Tékozló Homár

Szabálytalan pécsi rendőrök

2007.09.25. 09:51 | szily | 85 komment

A Homár olvasói különösen boldogok, ha az őket olyan sokszor apró stiklikért szopató rendőrök lebuknak. Mint most is, piázás közben.

A mai nap a pecsi Perczel utcaban kozlekedtunk, s az alabbi kep fogadott. Valamit megjegyeznek: a rend orei egy vendeglatoipari egysegbe tertek be, s mintegy fel oraig tartozkodtak a helyszinen szomjolto elfogyasztasa celjabol.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aztapaszta 2007.09.25. 09:55:25

elsőzés régi R... szokás

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.09.25. 10:00:17

a képből nem derül ki sem az, hogy hová mentek a rendőrök, sem az, hogy mennyi ideig, sem az hogy miért...
ott álltál fél órán keresztül, és vártad őket? utána megkérdezted, hogy mit csináltak ott, és mit ittak?

Parkoló Blog · http://parkolo.freeblog.hu 2007.09.25. 10:03:07

Bogoj: Egyetértek. A körítés eléggé kamunak tűnik, de a kép ettől függetlenül tökéletes!

Húha, és nincs kitakarva a rendszám! :)

Gumidomino 2007.09.25. 10:07:20

Rendőrök után kémkedni nem sikeres dolog...
Kivéve ha neked van igazad! :D

Zaklató_Panda 2007.09.25. 10:52:18

az várakozni tilos tábla és a megállást nem tiltaj
bumm

p@rasztpicsa 2007.09.25. 10:54:06

nem italozás az, védelmi pénz.

futamas 2007.09.25. 11:03:44

ha jol latom a tablaval nem egyvonalban allnak hanem annal joval kiljebb. Keresztozedben pedig plane nem lehet beallni ha jol tudom:)

futamas 2007.09.25. 11:06:22

ha hol latom a tabla ele belog az otoja.

báró Csekonics 2007.09.25. 11:11:59

Hmm. Utána ki vezetett? Vagy alkoholmentes szomjoltót fogyasztott az, amelyik utána vezetett? Egyáltalán, szolgálatban voltak? (Ha meg nem, akkor miért a szolgálati kocsival mentek, miért nem a szolgálatba lépett váltás vitte?)

s_marky 2007.09.25. 11:24:46

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,ÚRISTEN,MI LESZ MOST????LESZ MÉG HOLNAP???VAGY FELROBBBAN A FÖLD?ÁÁÁÁÁÁÁÁ

s_marky 2007.09.25. 11:24:51

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,ÚRISTEN,MI LESZ MOST????LESZ MÉG HOLNAP???VAGY FELROBBBAN A FÖLD?ÁÁÁÁÁÁÁÁ

2007.09.25. 11:41:00

sok időtök van marhaságokkal foglalkozni. ezért tart itt az ország mert nem a munkátokon töritek a fejeteket, hanem rendőrök után leskelődtök meg ide firkáltok.

nudlee 2007.09.25. 11:46:49

hehe
mintha a nagyapámat hallanám Kulics

MosoMasa 2007.09.25. 12:03:22

Kulics 2007.09.25. 11:41:00
Azért tart itt a z ország, mert nem a munkádon töröd magad, hanem a homáron leskelődsz mások után....

winston01 2007.09.25. 12:09:05

Egyrész igaza van Zaklató_Pandának, nem tudhatjuk, meddig álltak ott. Másrészt a "tábla vonala" ez esetben nem merőleges a járdára, mivelhogy a képen láthatóan a parkolóhelyek ferdén vannak felfestve. (Ebből következik az egyetlen, biztosan a rendőrök terhére írható dolog: tahó módon keresztben parkolnak).

Lilieth 2007.09.25. 12:52:50

Ez most nagyon sziven ütött, jobban, mint a múltkori...

Bedor 2007.09.25. 12:57:13

Ez SZÁNALMAS! Tehát ha egy autó megáll egy vendéglátóipari egység előtt, az azt jeletni, hogy bebaszni ment?

EGyébként is lehet a rosszfiukat mentek elkapni, vagy kérdezősködni mint ahogy a filmekben is látni szoktuk!:)

Tubz a genetikus 2007.09.25. 13:07:23

Ha volt fénykrémeződ mé nem kaptad le, hogy icnak a fadzsekik? Így kissé habi a sztori, inkább magadat járattad le mint őket. Messziről lekapni egy autót ami nem kizárt, hogy épp szolgálatot teljesítő kopóké nem nagy bátorság, de bemenni a kocsmába és kérni egy jaffát, majd okosan kattintani egyet az egyenesen elismerést von maga után.

