Tékozló Homár

Automatikus hűségnyilatkozat-hosszabbítás

2007.09.06. 14:32 | jackyll | 75 komment
Ősi homárolvasóknak nem akkora meglepetés, de hátha vkinek új, hogy a hűségnyilatkozat utolsó hónapjában bontani kell a szerződést, ha nem akarnak még egy év hűséget (ráadásul a régi áron). Ákos a Pantelnél derítette fel ezt az elítélhető magatartást - amit állítólag idén felszámol a GVH -, de tkp mindenhol ezt nyomják:
Szeretném felhívni internetező társaim figyelmét a Pantel, Invitel és Hungarotel meglepő magatartására és sajátos értelmezésére a hűségnyilatkozattal kapcsolatban: hiába járt le az 1 év (kinek mennyi) hűségnyilatkozat, akkor is csak egész évfordulókon lehet kilépni a szerződésből!

------------------------------
From: invitel kapcsolat <kapcsolat@invitel.co.hu>
Subject: Szerzodes felmondasa

Szeretném tájékoztatni, hogy valóban jól értelmezi a szerződést. Amennyiben a szerződéskötés után 1 évvel nem mondja le a szolgáltatást, illetve nem jelzi 15 napon belül, akkor utána csak 1 év múlva tudja már lemondani a szerződést. Vagyis ha a szerződéskötéstől számított 1 év és 2 hónap múlva mondja le a szolgáltatást, akkor a következő év hátralévő 10 hónapját kell kötbérként megfizetni.

Tisztelettel:Pantel ügyfélszolgálat
------------------------------


Vagyis ha egy szerencsétlen alkalomkor elköltözök a lakásomból akkor akár több mint 100.000 Ft kötbért is fizetnem kell, csak azért, hogy lemondhassam az internetszolgáltatást... ez egyáltalán nem korrekt!
Aki kiváncsi, annak itt a levelezés előzménye, amiben Ákos a szolgáltatás minőségét sérelmezte:
>>> 09/05/07 12:16 du. >>>
Kedves Ügyfélszolgálat!

Átolvastam a szerződést, de számomra nem fogalmaz egyértelműen: azt írja, hogy a határozott időtartam (1. év) letelte után automatikusan újabb 1 évre hosszabbodik meg, és a lemondás feltételei hasonlóak az első határozott időszakéhoz.

Ezért azt szeretném megkérdezni, hogy ha a szerződéskötés után 1 évvel nem mondom le, akkor utána csak 1 év múlva tudom már lemondani a szerződést? Vagyis ha a szerződéskötéstől számított 1 év és 2 hónap múlva mondom le a szolgáltatást, akkor a következő évig hátralévő 10 hónapot szükséges kifizetni?

> Szeretném tájékoztatni, hogy lemondási kérelmét továbbítottam a
> panaszkezelő kollégák részére. Önnek egy 12 hónapos
> hűségvállalással van szerződése a Pantel Kft-vel.(2007.04.25-től)
> Amennyiben előbb felmondja a szolgáltatást, mint 12.hó, abban az
> esetben kötbért kell fizetnie a hátralévő hónapokra, mely a
> szolgáltatás havi díjának összege/hó.
> Panaszkezelési osztályunk kivizsgálja a hibabejelentését, és
> nekik van arra lehetőségük, hogy a kötbért elengedjék.
> Az ügy vizsgálatáig szíves türelmét kérném.
> Kollégáim hamarosan értesítik Önt.
>
> Tisztelettel:Pantel ügyfélszolgálat

> Sent: Friday, August 31, 2007 7:17 PM
> To: Help
> Subject: Szerződés felmondása

> Kedves Pantel!

> Ezúton kérem értesítsenek arról, hogy milyen módon tudom a az
> ADSL előfizetői szerződésemet felmondani, mert az Önök által
> nyújtott szolgáltatás színvonala, ügyfélkapcsolati és technikai
> szempontból egyaránt lesúlytóan negatív.

