyobb hiénás geciség az ellenőröktől az az M3-mason van, a hungaroring lehajtónál és felhajtónál; szinte valahányszor arra sodor a dolgom, megállítanak ott felfelé is lefelé is, ott lakó ismerősöm szerint állandóan ott vannak. A rohadékok. Mellesleg úgy állapította meg emberünk, hogy van érvényes matricám, hogy 2 méterről ránézett a szélvédőre; ezzel csak az a baj, hogy lejárt matricák voltak, amivel meg közlekedtem, azt egy bank internetes rendszerén keresztül vettem, ahol írták, hogy semmilyen igazolás nem szükséges róla, benne vagyok a rendszerben és kész. És ha nem lett volna régi ragasztott matrica, akkor hogyan állapítja meg, hogy jogosan közlekedem?
A másik pedig a ring felől felhajtókra rendőrök vadásznak rendszeresen, a következőképpen: ha a ring felől átmész az m3 feletti keskeny felüljárón, először be kell menned a parkolóba, majd onna fel az m3-ra pest felé. Namost itt van egy teljesen felesleges stoptábla, természetesen folyamatosan ott vannak valahol elrejtőzve a rendőrök és már büntetnek is. A ganéjok.

gravy_t 2007.09.05. 14:12:22

hasutas: 2007.09.05. 11:48:47

az m7-es székesfehérvárt elkerülő szakasza személyautóknak ingyenes, teherautóknak kell matrica. ki is táblázták a felhajtóknál, hogy "vignette", a sok autós meg nem tudja, hogy mi van, mert a buszt meg a teherautót csak kicsiben rajzolták föl a táblára. de akkor gondolom, itt is az autós a hülye, amikor 60-70-nelk éppen hajt fel és nem tudja eldönteni, ugye? (ez már az okostojásoknak szólt)

az egészben az a röhej, hogy az m7-nek ez a szakasza a fehérvári körgyűrű része, arra lenne való, hogy tehermentesítse a várost. erreföl most a kamionokat szépen visszaterelik a városba...

ixub 2007.09.05. 14:15:13

miért kell szídni azokat akik ellenőrzik a matricát??????, moziban is anyázod a beengedő nénit?, a boltban is anyázod a pénztárost hogy miért kell fizetned?, ebben a qrva országban azt kéne már megtanulni hogy mindennek ára van nincs ingyen semmi.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.09.05. 14:28:57

"Tojásrántottát sem úgy sütünk, hogy előtte megnézzük a guglit, meg tojástervezőt, stb. (itt gratulálok az értelmes hozzászólóknak)"

ha a büdös életben nem csináltál még rántottát, akkor el fogod szarni ha nem nézed meg hogyan kell.

ha a büdös életben nem mentél még pécsre mióta csinálják ezt a szar autópályát, akkor el fogod baszni a kijárót. ha megnézed előtte akkor nem fogod elrontani mert külön figyelsz.

a táblázás meg nem lehet mindíg 100%-os. mert mindíg nagyobb településeket írnak ki. pl jobbra siófok, balra fehérvár. és aki lepsénybe akar menni az honnan a rákból tudja merre kanyarodjon? kivan táblázva? korrrekt? igen. de nem mindenkinek.

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 14:34:19

"Remélem, a kedves igazságbajnokok ezt magukra is értik, és nem szabadkoznak, hanem fizetnek, mint a katonatiszt, ha pl. elfelejtenek idŠben kifizetni egy csekket, és ezért bütetést kapnak."

Mondhatni. Én pl.megveszem az éves matricát, Érd és Százhalombatta közé. Valamint volt már bírságom tilosban parkolás és gyorshajtás miatt is. Nem pofáztam, nem sírtam a Homáron, hanem kifizettem, mert jogos volt.
(Pedig az előbbi érdekes szitu volt, ui a központi ocsmányiroda mellett parkoló, szó szerint véve valóban tilosban álló ~50 autó közül csak ketten kaptunk büntetést - az a kettő, aki pont nem zavarta a kutyát sem...)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.09.05. 14:40:22

véleményem szerint a helyszínen nem vitatkozni kellett volna. merthogy autópálya volt? igen. volt matrica? nem. akkor jogos a büntetés? igen.

utána viszont autópályafelügyeletnek lehet írni hogy pontosítsák a táblázást, vagy valmi, mert köcsögség amit művelnek, pláne hogy többen is benézik.

a büntetés jogos, a direkt büntetésre játszó autópálya szolgálat (nem gipsz jakab akit kiállítottak büntetni) meg menjen a picsába.