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.09.25. 13:07:41

higulunk? higulunk? megneznem azt a kedves kommentelot, aki nem eszik-iszik munkaido alatt. lehet, hogy tojni ment be valamelyik , azt megse lehet a kocsiba...fel ora nem nagy ido. en tisztelem a rendoroket, akar tilosba parkol, akar fankot zabal egesz nap, eddIg ha szuksegem volt rajuk, mindig segitettek es viszont. egyszer pl. egy gyerek veszett el az erdobe, es mi kutyasulisok is beszalltunk a keresesbe, de amikor suhancok forgattak fel az agilitypalyat ott alltak mellettuk, amig rendet Nem tettek [ket nyakas utan].

2007.09.25. 13:07:42

kisasszony: lehet a nagyapád vagyok :)
vagy voltam :)

Bedor 2007.09.25. 13:15:45

Ezért ilyen fos ez az ország, itt mindenki azt nézi hol tud a másiknak ártani, bemártani, ha már ő egy utolsó lúzer nulla ember, próbál másokat is lehúzni a saját szintjére, kitalált baromságokkal.

storyline :) 2007.09.25. 13:24:32

Bár mondhatnám, hogy a feljelentgetés ősi román szokás, de sajnos nem az....

Taktikai Reset 2007.09.25. 13:25:19

Kedves anonym fotós!

A Perczel utca ezen a részen (talán végig is) fizetős. Ha fél órán át figyelted a rendőröket a kocsidból, hol a parkolócédulád a szélvédő mögül? Ja, biztos a jobb oldalra raktad.

Manyizga (törölt) 2007.09.25. 13:33:13

A várakozás fogalma:
"Várakozás: járművel a megállásnál hosszabb ideig történő egyhelyben tartózkodás."

Mivel a várakozni tilos tábla ezt tiltja, a rendőrautó vezetője szabálysértést követett el.

Mivel a megkülönböztető jelzéseit nem használta (kék fény ÉS hangjelzés, csak együtt érvényes!)

A rendőröknek példát mutatni kell, és nem visszaélni azzal, hogy őket nem bünteti senki.

Ennyi.

Verbalis Inkontinencia 2007.09.25. 13:33:23

Rendőrök után leskelődni ősi pécsi bölcsész szokás.

Csabesz2000 2007.09.25. 13:38:32

lehet hogy a kék fény lezabálná az aksit, bár enm tudom menniyt eszik, ha meg fél órát vinnyogna ott az autó akkor meg az lenne a baj

Sadist 2007.09.25. 14:19:02

Egyszer láttam közvetlen a zebra előtt parkoló járőrautót, gondoltam lefotózom, de aztán meggondoltam magam. Ha kikerült volna a homárra úgyis mindenki sugárban hányta volna rá a fikát, meg egyébként is, telefonnal rendőrautót fotózni ősi román szokás :)

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2007.09.25. 14:21:53

ez tok nem is tok jo...:( kit erdekel hova parkol a rendor + iszik-e, majd jol balesetet okoz, nah azon lehetne mar csamcsogni sokat. meg amugyis osi fujarati szokas ez is + tokre nem is sikeresek IS + Palkovicsne is + anyamkinja is.nah!

Beaujolais 2007.09.25. 14:49:58

Tettenértek, mit nem lehet ezen érteni?
:-D

speirs 2007.09.25. 14:52:01

Rendőröket ok nélkül basztatni ősi román szokás...

MosoMasa 2007.09.25. 14:59:28

Bedor 2007.09.25. 13:15:45
így van, humjunk szemet a törvénytelenség előtt, sunnyogjunk a hatalom előtt, dőljünk be a rendőröknek - rájuk nem vonatkoznak a szabályok. Birka népség

2007.09.25. 15:00:19

Manyizga: te is sikertelen ember vagy, hogy a rendőrökön éled ki magad. Mennyé Tiszaburára és ott osszad az észt :)P

Dr.József
törzszászlós

2007.09.25. 15:02:22

magampista: te is egy ilyen izgága elégedetlenkedő vagy, ugye, aki otthon mackónadrágban pattog, ahogy az asszony dirigál. a homáron meg vért iszol... he he he..

speirs 2007.09.25. 16:13:10

Már a múltkori faszkodótopikban is megbeszéltük, hogy inkább álljon meg egy rövid időre szabálytalanul, minthogy tíz tömbbel odébb rakja le a kocsit és mászkáljon egy órát feleslegesen...

renugard 2007.09.25. 17:41:32

Mi ezen a szabálytalan? nem vágom a felvetést. Megint egy gyökér rendőrutáló. A képeken semmiféle bizonyíték nincs arra nézve, hogy italoztak volna.
"...s mintegy fel oraig tartozkodtak a helyszinen..."
És a gyökér biztos az autóban ülve stopperolta a fél órát.
Gondolom a rendőrautó látványa arra ingerelte a posztolót, hogy kiszálljon és a környék házait végigkutatva meglelje a rend őreit, akik nemcsakhogy italoztak, hanem lopott géppisztollyal lövöldöztek ártatlan járókelőkre, miután megerőszakoltak fejenként 2 kiskorút.:)
Nevetséges.

