Tékozló Homár

Kenje a képernyőre!

2007.09.21. 17:30 | jackyll | 28 komment
Hogyan is zárhatnánk elegánsabban ezt a hetet, mint egy békebeli virtuális ételdobálással. A The Good Food Fight oldala eredetileg az egészséges táplálkozást hivatott hirdetni, de ez senkit ne zavarjon meg abban, hogy muffinnal arconküldje az agresszív menzásnénit, a szusiharcost vagy a hotdogárust. Akinek megjön a kedve az offline vandalizmushoz, nézzen ki egy szimpatikus receptet a Gasztroblog mágikus oldaláról, aztán hajrá.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák Attantam 2007.09.21. 18:02:57

Tök jó. Mindjárt az igazi szendvicsemet baxom a monitorba!
Mé' köllött ezt a jó kis fogyasztós-szenvedős blogot így elsilányítani? Tán beszólt valami multi, hogy kinézték a lovat, aminek a feje az ágyatokba kerül, ha így folytatjátok, vagy mi?

Na, jó hétvégét. Remélem, jövő héten jó kis vérestollú cikkek lesznek, mert ez így kettes alá. Leülhetsz... :(

jesszumpepi (törölt) 2007.09.21. 18:58:12

Én szívesen megküldeném a volt főnököm fejét mákos tésztával,mert azt úúútálom.Összenő,ami összetartozik.Broáf.

EÖ (törölt) 2007.09.21. 20:46:19

innen a kisztáborból küldeném cuslágjaninak a "Börtön ablakába soha nem süt be a nap" című nótát...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.21. 22:02:28

Ennyire megszelídült volna a kereskedelem/szolgáltatás kis honunkban, hogy nincs téma?

ZoOom · http://webdragon.extra.hu/foto 2007.09.21. 22:23:59

Ez valami monitor pucoló reklám?...

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.09.21. 22:38:55

Kipróbáltam.....nagyon gyenge..:(((
Talán ha lehetne a játékban Batz papucsot,
féltéglát vagy egy kis bélsarat dobálni
akkor lehet ,hogy tetszene...vagy legalább ajtókat letépni..
de így csak szimplán f0s ,mint ez a post..

2007.09.22. 01:05:43

Szimpatikus darab, én sajnos megéheztem tőle.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.22. 02:43:56

ugy megennek egy fustolt sajtos taskat
nem beszelve egy meggyes vaniliasrol
van meg nyitva valami pek?

freddyD 2007.09.22. 11:40:29

De nehéz eltalálni :(

Szerintem jópofa

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.09.22. 12:45:28

Beküldtem a Homárnak, de, úgy látom, a kajadobálós marhaságot érdekesebbnek/fontosabbnak tartották...
--------
In medias res: egyszer csak eltűntek a cuccaim a Vateráról…
Aztán kaptam egy szívhez szóló levelet az ügyfélszolgálattól:
„Kedves ÉN!
Sajnálattal állapítottuk meg, hogy Ön az alábbi számlá(ka)t a mai napig (2007.08.16) nem ill. részben egyenlítette ki: (itt három, összesen 7.925.- forintos tétel következett). A Vatera.hu Kft-vel szemben fennálló tartozásáról 7 naptári nappal ezelőtt fizetési felszólítást küldtünk Önnek. Tájékoztatjuk arról, hogy a korábbi levelünkben foglaltaknak megfelelően felhasználói jogosultságait a mai napon átmenetileg felfüggesztettük, az Ön által kezelt termékek és aukciók pedig lejárt státuszt kapnak. Kérjük, a tartozást soron kívül kiegyenlíteni szíveskedjék. Bankszámlaszámunk: 10700024-25268209-51100005 (CIB Bank Zrt.),Postacímünk: Vatera.hu Kft 1123 Budapest, Alkotás u. 17-19. A tartozás rendezése után a postai/banki befizetések beérkezését követően az inaktivitást megszüntetjük, Ön ismét teljes körűen használhatja a Vatera piactér szolgáltatásait és korábbi aukcióit újra tudja indítani. Amennyiben elküldi a befizetést igazoló bizonylatot a kapcsolatfelvétel menüponton keresztül a "Pénzügy, számlázás =>Letiltották a felhasználónevem nem fizetés miatt" téma kiválasztásával vagy a 1/336-0345 faxszámra, letiltásának feloldásáról munkaidőn belül azonnal intézkedünk.(A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére azonnal kap egy automata visszaigazolást, erre az üzenetre válaszolva tud csatolni dokumentumot! A csatolt dokumentum .jpg formátumú és maximum 2MB méretű legyen.) Tájékoztatjuk arról is, hogy további 8 napos fizetési elmaradás esetén a késedelemben lévő, fenti összegű tartozást követelésbehajtó partnerünkhöz továbbítjuk.