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 14:54:23

"direkt büntetésre játszó autópálya szolgálat "

A kifejezést sem értem... Van olyan, hogy valaki foglalkozásszerűen ellenőriz bármit, néha egy pillanatra nem oda koncentrál, és véletlen megbüntet valakit ? :D:D:D

Dervenkál Egon 2007.09.05. 14:56:22

Hát ez egy sima buktának tűnik. Csak azt nem értem, hogy én, aki évente több ezer kilométert megyek az autópályákon miért nem találkozom sosem ezekkel az ellenőrökkel. Annyian sírtok, hogy szemét ellenőrök, de én még egyszer sem láttam őket, sem M7-esen, sem M6-oson, sehol se.
A kamerák meg azér nem bántanak mer éves matricám van (ennyi km-vel muszáj), de hol vannak az ellenőrök? Egyszer úgy megnézném már őket!!!!

Dr Kangörény 2007.09.05. 16:53:51

prokee te nem lehetsz sikeres ember, ha szó nélkül beszopod, hogy csak te fizetsz bírságot, amikor sokan parkolnak melletted szabálytalanul.

Fospunpa Bizottság 2007.09.05. 17:02:15

Hurrá Torpedó

nem, nem az érdi idétlenkedésről van szó, hanem a dunaújváros közelépben lévő útlezárásról, ahol is tökegyértelműen ki van táblázva, hogy az elkerülő M6-szakaszon NEM KELL matrica az M6 végéig. én is mentem arra.

szerintem Annácska elfelejtette odaírni, hogy VISSZAFELÉ jövet elfelejtett LEHAJTANI az M6 ingyenes szakasza után, vissza, a rendes 6-osra, amit viszont tényleg könnyebb elnézni.

ettől függetlenül letépném a pályaőr ajtaját, ha elkezdene nekem ott a hátsó ajtón beszállni.

Tiko 2007.09.05. 17:03:08

prokee,

"Teljesen egyértelműen van kitáblázva, félreérthetetlenül, szabályosan, stb..."

Aki ezt a félreérthetetlen táblát benézi, sikeres ember nem lehet. Osztom amit írtál.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.05. 17:07:13

The AVE 2007.09.05. 13:45:50
A büntetés jogos volt, de nem túl etikus.

Ezt olvastam: A büntetés jogos volt, de nem túl erotikus.
:D Hol van ilyenkor Freud Zsiga bácsi?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.05. 17:20:32

Hurrá Torpedó 2007.09.05. 14:28:57

"ha a büdös életben nem mentél még pécsre mióta csinálják ezt a szar autópályát, akkor el fogod baszni a kijárót."

Na de éppen erről van szó! Miért nem lehet egyértelműen kitáblázni?
Nem bonyolult: kell kettő darab tábla, az egyiken, hogy erre menjél az autópályához, a másikon meg , hogy erre van a 6-os út.
(Én egyébként szoktam útvonaltervet csinálni, de nehogy már ez követelmény legyen, mert enélkül tutira eltévedsz.)

A büntetés amúgy jogos, képzelem hányan hivatkoznak naponta arra, hogy ők nem is erre akartak, csak véletlenül...

ojio 2007.09.05. 17:38:15

Franciaországban 7 évvel ezelőtt több körforgalomban is elvétettük a kihajtást, mert a táblák úgy voltak elhelyezve, hogy nem volt egyértelmű, hogy ez vagy a következő a kihajtó.
A másik "jópofa" dolog az volt, hogy akármerre ment az ember, mindenhol ki volt táblázva, hogy merre van a - fizetős - autópálya, de az országutak jelzései több helyen is hiányoztak. Csodálkozom, hogy csak egyetlen egyszer hajtottam fel az autópályára (elnéztem vagy nem volt kitáblázva, nem tudom), persze a következő kijáratnál távoztam. Ott nem álltak pénzbeszedők szerencsére.

Elég dühítő, ha a téves, nem egyértelmű kitáblázás kijavítása helyett direkt pénzt szednek. Bár érthető. Miért költsenek a bevételkiesésért, ha plusz profithoz is juthatnak?