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.09.25. 17:51:31

aki rendoroket/rendor autot fenykepez sikeres ember nem lehet

MosoMasa 2007.09.25. 19:40:51

Kulics 2007.09.25. 15:02:22
hát ne tudom kettőnk közül ki az izgága elégedetlenkedő! Te hisztizel, hogy más odafigyel dolgokra

Zsirparaszt 2007.09.25. 21:15:36

F*szt.Pont életet mentettek.

Kisgenyó 2007.09.25. 21:17:41

szerintem az nem triviális hogy egy vendéglátó egységben kizárólag alkoholtartalmú italokat árulnak... ez csak szimplán rosszindulat.

sheriff 2007.09.25. 21:38:16

Tiszteletem mindenkinek!
Mivel annyira idevág, idemásolom, amit a pesti rendörök hasonszörű cselekményért létrehozott posztjába irtam:
Üdvözletem mindenkinek! Nem állt ugyan szándékomban hozzászólni, de ha már jópáran megszólítottak:
Először is megjegyezném, hogy senki nem tökéletes, főleg egy 37.000 embert foglalkoztató szervezetnél könnyű hibát találni. A többség ugyan igyekszik betartani a szabályokat, de csak Bp.-en a közterületen 1000 rendőr van szolgálatban egyszerre. Ebből sikerül öszehozni pár fényképet?! Tényleg örülök, hogy ezeknek az embereknek nincs fontosabb dolguk. Halkan megjegyezném van nálunk felvétel, az iskola elvégzése után a közlekedési osztályon ugyanezért fizetést is kaphatnak...
Mint ahogy többen megjegyezték: mi van akkor, ha a fényképen szereplő szgk. rendőrei szolgálati célból parkoltak le ott? Tudom, akkor miért nem megy a megkülönböztető fényjelzés? Mert elkényelmesedtünk. Sportként a TVnézést választja a többség, nem pedig a "ak.életbeezahülyekékmegintleszívtaazakksit" elnevezésű kocsitologatást.
A " mekis" történethez a MAGÁNvéleményem: Étkezni nekünk is kell, erre legtöbbször hasonló minőségű helyeken van idő. Bp.-en ezen helyek közelében jó eséllyel szabályosan megállni nehéz. Szeretne valaki azért várni a kiérkező rendőree, mert 500-1000 métert kellett futnia a kocsiig?! A szabályok szerint a 12 óra alatt egyszer!!! biztosítanak étkezési szünetet, a többit menet közben kell megoldani. Ne haragudjon meg senki, de napi egy étkezéssel nem birok ki 12 órát!!!
A beszólásról összegezve: "Rendőrnek beszólni ősi ..... szokás."
Miért jó?
Tisztelettel: sheriff

Még egyet jegyeznék meg csak úgy halkan: Mindenkinek az lenne az érdeke, ha a rendörök úgy végezhetnék a munkájukat, hogy ezért tisztelnék őket. Tudom, álomvilágban élek, de tényleg van akinek örömet okoz, hogy minket negatív színben tüntethet fel?!

És nagyon szépen köszönöm azoknak, akik kommentjéből azt éreztem ki, hogy felfogták mi is emberből vagyunk.

Tisztelettel: sheriff r. tzls

sheriff 2007.09.25. 21:43:35

Csak egyetlen hozzáfüznivalóm maradt az pedig a Homár szerkesztőinek szól. Nem szopatok senkit. Nem az a célom. Azért fizetnek, hogy a szabályokat ( legyen az szabálysértés vagy bűncselekmény ) betartassam. És egyetértek a szabályokkal. Mert a 90 % teljesen jogos és még ha nehéz is felfogni a köz érdekében kell betartatni.
Ha valaki ezt nem képes megérteni, ráadásul annyira vagány, hogy a szabálysértés elkövetésekor még körbe sem néz, hogy van-e rendőr a közelben, akkor hadd ne én legyek a hibás, azért mert megbüntetem.
Tisztelettel: sheriff

futamas 2007.09.25. 22:14:26

Kedves sheriff.
En is emberbol vagyok, en is dolgozok, ugyanannyit, mint te. Tehat akkor nekem is lehet a fent emlitett szabalyokat megszegnem?

Legyunk torvenytisztelok, de ha mas nem tartja be, akkor en miert tegyem? ( megjegyzem: en mindig megteszem)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.25. 22:18:32

Sheriff!

Odaképzeltem az autómat a KEK helyére. Elmentem gondolatban ebédelni, ahova Te is (olyan a munkám, hogy sokszor van olyan nap, hogy járom a várost, mint Te és úgy oldom meg az étkezést, ahogy Te). 10 perc múlva gondolatban visszamentem az autómhoz. Sajnos a kép, amit gondolatban látok, kicsit eltér a fentitől: az autóm kerékbilinccsel és tacepaókkal van feldíszítve. Szerinted helyes, hogy 2 ugyanolyan történet, de más a vége?

