Festőművész-gyermekként a Homár alapítása óta óta szenvedünk attól, hogy a fogyasztókat a jelek szerint csak hipermarketek, cipőboltok, tömegközlekedési vállalatok, benzinkutak és szervízek verik át, a minőségi kultúra már erről a területről is kikopott. Most végre büszkén emelhetjük föl mészpéncélba szorított, rücskös, de művelt fejünket: egy igazi magaskulturális ikon, a Radnóti Színház is beállt a Tesco és az utazási irodák után a sorba. A sztori lényege, hogy olyan olcsójegy-kupont találtak ki, ami elsőre és másodikra is igen jól hangzik: ha veszel egy teljes árú jegyet, vehetsz hozzá kuponnal egy igen kedvezményeset. (Már az jellemző, hogy ez darabonként 800 forintba kerül, de "ingyenesnek" nevezik.)
A szolid átverés az, hogy a fogyasztók jelentős része nem látja át, miszerint a kupont csak közvetlenül az előadás előtt lehet fölhasználni, amikor jellemzően már nem kapni jegyet, így, ha a "fizetős" tikettet már előre megváltottuk, partnerünk, akit olcsó jeggyel vittünk volna be, az esetek 90 százalékában nem fog eljutni velünk az előadásra. Valójában tehát nem egy remek diszkonttal állunk szemben, hanem a színház azt a nem különösebben nagy kockázatot, hogy pár jegy a nyakán marad az utolsó pillanatban, úgy osztja meg a kultúrafogyasztókkal, hogy azok birka módjára előre kifizetik neki azokat a jegyeket, amiket jó eséllyel soha nem fognak tudni kiváltani. Mi ebből élünk, így az apró betűs rész alapján levélírónkkal ellentétben rájöttünk volna a turpisságra, de az igazán nem várható el a nem biztos, hogy Homár-olvasó színháztöltelékeketől, hogy dörzsölt rák módjára átlássák a trükköt. Nyilván nem véletlen, hogy a színház weboldalára feltették ezt az üzenetet. És akkor jöjjön a levél, amiből mindez kiderült.
Tisztelt Homár!
Régi fogyasztójuk vagyok, ám soha nem gondoltam volna, hogy magam is "naiv ügyféllé" válok. Közszolgaként, jogász végzettséggel keresem a kenyeret, így még inkább fáj, ha akasztják a hóhért. A munkahelyemen több kollegámmal vásároltunk a Radnóti Színház dílerétől a mellékelt képen látható 6 jegyből álló ún. ingyenes belépőjegy csomagból. A 6 db "ingyenes belépőjegy" ára 5000 forint volt. A felhasználás feltételei egyszerűnek, marketinges szempontból kifejezetten jó ajánlatnak tűntek. Jegyek ára 800 Ft/db, melyek egy teljesárú jegy megvásárlásával egyidejűleg válthatók be. Gondoltam a koncepció logikus, a színház biztosítani akarja magának, hogy az előadás jegyei minél gyorsabban, és a lehető legnagyobb számban elfogyjanak. (Mégiscsak jobb teltház előtt játszani, no meg az eladott jegy a biztos jegy...)
Ezen felbuzdúlva a mai napon munka után elindultam a Radnóti pénztárába, felvértezve a szeptemberi-novemberi műsorral, kiválaszva a számomra tetsző előadásokat. Ráadásul még arra is vetemedtem, hogy az 40x30 cm-es jegyeket tartalmazó plakát-szerű dossziéból eltávolítottam 3 db ingyenjegyemet. A pénztárban előadtam vágyamat a kiválasztott előadásokra, illetve hogy a második jegyeket az "ingyenjegyemmel" fizetném. E célra elő is vettem őket a pénztárcámból. A pénztáros néni, ahogy az Kishazánkban szokásos, indításként irgalmatlan mód lecseszett, mégis hogy mertem eltávolítani a jegyeket bölcsőjükből, mert azokat csak ő veheti ki lepecsételés céljából! Majd rögvest közölte, hogy tévedés áldozata vagyok, mivel ezeket az "ingyenjegyeket" csak az előadás előtti 3. NAPTÓL tudom beváltani, és ez egyébként is rajta van a mappán.Ahogy az a képen is látszik, a pontos szöveg "... beválthatók(...)a pénztárban, 3 nappal az előadás előtt...". Nos, azt gondolom ez pont az ellenkezőjét jelenti, illetve jelentheti azt is, vagy - jogi kategóriával élve - minimum megtévesztő feltétel.