Defter 2007.09.05. 17:39:07

Freud azt mondaná, hogy nagyon játékos lehetsz te, Nelson ;)

Majmász Gedeon 2007.09.05. 17:52:33

Tavaly ősszel vagy idén tavasszal fordult elő, hogy én is rátévedtem az M6-osra. Ahogy az a 4 körforgalom meg van oldva, eleve böszmeség, szerintem kibaszásból csinálták olyanra. Szerencsére akkor még nem voltak hiénák, így megúsztam a büntetést. Azóta egy kicsit egyértelműbb a jelzés, vagy csak jobban figyeltem legközelebb, mivel egyszer már megszívtam.
A sima 6-oson is kurva szarul vannak kitáblázva a dolgok, körforgalmaknál azt írják, hogy Ercsi meg Adony, hát az ki a faszomat érdekel, mikor én Pécs vagy Bp. felé megyek?
Ebben az országban egyébként majdnem minden ilyen szarul van kitáblázva. Tavaly meg idén nyáron is voltunk Csehországban. A 63-as út felől közelítve meg Székesfehérvárt, mind a kétszer eltévedtünk, mert egy rohadt tábla nincs kint a város déli részén, hogy merre van Komárom. Az idén valami lakótelepen kötöttünk ki, aztán valahogy kikeveredtünk. Arra mentünk, amerre előbb zöldre váltott a lámpa. :)
Érdekes módon Szlovákiában és Csehországban egyszer sem tévedtünk el, pedig tavaly másfele mentünk oda, mint az idén...

The AVE 2007.09.05. 17:59:19

Mondjuk tényleg nem erotikus, szóval jogos a félreolvasás :)

renugard 2007.09.05. 18:47:45

Zsiráffül, Pécsnek még semmi köze az M6-hoz (ti. Dunaújvárosig ért el), sőt, ha ezzel újat mondok, nem is lesz, mert ide csak egy bekötőút jön majd. A tájékozatlanság nem bűn, csak hiányosság. Remélem segítettem.
Amúgy ezt a posztot csakis egy hölgyvezető írhatta. Tájékozódni sajnos nem ősi román szokás, így nehezen megy műkörömmel és baccpapucsban:)))
Javaslom, hogy legközelebb repülővel gyere Pogányig (tudod: ahol leszállt a tenor gépe, onnan pedig taxi, és akkor tuti nem tévedsz rá az autópályára)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.09.05. 19:30:31

Valóban félünk a körforgalomtól, de megmondom, miért: ha eltervezem, hogy megyek Pusztacsörkre, megjegyzem: bal, jobb, egyenes, jobb kanyar... Körforgalom bekavar a 3. kijárattal, mert van, hogy a térképen nem létező (nem jelzett) kijárat is van. Aki meg a táblákra fog itt minnyá hivatkozni, tájékoztatnám, hogy Pösztacsörk nincs minden táblára jelezve, csupán a közeli nagyváros: Rötye. És mikor ki van írva, hogy Dunaújváros jobbra, Ercsi balra (teszemazt), én Dúv-ba megyek, mégis balra kell mennem... Érthető? És a másik: mikor a táblára rászorítanak 4 várost és a jobbra nyíl felett van az egyenesen vezető út kiírása, ugyancsak bekavar. Én jelezném: ÉN IS BENÉZTEM, azonban amint az irányt belőttem a kormányon, megláttam a fizess-matrica-banyek táblát, akkor eszméltem, hogy ez az irány nekem nem jó. Szal kézifékes vissza a körforgalomba...

2007.09.05. 19:31:50

renugard, ez a műkörmös-hölgyvezetős diagnózis kellett ide, mint baccpapucs a sikeres embernek.
Mer` nyilván csakis nők nézhetnek el egy le/felkanyarodást.
Bár, az kétségtelen, hogy a műkörmöt leginkább nők hordják, na, de nem mindenki.
Sőt, még normális műkörmös nőt is ismerek.
Mi lenne, ha ősi magyar szokás szerint leesne a nem műkörmös magyar uraknak, hogy miről szólt a levél?
Nem az agyi működést kellene kritizálni, hanem azt a gyakorlatot, hogy értelmes ellenőrzés helyett arra a kaszára gyúrnak.
Mert, hogy véletlen sem mennek ODÉBB kicsit Pesttől, ahol valóban potyázókat lehetne fogni, hanem leállnak ott, ahol a sok, eléggé el nem ítélhető módon gps-t, google-t, képzett mitfahrert nem használó mazsolákok tudva lévőleg el szoktak keveredni, és gyorsan le lehet őket húzni egy pár ezresre. Ráaádsul, jogosan!
Pont úgy, mikor a városomban rendőr, aki a kanyar után, a harmincas tábla tövében állítja fel a trafipaxot, és kapdossa le azokat, akik nem ismerve a helyet, és későn látva meg a táblát mondjuk csak negyvenre tudtak lelassítani. Az is jogos persze, csak, mondjuk ezért pont az ötven méterrel feljebb lévő suli előtt nem áll rendőr, ezért ott meg már lehet hajtani, mint a meszes, hetvennel is....