> Az internetszolgáltatással az alábbi problémáim vannak:

> 1. A szolgáltatás rendszeresen, most már heti rendszerességgel
> nem elérhető néhány órára. Most, péntek délután 4 óra 23 perckor
> sem működik, és az ügyfélszolgálat nem elérhető. (ez már talán a
> harmadik eset, amikor az ügyfélszolgálatot felhívni sem lehet)

> 2. A szolgáltatás ha mfbködik, akkor is teljesen leterheli a
> routereket, az Önök hálózatából érkező állandó támadások már
> tönkre is tettek egy otthoni DSL routert. Ezt hiába jeleztük Önök
> felé többször is (barátaimmal együtt váltottunk Pantelre, de
> minden bizonnyal ők is fel fogják rövidesen mondani), 1 év alatt
> semmit nem tettek a hiba megoldása érdekében. A "korlátlan ADSL"
> sebessége is csak töredéke a reklámozottnak, emiatt
> (informatikusként) kis mértékben érzem becsapva magam, de
> tisztában vagyok vele, hogy gyorsabb nem lehet.

> 3. Az ügyfélszolgálat ugyan lelkesen kér elnézést, de többszöri
> ígérete ellenére nem hív vissza, sőt már az is előfordult, hogy
> emailben sértegetett. Ezt akkor korrektül kivizsgálták és végül
> jót nevettünk a helyzeten, de egy internetszolgáltatótól ennél
> sokkal komolyabb hozzááll'e1st várnék el, ehhez fogható hibákkal
> még sosem találkoztam egy olyan szolgálatás esetén, amiért havi
> rendszerességgel pontosan fizetek.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.06. 14:34:49


"Ősi homárolvasóknak nem akkora meglepetés, de hátha vkinek új..."

Ezzel sikerült is kinírni a posztot.

Ja, első. Vagy nem.

nilsholgersson 2007.09.06. 14:35:04

a mindenit neki. eloszor...

Coramonde · http://blog.coramonde.hu 2007.09.06. 14:35:36

Első konkrét intézkedésként az ajtóletépést javaslom.

Sadist 2007.09.06. 14:37:04

Remélem nem leszek első.

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.06. 14:38:22


Öreg már szegény Márton lúd, te Nils.

Taurusz 2007.09.06. 14:42:08

A pantel egy mocskos kapitalista csürhe, akit elsőként fog falhoz állítani a forradalom!


És hát igen. Egetrengető pofátlanság. De mit is várhatnánk egy ilyen "szabadpiac"-tól? És akkor csodálkozunk, hogy mindenki rajtunk röhög?

báró Csekonics 2007.09.06. 14:42:54

Ez gáz...
Ennél csak az a nagyob gáz, hogy pl. UPC-nél jobb ügyfél az új ügyfél, mint az aki meghosszabbítja az előfizut.
(Vagyis új belépőnek kedvezőbb az ár.)
Gondolom persze ez is addig lesz így, amíg telítődik a piac és nem az újakért kell majd harcolni, hanem a meglévőkért.

Dr Net Elek (törölt) 2007.09.06. 14:43:46

Van egyáltalán olyan (internet) szolgáltató, aki korrekt, azt nyújtja amit igért és nem qr át az apróbetükkel?

Csak kérdem...

szasa 2007.09.06. 14:44:03

Nam rossz hozzáállás a szolgáltató részéről... Nem tudja vki, hogy mely cégek értelmezik még ilyen sajátosan (és sajnos jogszerűen, ha aláírtuk) a hűségnyilatkozat nevű kibaszást?

holdfenytolvaj 2007.09.06. 14:45:46

Olvasni, olvasni, olvasni... Utólag megérteni nemsikeresség...

TH 2007.09.06. 14:55:18

ámbátor 2007.09.06. 14:46:10
Én is erre akartam felhívni a figyelmet..."Lesulytó", hogy ezt a bonyolult szót sem képesek emberek helyesen leírni...:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.06. 15:01:30

"a határozott időtartam (1. év) letelte után automatikusan újabb 1 évre hosszabbodik meg, és a lemondás feltételei hasonlóak az első határozott időszakéhoz"

mi nem egyértelmű ezen?

Más kérdés, hogy nem, vagy szarul szolgáltat. Csapj az asztalra b... papuccsal, ősi szokás szerint!
Ebben az esetben nem azért bontod fel a szerződést, mert meguntad, máshol olcsóbb, elköltözöl, stb, hanem azért mert ők nem tartják be a szerződés feltételeit. (Legalábbis reméljük, hogy benne van a szerződésben, hogy ők is csinálnak valamit....)

Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:06:59

Báró Csekonics: sajnos nem csak a 'júpíszi' csinálja ezt, hogy az új ügyfél a jó ügyfél. Van egy eccerű megoldás: ha már lejárt az 1 (vagy 2, vagy akármennyi) röghözkötés, és valami új akciót szeretnél igénybe venni; régi előfizetés lemond, új megköt. Igaz, akkor az 1 év újra indul, de valami valamiért...
Az összes "tel" végű cégnek (tekintve, hogy nem sikeresek) szedegessük le az ajtaját. De ha már arra járunk az ügyfélszolgálat "árkádjába" is tiszteletünket tehessük :-)
Belépés kizárólag argentin mezben, bacc-papucsban, lejárt inkalos passal, hónunk alatt "Áj láv Palkovicsné" matricás leptoppal :-)

Taurusz 2007.09.06. 15:10:13

Net_Elek - Van egyáltalán olyan (internet) szolgáltató....

Igen. Van. MTT. Megmondják, hogy szopni fogsz, és tényleg. Pl. a telefon nélküli net drágább, mintha veszel hozzá vonalat is... Jogos? Teljesen. Pofátlan? Naná!

báró Csekonics 2007.09.06. 15:15:24

Seduxen 2007.09.06. 15:06:59

Igen ám, de felmondás után X ideig nem lehetsz újra ügyfél... Amúgy a szolgáltatás (nálam legalábbis - kopp-kopp) jól műkszik, csak a buta (bunkó) árpolitikájukkal van a bajom.
(Bár még mindig jobb, mint T-köm)
Amúgy egy összeesküvés-elmélet júpísziről: megfigyeltem hogy sokszor egy X v. Y cég reklámját _megszakítva_ egyszer csak jön egy UPC reklám, aztán utána tovább a következő reklám.
Mindegy milyen adó, a lényeg, hogy egyik reklámot sem szakítja félbe IDEGEN másik, csak olyan lehet, hogy a félbeszakított reklám helyett UPC van.
Lehet hogy paranoiás vagyok, de ilyenkor nem az van hogy saját hálón egyszerűen 'felülírja' upc az adást egy UPCs reklámmal? (Elvégre övé a háló, azt ad, amit akar?) Más is tapasztalt már ilyet? Vagy csak képzelődöm? (Lehet, de kíváncsi lennék más upc-os előfizetők véleményére...)

ferenc61 2007.09.06. 15:19:53

szerintem a t-com nem rossz!

szamócás 2007.09.06. 15:20:25

eccerű: mutissák már meg hol írtad alá az újabb egy évet!
Legalábbis a tvnet-nél így van. egy évre aláírva az egy év, aztán listaár vagy egy akciós egyévnek újra aláírsz
no problemo

herodes · http://www.gamblers.hu 2007.09.06. 15:22:22

Seduxen, ezt én megpróbáltam velük eljátszani, de azért rutinosan utánaérdeklődtem. Közölték, hogy legalább X hónapig (nemtom már, hogy mennyi, mert régen volt) nem lehet azon a címen UPC szolgáltatás, egyébként nem tekintenek "új" előfizetőnek. Kapjákbe. Azóta egy petékot se fizettem nekik, mert DigitTV-re váltottam.

Egyébként aki Pantelre fizet elő, sikeres ember nem lehet.

Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:23:09

Báró Csekonics: ebben nem tudok veled vitatkozni, meg kellene nézzem a szerződést, hogy ha lemondom, akkor mennyi a "bünti".
Hál' Istennek, eddig én sem panaszkodhatok rájuk, mert a TV-telefon-internet is jól műkszik.
A reklámjain viszont és sikítva szoktam röhögni; ez a Szőke-Badár páros nem kissé elmebeteg...
A "magenta színű T-csoporttal" én kb. úgy vagyok, mint sokan a "bizalom bankjával"...

S1lver 2007.09.06. 15:23:21

Izé, minek kell annak internethozzáférés, aki azt hiszi, hogy a "támadásoktól" ment tönkre a routere?

Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:26:39

Ja, kérdésedre válaszolva: ezt én személy szerint még nem észleltem, de nem lennék meglepve, hogy ha így van.
Viszont amin jót röhögtem: augusztus végén újra kellett hangolnom a TV-t, mert a csatornakiosztás változott júpísziéknél. Az összes általuk sugárzott adón este bele-bele vágták a reklám-blokkba, hogy a júpíszi szolgáltatónál ez a csatorna másik frekvenciára került. Gondoltam is: vazze, ha már megtaláltam, sokra megyek vele, hogy az konkrét adón értesítetek... He-he.

Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:28:19

Ja egy kritikai észrevételem van velük szemben: letiltották a
www.nagyondurvaporno.com oldalt. Így kétséges számomra a sikerességük :-))))

báró Csekonics 2007.09.06. 15:28:44

herodes 2007.09.06. 15:22:22

A digitTV azt jelenti, ami a neve - mármint digitális az adás? Koaxon v. tányéron jutsz hozzá? HD netán?

2007.09.06. 15:29:37

Kedves Pantel!
lol

Secnir 2007.09.06. 15:31:38

báró Csekonics:
ez csak paranoia. Szó sincs ilyenről, hiszen két akármilyen reklám között lehet egy UPC-s reklám nem? és akkor nem szakít
Szőke kapitány elintézte!
chello medium: 6 hónap UPC SmartGuard havídíjmentességgel csak
5590 FT havonta
ják meg reklámmal a reklámot. no, ennyit akartam csak mondani, dőlj hátra és nyugodj meg.

báró Csekonics 2007.09.06. 15:32:06

Seduxen 2007.09.06. 15:26:39

Igen, ezen én is röhögtem (mármint, miután leanyáztam a plafont is hogy csak úgy átpakolnak mindent).

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.06. 15:33:04

Hát ízlések és pofonok: én is a Pantelnél vagyok, és én elégedett vagyok.

Hálózati gondjaim nekem is voltak főleg a kezdeti időben, a kapcsolat gyakran egyszerűen "berohadt". Hogy ez miből adódott, az nem derült ki, de a műszaki hibabejelentésnél dolgozó szakemberek (nem droidok) még szombat éjfél után is segítőkészek voltak.
Egy idő után a problémát az adsl modem melegedésének tulajdonítottam. A router és a modem ugyanis szűk helyre volt betéve egymás tetejére. Amióta azokat szelősebb helyre költöztettem, a kapcsolat stabil. Sajnos néha még most is előfordul, ilyenkor a szgép újraindítása sokat segít...

báró Csekonics 2007.09.06. 15:34:39

Secnir 2007.09.06. 15:31:38

Annyi különbséggel történik, hogy a 'ják meg reklámmal a reklámot. no, ennyit akartam csak mondani, dőlj hátra és nyugodj meg. ' már nem megy ám le...
Tehát ha direkt, akkor a mosóporos szív az ő kárukra. Bár én még nem sok olyan dolgot vettem amit TV-ben reklámoztak (mármint nem _azért_ mert reklámozták) hanem mert valaki ajánlotta, hogy jó, utánanéztem és tényleg az volt a legolcsóbb stb. Reklámszünet egyre jó: pisi/kaja/pia szünetnek.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.06. 15:38:19

Én az Enternettel vagyok nagyon elégedett. Olyan gyors, amilyen gyorsért fizetek, egyszer nem volt még fennakadás (másfél éve vagyok előfizető), ha elromlik a rendszerük, adnak ingyen dialupot, amíg elhárítják a problémát (bár erre még nem volt szükség). 24 órás üfszolgálat van, kétszer hívtam (elfelejtett jelszó), és nincs hosszú várakozás. Szal eddig full korrektek.
Max annyi, hogy nagyon hülye nevük van, dehát valamit valamiért, ugye.

dr_BatzAMEG 2007.09.06. 15:38:21

Az a helyzet, hogy Baccpapucsos forradalom kell! Letépni minden köcsög cég ajtaját aztán elporolni a feneküket, de rendesen. Rendet kéne vágni már végre.....mondjuk akkor meg mi a szart olvasnánk itt...hmmm...

Dr Net Elek (törölt) 2007.09.06. 15:41:28

Taurusz 2007.09.06. 15:10:13


"Igen. Van. MTT. Megmondják, hogy szopni fogsz, és tényleg."

:DD

Fasza. Ez akkor most egy korrekt cég?

SzigMa 2007.09.06. 15:45:59

Tisztességtelen általános szerződési feltétel. Fógyasztóvédelemnél megtámad, ajtó letép.