A Radnóti Színház igazgatósága által megálmodott marketing-kocepción elmélázva az alábbi kérdések fogalmazódtak meg bennem:
1. A színház marketingese (vagy bárki aki az ötletgazda volt) miért nem tud magyarul?
2. Komolyan goldolják-e azt, hogy a maradék jegyek eladásának kockázatát kívánják megosztják velem oly módon, hogy én azok árának nagy részét még előre ki is fizetem?
3. Ki garantálja nekem, hogy az előadás előtti 3 napon egyátalán rendelkezésre áll eladó jegy? (általában nem szokott!!!) Ha nem, fogyasztóvédelmi szempontból elfogadható-e, hogy adományként juttattam 5000 forintot a színház részére?
4. Az előadást közvetlenül megelőző, sikeres last-minute jegyvásárlásom esetén a mutatós (lásd lejebb) 40x30-as dossziét vinnem kell magammal a nézőtérre is?
Feltételezem, hogy nem én voltam az egyedüli naiv ügyfél, mivel a színház honlapján a következő szöveg fogadott a "mutatós jegyekkel" kapcsolatban:
A Radnóti Színház júniusban akciót indított és egy nagyon mutatós, hat kuponból álló ingyenes belépőjegy terjesztésére adott megbízást.
Ha valaki nem olvasta el a hátlapon olvasható információkat, vagy félreértette, most megismételjük:
Jegy vásárlása esetén az ajándékkupon átadásával a második jegy ingyenes " tehát az első jegyet teljes áron kell megvásárolni.
A kuponok beválthatók a pénztárban 3 nappal az előadás előtt, amennyiben még van szabad jegy " tehát csak 3 nappal az előadás előtt és az addig el nem adott jegyre vonatkozik.
Nagyon sajnáljuk, ha valaki félreértelmezte akciónkat, és reméljük nem okoztunk kellemetlenséget. Munkatársaink a szervezésen és a pénztárban rendelkezésükre állnak.
a Radnóti Színház Igazgatósága
Vajon mennyi esélye van annak, hogy a színház azt mondja: "Elnézést hibáztunk, a félreérthető fogalmazás miatt a kuponok természetesen az évad bármelyik előadására előre is beválthatók."
Üdvözlettel:
András
nem várt fordulat 2007.09.13. 10:55:26
VIC20 2007.09.13. 11:10:45
Pedig biztos, hogy okoztak, és ezt ők is tudják.
Az üzenet: te voltál a hülye, mi nem tehetünk róla.
Tinyó 2007.09.13. 11:10:45
dr. _mmm_ 2007.09.13. 11:21:10
Nagyvakond 2007.09.13. 11:25:05
ELSŐ ECLOGA
(részlet)
[...]
Költő:
Még szomorú se vagyok, megszoktam e szörnyü világot
annyira, hogy már néha nem is fáj, - undorodom csak.
[...]
Taurusz 2007.09.13. 11:28:32
Hát persze, hogy ingyenes! Miután kifizetted, már nem kell fizetni rá. Nagyon egyszerű, nem? Úgy is mondhatnám, hogy magyarul ingyenes.
szasa 2007.09.13. 11:46:44
Hívj most! 00 1607991
Bálint András igazgató, Radnóti Színház
*tavalyelőtti
**10000 Ft+Áfa
plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2007.09.13. 11:52:29
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.13. 12:05:44
Marketinges=átb_szós?
májgeriberi 2007.09.13. 12:06:08
f_szkalap banda!
szasa 2007.09.13. 12:12:03
Marketinges=átb_szós
Tubz a genetikus 2007.09.13. 12:52:33
undokhelikopter 2007.09.13. 13:07:35
Dr Kangörény 2007.09.13. 13:10:56
Tapeer 2007.09.13. 13:17:20
gendermember 2007.09.13. 13:48:11
1. telefonálsz, hogy kell 2 jegy
2. ha van: lefoglalod
3. 3 nappal eksön előtt odamész kifizetni
4. egyet drágáért, egyet ócsóért a kuponnal
mi itt a gond? ;)
Szildi 2007.09.13. 14:03:52
Ami biztos, többet a Budapesti Kamaraszínházba nem lesz bérletem. Semmilyen.
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.13. 14:08:27
András_ 2007.09.13. 14:15:50
Pénztár közlése:
Rendelést követő 2 napon belül át kell venni...
No comment!!!!
Blobov 2007.09.13. 14:17:55
Thoer 2007.09.13. 14:18:35
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.09.13. 14:35:24
ezt a szopast...
gendermember 2007.09.13. 14:36:51
nahát akkor ez tényleg disznóság
a fogyvédelem mit szól?
