Ősi homárolvasóknak nem akkora meglepetés, de hátha vkinek új, hogy a hűségnyilatkozat utolsó hónapjában bontani kell a szerződést, ha nem akarnak még egy év hűséget (ráadásul a régi áron). Ákos a Pantelnél derítette fel ezt az elítélhető magatartást - amit állítólag idén felszámol a GVH -, de tkp mindenhol ezt nyomják:
Szeretném felhívni internetező társaim figyelmét a Pantel, Invitel és Hungarotel meglepő magatartására és sajátos értelmezésére a hűségnyilatkozattal kapcsolatban: hiába járt le az 1 év (kinek mennyi) hűségnyilatkozat, akkor is csak egész évfordulókon lehet kilépni a szerződésből!
------------------------------
From: invitel kapcsolat <kapcsolat@invitel.co.hu>
Subject: Szerzodes felmondasa
Szeretném tájékoztatni, hogy valóban jól értelmezi a szerződést. Amennyiben a szerződéskötés után 1 évvel nem mondja le a szolgáltatást, illetve nem jelzi 15 napon belül, akkor utána csak 1 év múlva tudja már lemondani a szerződést. Vagyis ha a szerződéskötéstől számított 1 év és 2 hónap múlva mondja le a szolgáltatást, akkor a következő év hátralévő 10 hónapját kell kötbérként megfizetni.
Tisztelettel:Pantel ügyfélszolgálat
------------------------------
Vagyis ha egy szerencsétlen alkalomkor elköltözök a lakásomból akkor akár több mint 100.000 Ft kötbért is fizetnem kell, csak azért, hogy lemondhassam az internetszolgáltatást... ez egyáltalán nem korrekt!
Aki kiváncsi, annak itt a levelezés előzménye, amiben Ákos a szolgáltatás minőségét sérelmezte:
>>> 09/05/07 12:16 du. >>>
Kedves Ügyfélszolgálat!
Átolvastam a szerződést, de számomra nem fogalmaz egyértelműen: azt írja, hogy a határozott időtartam (1. év) letelte után automatikusan újabb 1 évre hosszabbodik meg, és a lemondás feltételei hasonlóak az első határozott időszakéhoz.
Ezért azt szeretném megkérdezni, hogy ha a szerződéskötés után 1 évvel nem mondom le, akkor utána csak 1 év múlva tudom már lemondani a szerződést? Vagyis ha a szerződéskötéstől számított 1 év és 2 hónap múlva mondom le a szolgáltatást, akkor a következő évig hátralévő 10 hónapot szükséges kifizetni?
> Szeretném tájékoztatni, hogy lemondási kérelmét továbbítottam a
> panaszkezelő kollégák részére. Önnek egy 12 hónapos
> hűségvállalással van szerződése a Pantel Kft-vel.(2007.04.25-től)
> Amennyiben előbb felmondja a szolgáltatást, mint 12.hó, abban az
> esetben kötbért kell fizetnie a hátralévő hónapokra, mely a
> szolgáltatás havi díjának összege/hó.
> Panaszkezelési osztályunk kivizsgálja a hibabejelentését, és
> nekik van arra lehetőségük, hogy a kötbért elengedjék.
> Az ügy vizsgálatáig szíves türelmét kérném.
> Kollégáim hamarosan értesítik Önt.
>
> Tisztelettel:Pantel ügyfélszolgálat
> Sent: Friday, August 31, 2007 7:17 PM
> To: Help
> Subject: Szerződés felmondása
> Kedves Pantel!
> Ezúton kérem értesítsenek arról, hogy milyen módon tudom a az
> ADSL előfizetői szerződésemet felmondani, mert az Önök által
> nyújtott szolgáltatás színvonala, ügyfélkapcsolati és technikai
> szempontból egyaránt lesúlytóan negatív.
> Az internetszolgáltatással az alábbi problémáim vannak:
> 1. A szolgáltatás rendszeresen, most már heti rendszerességgel
> nem elérhető néhány órára. Most, péntek délután 4 óra 23 perckor
> sem működik, és az ügyfélszolgálat nem elérhető. (ez már talán a
> harmadik eset, amikor az ügyfélszolgálatot felhívni sem lehet)
> 2. A szolgáltatás ha mfbködik, akkor is teljesen leterheli a
> routereket, az Önök hálózatából érkező állandó támadások már
> tönkre is tettek egy otthoni DSL routert. Ezt hiába jeleztük Önök
> felé többször is (barátaimmal együtt váltottunk Pantelre, de
> minden bizonnyal ők is fel fogják rövidesen mondani), 1 év alatt
> semmit nem tettek a hiba megoldása érdekében. A "korlátlan ADSL"
> sebessége is csak töredéke a reklámozottnak, emiatt
> (informatikusként) kis mértékben érzem becsapva magam, de
> tisztában vagyok vele, hogy gyorsabb nem lehet.
