Tékozló Homár

Útfelújítás miatt tilos parkolni a Wesselényiben

2007.09.20. 00:11 | jackyll | 45 komment
Mandolin leleplezte a Wesselényi utca egyik rejtélyét. Kiderült, hogy - egyelőre láthatatlan - útfelújítás miatt raktak végig megállni tilos táblákat a parkolási övezetet jelző táblák tetejére. Az továbbra is misztikus, miért maradtak ott a P-jelek, illetve miért büntetik végig minden nap szisztematikusan a szándékosan összezavart autósokat:
Ma a Wesselényi utcában parkoltam, többszázad magammal, ahogy mindennap rengetegen parkolnak ott. Kifordultam a Kazinczy utcán ahol az utcasarkon ki van rakva egy nagy „P”, mint parkoló betű és a tetejére ráácsoltak egy megállni tilos táblát. Ami egyébként nem látszik, mert a kocsin kívül állva is még jó másfél méter magasan van, ráadásul a Nagykörút felé néz. A tábla ráadásul nincsen megismételve sehol máshol, ha a Deák Tér felé haladsz. A megbeszélésem után, ami előtt –jogkövetően- megvettem bő egy órára a parkoló jegyet, meglepődve találtam egy közterületes büntetést, de nem csak én egyedül! Mindkét oldalon végigbüntették az ÖSSZES autót. Megkérdeztem az irodaház portáján (Szóda műintézmény utáni épület), hogy van-e ötletük. Javasolták a sarki Cukrászda előtt ácsorgó (tényleg!!!) Közterületes kollégákkal való konzultációt.

Nem habzó szájjal odamentem és megkérdeztem, hogy mégis milyen alapon büntetik végig az összes autót, amire az volt a válasz, hogy a STRABAG végez MAJD itt útfelújítást és ezért kirakták a megállni tilos Táblát. Megkérdeztem, hogy mint a KRESZ ismerői, véleményük szerint mennyire ellentmondásos a parkolást jelző és a másik tábla, erre elkezdtek szabadkozni, hogy ezt nekik a főnökeik mondták. Mert hogy hétvégén türelmi idő volt, de hétfőtől elég volt a kesztyűs kézből, végig kell büntetni mindenkit aki ott lakik, ott dolgozik, vagy oda megy bármilyen célból, a parkolójegy ellenére is.

A valódi helyzet az útfelújításból csak az, hogy a Kazinczy utca Nagykörút felőli oldalán van a járdaszegély felbontva, de onnantól a Zsinagógáig SEMMI sem.

Kérdem én, ha valóban felújítás van azon a területen, akkor miért nem táblázzák ki, miért nem szalagozzák körbe (ergó kerítik el) a parkolóhelyeket, a járda melletti részeket, ezáltal a hülye is láthatná hogy NEM lehet megállni… Miért nem szedik le a parkolás táblát, ha nem érvényes? Csak nem azért, hogy ha vki nem érti mi a szitu, akkor a másik táblára hivatkozva megbüntethethetik? Kérdem én: ez normális 2007-ben? Hogy a feltételezett, jövőbeni „munkaterületet” nem kéne előre lekeríteni? Vagy lezárni az utcát? Mit gondolnak, az a sok-sok autó hol a fenében fog parkolni? És miért küldik ki a közterületes kollégákat, akik lesütött szemmel szabadkoznak, miközben –csak nem napi kvóta van?- végigbüntetnek MINDENKIT?

Szerintem ez is egy nevetséges, számító, direkt helyzet, amit azért találtak ki, hogy addig is legyen pénze az Önkormányzatnak. És persze TE napközben-munkaidőben-autózz/BéKáVézz be a Dembinszky utcába, ne légy ideges és kedvesen egyeztess az Ügyfélszolgálattal, hogy ez most mi is valójában??? És akkor elintézik.