Fedup Sári 2007.09.13. 14:43:12
Dora7 2007.09.13. 15:06:35
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.13. 15:25:22
Az van odaírva, hogy: "ez a tájékoztató ipari mintával védett"
victoriginal 2007.09.13. 15:26:12
londoner 2007.09.13. 15:28:57
Marketinges=átb_szós?
Ez fajt..:)
A valasz a kerderse: Alapvetoen nem, de otton mindenfele etikai, es szemleletbeli kulonbsegek miatt az "akciok" jelentos resze a vevok atejtesere szolgalnak.
Eegyfelol ez meg kommunizmusban remekul elsajatittott szemlelet utoelete, plusz a marketingesek 2/3-a kokler.
NA EZERT NEM DOLGOZOM OTTHON!
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.13. 15:30:27
Tapeer 2007.09.13. 15:47:36
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.09.13. 15:49:34
Erőteljesen az jött le a csákó dumájából, hogy vannak olyan jegyek, amelyeket félretesznek eme kupon tulajdonosainak. És az utolsó három napban ezeket a jegyeket felszabadítják, ha nem keltek el.
Ez így elég jónak hangzott. Mi kaptunk mellé még ilyen pizzahut-os kuponokat is, félek felhasználni őket ezek után...
A színház oldalán az igazgató mereven elzárkózik az értékesítő cégtől, hogy ez teljesen az ő hibájuk. azért lehet, hogy nem engedném a színházamat leégetni, ha én igazgató lennék. Erőteljesen kiemelve hívnám fel a kupon hátulján a figyelmet a vevőnek arra, hogy ez lastminute kupon.
Nem biztos, hogy ezek után járunk majd ezekre a helyekre színházba...
Szildi 2007.09.13. 15:50:24
www.budapestikamaraszinhaz.hu/?sub=C7&PHPSESSID=ffd4d7ced538c9fa05b41e312cdc5dee
Talán érdemes lenne gratulálni azoknak, akik ennek a vidám bérlet akciónak a szervezésében részt vettek.
andika25 2007.09.13. 15:50:42
Dora7 2007.09.13. 16:00:11
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.13. 16:03:57
Teljesen meggyőző és igaznak tűnik amit írtál, nyilván sarkítottam az egyenlőségjellel, de az arányt inkább 4/5-re tenném - itthon.
Egyébként 1 hónapja jártam Nálad: ott egyáltalán nem volt ez a 'vajon hol b_basznak át'feelingem. Csodálkoztam is, hogy valami baj van, minden annyiba kerül a kasszánál is, mint amennyi a megállító táblára (így hívják?)van akciósan írva. A buszjegy is annyi volt, amennyi a szórólapon, és a gyereknek tényleg ingyen volt, mert hárman voltunk, a szálloda is annyi volt, amennyiért hirdették az interneten. Szóval ott annyi minden átb_szás nélkül, mint itthon átb_szással.
A forradalomra nem jössz haza?
londoner 2007.09.13. 16:18:17
Feltetlenul megyek!! Csak nehogy tevedesbol engem is falhoz allitson a forradalom.:)
BTW nagyon jol tudok ajtot letepni.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.13. 16:21:15
Amit a készpénzes vendég otthagyott összecsócsálva a tányéron, azt adják érte?
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.13. 16:24:29
a batzodat el ne felejtsd!
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.13. 16:26:13
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.13. 16:38:42
Londoner! Gyere baccpapucsban, azokat nem bántjuk!
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.13. 16:40:26
Fedup Sári 2007.09.13. 16:42:57
bocsánat, pontosítok, úgy tűnik, nincs a cég nevén (Save Max) olyan ipari (pontosabban: formatervezési) minta, ami Magyarország vonatkozásában érvényes lenne, van viszont az említett védjegy (ami pirossal szerepel a tájékoztatón). Az is igaz, hogy ilyen mitaoltalom másnak a nevére szólóan létezhet. (Mindenesetre akár fmt. minta, akár védjegy, egyik sem arra vonatkozik/na, hogy hogyan csaljunk ki x pénzt gyanútlan vásárlókból.)
Piel 2007.09.13. 16:52:41
Bit Rot 2007.09.13. 17:15:47
Persze nem is lett volna reális 5 perc alatt végignézni egy évad műsorát, megnézni, hogy van-e 3 olyan előadás, ami tetszik-e, jó színészek játszanak-e benne, ki a rendező, stb?
Nem tudom, ti egyáltalán nem szántatok rá időt, hogy átgondoljátok, hogy egyáltalán ér-e valamit ez a kupon?
Ariadne12 2007.09.13. 17:25:40
Hasonlókért a GVH szokott bírságolgatni, tegyetek minél többen bejelentést náluk, többet ér, mint a fogyasztóvédelem (ők már nem oldják meg az ügyeket, csak tájékoztatnak a jogaidról).