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.09.05. 19:36:59

Lassan lecseng a téma, de azért leírom:

Megnéztem, hátha rosszul emléxem. Az autópályára vezető lehajtónál lévő táblán egyértelmű jelzés van arra, hogy AUTÓPÁLYA következik, mégpedig FIZETŐS, ráadásul az aszfalton "világítósfestékkel" egy büdös nagy M6 jelzés egy pajzsban. Zuhogott az eső, így is látszott.
A körforgalomba bevezető útról pedig egyértelműen táblázva van, hogy a régi 6-os erre megy tovább.

Ábelesz-kobelesz 2007.09.05. 19:37:06

Balf@sz voltál, megbüntettek.
Saját magad ismeted el, hogy hibáztál. Hiszen, ha tudod, hogy nem a pályán mentél, akkor nem fizetsz, jöhet a bíróság stb. De mivel kifizetted, így te is tudtad, hogy a pályán mentél, ezért fizettél. Ha pedig tényleg nem tudod, hogy hol jársz, akkor ne vezess autót, mert legközelebb egy Stop táblát nem veszel észre és másokat is veszélyeztetsz. Szóval megtanulni a KRESZ-t anyukám, azután vinnyogni!!!

Narrátor (törölt) 2007.09.05. 20:22:03

Ha vidéken, két huszadrangú útvonal rosszul van kitáblázva, és A helyett B faluba megyek +félóra többlettel, azt még talán lenyelem. de egy frissen kiépített szakaszon ne kelljen már mitfahrert és magammal vinnem, főleg úgy, hogy sokszor a térkép sem tudja követni a változást.

ixub, nekem meg azzal van tele a tököm itthon, hogy csak bizonyos embereket mernek csesztetni (értsd: "átlagpolgárt"), ha barnább a bőröd/BMW-d/fukszod/stb. van, akkor már kiemelt védelmet élvezel. Ja, és dolgoztam a vonal másik végén, naponta kb. féltucat hívás volt, hogy az ÁAK ilyen-olyan okból zaklatja őket. Az esetek 50%-ban valóban rossz volt a bizonylat, másik 50%-ban viszont teljesen hibátlan volt minden, csak az ÁAK rendszere nem találta.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.09.05. 21:38:20

valaki idéztem a gúglit

www.google.com/maps?ie=UTF8&ll=47.359932,18.908544&spn=0.00609,0.014398&z=16&om=1

jaja így a rajzon egyértelmű... MAJDNEM!

E73asnak írja az új M6os és a régi 6os is! tehát ha valaki nézi a táblát, vagy akár a térképet, hogy neki az E73ast kell követni és az első kihajtónál megy ki, az csúnyán megszívja :D

gazsi 2007.09.05. 21:41:44

,ilyen faszság,mint a magyar pályamatrica,csak nálunk van? Katasztrófa!Minden nap Osztrák Magyar határonjárok át,magyar felén benzinkúton iszom a reggeli kávét,látom,hogy milyen káosz van néha belőle! Delikvens be kézzel lábbal elmagyaráz(külföldiekről van szó)hány naposat kér,mennyi az ára stb.Kutas kéri a rendszámot,10-ből8 nem tudja,kimegy, megnéz,bejön,elfelejt,kimegy....Ekkorra már jókat mosolygok,haver feje a pultban színesedik.Rendszám ráír,fazon fizet,felkapja menne. isszaordítják:papír,aláír,újra lépne megint visszahívják:tegye el a bizonylatot.Policájkontroll miatt,így mondják.Ez kb 20-25 perces tortúra,addig senki sem fizetni,sem vásárolni nem tud.(ha a kutas kollégája ˝külsőkörletes˝)A legfaszább,ha a külföldi 2 perc múlva visszajön,hogy ő nem jön, hanem megy az országból,cseréljék át neki osztrákra.Hát,itt már a teljes beborulás jön az agyba(mint a Kefe a ló).Kutas ordít, külföldi fakjúzik,esetleg áslokozik,stornozás, könyvelés,csere,újabb 10 perc. Ezzel szemben odaát kifizet,ablakra felnyal,oszt bye-bye.Elhiszem hogy furfangos a magyar,de hogy saját magunkat szopassuk? Vagy tépjük le a saját ajtónkat?