Seduxen (már NEM dr.) 2007.09.06. 15:55:12

"Aki valamely' tellel szerződik sikeres ember nem lehet,
tartja a homáros népi bölcselet.
Ajtó letép, baccpapuccsal elver
De aki nem vigyáz annak asztalán üres bifiduszos joghurt hever.
Falhoz velük, mondja a forradalom;
ajándék leptopot kapsz; tartja a palkovicsnés fogadalom.
Argentin mezben az ügyfélszolgálatuk árkádjába sz*rni ősi anna szokás,
aki ezt nem hiszi, jutalma egy 2 hetes lovastáborozás."
Kedvet kaptam RákAttantman-tól. Remélem igazi értéket állítottam elő :-)

grafitmacska 2007.09.06. 16:03:51

Digitv-s tévé, internet. Decemberig DMCC, januártól Digi. Onnantól kezdve korrektségnek is vég. Ha a DMCC-nél sokat sz@rakodott a net, csak fél hónapot számláztak ki. Volt olyan hónap, amikor az 30-valahány csatornáért és korlátlan netért nem egészen 3000 forintot fizettem. Na, ez a veszély már nem fenyeget. Digiék számláznak, ha van net, ha nincs. Pedig most is előfordul, hogy nincs net, hiszen a rendszert nem fejlesztették, amióta átvették. De a pénzt nem fáj nkik beszedni a szakadozott, olykor nem is létező netért.

KopaszMercis 2007.09.06. 16:24:38

olvasd el a szerzodest mielott alairod te hulye paraszt!

...és a négyes metróra 2007.09.06. 16:27:42

KopaszMercis 2007.09.06. 16:24:38
olvasd el a szerzodest mielott alairod te hulye paraszt!

oooo jessz! Te biztos jogász vagy. Majd ha téged is átkúrnak, akkor mit mondasz? Azt, hogy paraszt vagy te is?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.06. 16:58:57

...és a négyes metróra 2007.09.06. 16:27:42

haggyad má, nem látod, hogy kopasz mercis? :D

Beluschka 2007.09.06. 17:05:17

Ha jól emléxem pár éve az Interware-t már megszúrta ezért a gyakorlatért a GVH... Szerencse, hogy nálunk nincs precedensjog... Minden esetnél fel kell találni a spanyolviaszt.

mosolyszünet 2007.09.06. 17:08:38

UPC meg azért szar alak, mert ott meg a hűségszerződés után megemeli az árat egy árva szó nélkül. ;)

renugard 2007.09.06. 17:13:49

Minden egyes nap hálát adok az égnek, hogy nem ilyen ősi román cégekkel állok kapcsolatban, mint a Pantel, bár ezt nagyjából a jószerencsémnek köszönhetem.
Tudom sajnálni a posztolót.
Javaslom a fogyasztóvédelmet.
Itt tuti van valami jogtalan.
Vagy jogos, hogy egy kurva cég mondja meg, hogy "hűséges" leszek hozzájuk, különben elveszik a pénzemet? Szerintem az Intrummal intéztetik az ügyeiket...vagy a Gestapo-val
Köcsög banda!!!

ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.06. 17:14:34

Ez nem uj dolog, minden szolgaltato beprobalkozik a regi ugyfeleknel, hogy kihuzza belole az utolso forintot is, bezzeg az uj elofizetoknek nyaljak a segguket es ezt a regieknek kell megfizetni.

vernarancs 2007.09.06. 17:14:50

"KopaszMercis 2007.09.06. 16:24:38
olvasd el a szerzodest mielott alairod te hulye paraszt! "

De miert kell egybol parasztozni?

A gond az, hogy sok valasztasa akkor sincs ha elolvassa a szerzodest. Szinte mindegyik szolgaltato elrejt valami okossagot a szerzodesben. A Pantel egy osi roman ceg. Probalj egy lajart in-kal passal reklamalni.

alicecsodaorszagban 2007.09.06. 17:51:32

Amikor kapcsolatba léptem kedves internetszolgáltatómmal, az üfszolgálaton megbeszéltem, lelkükre kötöttem, mindent csináltam, hogy nem kettő, hanem egy éves hűségszerződést szeretnék csak. Jó, majd ha jönnek szerelni, hozzák a szerződést. A férjem volt itthon, aláírta, beszerelték elmentek, szerződés lefűz. Egy év múlva már nézegettem mire kéne váltani, mikor felhívják a figyelmemet, hogy mit akarok váltani, nekem 2 éves hűségszerződésem van velük! Anyázás, anyázás. Szép munka.

alicecsodaorszagban 2007.09.06. 17:54:46

Mért kell éjjel - nappal résen lenni, hogy ne vágjanak át?

woker 2007.09.06. 18:00:49

mosolyszünet, ezt mindegyik szolgáltató eljátsza. Kedvezményes havidíj addig van amíg él a hűségnyilatkozat.