Ja, és mindegy, ki árulta, a színház felel akkor is azért, hogy valós legyen az "áru", hiszen az ő megbízásából és érdekében járt el az a cég. Szóval tessék csak a színházat is izélgetni, mert az az érvük nem ér, hogy "nem mi voltunk"...
jesszumpepi (törölt) 2007.09.13. 18:48:54
fidel73 2007.09.13. 19:18:50
Amici! Igaz, hogy tájékozódni kell meg figyelmesen olvasgatni az apró betűs részeket, de színházba szórakozni megy az ember, ruháját csinosítja, jampizik a társaság előtt, a nők szerkóját bámulja. Semmiképpen sem számít arra, hogy átb_sszák!
Save Max alkalmazottainak Batz papucsos kényszermunka GPS-es talicskaszámlálóval, míg le nem dolgozzák az okozott kárt! Magyar marketingesek - ősi román szakma!
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.09.13. 21:22:21
csak az a baj, hogy nincs előre a trükkökhöz használati útmutató... és ha az ember éppen nem olvasssik
Furinka 2007.09.13. 21:35:45
Piel 2007.09.13. 21:52:09
mamafáni 2007.09.13. 23:04:50
A színházat még nem próbáltuk. De ezek után, ki tudja... lehet, hogy nem is fogjuk.
londoner 2007.09.14. 02:52:57
Baccpapucs a labamon, feszulten varom a varom a jelet!
Amici:
Szerintem a szinhazvaltassal nincs semmi gond, ha atvernek (vagy en ugy erzem, h atvernek mert johiszemu vagyok es nem olvasok aprobetut) akkor nem megyek oda tobbet. Miert lenne ez mas mint mint barmelyik mas szolgaltatas (Hoch-Kultur??)?
Az meg tulajdonkeppen mindegy, h ki miert megy, nincsen "kulturjegy" meg "jampizni akarok jegy". A szinhaznak is - enyhe tulzassal - csak a nezok szama szamit.
Tapeer 2007.09.14. 09:19:13
Szerintem a jó hírnevük visszaállítása egy picit több kiadással fog járni, mint amennyi bevételük származik a Save Maxos akcióból...
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.14. 12:01:40
Egyébként ez az egész azért überciki, mert a színházak folyton sírnak, hogy így egyre kevesebben járnak, meg úgy be kell csalogatni a nézőket. Ilyen módszerekkel legfeljebb elriasztani lehet a közönséget...
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2007.09.14. 12:09:33
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.14. 12:20:52
A kulturális szférában az ember nem gyanaxik, könnyebben lépre csalható.
jesszumpepi (törölt) 2007.09.16. 06:38:42
Mármint az anyagi javunkat.
nikol25 2007.09.27. 19:17:16
nikol25 2007.09.27. 19:19:01
Save Max kft. 2007.10.05. 17:02:04
Szeretnénk bocsánatot kérni Önöktől mindazért, amit az utóbbi napokban okoztunk azzal, hogy bizonytalanságba és stressz helyzetbe hoztuk Önöket társaságunk, a Save Max International Kft által forgalmazott kuponos jegyek felhasználhatóságát illetően. Elsősorban szeretnénk Önöket, akik a tájékoztató brosúránkat megvásárolták, biztosítani arról, hogy nincs szó félrevezetésről sem csalásról, hogy mindazok, akik brosúránkat megvásárolták, a jövőben fel is tudják majd azokat használni.
A Save Max International társaság már 10 éve szervez és kampányol a legjobb színházak és egyéb szolgáltató társaságok érdekében egész Európa területén. Minden eddigi kampányakciónkat partnereink teljes elégedettsége kísérte, beleértve a színházakat is. Partnereik közé tartoznak Szlovákiában a West-Bratislava Szinház, Štátne divadlo-Košice (Kassai Állami Sziínház), Divadlo Jonáša Záborského-Prešov( Jónáš Záborský Szinház Eperjes); Csehországban a Národní divadlo-Brno( Brűni Nemzeti Szinház), Divadlo Karlín-Praha (Karlíni Szinház Prága), Divadlo Braník-Praha (Braníki Színház Prága); Görögországban a Štátne divadlo-Thessaloniky (Thesszalonikiai Állami Szinház), Cipruson a Štátne divadlo-Lefkosia (Lefkosiai Állami Szinház), továbbá a T-Mobile, Telefonica 02, Citi Bank, GE Money Bank, Palace Cinemas, McDonald, Pizza Hut, Český telecom, Slovenský telecom stb. társaságok. Reklámozó kampányunk alapja az az elgondolás, hogy minden partnerünk, legyen színházról, vagy moziról szó, a szezon folyamán rendelkezik bizonyos szabad kapacitással, - és mivel mindnyájan tudatában vagyunk annak, hogy milyen problematikus a színházak működtetése állami támogatásból - épen ezeket a szabad helyeket segíti feltölteni kedvezményes kuponrendszerével a Save Max társaság. A Save Max Int. ilyen brosúrákkal, és közvetlen marketinggel, segíti elő a színházak 100%-kos telítettségét. A megrendelők bizonyos százaléka teljes árat fizet a jegyekért, a fennmaradók a jegyár 50%-áért mennek színházba (1+1rendszerben). A brosúra átlagára így 20 Euro (5000Ft), ami magába foglalja a brosúra grafikai feldolgozását, legyártását és disztribúcióját. A brosúrában található 6 belépőjeggyel partnerünk megközelítőleg 16 000Ft-ot takarít meg, leszámítva a brosúra árát.