> 3. Az ügyfélszolgálat ugyan lelkesen kér elnézést, de többszöri
> ígérete ellenére nem hív vissza, sőt már az is előfordult, hogy
> emailben sértegetett. Ezt akkor korrektül kivizsgálták és végül
> jót nevettünk a helyzeten, de egy internetszolgáltatótól ennél
> sokkal komolyabb hozzááll'e1st várnék el, ehhez fogható hibákkal
> még sosem találkoztam egy olyan szolgálatás esetén, amiért havi
> rendszerességgel pontosan fizetek.
Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.06. 14:34:49
"Ősi homárolvasóknak nem akkora meglepetés, de hátha vkinek új..."
Ezzel sikerült is kinírni a posztot.
Ja, első. Vagy nem.
nilsholgersson 2007.09.06. 14:35:04
Coramonde · http://blog.coramonde.hu 2007.09.06. 14:35:36
nilsholgersson 2007.09.06. 14:36:20
Sadist 2007.09.06. 14:37:04
Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.06. 14:38:22
Öreg már szegény Márton lúd, te Nils.
Taurusz 2007.09.06. 14:42:08
És hát igen. Egetrengető pofátlanság. De mit is várhatnánk egy ilyen "szabadpiac"-tól? És akkor csodálkozunk, hogy mindenki rajtunk röhög?
báró Csekonics 2007.09.06. 14:42:54
Ennél csak az a nagyob gáz, hogy pl. UPC-nél jobb ügyfél az új ügyfél, mint az aki meghosszabbítja az előfizut.
(Vagyis új belépőnek kedvezőbb az ár.)
Gondolom persze ez is addig lesz így, amíg telítődik a piac és nem az újakért kell majd harcolni, hanem a meglévőkért.
Dr Net Elek (törölt) 2007.09.06. 14:43:46
Csak kérdem...
szasa 2007.09.06. 14:44:03
holdfenytolvaj 2007.09.06. 14:45:46
ámbátor 2007.09.06. 14:46:10
Az ördög magyar hangja 2007.09.06. 14:48:17
BS 2007.09.06. 14:50:13
www.rendezvenykatasztrofak.com/post.php?id=107
TH 2007.09.06. 14:55:18
Én is erre akartam felhívni a figyelmet..."Lesulytó", hogy ezt a bonyolult szót sem képesek emberek helyesen leírni...:)
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.06. 15:01:30
mi nem egyértelmű ezen?
Más kérdés, hogy nem, vagy szarul szolgáltat. Csapj az asztalra b... papuccsal, ősi szokás szerint!
Ebben az esetben nem azért bontod fel a szerződést, mert meguntad, máshol olcsóbb, elköltözöl, stb, hanem azért mert ők nem tartják be a szerződés feltételeit. (Legalábbis reméljük, hogy benne van a szerződésben, hogy ők is csinálnak valamit....)
bátor maszturbátor 2007.09.06. 15:05:39
Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:06:59
Az összes "tel" végű cégnek (tekintve, hogy nem sikeresek) szedegessük le az ajtaját. De ha már arra járunk az ügyfélszolgálat "árkádjába" is tiszteletünket tehessük :-)
Belépés kizárólag argentin mezben, bacc-papucsban, lejárt inkalos passal, hónunk alatt "Áj láv Palkovicsné" matricás leptoppal :-)
Taurusz 2007.09.06. 15:10:13
Igen. Van. MTT. Megmondják, hogy szopni fogsz, és tényleg. Pl. a telefon nélküli net drágább, mintha veszel hozzá vonalat is... Jogos? Teljesen. Pofátlan? Naná!
báró Csekonics 2007.09.06. 15:15:24
Igen ám, de felmondás után X ideig nem lehetsz újra ügyfél... Amúgy a szolgáltatás (nálam legalábbis - kopp-kopp) jól műkszik, csak a buta (bunkó) árpolitikájukkal van a bajom.
(Bár még mindig jobb, mint T-köm)
Amúgy egy összeesküvés-elmélet júpísziről: megfigyeltem hogy sokszor egy X v. Y cég reklámját _megszakítva_ egyszer csak jön egy UPC reklám, aztán utána tovább a következő reklám.
Mindegy milyen adó, a lényeg, hogy egyik reklámot sem szakítja félbe IDEGEN másik, csak olyan lehet, hogy a félbeszakított reklám helyett UPC van.