U.I.: szeretem a rendőröket (a nem szemkilövősöket, a nemviperázókat, a nemveselerugdosőkat, a nemsímaszkosakat...)!

Kisgenyó 2007.09.25. 22:25:40

futamas,
abból a szempontból nem értek veled egyet hogy a rendőrök a munkájukból kifolyólag különleges feladatokat látnak el - értsd: ne hasonlítsd egy informatikshoz vagy egy pénztároshoz.

szerintem ha te is életmentés céljából állnál a tilosban, neked is elnéznék a szabálytalanságot.

futamas 2007.09.26. 00:49:44

ha kulonleges feladatot lat el, akkor miert nem derul ki (megkulonbozteto jelzes stb )...
lsd: mekis tortenet, tilosban varakozasok.
Nem kotozkodni akarok, csak ha ok nem tartjak be a szabalyokat ( kiveve kulonleges helyzet) akkor mi alapjan tartatja be velunk?
ugy gondolom - s tenyleg ne kotozkodesnek vedd - hogy van mit javulni a rend oreinek ezen a teren - pl: peldamutatasbol ).
Remelem erted a gondolatmenetemet kisgenyó.
Üdv:

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.09.26. 09:31:28

nem kell, hogy különleges feladatot lásson éppen el, hisz bármikor kaphatja a hívást.
ha ez előtt tényleg esetleg 500 métert kell futnia, hogy autóba szálhasson, esetleg fél órán keresztül kell telefonálgatnia, hogy levegyék az autójáról a kerékbilincset, akkor az régen rossz...
próbáljuk már elfogadni, hogy vannak emberek, akiknek a munkájukból kifolyólag joguk van áthágni bizonyos közemberekre vonatkozó szabályokat. ne ragaszkodjunk már ennyire mereven a hülyeséghez.
mit tennél, ha éppen erőszakolnák valamelyik rokonodat, és a rendőr azért nem tudna menni, mert kerékbilincs van az autóján?
vagy menjen taxival?

csakazértse 2007.09.26. 09:50:45

Én zsaru voltam, ráadásul pécsett.(de kigyógyultam).
95%-a szarik a szabályok betartására.
Ez volt ellenük.
A fotózott utcában nincsen vendéglátóipari hely. Pláne nem a fényképezés helyéről látszó.Úgyhogy komám bekaphatod.
Ez volt a védelmükbe.

Manyizga (törölt) 2007.09.26. 09:57:52

Mintha a szolgálati szabályzat szerint az autót nem szabadna "magára hagyni", csak intézkedés közben. Ha intézkednek a fényképen rendelkező autóval, akkor a kékfény működne.

Továbbra is fenntartom: a rendőrök túl sokat engednek meg maguknak sajátos szabályértelmezésük miatt, ahhoz képest milyen rossz a renoméjuk. Ha nem bírja a melót, mert rosszak a körülmények: lehet máshol elhelyezkedni.

speirs 2007.09.26. 10:10:07

Faszkodjunk egy kicsit a mentősökkel meg a tűzoltókkal is, mert átmennek a piroson. Csodálatos, hogy tavaly óta ekkora sikk lett rühellni a rendőröket.

Manyizga (törölt) 2007.09.26. 11:06:53

speirs: a tűzoltókról és mentőkről a jónép tudja, hogy életet mentenek. Látja naponta. Rendőrökről meg hiszem ha látom.
Az, hogy az utcán jelen vannak, nem tűnik egyértelmű életmentő feladatnak, mivel nem kimutatható a pozitív hatása. Csak a rendőri statisztikákban, amelyekben ők maguk mutatják ki, hogy milyen hatékonyak. Ellenőrizni meg nem lehet

renugard 2007.09.26. 11:13:37

Néhány gyökérnek: valószínű hogy ti 12 órából 720 percet dolgoztok és természetesen az ebédidőt sem töltitek le, ami a TÖRVÉNY SZERINT 30 perc naponta, mert fasza gyerekek vagytok. Meg sosem hágtátok át a szabályokat és elsőáldozni is voltatok, valamint gyerekkorotokban sem loptatok csokit. Ki az a baromarcú, aki azzal foglalkozik, hogy az(ok) az ember(ek), aki(k) esetleg a bőrét viszi a vásárra a tetves segge miatt, vajon mikor ebédel, hol parkol és hogy van megkötve a nyakkendője. Remélem ezek a rendőrök fognak egyszer kihúzni a szarból, és akkor nem így fogsz vélekedni. Addig meg menjél tüntetni!

renugard 2007.09.26. 11:15:37

Ja! Most pedig engem is jelentsetek fel, hogy munkaidőben leültem 10 percre, és még nincs is ebédidő!