renugard 2007.09.06. 05:28:34

Alamuszi:
A posztot elolvastam, és úgy gondolom jogos a büntetés. Tanulópénz.
A megnevezett szakaszon rengetegszer jártam és meg kell mondjam, még először sem sikerült eltévednem, mert tökéletesen ki van táblázva. A kommented után egyenesen vérzik a szívem a hölgysofőrök iránt. Nagyot hibáztam...
Mellesleg nem írom le a homárra, ha balfasz voltam, és véleményem szerint a szóban forgó sofőr az volt. És még háborog is.
Jártál már Budapest 100 km-es körzetén kívül? (nem kell válaszolni)
Gazsi: a matricát hamarosan megszüntetik. Pontosan amiatt, amit írtál.

Füstkarikagyáros 2007.09.06. 08:28:52

Attila64 2007.09.05. 13:52:37
"(itt gratulálok az értelmes hozzászólóknak)...
adtak érettségit és diplomát"


Aki ugyanabban a posztban leprimitívezi a hozzászólókat és emlegeti a saját végzettségét, az nem lehet sikeres ember. Max. bölcsész.

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.06. 08:51:44

A büntetés szeritem is jogos, mert Anna fizetős szakaszre ment fel. Visznont az tényleg geciség, hogy miért nem lehet valamit normálisan kitáblázni. Felőlem kiírhatják azt is, hogy Adony, vagy Ercsi, de az útnak a számát is legyenek szívesek mellé írni.
Ha oda az van kiírva, hogy 6 és M6, de az a kettő közül már csak az egyik, akkor a büntit fizesse meg az, aki tévesen tette oda ki a táblát.

EÖ (törölt) 2007.09.06. 09:39:26

"Érdekes módon Szlovákiában és Csehországban egyszer sem tévedtünk el, pedig tavaly másfele mentünk oda, mint az idén..."

Muhaha, Szlovákiában bemegy egy út a faluba, ott Y alakban elágazik és egy k.rva tábla sincs, de még felfestett csík sem. Mész amerre akarsz. És ilyen százával van.

A matrica egyébként is vicces:
Magyarország: kér, rendszámot megad, jóváhagy, aláír, rendszerbe betáplál, választ vár a központtól, papírt megőriz, fizet, matricát felragaszt

Ausztria: kér, matricát felragaszt

nálunk két párhuzamos rendszer van, az egyik az, hogy leolvassák az ellenőrük, a másik meg a kamerázás, hogy benne-e vagy a rendszerben?
Gondolom ez dupla annyiba is kerül. Szerencsére gazdag ország vagyunk, és belefér.

M6 2007.09.06. 10:35:51

A Tojásrántottás hasonlat nagyon vicces, Attila 64-nek igaza van. A rántottát sem a googléból sütjük. Nemrég Horvátországban csavarogtam. Isztria, Krk, egyszer sem rontottam el. Pedig aki tök sötétben megtalálja Premanturát, az rossz ember nem lehet! Viszont arrafelé jók a táblák!!!!

M6 2007.09.06. 10:47:10

Amit még nem értek:nem az autót büntetik, hanem a sofőrt. Nem kérnek forgalmit, csak személyit. Na már most, kérdezem, hogy ha az autó nem a személyiben megadott ember nevén van nyilvántarva, akkor mi van ha nem fizetem be a büntit? Nyilván engem vesznek elő. Jön a végrehajtó és elviszi a discmanemet.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.06. 13:15:40

M6: köszike, látom Te értetted...

Hurrá Torpedó: a tojásrántotta egy 'szimbóleum', a 'hóteccerűdolgok' szimbóluma.