Lehet hogy paranoiás vagyok, de ilyenkor nem az van hogy saját hálón egyszerűen 'felülírja' upc az adást egy UPCs reklámmal? (Elvégre övé a háló, azt ad, amit akar?) Más is tapasztalt már ilyet? Vagy csak képzelődöm? (Lehet, de kíváncsi lennék más upc-os előfizetők véleményére...)
ferenc61 2007.09.06. 15:19:53
szamócás 2007.09.06. 15:20:25
Legalábbis a tvnet-nél így van. egy évre aláírva az egy év, aztán listaár vagy egy akciós egyévnek újra aláírsz
no problemo
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.09.06. 15:22:22
Egyébként aki Pantelre fizet elő, sikeres ember nem lehet.
Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:23:09
Hál' Istennek, eddig én sem panaszkodhatok rájuk, mert a TV-telefon-internet is jól műkszik.
A reklámjain viszont és sikítva szoktam röhögni; ez a Szőke-Badár páros nem kissé elmebeteg...
A "magenta színű T-csoporttal" én kb. úgy vagyok, mint sokan a "bizalom bankjával"...
S1lver 2007.09.06. 15:23:21
Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:26:39
Viszont amin jót röhögtem: augusztus végén újra kellett hangolnom a TV-t, mert a csatornakiosztás változott júpísziéknél. Az összes általuk sugárzott adón este bele-bele vágták a reklám-blokkba, hogy a júpíszi szolgáltatónál ez a csatorna másik frekvenciára került. Gondoltam is: vazze, ha már megtaláltam, sokra megyek vele, hogy az konkrét adón értesítetek... He-he.
Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:28:19
www.nagyondurvaporno.com oldalt. Így kétséges számomra a sikerességük :-))))
báró Csekonics 2007.09.06. 15:28:44
A digitTV azt jelenti, ami a neve - mármint digitális az adás? Koaxon v. tányéron jutsz hozzá? HD netán?
2007.09.06. 15:29:37
lol
Secnir 2007.09.06. 15:31:38
ez csak paranoia. Szó sincs ilyenről, hiszen két akármilyen reklám között lehet egy UPC-s reklám nem? és akkor nem szakít
Szőke kapitány elintézte!
chello medium: 6 hónap UPC SmartGuard havídíjmentességgel csak
5590 FT havonta
ják meg reklámmal a reklámot. no, ennyit akartam csak mondani, dőlj hátra és nyugodj meg.
báró Csekonics 2007.09.06. 15:32:06
Igen, ezen én is röhögtem (mármint, miután leanyáztam a plafont is hogy csak úgy átpakolnak mindent).
Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.06. 15:33:04
Hálózati gondjaim nekem is voltak főleg a kezdeti időben, a kapcsolat gyakran egyszerűen "berohadt". Hogy ez miből adódott, az nem derült ki, de a műszaki hibabejelentésnél dolgozó szakemberek (nem droidok) még szombat éjfél után is segítőkészek voltak.
Egy idő után a problémát az adsl modem melegedésének tulajdonítottam. A router és a modem ugyanis szűk helyre volt betéve egymás tetejére. Amióta azokat szelősebb helyre költöztettem, a kapcsolat stabil. Sajnos néha még most is előfordul, ilyenkor a szgép újraindítása sokat segít...
báró Csekonics 2007.09.06. 15:34:39
Annyi különbséggel történik, hogy a 'ják meg reklámmal a reklámot. no, ennyit akartam csak mondani, dőlj hátra és nyugodj meg. ' már nem megy ám le...
Tehát ha direkt, akkor a mosóporos szív az ő kárukra. Bár én még nem sok olyan dolgot vettem amit TV-ben reklámoztak (mármint nem _azért_ mert reklámozták) hanem mert valaki ajánlotta, hogy jó, utánanéztem és tényleg az volt a legolcsóbb stb. Reklámszünet egyre jó: pisi/kaja/pia szünetnek.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.06. 15:38:19
Max annyi, hogy nagyon hülye nevük van, dehát valamit valamiért, ugye.
dr_BatzAMEG 2007.09.06. 15:38:21
Dr Net Elek (törölt) 2007.09.06. 15:41:28
"Igen. Van. MTT. Megmondják, hogy szopni fogsz, és tényleg."
:DD
Fasza. Ez akkor most egy korrekt cég?
SzigMa 2007.09.06. 15:45:59
Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:55:12
tartja a homáros népi bölcselet.
Ajtó letép, baccpapuccsal elver
De aki nem vigyáz annak asztalán üres bifiduszos joghurt hever.