Persze az ilyen jegyek csak akkor használhatók fel, ha a színházban szabad helyek találhatók. Ezért a vásárlónak, 3 nappal az előadás előtt, rezerválnia kell a jegyeket. Biztosítani tudjuk Önöket a felől, hogy a kampányolásunk 10 esztendeje alatt még nem fordult elő, hogy partnereink a színházi idény folyamán (10 hónapig tart) ne tudták volna érvényesíteni kedvezményes kuponjaikat. Színházi szabad helyek mindig voltak és lesznek, különben nem folytatnánk ezt a közös kampányolást. Pillanatnyilag megértjük kétségeiket a felől, hogy mi lesz, ha nem jutunk be a színházba. Ez természetes dolog, de csak arról van szó, hogy partnereink akik megvásárolták a brosúráinkat felül szeretnék vizsgálni, hogy működik e egyáltalán ez a rendszer, nem kíséri e hazugság, mivel nagyon nagy a kereslet az ilyen jegyek iránt.Ez a kereslet kis idő elmúltával csökkenni fog, és olyan állapotba kerül, hogy mindnyájan érvényesíteni fogják tudni a kedvezményes jegyekre vonatkozó igényeiket, és amit mi is ki fogunk tudni elégíteni.
Kérjük Önöket tehát, hogy legyenek türelemmel irántunk, és ne árasszák el kérdéseikkel és hozzászólásaikkal a színházak web-oldalait, vagy a színházak munkatársait, mert nekik semmi közük az ismertető brosúrák eladásához; kérdéseiket inkább szíveskedjenek a savemaxint@freemail.hu e-mail címre irányítani.
Megértésüket és türelmüket köszönjük, és merjük remélni, hogy továbbra is hűséggel fognak hozzánk viszonyulni, és kívánunk Önöknek sok kampányunkból eredő megtakarított pénzt és sok kellemes kulturális élményt.
Boris Daniel
Country Manager Hungary
Save Max International
Save Max kft. 2007.10.05. 17:02:07
Szeretnénk bocsánatot kérni Önöktől mindazért, amit az utóbbi napokban okoztunk azzal, hogy bizonytalanságba és stressz helyzetbe hoztuk Önöket társaságunk, a Save Max International Kft által forgalmazott kuponos jegyek felhasználhatóságát illetően. Elsősorban szeretnénk Önöket, akik a tájékoztató brosúránkat megvásárolták, biztosítani arról, hogy nincs szó félrevezetésről sem csalásról, hogy mindazok, akik brosúránkat megvásárolták, a jövőben fel is tudják majd azokat használni.