Természetesen majd akik-ez ha jól sejtem úgy a megbüntetettek 80-85%-a-nem mennek reklamálni, majd pár hét-hónap múlva megkapják a büntetést, kamatokkal növelve. Aztán vagy kidobják és elhal, vagy majd az Önkormányzat elkezdi behajtani, ami majd sok-sok kedves, agyonhajszolt, elcsigázott és elgyötört közalkamazottnak ad majd jó sokáig munkát, persze ideértve a Postát is, hogy majd a törvényfélő ember a múlt homályába vesző zavaros emlékeire támaszkodva úgyis befizeti a kasszába a 8000 HUF-ot.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoOom · http://webdragon.extra.hu/foto 2007.09.19. 22:46:57

Szerintem ezt is a Palkovicsné intézi...

rexter 2007.09.19. 22:47:59

elosre is szemetseg

szkaccsotjeggel 2007.09.19. 22:51:01

2007.09.20. 00:11 | jackyll ??!!
22:50-van épp. wtf?

ZoOom · http://webdragon.extra.hu/foto 2007.09.19. 22:58:36

2007.09.20. 00:11
jha nekem is feltünt...

Hebelebebele 2007.09.19. 23:41:45

hú jackyll a jővőből szól hozzánk! =D Szemfüles olvasóóók vagyunk ám!
Amúgy meg felháborító!! Elrontotta... 23:46 van.
Nézzenek oda!

alicecsodaorszagban 2007.09.19. 23:49:01

ja, én is néztem, hogy mivan, időgép? még nincs is nullaóra(kettŐ)tizenegy.

Akkor már aludnom kell.

nikii 2007.09.19. 23:51:16

Fotosopp.

De minek erőltetem itt magam? Áll a blogmotor, rúgja be valaki!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2007.09.20. 00:32:07

Törés a tér-idő continuumban? :)

Brigi \"B. A.\" főnöke 2007.09.20. 00:34:15

Paradox helyzet ez.. ki most az első így?

heliox 2007.09.20. 01:23:22

Szerintem várakoztál a megállni tilos tábla után, és megbüntettek. Jogos. Mi ebben a történet?

(A "P" tábla, nem ad engedélyt semmire.)

Tutanhamon 2007.09.20. 01:30:18

Szerintem én vagyok az első. 1916. december 31-e van, tegnap koronázták meg Károlyt a Mátyás-templomban. Egy mechanikus számítógépen írom ezt a hozzászólást. Nagyon hideg van, állandóan fagynak az ablakok.

punpa 2007.09.20. 01:41:06

A blog.hu új dátumozó szervert helyezett üzembe? Nem tartom kizártnak, hogy Palkovicsné szállította... amúgy visszafele haladni az időben ősi námor szokás.

s_marky 2007.09.20. 03:15:09

Ezennel minden jövőben hozzászólót (Pl Gilijanko) megbüntetek 8000 ftra,mert ezen a fórumon jövőben hozzászólni szigorúan ősi román szopás
2007-09-20 03:13

Hebelebebele 2007.09.20. 06:59:11

ELLY eLLY ide Lyutottam SaLYnos.

kismuci 2007.09.20. 08:34:45

Tényleg útfelújítás LESZ, a Wesselényi túlvégén, a Rottenbiller és Wesselényi sarkán árválkodik 1, azaz egy darab tábla, ami fennen hirdeti, hogy itt biza' felújítják a Wesselényit, ami okt.30-ig fog tartani. (De ezen kívül az útfelújítás semmi más jelét nem látni...) Nahppersze, majd be is fejezik addig, mikor még el sem kezdték.De ez a büntetgetősdi tényleg szemétség. :-(

Dr Net Elek (törölt) 2007.09.20. 08:47:53

Ez akkor most hogy?

"a nagykörútról befelé haladva baloldalt az összes P betűs táblát (parkolás) lecserélték karikás X-re, azaz megállni és várakozni tilos."

Ez az idézet az alábbi postból:
homar.blog.hu/2007/09/18/uj_parkolasi_rend_figyelmeztetes_nelkul

Ez a mostani helyzet:

"Az továbbra is misztikus, miért maradtak ott a P-jelek"


Akkó most mi van?

Zsebencik Lopédia 2007.09.20. 09:13:18

Ha nem lehet parkolni, akkor miért működik az automata és ad ki parkolójegyet?

fazzoletti 2007.09.20. 09:26:46

Amellett, hogy igazad van nem értem miért kell a közalkalmazottakat idekeverni. Gondolod nekik jó ez? Vagy csak azért történt minden, hogy legyen munkájuk? Kurva unalmas állandóan a közszférában dolgozokon elverni a port.