S.Z.I. 2007.09.26. 11:44:07

Hát homár, megint nagyon alulmúltad magad ezzel a posztal...
Megértem, hogy kell a klikk, de ami szánalmas, az már a színvonalat viszi egyre lejjebb.. lejjebb...és még lejjebb...

szerintem ezek a rendőrök az olivaolajbizniszbe folytak bele és épp most terítették az árut, hogy te megvehesd...

cubalibre 2007.09.26. 12:33:27

Már egy korábbi helyen leírtuk: 1. rendőröknek is jár ebédszünet, 2. ha riasztás van, szaladjanak a 3. utcába, mert csak ott volt parkoló? Nevetséges. Ócska story volt.

BDGaben 2007.09.26. 17:21:06

Érdekes!Mostanában mindenfelé csak a rendőröket szidják.De ha valakinek eltűnk valamije vagy valakije, esetleg megverik, akkor kihez rohannak rögtön?Persze hogy a rendőrökhöz.És nekik kötelességük mindenkit ugyanolyan elbánásban részesíteni még akkor is, ha előző nap történetesen kígyót békát kiabált rájuk.Ezen érdemes lenne mindenkinek elgondolkodni!

harapucca3 (törölt) 2007.09.26. 19:10:33

Nem mintha a pécsi rendőrök a védelmemre szorulnának, de a képen látható utcarészlet sztem kb. a nemzeti színház garázsbejárata, és ha ez így van, akkor ott nincs is a közelben vendéglátó ojjektum. Hacsaknem egy utcával feljebb, a Király utcában, ott meg kötve hiszem, hogy havi 80 bruttóból beugranak bárhová is fogyasztani.

Szóval, nekem inkább sebtiben leparkolt, intézkedő járőróttónak tűnik.

harapucca3 (törölt) 2007.09.26. 19:19:59

Egyébként meg minden szemkilövő, mozgássérültetföldrerántó, idősembertarconvágó, járókelőtrugdosó, zászlótaposó, hatelemis büdöslábú köcsög rendőrruhába bújt állat kapjon szájpenészt és kankót a névnapi buliján,
DE
nem minden rendőr vadállat, és igenis, a többségük arcpirítóan kevés pénzért, hivatástudatból és becsületesen dolgozik. Kár minden rendőrt b@sztatni, csak mert egy maroknyi közülük még sódert lapátolni is kevés lenne. (Más kérdés, hogy nem ártana egy nagytakarítás közöttük.)

lbytesxk 2007.09.26. 19:30:52

Magyarországon az OK ha pig nek hivják a rendőröket?

Tiko 2007.09.26. 19:50:09

renugard,

"Néhány gyökérnek: valószínű hogy ti 12 órából 720 percet dolgoztok és természetesen az ebédidőt sem töltitek le, ami a TÖRVÉNY SZERINT 30 perc naponta, mert fasza gyerekek vagytok."

Miért van az, ha egy ilyen fénykép előkerül, akkor nem lehet más CSAK a törvényes KAJASZÜNET. Persze. Más elképzelhetetlen. És még én legyek a gyökér, mert nem értem a magasröptű filozófiát, mely szerint a rendőr is ember?!

És ha már itt tartunk: Történt szabálytalanság? Igen. Kajaidőben?: Nem érdekes, mert szabálytalankodni bármikor lehet. Nézze el a honpolgár eme tettet?: Nem. Miért?: Mert az azonosítójelvények is leesnek róluk..

cuebler 2007.09.26. 20:19:33

1. a perczel utcának ezen a szakaszán tényleg nincs vendéglátó, asszem egy csemegeüzlet van csak. sőt kereszteződés sincs, csak valami zárt parkoló kijárata (ld sorompó mögött - asszem színházé)
2. jobb országokban a rendőrök elöl járnak a jó példával, nem pedig megmutatják, hogy ők is tudnak szabályt szegni.
3. még soha nem volt "olyanom", hogy a rendőr odaért volna időre, tény hogy nem is késtek. vagy ott voltak (közúti igazoltatás) vagy nem is voltak ott (csendháborítás). ez utóbbi esetekben sajnos azonban később sem jelentek meg. gondolom, éppen "várakoztak" valahol :)
4. annyi pénzért, amennyit kapnak, valahol jogos az, ahogy hozzáállnak a dolgokhoz, ez is tagadhatatlan tény.
5. mindezektől függetlenül pofátlanság, hogy ők megtehetnek büntetlenül olyan dolgokat, amelyek nekem 30-40-50 ezerbe fájnának, plusz mérgelődés. és ez vonatkozik a tilosban parkolásra, a biztonsági öv be nem csatolására, a figyelmeztető jelzés nélküli gyorshajtásra. amiket látok...