Budapest, 2007.08.16

Üdvözlettel: A Vatera csapata”

Első körben liluló fejjel, de még emberi hangon közöltem velük, hogy két tételt már hosszú hetekkel azelőtt befizettem, a harmadikról pedig egyáltalán nem is kaptam csekket. Ehhez később hozzáfűztem még, hogy nem vagyok hajlandó postások tömkelege előtt felfedni a felhasználónevemet (ugyanis befizetéskor ezt rá kellett volna írnom a csekkre). A válaszuk:

„Befizetéseire ráírhatja felhasználói kódját is. A lényeg, hogy beazonosítható legyen, hiszen a jóváírás kizárólag így történthet meg. Figyelmét köszönjük!”

Aha. Beazonosítható. Másképp nem megy a 21. században. Csak az általuk megadott kód alapján. Az nem számít, hogy tudják a nevemet, címemet, postafiókom címét, számlaszámomat… Ezekre nem lehet rákeresni…. Ááá, már miért is lehetne…?! Az túl egyszerű.

Ekkor már kezdtem elveszíteni messze földön legendás türelmemet. (Tanár vagyok…)

„Legutóbbi befizetésem 2007. aug. 29-én történt meg. Még mindig inaktív vagyok. Hihetetlen, hogy amíg nekem egy tranzakció után max. két nappal már jön az üzenet az átutalásról, (csekkes befizetés esetén sem tart tovább egy hétnél a dolog) Önök hetek, hónapok alatt sem képesek feldolgozni a tranzakciókat. Szégyen. Ha rövidesen nem fogják orvosolni a sérelmemet, kénytelen leszek a nyomtatott vagy elektronikus sajtón keresztül felhívni a többi felhasználótársam figyelmét a szolgáltatói impotenciájukra.”


A Vatera persze, magas lovon ül, én meg a talajmenti fagyok idején már odaragadok a flaszterhez… Fel is vették a kesztyűt hanyag eleganciával, gondolván: Ha harc, legyen harc.

„Önnek jóváírásra került 08.30.-én a befizetett 1 770 Ft, azonban az előzőleg kiállított számlák függőben vannak még, így felhasználóneve valóban inaktív státuszban van.
VAT-011244/07 2007/03/05 2007/03/19 3 236 Ft -3 236 Ft (NEM KAPTAAAAM!!!)

VAT-022403/07 2007/04/26 2007/05/10 2 118 Ft -2 118 Ft (MELLÉKELTEM a 2007.06.07-én befizetett csekk másolatát. 3 hónap alatt nem voltak képesek jóváírni. Röhej.)


Mivel Ön az alábbiakat közölte, megnehezíti a tételek jóváírását ha nem tudjuk beazonosítani a befizetőt.

"Ja, és nem tudom, miből gondolták, hogy a csekkre felírom az igazi és a felhasználói nevemet is... Tisztára hülyének nézik az embert?!!!!"

Megkérjük a korrekt tájékoztatás véget, levelünket pontosan eljuttatni a hivatkozott nyomtatott vagy elektronikus sajtóhoz, valamint minden más fórumon ahol esetleg jelen témában nyilatkozik szintén pontosan idézve közzétenni azt.

Ilyen téren való korrektségét előre is köszönjük.”

Korrekt voltam. Idéztem. Pontosan.

Mellesleg a záró dátumok nem a csekkek kiküldését vagy a határidőt jelentik, tehát nem késtem egy hónapot a befizetéssel…
-------

Tudom, vaterázni ősi román szokás... :)
(Amúgy egy kicsit gyerekes már, hogy minden poszthoz beírja valaki a románt, baccpapucsot, ajtóletépést...)

Rák Attantam 2007.09.22. 17:09:44

"VAT-011244/07 2007/03/05 2007/03/19 3 236 Ft -3 236 Ft (NEM KAPTAAAAM!!!)"

És nem is volt ezzel kapcsolatos tranzakciód? Mert ha nem, akkor jogos a hőbörgés.

Viszont ha volt és tudod, hogy kellett volna kapnod csekket stb., akkor igazán nyomhattál volna egy emailt nekik (ingyen van), hogy mileszmá'? Az ilyen "nem kaptam csekket" dolgokra a víz/gáz/áram/teló szolgáltatók is nagy ívben tojnak. Igénybe veszed a szolgáltatásaikat, tehát józan mérlegelés után beláthatod, hogy azért valaha fizetni is kell. Egyenlőre nem Japánban élünk, hogy minden pontosan és hibátlanul működjön. :(

Az utolsó mondatodat a téged gyötrő szakmai ártalmak egyikeként fogom fel és elengedem a fülem mellett. :)

Ja, az ajtóletépést próbáltad már?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.22. 17:26:37

en asse tudom mi az a vatera
de majd rajuk nezek
Palkovicsnet kihagytad, ugyhogy azt lehet...

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.22. 18:29:52

Nehéz eltalálni.
Amúgy szar post. Komolyan...