Falhoz velük, mondja a forradalom;
ajándék leptopot kapsz; tartja a palkovicsnés fogadalom.
Argentin mezben az ügyfélszolgálatuk árkádjába sz*rni ősi anna szokás,
aki ezt nem hiszi, jutalma egy 2 hetes lovastáborozás."
Kedvet kaptam RákAttantman-tól. Remélem igazi értéket állítottam elő :-)
grafitmacska 2007.09.06. 16:03:51
KopaszMercis 2007.09.06. 16:24:38
...és a négyes metróra 2007.09.06. 16:27:42
olvasd el a szerzodest mielott alairod te hulye paraszt!
oooo jessz! Te biztos jogász vagy. Majd ha téged is átkúrnak, akkor mit mondasz? Azt, hogy paraszt vagy te is?
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.06. 16:58:57
haggyad má, nem látod, hogy kopasz mercis? :D
Beluschka 2007.09.06. 17:05:17
mosolyszünet 2007.09.06. 17:08:38
renugard 2007.09.06. 17:13:49
Tudom sajnálni a posztolót.
Javaslom a fogyasztóvédelmet.
Itt tuti van valami jogtalan.
Vagy jogos, hogy egy kurva cég mondja meg, hogy "hűséges" leszek hozzájuk, különben elveszik a pénzemet? Szerintem az Intrummal intéztetik az ügyeiket...vagy a Gestapo-val
Köcsög banda!!!
ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.06. 17:14:34
vernarancs 2007.09.06. 17:14:50
olvasd el a szerzodest mielott alairod te hulye paraszt! "
De miert kell egybol parasztozni?
A gond az, hogy sok valasztasa akkor sincs ha elolvassa a szerzodest. Szinte mindegyik szolgaltato elrejt valami okossagot a szerzodesben. A Pantel egy osi roman ceg. Probalj egy lajart in-kal passal reklamalni.
alicecsodaorszagban 2007.09.06. 17:51:32
alicecsodaorszagban 2007.09.06. 17:54:46
woker 2007.09.06. 18:00:49
Amúgy pont emiatt voltak anno hónapokig kénytelen várni az őseim, hogy telefonszolgáltató tudjanak váltani, mert automatikusan meghosszabodott a hűségnyilatkozat. Igaz évekig nem is volt másra lehetőség, már csak azért sem mert békésben az utolsók között liberalizálták a piacot és végre megjelenhettek más szolgáltatók is az utolsó tolvaj, rablóbanda Hungarotel mellett (akiknek később a szabad verseny ellenére is olyan hihetetlenül pofátlan árai voltak/vannak, hogy az ember akkor se választja őket ha pisztolyt szegeznek a fejéhez).
alicecsodaorszagban 2007.09.06. 18:05:06
Na, én őket választottam! Mert Bivalybasznádban nincs más :(
efi 2007.09.06. 18:31:46
Taurusz 2007.09.06. 18:42:35
Hát igen, korrekt cég, nem beszél mellé... :D De az a helyzet, hogy más nincs, aki adna itt netet. Illetve nem volt, most meg van a T*, aki "szolgáltat" itt. Ugyanaz a szerelő jön ki bekötni, csak máshová fizet a jónép. És többet. :( Szóval, választék van, csak mégsincs.
webshark 2007.09.06. 18:42:47
Ez így nagyon nem kóser!
Azt kívánom, hogy ez a bagázs bűnhődjön!
woker 2007.09.06. 18:57:28
Nem, nem én vagyok az én némileg közelebbről származom (segítség: Skócia).
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.06. 19:27:49
"Gondolom persze ez is addig lesz így, amíg telítődik a piac és nem az újakért kell majd harcolni, hanem a meglévőkért."
Mindíg lesznek új ügyfelek. Az emberek örökkön-örökké váltogatni fogják szolgáltatóikat Hungisztánban, mert mindegyik egy raklap szar.
Asszem bele is vágok a nyílászáró bizniszbe.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.06. 20:20:09
szerintem a t-com nem rossz!
Vagy-e te-e t-com bérenc e-vagye?