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2007.09.20. 09:49:51

Már ezer éve kint vannak a tájékoztató táblák a Wesselényi utca két végén. A munkát pedig nem elkezdik, csak folytatják, az említett szakasz a befejező rész. Ha vki nem akarja h megbüntessék v körbeássák a kocsiját, az ne parkoljon oda...

stichus 2007.09.20. 10:02:29

gasztonyi volt ma már?

TeeCee :o) 2007.09.20. 10:05:09

A KRESZ szerint, ha eltérő tartalmú utasításokat, engedélyeket kapsz, MINDIG a szigorúbbat kell betartani.

Ettől még a megállni, parkolni tilos táblák emlékeim szerint csak a következő útkeresztedőséig tartanak, tehát ha van 10 kisutca és csak a legelsőhöz van felrakva a parkolni tilos, akkor a köv. kisutcától már parkolhatsz - vagy rosszul emlékszem?

rubinyo 2007.09.20. 10:25:24

Hűű, ez az első kommentem...:)

Szóval első!

Nos, csatlakozom az előttem szólóhoz, ha csak egy utcasarkon van kint a tábla, akkor az a következő sarokig érvényes csak.
Egyébként én pont az ilyen megdöbbentő esetek miatt, ha leparkolok valahol, s kiszállok, az első az, hogy hátrabattyogok és megtekintem, hogy milyen tábla vonatkozik rám.
Nem beszálláskor,hanem kiszálláskor...

rubinyo 2007.09.20. 10:30:27

Én egyébként egyszer keveredtem vitába közteressel, mikor megbüntettek ( 5x), mert állítsuk szerint tiltott helyen parkoltam.Az utolsónál elkaptam a büntetgetőt, s kérdőre vontam, hogy
"Vajh' milyen alapon büntet meg enegem?"
Válasz: "Tiltott helyen parkolt!"
"Hol a tiltást jelző tábla?"(Nem volt ugyanis
"Azé', mert nincs tiltás, már lehet is csinálni valamit?"
"hmm"
Az eset a Városligeti fasorban volt, kb.:3 éve.
Ja..a vége az volt, hogy nem fizettem, ők feljelentettek, a Rendőrség pedig közölte, hogy ők ott nem büntetnek, mert nincs mit...

rubinyo 2007.09.20. 10:35:01

Nem tudom, hogy megjelenik-e a másik kommentem, abban leírtam azt,amire most hivatkozni fogok:
A közter (régen így volt), ha nem fizeted be a büntetésüket, automatikusan elküldi az anyagaidat a rendőrségre, ahol szabálysértési eljárást indítanak ellened.
Szóval szerintem kérjél egy véleményt az illetékes kapitányságtól, hogy ők büntetnek-e ebben az esetben, s ha nem, akkor hajítsd azt a Batz papucsot a hátad mögé

Rák Attantam 2007.09.20. 10:39:05

És mi van akkor, ha a tábla pl. "elfordult", tehát a síkja nem merőleges az úttestre? Szerintetek akkor is figyelembe kell venni?

És mi van akkor, ha pl. egy felfestett parkolóhelyre forgalomtól eltárt terület is fel van festve? Szabad ott parkolni?

rubinyo 2007.09.20. 10:41:38

Ja, és a bizonyításhoz:
Dokumentálj, dokumentálj, dokumentálj...
(fényképezd le a sarkot, ahol parkoltál)

Secnir 2007.09.20. 10:58:49

Koordinátor:
"A munkát pedig nem elkezdik, csak folytatják, az említett szakasz a befejező rész."
Tudsz mutatni EGY csak EGYETLENEGY utat, útszakaszt Budapesten amit már befejeztek (1945 óta)? Ennyi erővel mindenhová oda lehet képzelni a táblákat.

2007.09.20. 11:09:31

Senkit nem zavar, hogy kedden már ezt az egész sztorit megirták ?

AAAAAAAAAAAAAAAAaaaannyira áérdekes ám ez hogy kétszer is jó.
Mi több: mi, a dolgozó tömegek, kérjük, hogy ezt a postot még holnap és holnapután is tegyék be.
Mert birkák vagyunk itt a homáron is és zabálunk mindent.
Előre a mindennapi "parkolás a Wesselényi utcában" cikkért. Kell ez mint egy falat kenyér.
Legyen még több wesselényiparkolós cikk !
Növeljük napi 120 %kal a wesselényiparkolós ccikkek számát. Tartsunk kommunista szombatot, ahol még több wesselényiparkolós cikket írunk. hajrá, éljen rákosi.