Rák Attantam 2007.09.22. 18:39:35

A Vatera az egy ősi román nemzeti ásványvíz fajta, csak elírták a nevét.
Vagy egy ősi angolszász ásványvíz fajta, csak elírták a nevét.
De az is lehet, hogy valakinek a német apja, csak szintén rosszul írva.
Vagy a magyar e-Bay, de ez a legviccesebb a négy megoldás közül... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.22. 19:02:38

a szoveg alapjan gondoltam, hogy ilyesmi, tranzakcio, aukcio
hat en nem haszalok ilyeneket, bar a vasarlasaim donto tobbsege interneten tortenik, multkor meg a cipomet is ott vettem/ persze csak aruhazakbol, nem e-bay meg ilyenek/
emellett aterzem, a helyzetet, foleg, hogy igaza tudataban van es lehet emiatt uszik valami biznisz
amugy en is intenetfuggo vagyok, xar lenne ha a homar letiltana
de en beperelnem

Rák Attantam 2007.09.22. 19:14:04

Cipőt az internetről? Szerencsés vagy, nagyon egy uniform lábad lehet! :)

Ejj, de felvetted már az ottani szokásokat! Ékezeteket már nem használ, de perelne agyba-főbe! :D

Tudhatnád, hogy Magyarországon nem a pereskedés a járható út. Meg kellene keresni az Index vezetőségéből valakit (esetleg a gördülékeny párbeszéd elősegítése érdekében rendelni neki egy cipőt az internetről) azzal, hogy a Homár diszkriminálja a tagba... ööö idegenbe szakadt magyarokat. Na, annak lenne foganattya! :)

De a Homár nem ilyen! (csak ha elsőzöl) :)

struc 2007.09.22. 19:19:18

sipike78 2007.09.22. 12:45:28
(Amúgy egy kicsit gyerekes már, hogy minden poszthoz beírja valaki a románt, baccpapucsot, ajtóletépést...)

most ez valami vicc volt? na b@szogasd már a baccpacskert+ a többi kedvencet, hé!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.22. 19:30:37

9 es feles, de elarulom munkacipo, es pont ilyen volt az utobbi is amit szettapostam
ekezet nem megy, mert mashova is irok, es nekem az nem megy hogy valtoznak a gombok
nana, hogy per, ha tuti befizettem valamit es kikotnek akkor siman
de ez mar zugugyved
/lehettem volna elso, de nem tuom voltam-e?/
neha eccaka tobb a sorital:)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.09.23. 10:51:30

Rák Attantam! Több részösszegből tevődik össze egy-egy befizetés, nem igazán követem, hogy mikor mennyiért árultam... Már írtak, hogy tényleg elnézték, és ki is postázták a csekket.

zöldkocka! Miről brekegsz? Az szerinted értelmes felnőtt hozzáállás, hogy valaki csak annyit bír egy néha valóban vérlázítóan komoly problémához hozzászólni nagy nyilvánosság előtt, hogy letépném az ajtaját stb...?

Én is szeretek ökörködni, de mások problémáján nem igazán szoktam viccelődni. Inkább próbálok segíteni. Utána már lehet baccpapucsozni...

A múltkor valaki szerényen beírta: "na, ezeknél már magától leesik az ajtó". Ebben volt fantázia, röhögtem is rajta egy nagyot. De mikor már századszor (nem is tudom, mióta) ugyanazt a monoton, süket szöveget tolja be ide valaki, legszívesebben letépném az ajtaját, és Palkovicsné leműtött, ősi román szokás szerint szőrös talpú lábával baccpapucsostól fejbekólintanám.

Hoppá... :)

Kenton Delacruz 2007.09.23. 11:08:27

Szerintem ez a cikk sovány a hétvégére! A múltkori zsidózás az tuti volt. Esik a színvonal!!!

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.09.23. 12:05:30

Sipike78 !!!

Ősi román szokás az ősi homár szokásokat
kritizálni ,és unalmasnak nevezni.....
van a viágon más bolg is ám ,amit olvasgatni lehet..
és aki a homáron kér tanácsot ,hogyha valaki letépi az ajtaját mit is csináljon, az nem lehet sikeres ember...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.09.23. 16:25:04

Tényleg, a sikerest kihagytam...:)

struc 2007.09.23. 21:59:54

sipike 78!

szerintem nem biztos, hogy ez az az oldal, ahol a legjobb tanácsokat kapod...
szerintem arra jó, hogy kiírd magadból azt, ami éppen feldühített. (ha éppen van néha 1-1 segítőkész unatkozó, akkor mázlid van)
ha pedig azt a választ kapod, hogy tépd le az ajtót, meg hogy nem lehetsz sikeres, ha nincs baccpacsker a lábacskádon... ez van. nem kell mindig olyan felnőttesnek lenni.
ha csupa komoly hozzászólásból állna a kommentelés, eléggé unalmas volna.
na nem komolykodom tovább:) ennyi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.24. 05:20:27

ettem egy meggyes vaniliasat
a csajom meg kapja be
süti beállítások módosítása