Amúgy pont emiatt voltak anno hónapokig kénytelen várni az őseim, hogy telefonszolgáltató tudjanak váltani, mert automatikusan meghosszabodott a hűségnyilatkozat. Igaz évekig nem is volt másra lehetőség, már csak azért sem mert békésben az utolsók között liberalizálták a piacot és végre megjelenhettek más szolgáltatók is az utolsó tolvaj, rablóbanda Hungarotel mellett (akiknek később a szabad verseny ellenére is olyan hihetetlenül pofátlan árai voltak/vannak, hogy az ember akkor se választja őket ha pisztolyt szegeznek a fejéhez).

alicecsodaorszagban 2007.09.06. 18:05:06

woker - tán csak nem -e a tekszaszi kopó vagy -e?

Na, én őket választottam! Mert Bivalybasznádban nincs más :(

efi 2007.09.06. 18:31:46

1 év előtt nem lehet lemondani, aztán 1 év leteltével se lehet lemondani, mert ha az 1 év letelt, átléptél a másodikba. Aztán megint.

Taurusz 2007.09.06. 18:42:35

Net_Elek · farm.blog.hu 2007.09.06. 15:41:28 !

Hát igen, korrekt cég, nem beszél mellé... :D De az a helyzet, hogy más nincs, aki adna itt netet. Illetve nem volt, most meg van a T*, aki "szolgáltat" itt. Ugyanaz a szerelő jön ki bekötni, csak máshová fizet a jónép. És többet. :( Szóval, választék van, csak mégsincs.

webshark 2007.09.06. 18:42:47

Azonnal küldjétek el ezt a blogot/cikket az NHH-nak, fogyvédnek, etc!
Ez így nagyon nem kóser!
Azt kívánom, hogy ez a bagázs bűnhődjön!

woker 2007.09.06. 18:57:28

Kedves alice!

Nem, nem én vagyok az én némileg közelebbről származom (segítség: Skócia).

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.06. 19:27:49

báró Csekonics 2007.09.06. 14:42:54

"Gondolom persze ez is addig lesz így, amíg telítődik a piac és nem az újakért kell majd harcolni, hanem a meglévőkért."

Mindíg lesznek új ügyfelek. Az emberek örökkön-örökké váltogatni fogják szolgáltatóikat Hungisztánban, mert mindegyik egy raklap szar.

Asszem bele is vágok a nyílászáró bizniszbe.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.06. 20:20:09

ferenc61 2007.09.06. 15:19:53
szerintem a t-com nem rossz!


Vagy-e te-e t-com bérenc e-vagye?

Rejtélyes 2007.09.06. 20:20:41

Ha jól emléxem, akkor az auto hűségnyilatkozat-hosszabbítás törvényellenes, így nem is hajtható be. Tehát tessék csak GVH-nál/egyéb helyeken feljelenteni szolgáltatót.

herodes · http://www.gamblers.hu 2007.09.06. 22:06:15

báró Csekonics 2007.09.06. 15:28:44
digitv egy cég (régen: EMKTV), akik ugyanolyan technológiával szolgáltatnak, mint a UPC Direct (mindent műhódró kapol, digitális beltérid van, chipkártyával).
csak feleannyiért

Illetve már nem, UPC észbekapott, de imho későn. Ha a tágabb környezetemet csak kicsit tekintem reprezentatívank, akkor a Direct ügyfeleik minimum harmada átment a DigiTV-hez :)

facsipesz 2007.09.06. 22:51:06

Az m1-en is ment a fikázás tegnapelőtt Jusztlacinál. Jogilag rendben, sajnos, etikailag kétséges..