A Save Max International társaság már 10 éve szervez és kampányol a legjobb színházak és egyéb szolgáltató társaságok érdekében egész Európa területén. Minden eddigi kampányakciónkat partnereink teljes elégedettsége kísérte, beleértve a színházakat is. Partnereik közé tartoznak Szlovákiában a West-Bratislava Szinház, Štátne divadlo-Košice (Kassai Állami Sziínház), Divadlo Jonáša Záborského-Prešov( Jónáš Záborský Szinház Eperjes); Csehországban a Národní divadlo-Brno( Brűni Nemzeti Szinház), Divadlo Karlín-Praha (Karlíni Szinház Prága), Divadlo Braník-Praha (Braníki Színház Prága); Görögországban a Štátne divadlo-Thessaloniky (Thesszalonikiai Állami Szinház), Cipruson a Štátne divadlo-Lefkosia (Lefkosiai Állami Szinház), továbbá a T-Mobile, Telefonica 02, Citi Bank, GE Money Bank, Palace Cinemas, McDonald, Pizza Hut, Český telecom, Slovenský telecom stb. társaságok. Reklámozó kampányunk alapja az az elgondolás, hogy minden partnerünk, legyen színházról, vagy moziról szó, a szezon folyamán rendelkezik bizonyos szabad kapacitással, - és mivel mindnyájan tudatában vagyunk annak, hogy milyen problematikus a színházak működtetése állami támogatásból - épen ezeket a szabad helyeket segíti feltölteni kedvezményes kuponrendszerével a Save Max társaság. A Save Max Int. ilyen brosúrákkal, és közvetlen marketinggel, segíti elő a színházak 100%-kos telítettségét. A megrendelők bizonyos százaléka teljes árat fizet a jegyekért, a fennmaradók a jegyár 50%-áért mennek színházba (1+1rendszerben). A brosúra átlagára így 20 Euro (5000Ft), ami magába foglalja a brosúra grafikai feldolgozását, legyártását és disztribúcióját. A brosúrában található 6 belépőjeggyel partnerünk megközelítőleg 16 000Ft-ot takarít meg, leszámítva a brosúra árát.
Persze az ilyen jegyek csak akkor használhatók fel, ha a színházban szabad helyek találhatók. Ezért a vásárlónak, 3 nappal az előadás előtt, rezerválnia kell a jegyeket. Biztosítani tudjuk Önöket a felől, hogy a kampányolásunk 10 esztendeje alatt még nem fordult elő, hogy partnereink a színházi idény folyamán (10 hónapig tart) ne tudták volna érvényesíteni kedvezményes kuponjaikat. Színházi szabad helyek mindig voltak és lesznek, különben nem folytatnánk ezt a közös kampányolást. Pillanatnyilag megértjük kétségeiket a felől, hogy mi lesz, ha nem jutunk be a színházba. Ez természetes dolog, de csak arról van szó, hogy partnereink akik megvásárolták a brosúráinkat felül szeretnék vizsgálni, hogy működik e egyáltalán ez a rendszer, nem kíséri e hazugság, mivel nagyon nagy a kereslet az ilyen jegyek iránt.Ez a kereslet kis idő elmúltával csökkenni fog, és olyan állapotba kerül, hogy mindnyájan érvényesíteni fogják tudni a kedvezményes jegyekre vonatkozó igényeiket, és amit mi is ki fogunk tudni elégíteni.
Kérjük Önöket tehát, hogy legyenek türelemmel irántunk, és ne árasszák el kérdéseikkel és hozzászólásaikkal a színházak web-oldalait, vagy a színházak munkatársait, mert nekik semmi közük az ismertető brosúrák eladásához; kérdéseiket inkább szíveskedjenek a savemaxint@freemail.hu e-mail címre irányítani.
Megértésüket és türelmüket köszönjük, és merjük remélni, hogy továbbra is hűséggel fognak hozzánk viszonyulni, és kívánunk Önöknek sok kampányunkból eredő megtakarított pénzt és sok kellemes kulturális élményt.
Boris Daniel
Country Manager Hungary
Save Max International
Save Max kft. 2007.10.09. 11:04:52
I am really sorry for mistakes in your language, I am not a Hungarian and list was translated by proffesional transalating agency. I hope that you understood everything what I ment in the list.
And sorry for mail adress savemaxint@freemail. hu it can looks unserious, so please send your questions to budapest@savemaxint. com
Thank you
Boris Daniel
Country Manager Hungary
Save Max International
VOLT SAVE AMXOS 2008.08.28. 10:53:14
Én egy volt SaveMaxos vagyok. Ott dolgoztam kicsit több, mint fél évet, így előre is elnézést kérek, mert lehet, hogy én is adtam el valamelyik brosúrából valamelyiktöknek.
Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba és Ne Boris Daniel vagy Kristian Roda a két Manager mondja el a dolgokat!
A cég álláshirdetése a következő volt: Marketing Munkatársat vagy Manager Asszisztens keres.
Gondoltam elküldöm az önéletrajzom. Fel is hívtak még aznap, amikor elküldtem, hogy menjek be másnap 10-re interjúra. Kicsit már itt meglepődtem, meg a fél év alatt még többször, mert ugye nagy cég ilyen gyorsan nem szokott reagálni, de mindegy örültem, bementem, ott olyanokat kérdeztek, hogy csapatban szeretek e dolgozni vagy egyedül, tudok e csapatot irányítani stb stb. Semmi gyanúm nem volt még ekkor, válaszoltam szépen mindenre majd hazamentem. Ők tájékoztatást a melóról annyit adtak, hogy nagy cégeknek csinálunk reklámot és elénkraktak pár külföldi étterem-mozi-színház brosúrát. Amik ugye szépek, így megtetszett, gondoltam mint egy normális marketinges munka arról szól, hogy ezeknek a cégeknek(étterem-mozi-színház) kell megszervezni a reklámkampányát óriásplakát, szórólap stb.