Rejtélyes 2007.09.06. 20:20:41
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.09.06. 22:06:15
digitv egy cég (régen: EMKTV), akik ugyanolyan technológiával szolgáltatnak, mint a UPC Direct (mindent műhódró kapol, digitális beltérid van, chipkártyával).
csak feleannyiért
Illetve már nem, UPC észbekapott, de imho későn. Ha a tágabb környezetemet csak kicsit tekintem reprezentatívank, akkor a Direct ügyfeleik minimum harmada átment a DigiTV-hez :)
facsipesz 2007.09.06. 22:51:06
A Pantel csak azóta lett ilyen mocsok, mióta betette oda a lábát az Invitel. Na annak a belterjes vezetésnek aztán mindegy, hogy milyen szolgáltatást árulnak (púp a hátukon ez az egész hálózatosdi), csak a pénz folyjon befele. Ahogy látszik az etikus viselkedés sem szempont, csak a bevétel. Na de ez sehol sem az, csak itt észre is vevődött...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.06. 23:01:27
nem letezik, hogy nem hatarozott idore szol valami, mert ha nem mondom le meghosszabodik
telefon 1 vagy 2 ev de csak azert mert ugye olcsobb a keszulek
meg internetet is el tudok kepzelni 1 evre, mer milyen jo lesz
de hogy beleirni, ha nem mondod le akkor meg 1 ev
hate z katasztrofa
elmenne a zugugyvedre is a dolog
tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2007.09.06. 23:58:57
Tépkedni ősi szokás, el nem olvasni az meg ősi szopás.
Fanyuvo 2007.09.07. 00:35:04
zoli bp 2007.09.07. 01:10:58
2: Az invitel is elmehet a rákba, remélem nem sokan használják a t com terültén,merthogy ha őket használjuk olcsóbbak a percdíjak,de azt baszzák közölni vagyis a kisbetűben benne van,h minden hívás perc alapú,vagyis 8mspcért, is kifizetjük a 60 ftot,legalább a tcom másodpercalpú. egyik kutya másik eb.
DE a jó hír,ha minden jól megy a max hűség a jövöben 6hónapra fog rövidülni(jelenleg ezt jogilag semmi nem szabályozza,ezért van sok helyen 2 év hűség is akár),remélem a parlament elfogadja,ideje visszavetni ezeket a kapitalista távközlési cégeket...
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.07. 04:03:24
kapcsolat@invitel.co.hu
info@invitel.co.hu
info@invitel.hu
info@pantel.hu
Amúgy meg el kellene olvasni a szerződést. Ha nincs benne a csak éves kitétel, akkor elmehetnek a pi..ába. Amúgy miért automatikus egy hűségnyilatkozat? Hmmm...
renugard 2007.09.07. 05:40:07
Vagy csak kommunikációs nehézségek léptek fel?
báró Csekonics 2007.09.07. 08:29:59
Ez azárt kicsit máshogy történt - legalábbis nálam: szóltak(!) hogy le fog járni és ha akarom, akkor marad az előfizu hűség nélkül, de drágábban VAGY kérek újra hűséget és akkor megy minden tovább olcsón. (De nem _annyira_ mint új ügyfélnek.)
Amúgy én az új ügyfelet úgy értettem, akinek még nem volt előtte széllesávú internet elérése - tehát egy idő után tényleg telítődik a piac és már mindenki csak váltogatni fog.
Na, remélem akkor tényleg lesz valami harc-féle az ISP között.
alicecsodaorszagban 2007.09.07. 08:34:21
már megint üldözőbe vettél? :)
Ő nem az a papírügyintéző fajta. ha lehet távoltartja magát az ilyen intéznivalóktól. Szal nem nézte meg, de miután megeskettem az üfszolálatost az anyja életére, hogy csak 1 év, így nem is feltételeztem, sőt, nem szóltam a férjemnek külön, hogy erre figyeljen.
Mivel akkor költöztünk, és akkor kezdtünk kapcsolatba lépni mindenféle szolgáltatóval, és még Homárt sem olvastunk akkor, így becsúszott.
Meg tudod, van itthon baccpapucsunk, így túl sikeres társaság nem lehetünk :)
Robzon 2007.09.07. 09:56:32
Terveüdekszi 2007.09.07. 11:18:10
vs.
"emiatt (informatikusként) kis mértékben érzem becsapva magam"
Kedveském!
A jelek szerint egy középfokú OKJ-s számítógépkezelői tanfolyamnál magasabb képzettséget nemigen nézek ki belőled. Ha mégis, akkor a GDF-en, amikor átvetted a diplomádat, akkor nem érezted magad becsapva?
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.07. 15:56:42
Ha valaki meg még érti is, hogy mit motyogok, akkor magyarázza el nekem is. :)
KopaszMercis 2007.09.07. 16:04:37
ez olyan, mint amikor sirt, hogy milyen draga a roaming 3G internet.. hagyjon mar a picsaba.
mollyqueen (törölt) 2007.09.07. 16:06:43
Sanyi 2007.09.07. 16:40:54
Robzon 2007.09.07. 18:16:00