2007.09.20. 12:24:33

Senkit nem zavar, hogy ez a post már volt kedden? Vagy a cél a mindennapi "wesselényiparkolós" post ?
De akkor ne álljunk meg félúton elvtársak. Minden órában tegyünk fel egyet ebben a témában ! Törjünk élre a kommunista munkaversenyben.
Mi, a dolgozó tömegek, követeljük az óránkénti újabb postot a wesselényiparkolásról.
Hajráááá elvtársak !

2007.09.20. 12:25:48

Percenkénti wesselényiparkolós cikket a népnek !!!!!!!!!

Deuce Bigalow 2007.09.20. 13:00:42

kulics:
ha ennyire zavar, akkor mi a pék nemi szervéért kattintasz rá, és olvasod el??

Lxxxx 2007.09.20. 13:11:32

Ilyen korán berugtál?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.09.20. 13:44:53

Hát ez fospunpa, kérünk másik cikket !!! Lehetőleg az új homáros újságíró kollégától, mert neki jó a stílusa és sírok rajta a röhögéstől (ha a cikk témája nem is...)

Ha lehetne matávosat, mert őket olyan jóóó szidni ! :)

2007.09.20. 14:11:43

van-e ott hsdpa lefedettség?

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.20. 14:16:56

Kulics buzi-e vagyol-e-e?


A megállni/várakozni tilos tábla hatályát valóban feloldja a következő kereszteződés.
Meg amúgy is mi a lottyadt lófaszér' működik az parkolójegy-attómatta ha nem lehet parkolni? Ez aztán a duplalehúzás a kurvaanyjukat! Ennyi erővel végigbaszhatnák az egész várost megállni tilossal.

Darázs Csaba 2007.09.20. 14:40:02



Ahogy a valahai Aba Jutalom Botond mondta volna:

Várja Önt a BKV !

Rák Attantam 2007.09.20. 15:10:04

Basszus, tényleg így hívták az ipsét? Wesselényi Parkoló? Milyen név ez már?

Bár végülis a mostanság Mexikóban meg a környékén dívó névadási szokásoknak épp megfelel. Arrafelé ugyanis egyes szegény népcsoportok gyakran nevezik el gyermekeiket bizonyos autóalkatrészekről. Pl. Crankshaft Ramirez, Turbo Perez, Headlight Carlos Suárez és a többi. :)

Jóvan, nem szőkülök (szűkölök?) tovább. :P

grigorij (törölt) 2007.09.20. 16:45:35

Ahogy előttem tanult kollégám mondta: ha nem figyeled az összes sarkot, megállsz, visszamész és megnézed a táblákat! Ha nincs tiltás - parkolsz! Ha van, tovább álsz - vagy fizetsz! A tiltás valóban a következő kereszteződésig érvényes!
Az automaták meg csak működjenek! Hiszen vannak keresztutcák stb.

palackos 2007.09.21. 08:58:36

sarkon van a magallni tilos utana zebra aztan a P betu. egy kozlekedesi rendor szerint a P betu oldja a megallni tilost.
megyek a dembinszkybe.

palackos 2007.09.21. 09:00:40

arra kivancsi vagyok, hogy ha evek ota parkolsz valahol akkor is vissza setalsz-e minden alkalommal, hogy hatha kiraktak valami uj tablat.

Rák Attantam 2007.09.21. 09:07:49

Én úgy tudtam, hogy a táblák alakja is számít. Márpedig a kerek táblicsku vagy tilt, vagy valamilyen "minimumot" határoz meg (pl. min. sebesség, autópályán), tehát mindenképp utasít valamire.
A négyszögletes (téglalap alakú) meg "csak" tájékoztat valamiről.
Ha összeeresztenénk őket, akkor nyilván a kerek lenne a győztes, már csak azért is, mert nincs rajta fogás... :)

Tinyó 2007.09.21. 11:07:43

Szerintem nevetséges, hogy minden egyes parkoláskor tényfeltáró sétatúrára kell menni, hogy na akkor biztosan szabad-e ott büntetlen parkírozni.
süti beállítások módosítása