Füstkarikagyáros: szerintem Te félreértetted, a gratuláció a valóban értelmes hozzászólóknak szól, az 'akihüjehaljonmegmitbénázik'hozzászólásokat csak elolvastam, de nem gartulálok hozzá, mert nincs miért. Nem szereted a bölcsészeket? Egyébként nem nyert, még kettőt találhatsz (1 szó, 10 betű)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2007.09.06. 15:58:14

Csak egyet jegyeznék meg, aki Pécsre megy, időre, Budapestről, és a 6-os úton, de akárcsak az M6-oson is próbálkozik, az igazából nem is megy időre...
Mert ha időre menne, akkor eleve az M7-esen indulna el, és nem akarná megspórolni a 4napos matrica irdatlan árát.
A körforgalmak meg jól táblázottak ott egyébként.

tuskohopkins (törölt) 2007.09.06. 17:22:58

Velem kétszer is megtörtént, hogy akaratlanul az M7-re keveredtem (egyszer Szfvárnál, egyszer Lepsénynél),pedig több évtizede autózom. A táblákat igazi magyar módra szándékosan úgy TERVEZTÉK, hogy a közlekedőt, akinek a mai forgalom mellett nincs ideje latolgatni, ráterelje a fizetős pályára! Más kérdés, hogy az első ilyen eset után felkészültem: állandóan kéznél van egy öntapadó műanyag lap, amit azonnal a rendszámtáblára tapasztok, így eltakarja annak egy részét. A következő lehajtónál lemegyek, megállok,leveszem! Eddig bevált!!!

Füstkarikagyáros 2007.09.06. 18:37:06

Attila64 2007.09.06. 13:15:40

Ja, lehet félreértettem. Akkor ezek szeint még lehetsz sikeres ember. Nem találgatok, elég hogy nem bölcsész vagy :)

krtek24 2007.09.07. 02:09:02

Szia Tuskohopkins!
Igazán büszke lehetsz rá, hogy büncselekmény elkövetésére tartasz eszközt az autódban, és fel is használod azt rendszámtakarásra. Pedig állítólag évtizedek óta autózol. Vagy olyan gyakran keresztezed az állítólag "szándékosan" megtévesztően kitáblázott 4 magyar (tényleges) autópályát, hogy a hatalmas számú tévedés következményeinek elkerülésére így fel kell készülnöd? Ez nevetséges!
Ráadásul sok értelme van takargatni, mert ha egyszer megállítanak vele, akkor feljelentés, forgalminak löttek. Ez nagyobb veszély, minthogy a "véletlenül" igénybe vett szakaszon egy kamara lebuktat.

M6 2007.09.07. 10:58:50

Ami azt illeti, ők is fölajálnhatnák, hogy vegyünk matricát. A rendőr azt mondta, hogy attól hogy fölhajtok, nem kell rögtön lenni matricának, csak aznap éjfélig meg kell venni. De ezek a Mumusok köcsögök!

tuskohopkins (törölt) 2007.09.07. 11:26:09

Hello! Krtek24!
1.Te csak ennyit fogtál fel az egészből?
2.Nem bűncselekmény, szabálysértés. És eddig bevált(1 eset).
3.Csakis olyankor alkalmazom(tam), ha AKARATLANUL, a megtévesztő tájékoztatás következtében keveredtem oda, ahová nem akartam.A körülmények sugallják a következtetést: a táblák tervezőinek EZ VOLT A CÉLJA! Üzleti fogás, tekintve, hogy a büntetés többszöröse a normál autópályadíjnak.
4.A lebukás kockázata igen csekély, általában néhány km.-ről van szó, olykor csak pár száz méter, mivel ha a kamerák látóterén túlhaladtam, leveszem. A következő lehajtón pedig az autópályát is elhagyom.
5.Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten!!!

gazsi 2007.09.07. 23:28:24

Arra is sok példát tudnék mondani,hogy kényszerítik az autósokat fel a fizetős pályára.Pl:győr -Bpest:a régi út szinte párhuzamos az autópályával,nem is túl rossz minőségű.Mégis teleba@ák 40,70,50-es korlátozó táblákkal,a fiúk meg szigorúan mérik a sebességet.Ha gyakran jársz ezen az úton,jó pénzt spórolhatsz a díjakon aránylag elfogadható időveszteséggel.Elvileg!Mikor már elunod a sok kontrollt,torlódást, meg még meg is ba@tak a rendőrök, te is azt mondod:fa@om a fületekbe,inkább felhajtok a pályára és fizetek! Ne ámítsa senki magát,a legkevésbé sem érdekli őket az út menti települések nyugalma.Ukáz jött:Föl a pályára a paraszttal,ha nem akkor nekünk fizet,nem fog itt ingyen autózni senki!

krtek24 2007.09.11. 11:47:34

Tuskohopkins!