Hazaértem az interjúról és du. csörgött a telefon, hogy fel vagyok véve. Örültem nagyon, mit sem sejtve a későbbiekről. Másnap reggel fél 8 ra kellett bemennem és akkor majd ott mindent megtudok. Szigorúan öltöny, nyakkendő.
Csakhamar kiderült, hogy vagy Asszisztens manageri pozíció, ahol nem rossz a pénz havi 1000 euró fix, de azt nem olyan egyszerű elérni.
A szintek:
Reprezentáns: benne van a nevében is: prezentálni, vagyis bemutatót tartani, magyarul eldarálni 5 percben, hogy van színházjegy olcsóér…
Ha ügyesen adsz el és teljesíted a napi normát ami 8 eladott brosúra volt és ezt kb 2 hétig nyomod, akkor előléptetnek
Leader szintre: itt ugyanaz a feladatod, mint a repiknek csak a trainerek embereit, új embereket viszel magaddal és megtanítod őket eladni, ha újabb 2 hétig sikerül a színházjegyes füzetből neked is és az uj embernek is eladni 8at akkor trainer leszel
Trainer annyit tesz, mint ha jól adsz el sokat minimum 8at, de inkább többet, és aznap a trainerek közül te adsz el legtöbbet, akkor a másnap reggel jövő új emberek a te csapatodba tartoznak, merthogy csapatot kell építeni, IGEN EZ A KLASSZIKUS MLM! És ha a csapatodban van 5 trainer, tehát mindenki feljebbugrál a lépcsőn, akkor te asszisztens manager leszel, ahol semmi dolgod, már nem mész ki területbe árulni és nem jutalékod van hanem fix 1000euró. Azt mondták ezt a szintet el lehet érni max fél év alatt, de állítólag van aki 3hónap alatt elérte.
Addig az ezt megelőző 3 szinten Reprezentáns, Leader, Trainer csak jutalékod van és napi 13 órát dolgozol.
A kampányok így jöttek: József Attila színház, Kamaraszínház + Pizza Hut, majd magában csak Kamaraszínház, aztán Radnóti Színház, MixR Pizzéria, aztán egy időre megint Kamaraszínház majd Palace Cinemas Mozi (én itt jöttem el) de közben volt a Veszprémi Petőfi Színház is, amikor 2 hétre le kellett menni Veszprémbe és ott árulni. Mozi után KFC és Aquapark. Most nem tudom mi megy.
A színházas cuccot adtuk 5000ért ebből mienk volt 800 ha 8at eladtál, akkor nem 800ft járt egy db után, hanem 1300, tehát ha 7dbot adtál el, akkor 7*800=5600ftot kerestél, de ha 8at akkor8*1300=10400ftot, ami bevallom nem rossz pénz, így erre törekedett mindenki, minden áron, hogy a 8 el legyen adva. Hanem ment és csak 7en álltunk, akkor megvetted magadnak azt az egyet és másnap eladtad azt elsőnek. Ennyi.
Egy átlagos nap úgy zajlott, hogy 7, 7.30 körül beértél, akkor már ott voltak a leaderek, trainerek, akik már full-full vidáman, jókedvűen vártak, mint, a csapatok összeírva, hogy ki-kivel hova megy, egy nagy Bp térkép volt kb 130 részre szétdarabolva, ezel voltak a területek, minden területen 2-3napig kellett árulni, így tényleg kénytelenk voltunk bemenni a fogatlan portáshoz is a gyárba eladni.
Amikor mindenki megérkezett akkor jött a reggeli kör, amikor körbeálltunk és valami vicces játék volt vagy a ház körül futkorászás öltöny nyakkendőben vagy a lányoknak magassarkúban kiskosztümben, élmény volt aztán miután jól leizzadtunk és tök koszos gyűrött lett a ruhánk, akkor impact amit az előző napi legeredményesebb trainer tartotta ez egy kis technikai információ hogy hogyan adj el sikeresen, aztán a metting amikor a nagy nagy manamgerek meséltek egy szívhezszóló tanulságos sztorit hogy de a KFC atjya is 1001helyen talált vevőre a receptjeire és most milyen gazdag, ugyhogy mi is menjunk be 1000helyre eladni. Ha ennek vége volt teamkihirdetés, azaz hogy ki kivel megy ki aznap árulni aztán mindenki ment kifelé területbe eladni.