renugard 2007.09.26. 20:55:46

Tiko:
Mi szabálytalant látsz a képen?
És ha nem kajaszünet, akkor mi van? És ha megálltak, mert valakinek beverték az orrát?(gyk.: nem biztos hogy beverték, csak példaként állítottam!)
Mi a szart lehet egy ilyen képről leolvasni? Maximum az elvakult barmok látnak ebbe alkotmánysértést:)
Javaslom, hogy értelmezd egy kicsit értelmesebben a kommentemet és akkor nem mondasz ekkora hülyeséget!
EGY SZÓVAL SEM ÁLLÍTOTTAM HOGY A RENDŐRÖK EBÉDSZÜNETET TARTOTTAK!!! 17:20-kor??? Hülye vagy???
...ha meg igen, akkor minden elismerésem, hogy csak délután negyed hatkor van idejük megállni:DDD

Tiko 2007.09.26. 21:25:19

renugard 2007.09.26. 20:55:46

Igazán nem akarnálak sértegetni, de szerintem TE olvasdd el jobban, azt amit írtam..

"EGY SZÓVAL SEM ÁLLÍTOTTAM HOGY A RENDŐRÖK EBÉDSZÜNETET TARTOTTAK!!! 17:20-kor??? Hülye vagy???"

Mert én írtam?!:) ROFL

"Tiko:
Mi szabálytalant látsz a képen?"

Te mit nem látsz a képen? Várakozni tilos ugye?

tomi0313 2007.09.26. 22:18:17

hát lerántom a leplet...

az 1ik rendör jó barátom, ez a pécsi nemzeti színház alsó bejáratnál van, és ott lehet a leggyorsabban följutni a színháztérre és oda mentek intézkedi mert a csövesek baléhzat... az intézkedés közel 8 percig tartott...


és tudom aki rendőrőkkel barátkozik az nem lehet sikeres ember :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.27. 03:02:50

hat ez a foto tenyleg semmit nem bizonyit, azt sem latom hany oratol meddig nem lehet varakozni, van ott meg par gepjarmu
nem latom, hol a rendor, mert ha latotavolsagban van akkor megallhat
annelkul is asszem 3 percre
valamint lovesunk sincs mit csinaltak
legkozelebb majd mentot vagy tuzoltot is fotozzatok a "tilosban"

renugard 2007.09.27. 05:33:37

Az intézkedő rendőr mióta szabálysértő, kedves Tiko?

Tiko 2007.09.27. 11:50:03

renugard 2007.09.27. 05:33:37
"Az intézkedő rendőr mióta szabálysértő, kedves Tiko?"

Tudnom kene a kep alapjan hogy intezkedik?

okoskodok 2007.09.27. 11:52:09

szánalmas Homár! vagy inkább homály!
a kép tényleg szorul magyarázatra.

1. várakozni tilos; a jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő táblán levő felirat jelezheti, hogy a várakozási tilalom a járművek meghatározott körére nem terjed ki;
említett jelzőtábla alatt kiegészítő tábla utalhat arra, hogy a várakozás kijelölt rakodóhely szabadon hagyása érdekében tilos. A kiegészítő tábla feltünteti azt az időszakot és távolságot is, amelyen a tilalom fennáll. Ilyen helyen az áruszállító jármű a folyamatos fel- és lerakodáshoz szükséges ideig maradhat; más jármű - akár 5 percnél hosszabb ideig is - akkor tartózkodhat, ha a vezető a járműnél marad és áruszállító jármű érkezésekor annak a rakodóhelyre való beállását haladéktalanul lehetővé teszi.
most kérdés kinek mi a járműnél marad?: pl.látó- és hallótávolságon belül
2. ebben az utcában valóban nincs kocsma!!! csak kisbolt, ahol ha valóban ott voltak az miért baj? a rendőr nem ihat? nem ehet? mi tiltja? hozzunk új törvényt: senki nem ihat- ehet ha dolgozik, csak a kaja szünetben, és dohányozni se lehessen!! kiváncsi vagyok mit szólna a szád?!
3.
azt kívánom neked és a többi rossz májú f@sznak, hogy e két rendőrt és társait küldjék ha bajban leszel, esetleg a nejed vagy a lányod akarja megdugni 10 roma, vagy éppen lopják az amúgy mint mindig tökéleteshelyen parkoló autódból az értékeidet, és akkor az oda siető rendőr először keres egy szabad parkolóhelyet, persze ha fizetős majd a saját pénzéből vesz egy parkoló jegyet, jól bezárja a rendőrautót, majd szól a főnökének, hogy az elhagyta, mert segítenie kell NEKED és mire odaér TE vérbe fagyva elvágott torokkal fekszel és röhögsz a saját dicsőségeden!!!

okoskodok 2007.09.27. 11:58:44

ja és még valami, szerintem a rendőr dönthet több rossz között, ha sürgős megáll ott ahol, vagy keres legál helyet- mindkettőér lebäszás jár.