Bűncselekmény, ebben biztos lehetsz. Olvasd el a Btk-t, és meg is találod benne, hol van az alpári magatartásodra vonatkozó, és egyben szánalmas eseted :)

liebend 2007.09.19. 12:33:17

Ugyanez! Pestről kimész, a körforgalomban az első kijáratnál 6-os utat követed (jó csali, így van kiírva: 6, M6, következő kijárat: 6, de csak utólag nézheted meg és akkor már b.szhatod), már rajta is vagy a pályán. Tisztes állampolgárhoz illően a két kilóméterrel arrébb lévő Érdi kijáratnál letérsz, s ott állnak a pályások és teszik a dolgukat: hátulról és szárazon! Direkt a becsületesekre mennek, hiszen nem állnának a felhajtó utáni első kijáratnál, ami hangsúlyozom cirka 2 kilóméter!! Jegyzőkönyvet vetettem fel, amire kaptam egy semmitmondó, sablonválaszt! Újabb szög a jogállamiság és a társadalmi igazságosságba vetett bizalmam porcelánpolitúrján!

liebend 2007.09.19. 12:35:42

Ugyanez! Pestről kimész, a körforgalomban az első kijáratnál 6-os utat követed (jó csali, így van kiírva: 6, M6, következő kijárat: 6, de csak utólag nézheted meg és akkor már b.szhatod), már rajta is vagy a pályán. Tisztes állampolgárhoz illően a két kilóméterrel arrébb lévő Érdi kijáratnál letérsz, s ott állnak a pályások és teszik a dolgukat: hátulról és szárazon! Direkt a becsületesekre mennek, hiszen nem állnának a felhajtó utáni első kijáratnál, ami hangsúlyozom cirka 2 kilóméter!! Jegyzőkönyvet vetettem fel, amire kaptam egy semmitmondó, sablonválaszt! Újabb szög a jogállamiságba és a társadalmi igazságosságba vetett bizalmam porcelánpolitúrján!

idestova 2007.10.06. 00:22:17

Valóban genyó, ahogy az áak ellenőriz. Négy-öt bírságért azonban már vehetsz egy gps-t, amin rajzoltathatod az útvonalat fizetős szakaszok nélkül :-)
Egyszer több hónap matricázás után (szabályosan megvettem, hónapról hónapra, ahogy kell) három hétre elutaztunk, így az abban a hónapban maradék pár napra vettem egy négynapos matricát. Azt viszont nem figyeltem elég jól, hogy nem naptári hónapra, hanem úgy vettem az sms-matrica (ez is jó szó!) előtt a havit, hogy lefedetlen volt három nap. Erre - két héttel később - kaptam a levelet, csekkel, hogy fizetnék már be ennyit meg ennyit. Tátom a szám, most akkor mi van? Nnna, mondom, béna vagyok, nem figyeltem. Erre másnap megint egy levél csekkel, meg harmadnap is. Nnna, mondom, fellebbezek, méltányosságot kérek, mennyiségi kedvezményt, vagy mit, de ez így sok lesz... Már kezdem írogatni a levelet, amikor a feleségem olvasgatja a hátulját a levelüknek, hogy ilyentörvény, meg olyan rendelet, itt bizony semmilyen méltányosságra, engedményre, jópofaságra nem számíthatok... És már egy ideje hallgatom a kollégám, meg az egyik barátom sztoriját az M6-ról, meg még valamelyik rossz irányba terelős hadműveletről, amit szándékosan sznak el, hogy rögtön mögötte ellenőröket állíthassanak, én meg kitöröltem az addig írt pár sort, odaraktam a csekkeket a többi villanyszámla, meg kukadíj mellé, és csaknem csendben belenyugodtam. Viszont azóta sem vettem arra az autóra matricát, inkább megyek két perccel tovább, mintha pályán mentem volna, és ingyen. Kiszámoltam, mostmár én vezetek, bejött a bírság a matrica spóroláson, kevésbé kell tartanom a belső sávban 60-nal poroszkáló belga rendszámos dákoktól, kevesebbet fogyaszt a kocsi átlag 90-nel, mint 140-nél, és alig pár perccel ülök többet kocsiban főútvonalon, mint pályán...

skele 2008.06.24. 19:20:42

Tevedni osi emberi szokas. Egyebkent nem tudjatok, hogy az M6-on vannak-e mar fix telepitett kamerak is, vagy csak a mobil egysegek keseritik az emberek eletet?
süti beállítások módosítása