A Pantel csak azóta lett ilyen mocsok, mióta betette oda a lábát az Invitel. Na annak a belterjes vezetésnek aztán mindegy, hogy milyen szolgáltatást árulnak (púp a hátukon ez az egész hálózatosdi), csak a pénz folyjon befele. Ahogy látszik az etikus viselkedés sem szempont, csak a bevétel. Na de ez sehol sem az, csak itt észre is vevődött...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.06. 23:01:27

ez egy baromsag
nem letezik, hogy nem hatarozott idore szol valami, mert ha nem mondom le meghosszabodik
telefon 1 vagy 2 ev de csak azert mert ugye olcsobb a keszulek
meg internetet is el tudok kepzelni 1 evre, mer milyen jo lesz
de hogy beleirni, ha nem mondod le akkor meg 1 ev
hate z katasztrofa
elmenne a zugugyvedre is a dolog

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2007.09.06. 23:58:57

Egy átlagos szerződési feltétel 42 oldal, de az internetes szolgáltató honlapján 72-oldalast (nem sertés-oldalast) találtam, elolvasta egyben bárki is, mielőtt aláírt.
Tépkedni ősi szokás, el nem olvasni az meg ősi szopás.

Fanyuvo 2007.09.07. 00:35:04

Ezt a tamadastol meghal egy router dolgot en se ertem... Egy DOS letepte a router ajtajat, vagy mi?

zoli bp 2007.09.07. 01:10:58

Amúgy a upcnél is ugyanez a helyzet,ha nem jelezzük időben,h le akarjuk mondani automatikusan 1év hűséget kötünk (tvnél biztosan,netnél még nem jutottam el addig) szóval nem egyedi az eset.
2: Az invitel is elmehet a rákba, remélem nem sokan használják a t com terültén,merthogy ha őket használjuk olcsóbbak a percdíjak,de azt baszzák közölni vagyis a kisbetűben benne van,h minden hívás perc alapú,vagyis 8mspcért, is kifizetjük a 60 ftot,legalább a tcom másodpercalpú. egyik kutya másik eb.

DE a jó hír,ha minden jól megy a max hűség a jövöben 6hónapra fog rövidülni(jelenleg ezt jogilag semmi nem szabályozza,ezért van sok helyen 2 év hűség is akár),remélem a parlament elfogadja,ideje visszavetni ezeket a kapitalista távközlési cégeket...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.07. 04:03:24

Akinek nem teccik az mehet panaszt tenni:

kapcsolat@invitel.co.hu
info@invitel.co.hu
info@invitel.hu
info@pantel.hu

Amúgy meg el kellene olvasni a szerződést. Ha nincs benne a csak éves kitétel, akkor elmehetnek a pi..ába. Amúgy miért automatikus egy hűségnyilatkozat? Hmmm...

renugard 2007.09.07. 05:40:07

Kedves Alice, ahogy elnézem a férjed nem volt a helyzet magaslatán a szerződés aláírásakor:D
Vagy csak kommunikációs nehézségek léptek fel?

báró Csekonics 2007.09.07. 08:29:59

mosolyszünet 2007.09.06. 17:08:38

Ez azárt kicsit máshogy történt - legalábbis nálam: szóltak(!) hogy le fog járni és ha akarom, akkor marad az előfizu hűség nélkül, de drágábban VAGY kérek újra hűséget és akkor megy minden tovább olcsón. (De nem _annyira_ mint új ügyfélnek.)

Amúgy én az új ügyfelet úgy értettem, akinek még nem volt előtte széllesávú internet elérése - tehát egy idő után tényleg telítődik a piac és már mindenki csak váltogatni fog.
Na, remélem akkor tényleg lesz valami harc-féle az ISP között.

alicecsodaorszagban 2007.09.07. 08:34:21

renugard, szia,
már megint üldözőbe vettél? :)
Ő nem az a papírügyintéző fajta. ha lehet távoltartja magát az ilyen intéznivalóktól. Szal nem nézte meg, de miután megeskettem az üfszolálatost az anyja életére, hogy csak 1 év, így nem is feltételeztem, sőt, nem szóltam a férjemnek külön, hogy erre figyeljen.
Mivel akkor költöztünk, és akkor kezdtünk kapcsolatba lépni mindenféle szolgáltatóval, és még Homárt sem olvastunk akkor, így becsúszott.
Meg tudod, van itthon baccpapucsunk, így túl sikeres társaság nem lehetünk :)