esetleg az említett megkülönböztető jelzéssel (és nem kell mennie a hangnak! láttál, hallottál már szirénázó mentőt vagy tűzoltót ha már kiért a helyszínre? az azért van fölkapcsolva h lásd és ne rohanj bele!! volt már ilyen!) szóval ha megy a "kék" akkor a motornak célszerű járni ergo a kulcsnak benne kell maradni az autó nyitva! vagy hagyja lemerülni. segítessz nekik betolni?? vagy akkora patkány vagy hogy még azt is lefotózod és felteszed h dagadjon a f*szod?! (amúgy e kettő miatt is leszólják a járőrt a főnökei)

okoskodok 2007.09.27. 12:24:58

ajánlok egy címet: szanalmas.hu egyétek fel az arcképetek!

renugard 2007.09.27. 12:26:22

Tiko:
Visszakérdezek: miből feltételezed, hogy nem intézkedik, hanem éppen törvényt sért (vagy jogszabályt)? Elég rosszindulat-szaga van a dolognak.

Tiko 2007.09.27. 12:58:28

renugard 2007.09.27. 12:26:22

Gondolhatod rosszindulatunak. Eleget latok Bp-n, szabalytalanul parkolo rendoroket. Gondolom, mind intezkedik, vagy kajaszunetet tolti.

Termeszetesen, amennyiben intezkedik - nem csipi a szemem.

Kiegyeztunk?

jóindulat 2007.09.27. 15:28:12

Ha már mindenki kitombolta magát, öntsünk végre tiszta vizet a pohárba.

A két szolgálatban lévő rendőr intézkedni állt meg azon a napon, egy olyan tábla hatálya alatt melyhez a KRESZ a következőket rendeli:

A várakozni tilos jelzőtábla alatt kiegészítő tábla arra utalhat, hogy várakozás kijelölt rakodóhely szabadon hagyása érdekében tilos. A kiegészítő tábla feltüntetheti azt az időszakot és távolságot is, amelyen a tilalom fennáll. Az ilyen kiegészítő táblával együtt alkalmazott tilalmi tábla után más – nem áruszállító – jármű várakozhat, ha a vezető a várakozóhelyet a jogszabályban előírt esetben felszólítás nélkül – erre alkalmas módon, szükség esetén a várakozóhely elhagyásával is - a rakodó jármű részére szabaddá teszi. Ez abban az esetben lehetséges, ha a gépkocsivezető a táblával jelölt útszakaszon leállított gépkocsijától mindössze olyan távolságba távozik (látótávolság, hallótávolság), hogy a rakodás céljából érkező tehergépkocsi számára, bármikor szabaddá tudja tenni a megállóhelyet.
A várakozóhelyen egy alkalommal (a fénykép szerint 2007.09.24-én 17.20 órakor) lefényképezett rendőrautó utasai alig néhány percre intézkedni álltak meg, és nem kocsmázni. Ez tény és nem feltételezés.

Hozzáteszem, hogy aki azonnal bedőlt a fotó készítőjének (a jelek szerint ez több hozzászólóval megtörtént), az olvasson több krimit. A fél órás tartózkodást semmi nem támasztja alá. Amennyiben a fénykép készítője fél órát várakozott, míg a rendőrök visszaérnek a szolgálati gépkocsihoz, miért nem fényképezte le a gépkocsiba éppen beszálló rendőröket is, mi több miért nem dokumentálta azt, amikor a rendőrök az állítólagos „piázás” helyére betérnek, vagy onnan távoznak. Nyilván azért, mert csak kitalálta a történetet. Látott egy rendőrautót és kicsit kiszínezte a sztorit. (Nincs is ezzel semmi baj, a világirodalomban sok meseírót ihletett meg egy korábbi személyes élmény.)

Mindazonáltal jó volt elolvasni a sok hozzászólást, melyekből az tűnt ki, hogy a polgárok döntő többsége nem dől be egy ilyen átlátszó próbálkozásnak. Ez csak a fénykép készítőjét minősíti, aki autóban ülve készítette ugyan a fényképet, de a jelek szerint a közlekedési szabályok ismeretében jelentős restanciával küszködik.

Egy jó tanács: legközelebb egy ilyen jól sikerültnek hitt „rendőr fotó” után célszerű lenne az első nagy lendület lelohadását megvárni, szusszanni kettő nagyot, és kissé utána olvasni a jogszabályokban annak, tudná-e igazolni az állítását, ha esetleg kellene. Azt hiszem utána kevesebbet fényképezne.

okoskodok 2007.09.27. 16:45:40

kérdem én: nem intézkedhet egy rendőr esetleg egy boltban, miért nem volt még ilyen? bolti lopás, talán látott valamit az eladó, vagy akármi. de ezentúl ha a rendőr akárhova bemegy fotozzuk le és tegyük netre. főleg ha könyvtárba, múzeumba, vagy egyéb kultúrális helyre megy be hisz nekik ott nincs keresni valójuk, főleg szolgálatban?! amúgy engem már nem érdekel h a két rendőr intézkedett vagy sem, amúgy meg szíbályosak voltak szerintem, de látom ezzel nem vagyok egyedül.