Nap végén fél 7kor tali az iroda előtt, annál előbb senki sem mehetett be akkor még esti pénzleadás stb stb és olyan fél8 körül már indulhattál is haza. Remek. Talán én is mint annyi sok volt Savemaxos azért maradt mert megpróbálta elérni az aszzisztens manageri szintet, amiről csupa jót lehetett csak hallani, ugye sok pénz és szabadidő, semmi dolgod, golfozol egész nap a managerekkel meg luxushelyeken kajolsz stb stb.
Akit érdekelnek még részletek vagy kérdése van, az írjon emailt: antisavemax@freemail.hu, készséggel válaszolok mindenkinek mindenre részletesen.
Deeplike 2008.12.06. 10:46:11
Én jelenleg is a cégnek dolgozom és trainer pozicióban. Namármost , nem telefonon keresztül vettek fel 1, volt próbanapod ahol megtekinthetted , hogy miről is szól ez a dolog pontosan, ha jól vettem ki a szavaidból több ideig dolgoztál a cégnél. Ha eleve nem tetszett a dolog , mit kerestél ott fél évig ? Szerintem csak egy gyenge "járkáló brosúra" voltál és pontosan valszeg az ilyen emberek tájékoztatták félre az embereket. Most a Debreceni Csokonai Színházzal dolgozunk , tavaly 34 ezer embert igen 34000-t juttattunk el színházba, ez azt jelenti , hogy 17053 brosúrát fel is használtak az emberek. Mindössze 53-man nem tudták vagy nem is akarták felhasználni a jegyeket. Senki nem szorit kést az ügyfél nyakához. Nem kötelező vásárolni,
aki fel tud fogni egy 10 mondatból álló tájékoztatót és betud tartani 3 játékszabályt az 15-16 ezer forintot tud átlagosan megtakarítani. Azt , hogy téged valószínüleg elküldöttek csakis magadnak köszönheted , mert egy rosszindulatú ember vagy. Én büszke vagyok arra , hogy ennek a cégnek dolgozhatok és jövő ilyenkor már saját irodám lesz valamelyik másik városban/országban. Majd Ígérem gondolok rád.
Tisztelettel,
Vörös Lajos
rombi007 2008.12.20. 08:24:31
Olvastam az írásokat, és erre én is annyit tudok mondani, hogy tegnap volt a Savemax-nál a próbanapon és már én is a cégnél dolgozok. Szerintem nem rossz dolog, mert a személyes kapcsolatok ápolás is egy fontos szempont lehet szerintem. És az előrelépés is lehetséges mert nekem is ien irányú terveim vannak, hogy legyen majd egy irodám minnél hamarabb.Ebbe nem lehet peleunni mert nem kötött.Nekem tettszik egyenlőre, remélem így is marad.Nagyon szinpatikus és fiatal csapatban dolgozok miskolcon.És amúgy ez az egész kampány a kommunikációról szól.Ha valaki nem görcsös hanem magabiztos és tisztában van mindennel a kampányokkal kapcsolatban, és a lehetőségekkel a célszemélyek részére akkor át tudja adni az információt és abból nem lessz félretájékoztatás.Nekem már van hasonló tapasztalatom mert már a Magyar - Telekom-nál is voltam mint üzletkötő csak ott nem volt meg az a lehetőség hogy előre lehessen lépni.Itt megvan és nekem is ez a célom,mint ahogy Deeplike-nek is.Írnék egy mondást a telhetettlen emberekre akik mindent rötön szeretnénk: "Ha sokat akar a szarka,nem bírja a farka" és lám, mivel nem tudott "VOLT SAVE MAX-OS" elérni semmit maert nem a karrierépítéssel foglakozott, hanem az önsajnálattal így nem bírta a "farka".Enyit szerettem volna hozzáfűzni a beszélgetéshez.
Én el is akarom és el is fogom érni a karriercéljaimat, mert ilyen fok.Nem hullik rögtön a sült galamb az emberek szájába. Tenni kell érte és meglessz a gyümölcse. Az önsajnálatot meg el kell felejteni. Köszönöm hogy hozzászólhattam.
Deep & Beat · http://www.deep-and-beat.com 2009.05.19. 13:57:31
ebgondolat.extra.hu/film/cikk/13_savemax.html
Deep & Beat · http://www.deep-and-beat.com 2009.05.19. 14:28:51
http://umsz.manna.ro/kultura/kulturalis_szelhamosok__2008_08_28.html
http://interjusucks.blog.hu/2008/05/30/munkakereses_sucks
Kornelka 2010.10.11. 21:51:01