Robzon 2007.09.07. 09:56:32

Jah, hät a telekommunikäcios cegek egesz europäban gondot jelentenek, nemetorszägban is pontosan igy van gyakorlatilag minden internetszolgältatonäl, tehät nincs välasztäsi lehetöseged. Szoval ha nem mondod fel idöben, egy evvel hosszabbodik automatikusan a szerzödesed, räadäsul az uj ügyfelekehez kepest jelentösen rosszabb feltetelekkel, legtöbbször a költözes(!) sem jelent megoldäst, söt ha költözöl akkor extra ätkapcsoläsi dijjat szämolnak fel, es az külön poennak tartom, hogy arra az idöre esö alapdijjat is ki kell fizetned amig a szolgälto fizikailag keptelen szolgältani, mert nem sziveskedett meg ätkapcsolni a vonaladat. Az is helyes, hogy ha DSL-ed van, es költözes utän pl. hosszabb a rezdot az elosztoig es a szolgältato nem kepes mondjuk 6000kbps-el hanem csak 3000kbps-el tolni, akkor is a 6000-et kell toväbb fizetned. Beszarsz, szepen lebeszeltek, semmi eselyed ellenük.

Terveüdekszi 2007.09.07. 11:18:10

"Önök hálózatából érkező állandó támadások már tönkre is tettek egy otthoni DSL routert. "

vs.

"emiatt (informatikusként) kis mértékben érzem becsapva magam"

Kedveském!

A jelek szerint egy középfokú OKJ-s számítógépkezelői tanfolyamnál magasabb képzettséget nemigen nézek ki belőled. Ha mégis, akkor a GDF-en, amikor átvetted a diplomádat, akkor nem érezted magad becsapva?

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.07. 15:56:42

Manapság mindeki kurvára informatikus, meg persze mindeki rohadtul ért a focihoz is. A focit nem kell lejáratni, megy az nekik magától is, de talán más szakmát nem kéne ugyanígy elindítani a lejtőn lefelé, mert ennyi erővel én meg azt mondom (nem vagyok informatikus, kijelentem határozottan!), hogy én meg 1. pék vagyok, vagy 2. rendőr, vagy 3. villanyszerelő, vagy 4. bankigazgató, és kis mértékben bacsapva érzem magam, mert 1. ez a kenyér nem olyan omlós, mint tegnap, vagy 2. nem is 80-nal mentem a 20-as táblánál, vagy 3. lecsapta a biztosítákot a mosógép, vagy esetleg 4. rohadtul esett a forint árfolyama az elmúlt 22 és fél napban.

Ha valaki meg még érti is, hogy mit motyogok, akkor magyarázza el nekem is. :)

KopaszMercis 2007.09.07. 16:04:37

menjetek mar a faszba, bele irjak a szerzodesbe, nem is az aprobetus reszbe es akkor nem ertittek nem tudjatok stb stb.
ez olyan, mint amikor sirt, hogy milyen draga a roaming 3G internet.. hagyjon mar a picsaba.

mollyqueen (törölt) 2007.09.07. 16:06:43

Nálunk a UPC a szerződés lejártakor magasabb áron adta a netet (pont ebben a hónapban lett aktuális), de nem hosszabbítja meg egy évre....Szóltunk és már le is van állítva, közünk többé hozzájuk soha semmi:)

Sanyi 2007.09.07. 16:40:54

Interware-t ezért megbüntette a versenyhivatal és kötelezte az automatikusan hosszabbodó hűségidő eltörlésére. Szerintem itt is elkaszálják a szolgáltatókat annak rendje és módja szerint.

Robzon 2007.09.07. 18:16:00

KopaszMercis, inkorrekt a dologban az, hogy a szolgältatok kväzi kartellt alkotnak, es ezt kihasznälva röviditik meg a kuncsaftokat. Hiäba van benne a szerzödesben, es hiäba nem tetszik, nem tudsz ellene tenni, mert mindenki igy kinälja a szolgältatäst amire szükseged van. Ilyen alapon bärmilyen szolgätatäst/termeket lehetne bärmilyen feltetellel kinälni, csak jol össze kell kartelezni, es az uj versenytärsakat az erö pozicijäbol ellehetetleniteni. A piac csak addig müködik amig szabad verseny van. Tökükre kellene lepni idöben, de nemeteknel sem sikerült eddig.
süti beállítások módosítása