renugard 2007.09.27. 20:15:19

30 évig pesten éltem, de soha sem jutott eszembe felülvizsgálni, hogy egy rendőr hol parkol, de nem vagyunk egyformák. Vannak olyanok akiknek ez létforma. Megértem, csak nem fogadom el.
Ellenben kedvem volna lesavazni azokat a civil autókat (általában 10 MFt+-os kocsik), amik rokkantparkolóban, vagy családi parkolóban állnak jogtalanul. Az látod, irritál és undorít!!!
Véleményem szerint az az állam, ahol a rendőrnek ugyanannyi joga van, mint az állampolgárnak, az egy elveszett ország, mert azt kőkeményen ki is fogják használni(főleg kedves országunkban).

Egyszeru Fiu 2007.09.28. 18:53:36

90 ezer nettos fizetesert mit lehet varni? En sajnalom oket, hogy csak rendorkent tudtak elhelyezkedni.

parancsnok_ 2007.10.03. 12:52:46

A KEK-311 gépkocsival közlekedő járőr parancsnokaként kivizsgáltam az ügyet. Sajnálattal szembesültem „Szily” felhasználó névvel operáló járművezető minden jóindulatot nélkülöző véleményével és alaptalan feltételezésével.

Én minden rossz szándék nélkül szeretném az alábbi tényeket az Ön tudomására hozni:

1.A járőr nem követett el szabálysértést. Amint azt már többen (pld. „jóindulat”) is idézték a KRESZ-ből, az áruszállítás kiegészítő táblával együtt kihelyezett „várakozni tilost” az sérti meg, aki járművét lezárja, felügyelet nélkül hagyja és ezáltal megakadályozza a rakodás céljából érkező jármű leparkolását. A 2 fős járőr a Perczel u. baloldali részén, mintegy 25-30 méterrel a kocsi mögött intézkedett, majd beszélt az élelmiszerüzlet eladójával. Szó sem volt semmiféle „piázásról”, viszont a szolgálati gépjárműre rálátásuk volt. Igy minden további nélkül módjukban állt volna az esetlegesen rakodásra érkező jármű számára biztosítani a parkolást. Mindebből következően tehát közlekedési szabálysértés nem valósult meg.
2.Ön a felvételből is láthatóan a Perczel u. menetirány szerinti jobb oldalán várakozott, állítása szerint mintegy fél órán keresztül. A Perczel utcának ezen a szakaszán nem várakozni, hanem „Megállni tilos” tábla van hatályban, több mint 2 éve. Fizető parkolás ezen a szakaszon nem is volt. Szabálysértést tehát Ön követett el, amit bizonyít az Internet-re feltett fényképfelvétel.

www.kepfeltolto.hu/2007/10/3//5m0n.jpg

A rendőrök által elkövetett jogsértéseket minden esetben kivizsgáljuk és szankcionáljuk is. A jogtalanság talaján álló vádaskodást azonban vissza kell utasítanom.

kékvillám 2007.10.04. 19:49:06

Sok rosszmályunak iróm , ha azok a rendörők netán a tiérdeketekben járnak el akkor is ba......gatjátok őket???

kékvillám 2007.10.04. 19:51:17

A sok rosszmályunak küldöm. Akkor is ba....gatjátok a rendörőket ha a ti érdeketekben jának el?????????????,

cubalibre 2007.10.05. 10:47:59

Igen, én is a rendőrök pártját fogom, mint korábban jeleztem. Majd ha jóanyádat ölik, ne csodálkozz, ha a rendőrök 20 perccel később érnek oda, mert azt mondják "bocsánat, de csak a 4. utcában tudtunk megállni, mert valami kretén homáros lefotózna." Én a múltkor az erkélyemről láttam egy kocsi feltörést, mobilon hívtam a rendőröket. A diszpécser - hallottam a telefonban - riasztotta a rendőröket, akik még azalatt (kb. 2 perc alatt) odaértek, míg a központossal beszéltem. A tetteseket el is kapták.

feri · http://csatabard.try.hu/ 2007.11.06. 12:09:39

Szidják hordják a zsarukat, de szerintem jól csinálják
Ha én lennék a feletesük még a kéttalpast is a kezükbe adnám had irtsák a parasztokat ugyis sok van belölük.
Szegényeket semibe veszik ahelyet, hogy adnának nekik egy kis szabad teret a mocskok eltakarításánál.

police 2007.12.20. 22:04:56

egyyet értek az elöttem szóloval! Bezeg a rendszer váltás elött mig csendőrök voltak adig volt becsülete a rendőrnek vissza szoltál neki vagy csak kötözkötél lekevert egy nagy pofont aztán volt rend most meg ha hozá érnek valakihez máris feljelentik hogy bántalmazta!
süti beállítások módosítása